Kun je daar zomaar in dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:32 schreef Jaytonism het volgende:
Damn, ben echt nét boven in het nieuwe gebouw geweest, rondleiding van ene Corrie Elting.. vooral College van Bestuur verdieping is erg mooi, hoge plafonds e.d.
Officeel mag het volgens mij niet, maar goed, het is al opgeleverd en staat nergens (nog) dat het verboden terrein is voor studenten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Kun je daar zomaar in dan?
Ik ben nu in het D gebouw en wil ook wel ff kijken
Computerlokaal op het begane grond is al wel open!quote:Op maandag 15 mei 2006 14:01 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Officeel mag het volgens mij niet, maar goed, het is al opgeleverd en staat nergens (nog) dat het verboden terrein is voor studenten.
Kijk dat is wat we willen horen.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:51 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Computerlokaal op het begane grond is al wel open!
Lekker groot, maar wat kaal zeg![]()
Corrie zei dat het kale tijdelijk is, eerst maar even praktisch ingericht.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:51 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Computerlokaal op het begane grond is al wel open!
Lekker groot, maar wat kaal zeg![]()
Als je de nieuwe ingang inkomt, meteen links, langs de nieuwe balie, dan je 1e rechts, niet te missen.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Waar zit dat? Is dat beetje makkelijk te vinden?
Het lijkt alsof alle studenten het al ontdekt hebben. Alle computers zijn natuurlijk weer bezetquote:Op maandag 15 mei 2006 22:38 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Als je de nieuwe ingang inkomt, meteen links, langs de nieuwe balie, dan je 1e rechts, niet te missen.
Kloptquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:11 schreef Jaytonism het volgende:
Kijk 's in het D-gebouw. Altijd (goede!) PC's over. Zelfs met boxen.
Haha, ik zit er ook bijna altijd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Klopt
Daar zit ik nu ook!
En zit ik nu veel vaker, vaak ook nog wel plek.
D215?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:11 schreef Jaytonism het volgende:
Kijk 's in het D-gebouw. Altijd (goede!) PC's over. Zelfs met boxen.
Dat wordt overigens wel vaak als leslokaal gebruikt.quote:
Laatste tijd heb ik geluk I guess.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat wordt overigens wel vaak als leslokaal gebruikt.![]()
Volgens mij is er 1 100mbit poortje voor laptops in D215, helemaal in de linkerhoek. Sowieso is er nog nauwelijks 100mbit over.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:55 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Laatste tijd heb ik geluk I guess.
Alleen zo ver traplopen om naar kantine te komen.
Ik vond de tentamenhal D250 ook wel een chille ruimte om te zitten. Lekker in het midden met inplugpunten in de vloer.quote:
Ik heb haar eens gespot in de mediatheek, ze herkende mij alleen niet .quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:34 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
* Jaytonism opent fotoboek KiwiTjuHh.
Wil je stoppen met SJD dan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 07:24 schreef lovegrrl het volgende:
Iemand hier die MWD doet @ Hanze?
Ik ga vrijdag naar die open middag, kijken of het wat is
Ik dacht dat het aanbod vergroot was?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat weer een ramp om een computer te krijgen zeg
Nou ik kan het niet vindenquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aanbod vergroot was?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou ik kan het niet vinden
We zijn 40 min aan het zoeken geweest en hebben eindelijk een computer gevonden.
Dat valt dus zwaar tegen. Maar gelukkig hebben we nu enkele pc's gevonden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]En ik maar denken dat door het nieuwe gebouw er meer computers bij zijn gekomen.
![]()
Pc's die we gevonden hebben zitten op D100.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:27 schreef Jaguarized het volgende:
Waar?
Wist ik veel dat dat grote gebouw het techniek gewouw is, kom daar nooitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:45 schreef Jaguarized het volgende:
Techniek gebouw?Dat weet je toch wel te vinden?
Ik kreeg ook een mail over een DOP en iets met SOK? Wtf is een SOK?
Geen idee.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:04 schreef Jaguarized het volgende:
Nooit van gehoord.Hoe heet dat nieuwe gebouw overigens?
J?
Mijn SOK vorige week ookquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mijn SOK is vandaag goed gekeurd
Blijf het vaag vinden hoe dat allemaal gelopen is..
well, make us laughquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef Gizmo112 het volgende:
De vlag kan uit, ik moet nog twee dagen en dat zie je mij niet meer terug op de legbatterij voor studenten. Wat een waardeloze organisatie. Als ik ga vertellen wat ik allemaal mee heb gemaakt de afgelopen 4 jaar op CE, dab lach je je de ballen uit je broek.
Ben al gestopt.. nja, volg geen lessen meer en alles, ga straks nog wel tentamens makenquote:
en kun je ook vertellen waarom??quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:49 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Mijn SOK vorige week ookNadat ie eerst verstuurd was naar de verkeerde SLB'er.. Lang leve de hanze-organisatie..
@ Lovegrrl; Heb in 2004 MWD geprobeerdIn december alweer gestopt though..
Waarom als ik vragen mag?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:01 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Ben al gestopt.. nja, volg geen lessen meer en alles, ga straks nog wel tentamens maken
Ik ben benieuwd! Dus vertel!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef Gizmo112 het volgende:
De vlag kan uit, ik moet nog twee dagen en dat zie je mij niet meer terug op de legbatterij voor studenten. Wat een waardeloze organisatie. Als ik ga vertellen wat ik allemaal mee heb gemaakt de afgelopen 4 jaar op CE, dab lach je je de ballen uit je broek.
Eyssoniusplein is ergens achter het politiebureau op de hoek van het Boterdiep / Korreweg.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:01 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Ben al gestopt.. nja, volg geen lessen meer en alles, ga straks nog wel tentamens maken
[..]
en kun je ook vertellen waarom??
Ik zit nu te twijfelen tussen MWD en iets van PABO ofzo.. beetje lullig dat die open dagen daarvan op hetzelfde moment maar op een andere locatie zijn![]()
Peysoniusplein.. is dat die locatie bij het centrum in de buurt?
Vertelquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef Gizmo112 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |