Bij mij niet? Was de hele tijd nog die van 05/06!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:54 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Die stond er voor de vakantie ook al op.
Apart, Facility Management stond 'r al op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Bij mij niet? Was de hele tijd nog die van 05/06!
Ik doe informatica deeltijd aan de hanze. De meeste mensen kiezen idd voor BI. ook de richting waarvoor ik gekozen heb. Het wiskunde wat ik heb gehad is nihil maar ik doe ook het 4 jarig programma nog. inmiddels 3e jaarsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De studie was niet wat je er van had verwacht of beviel de Hanze je niet?![]()
Ik had trouwens verwacht dat hier wel een paar mensen zouden rondlopen die Informatica - deeltijd volgen, maar daar heb ik mij misschien in vergist. BI is volgens mij een richting waar het grootste percentage voor kiest.
Ik haal volgende week woensdag rooster e.d. op en volgens mij begin ik dan ook 11 sept. Iedereen hier is al begonnenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb echt pas gewoon in de week van 11 september weer te beginnen.. al weet ik nog steeds mn rooster en klas niet
Ons hadden ze het rooster beloofd voor de introductie, vandaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik haal volgende week woensdag rooster e.d. op en volgens mij begin ik dan ook 11 sept. Iedereen hier is al begonnen(Omgeving Utrecht
)
Moet ook nog al die boeken bestellen, doe het maar per blok dit jaar.
Ik ook niet, kreeg een mailtje dat ik dat nog te horen kreeg bij de intro dacht ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik weet nog niet eens in welke klas ik zit
Ik ook, dus een introductie van het 2e jaar..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb geen intro meer, tweedejaars.
Wij hebben alleen een blokopening.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:59 schreef maok het volgende:
Ik heb net boeken ingepakt. Er was een 1e jaars hier die voor 1500 euro aan boeken heeft besteld. Een tip voor de 1e jaars wacht eerst af welke boeken je echt nodig hebt.
Ik had vorig jaar ook de hele zooi in 1x gekocht lekker makkelijk. Dit jaar heb ik nog niks besteld. Ik weet ook nog niet welke boeken ik nodig heb. Ik weet eigenlijk ook nog niet welke studie ik ga doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ons hadden ze het rooster beloofd voor de introductie, vandaar
Ik bestel mn boeken altijd per blok! En dan ook nog alleen van 'het rechtvak' omdat je die andere boeken vaak niet eens nodig hebt. Je kunt het nu ongeveer zelf al wel inschatten. Had dit keer maar voor 75 euro (incl nieuwe wettenbundels)!
Ah nog een CE'er. Ik stroom ook het 2e jaar in, maar dan duaal. Heb je ook nog intro donderdag en vrijdag?quote:Op maandag 4 september 2006 15:05 schreef Sport_Life het volgende:
Zijn er hier mensen die 2e jaars CE gaan doen? Ik ga waarschijnlijk switchen van IBL naar CE (talen liggen me niet echt) maar ik vraag me af welke vakken jullie in het eerste jaar hadden en wij bij IBL niet (maw: welke vakken moet ik van eerstejaar volgen).
Ik heb donderdag een gesprek met zo iemand van het secratariaat en als de examencommissie het ook goed keurt kan ik zonder vertraging overstappen. Maja tot dan weet ik niks..
Ook niks op BB?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:24 schreef Jaytonism het volgende:
Ik ga morgen pas heen voor de introductie van 't 2e jaar.. heb dan ook nog helemaal niets.
Nee, ook niet @ BB.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:24 schreef Jaytonism het volgende:
Ik ga morgen pas heen voor de introductie van 't 2e jaar.. heb dan ook nog helemaal niets.
Hey,quote:Op woensdag 6 september 2006 20:09 schreef Ladylicious het volgende:
Ha, mooizo!
Net mailtje van mijn SLBer gehad, we krijgen er wat nieuwe mensen bijIk wil niet zeggen dat onze klas saai was, maar daar komt het eigenlijk wel op neer..
Ik zeg doen, kom je vanavond alvast naar me toe dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:10 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Hey,
Zullen we morgen samen naar school gaan? Blind-date achtig iets?
Deal. Ik ben om 23.00 bij Centraal, je kan me herkennen aan mijn oogverblind mooie hoofd.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:12 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik zeg doen, kom je vanavond alvast naar me toe dan?
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:19 schreef Jaytonism het volgende:
Ga je vol vertrouwen weer een volgend jaar naar Zernike toe, komt op je 1e meeting je SLB'er al niet opdraven.
Hoezé.
Nee, ze zijn "laat".quote:Op donderdag 7 september 2006 16:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
en dus geen rooster enzo?
Tis wat, ik wilde al zeggen, typisch hanze!
quote:Beste student,
Wegens een grondige wijziging zal Blackboard vanaf vrijdag 8 september 17:00 uur niet beschikbaar zijn. De verwachting is dat dit maximaal 24 uur duurt.
Zodra Blackboard weer beschikbaar is, wordt hier melding van gemaakt op www.helo.hanze.nl. Tip: Het ICT Supportcenter informeert studenten en medewerkers over onderhoud (zoals deze wijziging) en storingen op deze portal. Check deze dus regelmatig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |