Ook niks op BB?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:24 schreef Jaytonism het volgende:
Ik ga morgen pas heen voor de introductie van 't 2e jaar.. heb dan ook nog helemaal niets.
Nee, ook niet @ BB.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:24 schreef Jaytonism het volgende:
Ik ga morgen pas heen voor de introductie van 't 2e jaar.. heb dan ook nog helemaal niets.
Hey,quote:Op woensdag 6 september 2006 20:09 schreef Ladylicious het volgende:
Ha, mooizo!
Net mailtje van mijn SLBer gehad, we krijgen er wat nieuwe mensen bijIk wil niet zeggen dat onze klas saai was, maar daar komt het eigenlijk wel op neer..
Ik zeg doen, kom je vanavond alvast naar me toe dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:10 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Hey,
Zullen we morgen samen naar school gaan? Blind-date achtig iets?
Deal. Ik ben om 23.00 bij Centraal, je kan me herkennen aan mijn oogverblind mooie hoofd.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:12 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik zeg doen, kom je vanavond alvast naar me toe dan?
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:19 schreef Jaytonism het volgende:
Ga je vol vertrouwen weer een volgend jaar naar Zernike toe, komt op je 1e meeting je SLB'er al niet opdraven.
Hoezé.
Nee, ze zijn "laat".quote:Op donderdag 7 september 2006 16:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
en dus geen rooster enzo?
Tis wat, ik wilde al zeggen, typisch hanze!
quote:Beste student,
Wegens een grondige wijziging zal Blackboard vanaf vrijdag 8 september 17:00 uur niet beschikbaar zijn. De verwachting is dat dit maximaal 24 uur duurt.
Zodra Blackboard weer beschikbaar is, wordt hier melding van gemaakt op www.helo.hanze.nl. Tip: Het ICT Supportcenter informeert studenten en medewerkers over onderhoud (zoals deze wijziging) en storingen op deze portal. Check deze dus regelmatig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |