Commerciele multimedia. We moesten een cd-rom maken ter promotie van kinderfeestjes in het stripmuseum. Alleen wij hadden ook gedacht aan de cd-hoes. Hiervoor hebben we een hoes gemaakt waar de cd in kan, en ook nog een deel waar een draaischijf in zit. Op de voorkant krijg je daardoor verschillende teksten in een tekstballon als je aan de schijf draait.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nice
welk project? waar ging het over?
goed bedacht zegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:49 schreef Poerkie het volgende:
Laatste bericht:
[..]
Commerciele multimedia. We moesten een cd-rom maken ter promotie van kinderfeestjes in het stripmuseum. Alleen wij hadden ook gedacht aan de cd-hoes. Hiervoor hebben we een hoes gemaakt waar de cd in kan, en ook nog een deel waar een draaischijf in zit. Op de voorkant krijg je daardoor verschillende teksten in een tekstballon als je aan de schijf draait.
Maar ook de cd-rom zelf was conceptueel het beste, vond de leraar.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef Jaytonism het volgende:
Ik ben echt een teringlijer.
Propedeuse makkelijk binnen handbereik, verslaap ik me vanochtend bij de herkansing Marketing.
Kan mezelf wel wat aandoen, grr.
quote:
Je bent er in 15 minuten met de bus, lijn 11 of lijn 15.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:08 schreef Coolcat het volgende:
Hier aankomend hanze studentje...Hoe zit het met verbinding van het station naar zernike?? Handig om een fiets op station te dumpen?? Hoe vaak wordt dat ding daar dan gejat?
Ik reis ook al 2 jaar heen en weer van Assen naar Groningen. De aansluiting van treinen en bussen is prima over het algemeen. Er gaan 3 treinen in 't uur voor mij. Om elk uur: .57 .18 (Intercity) en .37quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:08 schreef Coolcat het volgende:
Hier aankomend hanze studentje...Hoe zit het met verbinding van het station naar zernike?? Handig om een fiets op station te dumpen?? Hoe vaak wordt dat ding daar dan gejat?
Nee. Tweemaal.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:16 schreef Coolcat het volgende:
HBO accountancy en ga reizen vanaf hoogeveen, dus daar zal ie ook 3 x per uur gaan?
*Aai-over-de-bol-pop*quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:07 schreef Jaytonism het volgende:
Leuk, is het jaar al bekeken en klaar, krijg ik nog een bericht dat een onderzoek onvoldoende is beoordeeld.
Kan ik dus alsnog maandag naar die schijtschool, om vervolgens in m'n 1tje (andere projectleden zijn op vakantie) het rapport te verbeteren, waar ik overigens nog een kleine fucking week voor heb.
Meeh.
Twee van m'n punten waren bij een vak uit het tweede jaar ingevoerd. (Waar ik nota bene al een voldoende voor had.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:54 schreef Poerkie het volgende:
Waar zit jij mee?
well, dat worden dus 2 vakken die ik volgend jaar kan doenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 55 EC, dus nog 2 vakken. 1 moet ik nog een cijfer krijgen, de 2de doe ik volgende jaar wel weerik zie het positief in
heb al een paar mensen in m'n klas gehad die een BSA niet haalden en dan was het ook
Die opdracht heb ik misschien nog wel voor je liggenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
well, dat worden dus 2 vakken die ik volgend jaar kan doenwaarom is die vent niet tevreden met een halfwerkend formulier
ik ga op m'n vakantie iemand zoeken die Javascript wel snapt![]()
![]()
een contactformulierquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:52 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Die opdracht heb ik misschien nog wel voor je liggen
Mits je dezelfde opdracht hebt, als die ik had voor multimedia & vormgeving.
Lol, en dit was goed? Bij de vraag over het rijbewijs kan ik Ja EN Nee tegelijk selecteren en b.v. bij de postcode kan ik een onzinpostcode invoeren (ab12 24 b.v.). :xquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:57 schreef Poerkie het volgende:
Ik had verwacht dat ik deze vakantie nog moest gaan leren voor 1 tentamen. Ik had voor dat tentamen niet geleerd, omdat het te mooi weer was. Ben wel heengegaan om de vragen in te zien, zodat ik wist wat ik kon verwachten. Heb bij elke vraag enorme verhalen opgeschreven. Krijg ik vandaag een e-mail van school dat ik een 8.3 heb gehaald.![]()
@Etc: misschien ben ik te laat voor je, maar dit formulier heb ik moeten maken:
http://www.247log.nl/opdracht4.html
die lijn 11 of 15 dusquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:08 schreef Coolcat het volgende:
Weet jij al wat je nu volgend jaar gaat doen?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:55 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
die lijn 11 of 15 dus
fietsen jatten valt volgens mij wel mee gezien de grote hoeveelheid fietsen die daar altijd staan.. zou er alleen een fiets neerzetten als je niet van ov houd.. anders is de bus fijner op de vroege ochtend
Hmm.. ik heb toch een voldoende gekregenquote:Op zondag 23 juli 2006 00:45 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Lol, en dit was goed? Bij de vraag over het rijbewijs kan ik Ja EN Nee tegelijk selecteren en b.v. bij de postcode kan ik een onzinpostcode invoeren (ab12 24 b.v.). :x
waarschijnlijk management economie en recht, kon verder niks bedenkenquote:Op zondag 23 juli 2006 10:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Weet jij al wat je nu volgend jaar gaat doen?
Ah de MER!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:14 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
waarschijnlijk management economie en recht, kon verder niks bedenken
Achja, kan gebeurenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb toch een voldoende gekregenMisschien zijn ze niet zo streng bij ons.
Als je echt helemaal geen wiskunde wilt en toch iets met Informatica kun je ook Mens & Informatica doen op de Hogeschool Drenthe, echter kun je die, voor zover ik weet, niet in deeltijd doen. Gezien de hoeveelheid studenten in de reguliere klassen weet ik wel zeker van niet eigenlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier ook mensen die Informatica deeltijd doen? Zelf heb ik een full-time baan en daarom zit ik er over te denken om Informatica deeltijd te gaan doen. Het vervelende is wel dat ik echt slecht ben in wiskunde. Hoeveel wiskunde krijg je het eerste, en de daarop volgende jaren? Wat voor een soort wiskunde is het? Moet je ook wiskunde toetsen maken?
Bij BI schijn je minder wiskunde te hebben, echter lijkt mij BI erg saai.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |