Ik ook. Ging niet zo goed hoorde ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:35 schreef Miss_kausalaya het volgende:
ik ga in september beginnen bij de kunstacademie... ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen
Jah, dat bedoel ik dus ook. Ik heb nog geen bericht gekregen wanneer ik mijn rooster moet ophalen, ik heb nog geen vakken gekozen, ik heb geen collegekaart terwijl ik mijn schoolgeld heb betaald, ik heb nog geen docenten uitgekozen .. Ik weet nog helemaal niks. Het enig wat ik ontvangen heb is een brief waarin ik word gefeliciteerd omdat ik de Hanzehogeschool heb gekozen, veel plezier in tijdens de ontdekkingtocht van je creatieve bewustzijn, of iets soortgelijks in die zweverige richting, en veel succes in het propedeusejaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:19 schreef nietzman het volgende:
Wat hoorde je schat?
Er is wat gedonder over docenten geloof ik, dat wel.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:40 schreef nietzman het volgende:
Ik kreeg vorige week wel een aangetekende brief dat ik mijn opleiding voort mocht zetten. Joepie..
Thanks voor je reactie, ik zal eens even gaan neuzen op de site.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:43 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Achja, kan gebeuren. Die ja EN nee fout mag er imo toch echt niet inzitten
.
[..]
Als je echt helemaal geen wiskunde wilt en toch iets met Informatica kun je ook Mens & Informatica doen op de Hogeschool Drenthe, echter kun je die, voor zover ik weet, niet in deeltijd doen. Gezien de hoeveelheid studenten in de reguliere klassen weet ik wel zeker van niet eigenlijk.
Als je vragen hebt kom je er maar mee, ik doe die studie daar (voltijd dus)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks voor je reactie, ik zal eens even gaan neuzen op de site.
De studie was niet wat je er van had verwacht of beviel de Hanze je niet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:27 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Als je vragen hebt kom je er maar mee, ik doe die studie daar (voltijd dus).
Ik zit alleen in dit topic omdat ik 2 jaar terug begonnen ben met bouwkunde op de Hanze (maar dat maar 2.5 maand volgehouden heb).
Belachelijk dat ik het nog niet heb. Je collegegeld is dus ook al afgeschreven?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:30 schreef Etcetera het volgende:
heb m'n nieuwe collegekaart binnenmooi op tijd (maar had dan ook meteen de herinschrijfformulieren teruggestuurd)
lijkt me niet, dat gebeurt toch pas eind augustus/begin septemberquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Belachelijk dat ik het nog niet heb. Je collegegeld is dus ook al afgeschreven?
Waarom heb jij hem wel dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lijkt me niet, dat gebeurt toch pas eind augustus/begin september
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, dat bedoel ik dus ook. Ik heb nog geen bericht gekregen wanneer ik mijn rooster moet ophalen, ik heb nog geen vakken gekozen, ik heb geen collegekaart terwijl ik mijn schoolgeld heb betaald, ik heb nog geen docenten uitgekozen .. Ik weet nog helemaal niks. Het enig wat ik ontvangen heb is een brief waarin ik word gefeliciteerd omdat ik de Hanzehogeschool heb gekozen, veel plezier in tijdens de ontdekkingtocht van je creatieve bewustzijn, of iets soortgelijks in die zweverige richting, en veel succes in het propedeusejaar.![]()
ik heb de dag nadat ik m'n papieren kreeg, ze ingevuld en teruggestuurd, mss komt het daardoor. daarnaast kan het van de opleiding afhangen? qua administratie? heb geen idee verderquote:
Ik heb hem ook al binnen, zaterdagquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:30 schreef Etcetera het volgende:
heb m'n nieuwe collegekaart binnenmooi op tijd (maar had dan ook meteen de herinschrijfformulieren teruggestuurd)
Het is ook mijn tweede jaar. Zonet gebeld, hij is vandaag aangevraagd, en ik heb hem over twee weken. Als het goed is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb de dag nadat ik m'n papieren kreeg, ze ingevuld en teruggestuurd, mss komt het daardoor. daarnaast kan het van de opleiding afhangen? qua administratie? heb geen idee verderen het is m'n 2de jaar
Inderdaadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:00 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Of course not, het blijft Hanze.
Ja bij ons werd gezegd voor de introductie van de eerstejaars, dus zal inderdaad volgende week wel worden!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:59 schreef Etcetera het volgende:
op Blackboard stond ergens dat ze in de week van 28 augustus op BB komen te staan
Ik na een half jaar weer, ik ben blij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:33 schreef Vieske het volgende:
Jeuj en na een jaartje de Hanze moeten 'missen' kom ik ook weer terugElke vrijdag ben ik te vinden in de groene toren.
wat ga je doen? (of staat dat al ergensquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:20 schreef Coolcat het volgende:
Vrijdag introdag, week erna introweek in de ardennen! Ben benieuwd naar me klas...
Boeken kopen? Ik heb nog een hele bende voor het eerste jaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:49 schreef slinxxx het volgende:
ik begin met hbo-rechten na 2 jaar rechten op de unikeb er zin in :d
Ik ga volgende week de Ardennen in. het plaatsje Houffalize zal de bestemming zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:20 schreef Coolcat het volgende:
Vrijdag introdag, week erna introweek in de ardennen! Ben benieuwd naar me klas...
Bij mijn weten is OM een particuliere opleiding?? Heb nog nooit van buitensport & Outdoormanagement op de Hanze gehoord, nieuwe studie ofzo?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:56 schreef INViCTuS het volgende:
Edwin gaat buitensport & Outdoormanagement doen aan de hanzehogeschool.
Niet direct nieuw maar het bestaat ook nog niet zolang...Het is geen particuliere opleiding.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:51 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Bij mijn weten is OM een particuliere opleiding?? Heb nog nooit van buitensport & Outdoormanagement op de Hanze gehoord, nieuwe studie ofzo?
Nog 1,5 week dan bartst het feest weer losen zit de vakantie erop
![]()
. Weet nog niet eens in welke klas ik kom, best slecgt
Die stond er voor de vakantie ook al op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het jaarrooster staat er al op, wanneer we vakantie hebben.. altijd belangrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |