Commerciele multimedia. We moesten een cd-rom maken ter promotie van kinderfeestjes in het stripmuseum. Alleen wij hadden ook gedacht aan de cd-hoes. Hiervoor hebben we een hoes gemaakt waar de cd in kan, en ook nog een deel waar een draaischijf in zit. Op de voorkant krijg je daardoor verschillende teksten in een tekstballon als je aan de schijf draait.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nice
welk project? waar ging het over?
goed bedacht zegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:49 schreef Poerkie het volgende:
Laatste bericht:
[..]
Commerciele multimedia. We moesten een cd-rom maken ter promotie van kinderfeestjes in het stripmuseum. Alleen wij hadden ook gedacht aan de cd-hoes. Hiervoor hebben we een hoes gemaakt waar de cd in kan, en ook nog een deel waar een draaischijf in zit. Op de voorkant krijg je daardoor verschillende teksten in een tekstballon als je aan de schijf draait.
Maar ook de cd-rom zelf was conceptueel het beste, vond de leraar.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef Jaytonism het volgende:
Ik ben echt een teringlijer.
Propedeuse makkelijk binnen handbereik, verslaap ik me vanochtend bij de herkansing Marketing.
Kan mezelf wel wat aandoen, grr.
quote:
Je bent er in 15 minuten met de bus, lijn 11 of lijn 15.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:08 schreef Coolcat het volgende:
Hier aankomend hanze studentje...Hoe zit het met verbinding van het station naar zernike?? Handig om een fiets op station te dumpen?? Hoe vaak wordt dat ding daar dan gejat?
Ik reis ook al 2 jaar heen en weer van Assen naar Groningen. De aansluiting van treinen en bussen is prima over het algemeen. Er gaan 3 treinen in 't uur voor mij. Om elk uur: .57 .18 (Intercity) en .37quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:08 schreef Coolcat het volgende:
Hier aankomend hanze studentje...Hoe zit het met verbinding van het station naar zernike?? Handig om een fiets op station te dumpen?? Hoe vaak wordt dat ding daar dan gejat?
Nee. Tweemaal.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:16 schreef Coolcat het volgende:
HBO accountancy en ga reizen vanaf hoogeveen, dus daar zal ie ook 3 x per uur gaan?
*Aai-over-de-bol-pop*quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:07 schreef Jaytonism het volgende:
Leuk, is het jaar al bekeken en klaar, krijg ik nog een bericht dat een onderzoek onvoldoende is beoordeeld.
Kan ik dus alsnog maandag naar die schijtschool, om vervolgens in m'n 1tje (andere projectleden zijn op vakantie) het rapport te verbeteren, waar ik overigens nog een kleine fucking week voor heb.
Meeh.
Twee van m'n punten waren bij een vak uit het tweede jaar ingevoerd. (Waar ik nota bene al een voldoende voor had.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:54 schreef Poerkie het volgende:
Waar zit jij mee?
well, dat worden dus 2 vakken die ik volgend jaar kan doenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 55 EC, dus nog 2 vakken. 1 moet ik nog een cijfer krijgen, de 2de doe ik volgende jaar wel weerik zie het positief in
heb al een paar mensen in m'n klas gehad die een BSA niet haalden en dan was het ook
Die opdracht heb ik misschien nog wel voor je liggenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
well, dat worden dus 2 vakken die ik volgend jaar kan doenwaarom is die vent niet tevreden met een halfwerkend formulier
ik ga op m'n vakantie iemand zoeken die Javascript wel snapt![]()
![]()
een contactformulierquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:52 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Die opdracht heb ik misschien nog wel voor je liggen
Mits je dezelfde opdracht hebt, als die ik had voor multimedia & vormgeving.
Lol, en dit was goed? Bij de vraag over het rijbewijs kan ik Ja EN Nee tegelijk selecteren en b.v. bij de postcode kan ik een onzinpostcode invoeren (ab12 24 b.v.). :xquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:57 schreef Poerkie het volgende:
Ik had verwacht dat ik deze vakantie nog moest gaan leren voor 1 tentamen. Ik had voor dat tentamen niet geleerd, omdat het te mooi weer was. Ben wel heengegaan om de vragen in te zien, zodat ik wist wat ik kon verwachten. Heb bij elke vraag enorme verhalen opgeschreven. Krijg ik vandaag een e-mail van school dat ik een 8.3 heb gehaald.![]()
@Etc: misschien ben ik te laat voor je, maar dit formulier heb ik moeten maken:
http://www.247log.nl/opdracht4.html
die lijn 11 of 15 dusquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:08 schreef Coolcat het volgende:
Weet jij al wat je nu volgend jaar gaat doen?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:55 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
die lijn 11 of 15 dus
fietsen jatten valt volgens mij wel mee gezien de grote hoeveelheid fietsen die daar altijd staan.. zou er alleen een fiets neerzetten als je niet van ov houd.. anders is de bus fijner op de vroege ochtend
Hmm.. ik heb toch een voldoende gekregenquote:Op zondag 23 juli 2006 00:45 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Lol, en dit was goed? Bij de vraag over het rijbewijs kan ik Ja EN Nee tegelijk selecteren en b.v. bij de postcode kan ik een onzinpostcode invoeren (ab12 24 b.v.). :x
waarschijnlijk management economie en recht, kon verder niks bedenkenquote:Op zondag 23 juli 2006 10:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Weet jij al wat je nu volgend jaar gaat doen?
Ah de MER!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:14 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
waarschijnlijk management economie en recht, kon verder niks bedenken
Achja, kan gebeurenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb toch een voldoende gekregenMisschien zijn ze niet zo streng bij ons.
Als je echt helemaal geen wiskunde wilt en toch iets met Informatica kun je ook Mens & Informatica doen op de Hogeschool Drenthe, echter kun je die, voor zover ik weet, niet in deeltijd doen. Gezien de hoeveelheid studenten in de reguliere klassen weet ik wel zeker van niet eigenlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier ook mensen die Informatica deeltijd doen? Zelf heb ik een full-time baan en daarom zit ik er over te denken om Informatica deeltijd te gaan doen. Het vervelende is wel dat ik echt slecht ben in wiskunde. Hoeveel wiskunde krijg je het eerste, en de daarop volgende jaren? Wat voor een soort wiskunde is het? Moet je ook wiskunde toetsen maken?
Bij BI schijn je minder wiskunde te hebben, echter lijkt mij BI erg saai.![]()
Ik ook. Ging niet zo goed hoorde ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:35 schreef Miss_kausalaya het volgende:
ik ga in september beginnen bij de kunstacademie... ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen
Jah, dat bedoel ik dus ook. Ik heb nog geen bericht gekregen wanneer ik mijn rooster moet ophalen, ik heb nog geen vakken gekozen, ik heb geen collegekaart terwijl ik mijn schoolgeld heb betaald, ik heb nog geen docenten uitgekozen .. Ik weet nog helemaal niks. Het enig wat ik ontvangen heb is een brief waarin ik word gefeliciteerd omdat ik de Hanzehogeschool heb gekozen, veel plezier in tijdens de ontdekkingtocht van je creatieve bewustzijn, of iets soortgelijks in die zweverige richting, en veel succes in het propedeusejaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:19 schreef nietzman het volgende:
Wat hoorde je schat?
Er is wat gedonder over docenten geloof ik, dat wel.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:40 schreef nietzman het volgende:
Ik kreeg vorige week wel een aangetekende brief dat ik mijn opleiding voort mocht zetten. Joepie..
Thanks voor je reactie, ik zal eens even gaan neuzen op de site.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:43 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Achja, kan gebeuren. Die ja EN nee fout mag er imo toch echt niet inzitten
.
[..]
Als je echt helemaal geen wiskunde wilt en toch iets met Informatica kun je ook Mens & Informatica doen op de Hogeschool Drenthe, echter kun je die, voor zover ik weet, niet in deeltijd doen. Gezien de hoeveelheid studenten in de reguliere klassen weet ik wel zeker van niet eigenlijk.
Als je vragen hebt kom je er maar mee, ik doe die studie daar (voltijd dus)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks voor je reactie, ik zal eens even gaan neuzen op de site.
De studie was niet wat je er van had verwacht of beviel de Hanze je niet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:27 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Als je vragen hebt kom je er maar mee, ik doe die studie daar (voltijd dus).
Ik zit alleen in dit topic omdat ik 2 jaar terug begonnen ben met bouwkunde op de Hanze (maar dat maar 2.5 maand volgehouden heb).
Belachelijk dat ik het nog niet heb. Je collegegeld is dus ook al afgeschreven?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:30 schreef Etcetera het volgende:
heb m'n nieuwe collegekaart binnenmooi op tijd (maar had dan ook meteen de herinschrijfformulieren teruggestuurd)
lijkt me niet, dat gebeurt toch pas eind augustus/begin septemberquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Belachelijk dat ik het nog niet heb. Je collegegeld is dus ook al afgeschreven?
Waarom heb jij hem wel dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lijkt me niet, dat gebeurt toch pas eind augustus/begin september
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, dat bedoel ik dus ook. Ik heb nog geen bericht gekregen wanneer ik mijn rooster moet ophalen, ik heb nog geen vakken gekozen, ik heb geen collegekaart terwijl ik mijn schoolgeld heb betaald, ik heb nog geen docenten uitgekozen .. Ik weet nog helemaal niks. Het enig wat ik ontvangen heb is een brief waarin ik word gefeliciteerd omdat ik de Hanzehogeschool heb gekozen, veel plezier in tijdens de ontdekkingtocht van je creatieve bewustzijn, of iets soortgelijks in die zweverige richting, en veel succes in het propedeusejaar.![]()
ik heb de dag nadat ik m'n papieren kreeg, ze ingevuld en teruggestuurd, mss komt het daardoor. daarnaast kan het van de opleiding afhangen? qua administratie? heb geen idee verderquote:
Ik heb hem ook al binnen, zaterdagquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:30 schreef Etcetera het volgende:
heb m'n nieuwe collegekaart binnenmooi op tijd (maar had dan ook meteen de herinschrijfformulieren teruggestuurd)
Het is ook mijn tweede jaar. Zonet gebeld, hij is vandaag aangevraagd, en ik heb hem over twee weken. Als het goed is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb de dag nadat ik m'n papieren kreeg, ze ingevuld en teruggestuurd, mss komt het daardoor. daarnaast kan het van de opleiding afhangen? qua administratie? heb geen idee verderen het is m'n 2de jaar
Inderdaadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:00 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Of course not, het blijft Hanze.
Ja bij ons werd gezegd voor de introductie van de eerstejaars, dus zal inderdaad volgende week wel worden!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:59 schreef Etcetera het volgende:
op Blackboard stond ergens dat ze in de week van 28 augustus op BB komen te staan
Ik na een half jaar weer, ik ben blij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:33 schreef Vieske het volgende:
Jeuj en na een jaartje de Hanze moeten 'missen' kom ik ook weer terugElke vrijdag ben ik te vinden in de groene toren.
wat ga je doen? (of staat dat al ergensquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:20 schreef Coolcat het volgende:
Vrijdag introdag, week erna introweek in de ardennen! Ben benieuwd naar me klas...
Boeken kopen? Ik heb nog een hele bende voor het eerste jaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:49 schreef slinxxx het volgende:
ik begin met hbo-rechten na 2 jaar rechten op de unikeb er zin in :d
Ik ga volgende week de Ardennen in. het plaatsje Houffalize zal de bestemming zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:20 schreef Coolcat het volgende:
Vrijdag introdag, week erna introweek in de ardennen! Ben benieuwd naar me klas...
Bij mijn weten is OM een particuliere opleiding?? Heb nog nooit van buitensport & Outdoormanagement op de Hanze gehoord, nieuwe studie ofzo?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:56 schreef INViCTuS het volgende:
Edwin gaat buitensport & Outdoormanagement doen aan de hanzehogeschool.
Niet direct nieuw maar het bestaat ook nog niet zolang...Het is geen particuliere opleiding.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:51 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Bij mijn weten is OM een particuliere opleiding?? Heb nog nooit van buitensport & Outdoormanagement op de Hanze gehoord, nieuwe studie ofzo?
Nog 1,5 week dan bartst het feest weer losen zit de vakantie erop
![]()
. Weet nog niet eens in welke klas ik kom, best slecgt
Die stond er voor de vakantie ook al op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het jaarrooster staat er al op, wanneer we vakantie hebben.. altijd belangrijk
Bij mij niet? Was de hele tijd nog die van 05/06!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:54 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Die stond er voor de vakantie ook al op.
Apart, Facility Management stond 'r al op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Bij mij niet? Was de hele tijd nog die van 05/06!
Ik doe informatica deeltijd aan de hanze. De meeste mensen kiezen idd voor BI. ook de richting waarvoor ik gekozen heb. Het wiskunde wat ik heb gehad is nihil maar ik doe ook het 4 jarig programma nog. inmiddels 3e jaarsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De studie was niet wat je er van had verwacht of beviel de Hanze je niet?![]()
Ik had trouwens verwacht dat hier wel een paar mensen zouden rondlopen die Informatica - deeltijd volgen, maar daar heb ik mij misschien in vergist. BI is volgens mij een richting waar het grootste percentage voor kiest.
Ik haal volgende week woensdag rooster e.d. op en volgens mij begin ik dan ook 11 sept. Iedereen hier is al begonnenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb echt pas gewoon in de week van 11 september weer te beginnen.. al weet ik nog steeds mn rooster en klas niet
Ons hadden ze het rooster beloofd voor de introductie, vandaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik haal volgende week woensdag rooster e.d. op en volgens mij begin ik dan ook 11 sept. Iedereen hier is al begonnen(Omgeving Utrecht
)
Moet ook nog al die boeken bestellen, doe het maar per blok dit jaar.
Ik ook niet, kreeg een mailtje dat ik dat nog te horen kreeg bij de intro dacht ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik weet nog niet eens in welke klas ik zit
Ik ook, dus een introductie van het 2e jaar..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb geen intro meer, tweedejaars.
Wij hebben alleen een blokopening.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:59 schreef maok het volgende:
Ik heb net boeken ingepakt. Er was een 1e jaars hier die voor 1500 euro aan boeken heeft besteld. Een tip voor de 1e jaars wacht eerst af welke boeken je echt nodig hebt.
Ik had vorig jaar ook de hele zooi in 1x gekocht lekker makkelijk. Dit jaar heb ik nog niks besteld. Ik weet ook nog niet welke boeken ik nodig heb. Ik weet eigenlijk ook nog niet welke studie ik ga doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ons hadden ze het rooster beloofd voor de introductie, vandaar
Ik bestel mn boeken altijd per blok! En dan ook nog alleen van 'het rechtvak' omdat je die andere boeken vaak niet eens nodig hebt. Je kunt het nu ongeveer zelf al wel inschatten. Had dit keer maar voor 75 euro (incl nieuwe wettenbundels)!
Ah nog een CE'er. Ik stroom ook het 2e jaar in, maar dan duaal. Heb je ook nog intro donderdag en vrijdag?quote:Op maandag 4 september 2006 15:05 schreef Sport_Life het volgende:
Zijn er hier mensen die 2e jaars CE gaan doen? Ik ga waarschijnlijk switchen van IBL naar CE (talen liggen me niet echt) maar ik vraag me af welke vakken jullie in het eerste jaar hadden en wij bij IBL niet (maw: welke vakken moet ik van eerstejaar volgen).
Ik heb donderdag een gesprek met zo iemand van het secratariaat en als de examencommissie het ook goed keurt kan ik zonder vertraging overstappen. Maja tot dan weet ik niks..
Ook niks op BB?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:24 schreef Jaytonism het volgende:
Ik ga morgen pas heen voor de introductie van 't 2e jaar.. heb dan ook nog helemaal niets.
Nee, ook niet @ BB.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:24 schreef Jaytonism het volgende:
Ik ga morgen pas heen voor de introductie van 't 2e jaar.. heb dan ook nog helemaal niets.
Hey,quote:Op woensdag 6 september 2006 20:09 schreef Ladylicious het volgende:
Ha, mooizo!
Net mailtje van mijn SLBer gehad, we krijgen er wat nieuwe mensen bijIk wil niet zeggen dat onze klas saai was, maar daar komt het eigenlijk wel op neer..
Ik zeg doen, kom je vanavond alvast naar me toe dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:10 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Hey,
Zullen we morgen samen naar school gaan? Blind-date achtig iets?
Deal. Ik ben om 23.00 bij Centraal, je kan me herkennen aan mijn oogverblind mooie hoofd.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:12 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik zeg doen, kom je vanavond alvast naar me toe dan?
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:19 schreef Jaytonism het volgende:
Ga je vol vertrouwen weer een volgend jaar naar Zernike toe, komt op je 1e meeting je SLB'er al niet opdraven.
Hoezé.
Nee, ze zijn "laat".quote:Op donderdag 7 september 2006 16:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
en dus geen rooster enzo?
Tis wat, ik wilde al zeggen, typisch hanze!
quote:Beste student,
Wegens een grondige wijziging zal Blackboard vanaf vrijdag 8 september 17:00 uur niet beschikbaar zijn. De verwachting is dat dit maximaal 24 uur duurt.
Zodra Blackboard weer beschikbaar is, wordt hier melding van gemaakt op www.helo.hanze.nl. Tip: Het ICT Supportcenter informeert studenten en medewerkers over onderhoud (zoals deze wijziging) en storingen op deze portal. Check deze dus regelmatig!
viel mij ook opquote:Op woensdag 13 september 2006 23:06 schreef Dichterbijer het volgende:
lol... alles wat voor 8 september is ingevoerd op BB is nu pleite
Leuk voor alle nieuwe leerlingen: Dit is Blackboard... 404 errorquote:Op donderdag 14 september 2006 11:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
viel mij ook opbij mij gelukkig maar 1 course, schade valt dus mee
BB kan de stroom inloggers écht niet aan volgens mij, ligt constant eruit
Inderdation.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:56 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Leuk voor alle nieuwe leerlingen: Dit is Blackboard... 404 errorwen er maar vast aan de komende 4 jaar
De mosterdsoepquote:
Missen als kiespijn?quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:40 schreef vw_caddy het volgende:
Zo, nog 13 weken verdiepingstage te gaan.Daarna nog wat weken afstudeerstage en klaar ben ik op de Hanze.
Maar zal het wel gaan missen.
![]()
Hoe bevalt het 2e jaar?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat ik erg irritant vind is dat het tentamenrooster gewoon nog steeds niet bekend is
Prima hoorquote:
Hey joh, ex.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:04 schreef Ladylicious het volgende:
Mijn tentamenrooster ook bekend ja ....
Ik heb er 0
Wou je 't aan de gang hebb'n? Waar ligt Ass'n dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:35 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Wel even ontopic blijven hea
Je moeders, nigga..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:38 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Wou je 't aan de gang hebb'n? Waar ligt Ass'n dan?
Dat is toch een mooie tijd, ik heb hem vorig jaar keertje van 20.30 - 22.30 gehad.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:06 schreef Etcetera het volgende:
mijn tentamenrooster is wel bekend
weer een kuttijd trouwens4 tot 6 's middags
Dit meen je serieus???quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat is toch een mooie tijd, ik heb hem vorig jaar keertje van 20.30 - 22.30 gehad.
En ook vaak van 18.00 - 20.00.
Ik word er gek van dat altijd alles zo laat komt bij ons op instituut!
ik vind het een kuttijd (alhoewel die tot half 11 nog erger is)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat is toch een mooie tijd, ik heb hem vorig jaar keertje van 20.30 - 22.30 gehad.
En ook vaak van 18.00 - 20.00.
Ik word er gek van dat altijd alles zo laat komt bij ons op instituut!
Ja dat was gelukkig niet zoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:27 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dit meen je serieus???
Een tentamen tot 22.30![]()
Zou wat zijn als je de dag erna om 8.30 weer een tentamen had
Das ook kut, is dat op I2?quote:Op maandag 6 november 2006 10:22 schreef Dichterbijer het volgende:
hmmm... ik werd net uit de studielandschap van het internationaal gedeelte gezet... omdat er les werd gegeven... jemig...
Bron: rtvnoord.nlquote:GRONINGEN - Binnen nu en zes jaar is er in het Noorden een grote vraag naar hoog opgeleid personeel. Dat zegt bestuursvoorzitter Henk Pijlman van de Hanzehogeschool.
Door de vergrijzing zal maar liefst 40 procent van het personeel aan de Hanzehogeschool met pensioen gaan, zo voorspelt Pijlman. Die grote groep neemt bovendien een schat aan kennis en ervaring mee.
Het zal dus niet meevallen daarvoor vervanging te vinden. Daar komt bij dat veel hoger opgeleiden na hun studie, Groningen verruilen voor het Westen. Niet alleen de Hanzehogeschool kampt met dit dilemma, ook andere bedrijven lopen gekwalificeerde mensen mis, denkt Pijlman.
Hij pleit er dan ook voor dat onderwijsinstellingen, zoals de Hanzehogeschool, de Rijksuniversiteit en de ROC's de krachten bundelen om het probleem op te lossen.
ditoquote:Op woensdag 20 december 2006 11:59 schreef Jaytonism het volgende:
Ik snák naar de vakantie..
Ik zit alweer in D-Gebouw, te wachten op een Intervisie in I-Building.. Daarna weer anderhalf uur wachten, maar denk dat ik dat maar niet ga doen en vroegtijdig vakantie ga vieren.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dito
maar eerst nog een extra (facultatieve) les php, vanmiddag een extra aangevraagde les normaliseren, morgenmiddag tentamen, vrijdag nog les![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:15 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik zit alweer in D-Gebouw, te wachten op een Intervisie in I-Building.. Daarna weer anderhalf uur wachten, maar denk dat ik dat maar niet ga doen en vroegtijdig vakantie ga vieren.
Verschil moet er zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 19:46 schreef Jaguarized het volgende:
Vrijdag 9.30 - 14.30 en dan vakantie.
Ik had alleen maandag en woensdag!quote:Op woensdag 20 december 2006 19:52 schreef Jaguarized het volgende:
Deze week was anders best leuk. Maandag 11.00 - 12.55, dinsdag t/m donderdag vrij en dan vrijdag nog ff een lange dag.
quote:Thu, Dec 21, 2006 -- csv.0312.iim1-3: Deadline INM1b (assay)
De deadline voor het INM1b assay is maandag 5 februari 2007. Inleveren in het postvakje van je docent.
quote:
Dat is de sporthal. (Bij de ACLO)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:16 schreef Jaytonism het volgende:
Iemand enig idee waar de HG-hal is?
Heb er morgenochtend een tentamen..
jullie hebben zeker geen plechtige uitreiking?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:37 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera schopt het topic omhoog
ik had ff een vraag, als het goed is heb ik binnenkort m'n propedeuse gehaald. ik vraag me alleen af of ik nog iets moet emailen/inleveren/opvragen/doen om dat leuke papiertje te ontvangen, of krijg ik een bericht dat het klaar ligt? kan het niet vinden in de studiegids namelijk
alvast bedankt
Heb je het nog gevonden?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:16 schreef Jaytonism het volgende:
Iemand enig idee waar de HG-hal is?
Heb er morgenochtend een tentamen..
nee wij maken niet zo'n drama over iets wat niets voorsteltquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jullie hebben zeker geen plechtige uitreiking?![]()
(Mark kon zijn propedeuse ook gewoon ophalen bij de administratie
).
08.30 vanochtend, herkansing Marketing van vorig jaar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee wij maken niet zo'n drama over iets wat niets voorstelt![]()
![]()
heb nog niks gehoord trouwens (oh wacht, heb de opdrachten afgelopen maandag pas ingeleverd)
Ik had ook tentamen in de HG-Hal/Blauwborgje/Aclo/HES-Hal. heb het gevondenhoe laat had jij tentamen Jaytonism?
en terechtquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee wij maken niet zo'n drama over iets wat niets voorstelt![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en terecht. En al die poespas werd nog eens herhaald bij de bacheloruitreiking. Moesten we vertellen wat onze afstudeerrichting was, waar onze scriptie over ging (één iemand was het alweer vergeten
) en wat we gingen doen
.
er stond toch geen belangrijk verslag op ofzo? Ik had van de week bijna mijn werkstuk voor het specialisatiecollege af en toen ging m'n computer raar doen. Ik schrok!quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:27 schreef Etcetera het volgende:
mss kun je het op BB kwijt?
oh ja, als íemand een zwarte PEAK USB stick heeft gevonden, van 512MB achter in het computerlokaal van de groene toren, ik wil 'm graag terughij was niet bij de balie ingeleverd, mss dat iemand hem hier gevonden heeft? alvast bedankt enzo (dat ik het zo doe is omdat ik geen zin heb om weer een nieuwe te kopen, ben een beetje wanhopig
)
ik vind het zo irritant he.... het komt ook omdat ik aan het kletsen was, en ik zág hem niet want in de computerhol moet je 'm achter in pluggen, en wat ik niet zie daar denk ik niet aanquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:32 schreef Jaguarized het volgende:
Die krijg je niet meer terug.Ik ben ook eens mijn USB stick verloren in E143, nooit meer teruggezien.
ja zie je, nu word je gestraft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind het zo irritant he.... het komt ook omdat ik aan het kletsen was, en ik zág hem niet want in de computerhol moet je 'm achter in pluggen, en wat ik niet zie daar denk ik niet aan
het is de 2de keer al (de vorige had ik niet gekocht trouwens, maar ergens buiten gevonden)
Oh dan mag ik die van mij vast wel terug he.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind het zo irritant he.... het komt ook omdat ik aan het kletsen was, en ik zág hem niet want in de computerhol moet je 'm achter in pluggen, en wat ik niet zie daar denk ik niet aan
het is de 2de keer al (de vorige had ik niet gekocht trouwens, maar ergens buiten gevonden)
er stond niets opquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja zie je, nu word je gestraft.
Omdat jij je vorige USB stick niet bij de rechtmatige eigenaar hebt terugbezorgd, krijg je je eigen ook niet terug.
En computers met een USB ingang aan de achterkant zijn zó 2000 hè.
Kan niet, ik sta op het moment niet in geschreven bij de hanze, ik kan dus niet meer inloggenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:27 schreef Etcetera het volgende:
mss kun je het op BB kwijt?
oh ja, als íemand een zwarte PEAK USB stick heeft gevonden, van 512MB achter in het computerlokaal van de groene toren, ik wil 'm graag terughij was niet bij de balie ingeleverd, mss dat iemand hem hier gevonden heeft? alvast bedankt enzo (dat ik het zo doe is omdat ik geen zin heb om weer een nieuwe te kopen, ben een beetje wanhopig
)
was dat ook met filmpje? er werd gefilmd in het computerhok beneden in de toren vanmorgenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een heel item op tvnoord nu
Hierin werd verteld dat veel studenten van de Hanze en de RuG ontevreden waren over bijvoorbeeld aantal computer, tentamentijden, SLB etc.
Ja kloptquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
was dat ook met filmpje? er werd gefilmd in het computerhok beneden in de toren vanmorgen
Ik doe de Ontwikkelingskant in plaats van Vormgeving. Wat wil je precies weten?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil "Communicatiesystemen, afstudeerrichting Multimedia en Vormgeving" gaan doen , maar is dat wat op Hanze... Iemand ervaring?
doe ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil "Communicatiesystemen, afstudeerrichting Multimedia en Vormgeving" gaan doen , maar is dat wat op Hanze... Iemand ervaring?
Hoe zit het eigenlijk met de vormgeving dingen in het tweede jaar ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
doe ik
zit nu in het 2de jaar, bevalt me goedhet is niet altijd even makkelijk, maar het is zeker te doen. veel projectwerk (en dat vind ik wel jammer, maar dat is de hanze nou eenmaal)
alleen zit er toch niet zoveel vormgeving in als je zou verwachten. de vormgeving dingen die je moet doen zijn wel erg leuk om te doen (het maken van een huisstijl, het samenstellen van een magazine, een vormgevingsboek maken, een filmpje voor een reclame maken)
het is een leuke opleiding, goed te doen, maar op sommige punten best saai. aan de andere kant: elke opleiding heeft z'n mindere kanten natuurlijk
momenteel heb je in het 2de jaar de volgende blokken:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:53 schreef Steeric het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de vormgeving dingen in het tweede jaar ?
Want ik zit nu in het eerste jaar en qua vormgeving valt het mij behoorlijk tegen.
dat is dan veranderdquote:Interactieve Organisatie ga je bedrijfsprocessen in kaart brengen met behulpt van UML, is weinig vormgeving aan. Ik meende dat je hier toen een vrijstelling voor de helft van het tentamen kon krijgen als je een bepaald aantal opdrachten deed.
Dan zou ik vooral daar heen gaan, want Hanze is kut.quote:Op maandag 9 april 2007 10:59 schreef Ewaldus het volgende:
Ik wil volgend jaar IBMS gaan doen op het Hanze, maar vraag mij af, waarom zou ik IBMS op het Hanze kiezen boven het CHN in Leeuwarden? Ik lees overal dat er beter wordt lesgegeven op het CHN.
Ik vind dat wel erg kort door de bocht. Kom eens met argumenten?quote:Op maandag 9 april 2007 14:18 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Dan zou ik vooral daar heen gaan, want Hanze is kut.
inderdaad, waar ik naar vroeg..quote:Op maandag 9 april 2007 14:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik vind dat wel erg kort door de bocht. Kom eens met argumenten?
- De communicatie tussen studenten en docenten en tussen docenten ondeling is waardeloos. De één zegt dit en de ander zegt dat, als het om een bepaalde opdracht gaat spreken ze elkaar allemaal tegen en niemand weet wat er nou eigenlijk precies moet gebeuren.quote:Op maandag 9 april 2007 14:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik vind dat wel erg kort door de bocht. Kom eens met argumenten?
Ik ben het met een hoop punten eens.. vooral die van de deadlines & organisatorische dingen. Maar wie zegt dat dat in Leeuwarden beter is?!quote:
dus je bent toch geen Nederlands gaan doen? Of voortijdig afgehaakt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:36 schreef PAA-053 het volgende:
Eerstejaars Pabo, via de februari-instroom van twee maanden geleden. Ik vind het nogal wennen aan het HBO, na VWO en uni. Blackboard werd ook dramatisch geintroduceerd bij ons. Alles is nogal vaag, vooral termen als reflectie, IBM, competentie en meer van dat soort HBO-woorden
Maar de opleiding is hartstikke leuk hoor, zal ik er even bij vermelden
Nee zelfs helemaal niet begonnenquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dus je bent toch geen Nederlands gaan doen? Of voortijdig afgehaakt?
Jups, van het tweede kwartaal wist ik pas in april zeker dat ik het gehaald hadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tentamencijfers laten ook wel heel erg lang opzich wachten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |