true true, voelt hier beetje als opvullingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:57 schreef Jaguarized het volgende:
Was er in de maand mei nog een periode voor collegegeld?
Wel of niet? In de maand mei dus. Volgens mij is er bij mij niks afgegaan namelijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:01 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
true true, voelt hier beetje als opvulling
Het hele eerste halfjaar dacht ik ah joh na dit halfjaar wordt het leuk. toen vond ik het weer niks dacht ik nja die 4 jaar hou ik wel vol.. een maand geleden heb ik besloten dat je zo eigenlijk niet hoort te denken en heb ik doorgegeven dat ik na dit jaar ga stoppenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Waarom als ik vragen mag?
Zo opeens? Of was het al langer? Want dan heb ik niet goed opgelet
Da's mooi dat weet ik nog te vinden hahaquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eyssoniusplein is ergens achter het politiebureau op de hoek van het Boterdiep / Korreweg.
nope laatste was in april en in september weerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wel of niet? In de maand mei dus. Volgens mij is er bij mij niks afgegaan namelijk.
Dat kan ik wel jahquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:01 schreef lovegrrl het volgende:
en kun je ook vertellen waarom??
Ik zit nu te twijfelen tussen MWD en iets van PABO ofzo.. beetje lullig dat die open dagen daarvan op hetzelfde moment maar op een andere locatie zijn![]()
Peysoniusplein.. is dat die locatie bij het centrum in de buurt?
om diezelfde reden zijn de afgelopen weken nog 4 mensen uit mijn klas gestopt.. mijn reden is anders, ik ben meer gestopt omdat ik al die evaluaties, reflecties en juridische ellende niks vondquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:44 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Dat kan ik wel jah![]()
Ik ben ten eerste gestopt omdat ik een bepaalde opdracht niet gehaald had, waardoor ik kans had op negatief bindend studie advies aan het einde van het jaar (vond het vrij zonde om het hele jaar door te ploeteren, misschien wel voor niks..). Op dat moment vond ik het wel jammer, achteraf gezien ben ik blij dat het zo gelopen is. Het psychologische gedeelte is ontzettend leuk, verder ben je eigenlijk alleen met jezelf en met je eigen vaardigheden bezig.
Wanneer je evaluaties en zelfreflecties leuk vindt zou ik het je van harte aan bevelen, anders zou ik nog even goed overdenken waar je aan begint
Verder vond ik het nogal een problemenstudie..Als ik zo eens rond keek in de klas was ik eigenlijk de enige die nog met beide ouders woonde en verder niet echt schokkende dingen had meegemaakt..
Ja ik snap wat je bedoeld.. dan lijkt het me inderdaad een goede beslissing om ermee te stoppen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:27 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Het hele eerste halfjaar dacht ik ah joh na dit halfjaar wordt het leuk. toen vond ik het weer niks dacht ik nja die 4 jaar hou ik wel vol.. een maand geleden heb ik besloten dat je zo eigenlijk niet hoort te denken en heb ik doorgegeven dat ik na dit jaar ga stoppen
Ik ging altijd zo hard mogelijk beweren dat ik het super vond (onbewust) en dan maar hopen dat ik het ook echt leuk zou vinden.. vind ik niet, wat bij mij resulteerde in migraine en stress
Nu ga ik iets anders doen, waarschijnlijk MWD of PABO
[..]
merciquote:Op zondag 4 juni 2006 04:16 schreef Jaguarized het volgende:
Commerciele Economie.
Pelsterstraat is een parallelstraat van de Herestraat. Als je in de Herestraat dat straatje tegenover C&A ingaat kom je in de Pelsterstraat.
Ik ben dan klaar met de opleiding informatica en kan dan dus als programeur aan de slag.quote:Op zondag 4 juni 2006 05:13 schreef Jaguarized het volgende:
Ja nee maar ik bedoel meer wat kan je met je opleiding gaan doen?
Hier ongeveer hetzelfde! Vandaag laatste 'collegedag'. Nog 3 tentamens, hoorzitting, klein beetje IO shit en een functioneringsgesprek en hopelijk is mijn P binnen. Heb evt. ook nog herkansingsmogelijkheid over 4 weken!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:15 schreef Jaytonism het volgende:
Woosh.
Nieuwe gebouw is dus wel de T-Builing, eveneens T-Scape.
Vanaf vrijdag tentamens, nog een dikke anderhalf week en dan ben ik vrij!
Hopelijk ook mét propedeuse.
Hoest daar Jaguarized? Nog wat intellectueels gedaan ofzo?
Wat deed jij eigenlijk voor opleiding?quote:Op woensdag 7 juni 2006 06:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hier ongeveer hetzelfde! Vandaag laatste 'collegedag'. Nog 3 tentamens, hoorzitting, klein beetje IO shit en een functioneringsgesprek en hopelijk is mijn P binnen. Heb evt. ook nog herkansingsmogelijkheid over 4 weken!
SJD?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:08 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Wat deed jij eigenlijk voor opleiding?
'quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:08 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Wat deed jij eigenlijk voor opleiding?
SJD ja.. Sociaal Juridische Dienstverleningquote:
Op dit moment vind ik het meer een rechtenstudie eigenlijk.quote:
Feli.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:46 schreef Jegorex het volgende:
Volgende week maandag een eindpresentatie en dan nog even mijn diploma ophalen
Ja afstudeerstage ja..vergeten erbij te vermelden. Mooie is wel, zit maar 500 meter verder dan mijn huidige stageplaatsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:12 schreef Jaguarized het volgende:
Wat ga je bij Dutchview doen?Is dat je afstudeerstage?
Ja gelukkig krijg ik een stagevergoeding ja...anders kan ik die schoolkosten niet betalen :S jemig wat is dat duur geworden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:29 schreef Jaguarized het volgende:
Nice.![]()
Krijg je nog een stagevergoeding?Doet Dutchview ook "normale stages"? Jij deed CSMV of CSMO?
nicequote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:01 schreef Poerkie het volgende:
Vanmorgen presentatie gehad voor commerciële multimedia. Een 9 gehaald op het project en een nominatie voor de multimedia awards van de Hanze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |