Die zag ik ook al op google iddquote:
Zekers! Geen betondorp-omgeving voor mij. En lekker naast m'n werk (amc)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:32 schreef Ole het volgende:
OK.. dus je hebt wel beetje buitengevoel daar! Gefeliciteerd!
Lekker!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zag ik ook al op google idd.
Zo maar even lekker in de zon voetbal kijken daar.
Daar fiets ik bijna elke dag langs!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:35 schreef gekke_sandra het volgende:
vanuit, Amsterdam Amstel , één van de hoge gebouwen rechtsonder op de foto.
quote:
Via via, en heel veel geluk gehad. Op 10 minuutjes fietsen van de VU en dicht bij het centrum. Echt heel erg tof.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:54 schreef Ole het volgende:
Dat is wel een topbuurt idd! Goed gedaan
Ik vind het daar wel aardig staan. Ben iig héél blij dat-ie bij de Sloterplas weg is !!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef Grumpey het volgende:
even vraagje herhalen, wat vinden jullie van I AMsterdam op het museumplein? Als jullie daar dan tenminste een mening over hebben dan...
geen idee, het zal ook wel niks aan zijn uiteindelijk maar het idee is leukquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:48 schreef anne_Chris het volgende:
is er wat leuks georganiseerd?
* anne_Chris is te lui om te googelen
nee. Het is eigenlijk een trieste bedoening, wel een leuk idee overigensquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:48 schreef anne_Chris het volgende:
is er wat leuks georganiseerd?
* anne_Chris is te lui om te googelen
Daar kom ik maar niet meer sinds een klein incident. Wat keek de barman boos toenquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hehe, nou dat is je goed recht. Ik ga toch meer voor de Gieter..
Leuk! Vertel...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar kom ik maar niet meer sinds een klein incident. Wat keek de barman boos toen
Waaromquote:Op zondag 25 juni 2006 19:30 schreef Meki het volgende:
Tram 1 is de beste tram van Amsterdam
Bagger is dat, I Amsterdam, een of ander kut idee van de vvd daar. Het kost klauwen met geld om dat steeds te verplaatsen en het dekt geen enkele ladingquote:
Sinds de combino is er geen enkele goede tram meerquote:Op zondag 25 juni 2006 19:30 schreef Meki het volgende:
Tram 1 is de beste tram van Amsterdam
omdat alleen lijn 1 op tijd komt en de anderen nietquote:
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 25 juni 2006 19:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sinds de combino is er geen enkele goede tram meer
wellusquote:Op zondag 25 juni 2006 20:48 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat alleen lijn 1 op tijd komt en de anderen niet![]()
het lijkt mij de st. niklaas kerk aan de prins hendrikkade bij centraal station, gezien vanaf het ij. vermoed ik tenminste.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:27 schreef anne_Chris het volgende:
waar is dit? schitterend plaatje trouwens
kan het zijn dat ik die kerk gisteren heb zien staan? (was bij de Hortus toen).
Vanuit de Hortus? Ik denk dat je dan de Mozes en Aäronkerk bij het Waterlooplein gezien hebt - die heeft ook twee torens.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:27 schreef anne_Chris het volgende:
kan het zijn dat ik die kerk gisteren heb zien staan? (was bij de Hortus toen).
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 20:12 schreef iamredleader het volgende:
Sinds gisteren dus officieel: Amsterdam Buitenveldert, vlakbij de Van Boshuizenstraat tramhalte.
Student?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:12 schreef iamredleader het volgende:
Sinds gisteren dus officieel: Amsterdam Buitenveldert, vlakbij de Van Boshuizenstraat tramhalte.
koop neem ik aan?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef Rio het volgende:
Hoe ver kan je liefde voor een stad gaan? Ik ben ook weer terug waar ik hoor. Huis gekocht in Haarlem een maand geleden, relatie is kapot en ga ik hier weer wonen. Ik zoek dus nog een huis, mocht iemand iets weten hou ik me aanbevolen!
Nee, kopen zit er voorlopig even niet in ben ik bang. Ben een paar jaar terug in de tijd gezet.quote:
En wat is daar mis mee? Ik woon er ook. ben met 7 min op CS en heb een mega winkelcentrum voor mijn deur.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:43 schreef lienelien het volgende:
Ik zit nog altijd in Noord![]()
Wie helpt mij?![]()
Hé, ik heb ook een mega winkelcentrum voor mijn deurquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Ik woon er ook. ben met 7 min op CS en heb een mega winkelcentrum voor mijn deur.
Ik heb niet eens een deur!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hé, ik heb ook een mega winkelcentrum voor mijn deur![]()
* TimmyAsd zich ook meldt voor woningquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:36 schreef Rio het volgende:
[..]
Nee, kopen zit er voorlopig even niet in ben ik bang. Ben een paar jaar terug in de tijd gezet.
Oe!quote:Op maandag 26 juni 2006 20:25 schreef Arcee het volgende:Amsterdam
En geopend door een stoere Amsterdamse.![]()
Dan woon je vlak bij me in de buurt gok ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hé, ik heb ook een mega winkelcentrum voor mijn deur![]()
meer info hierquote:Laat je inspireren op de eerste Amsterdamdag 2006
op zondag 2 juli op de DAM!
Zijn we trots op Amsterdam? Voelen we ons allemaal Amsterdammer? Doen wij zelf iets voor Amsterdam, of staan we - op welbekende Amsterdamse wijze - aan de zijlijn en geven commentaar?
Verliefd op Amsterdam?
Wie je ook bent en wat je ook doet: het is tijd voor een Amsterdamdag. Een dag om te laten zien wat er leeft en speelt, en samen te vieren dat we Amsterdammer zijn.
We doen dat op de Dam, van oudsher kruispunt en hart van de stad. Met muziek, opinies, eten, dans, cabaret.
Doorspekt met alle culturen die Amsterdam telt.
Programma
Het volledige programma van de Amsterdamdag op zondag 2 juli:
13:30 uur: Mieke Giga
14:00 uur: OPENING door Jörgen Raymann
14:05 uur: Dries Roelvink
14:20 uur: Clark Accord
14:30 uur: Amsterdams Culturen spel voor 500 Amsterdammers (uit de diverse stadsdelen).
14:50 uur: Johannes van Dam
14:55 uur: Ondrofeni
15:10 uur: Rajae en Senna
15:30 uur: Roué Verveer
15:40 uur: Amsterdams Culturen spel voor publiek, op te geven in speciale stand op de dag zelf
16:00 uur: Joost Zwagerman
16:05 uur: W.O.T.S. Fashion Show
16:30 uur: Willeke Alberti
16:55 uur: Jetty Mathurin
17:05 uur: Yes-R
17:30 uur: Muziekspektakel o.l.v. Merlijn Twaalfhoven in aanwezigheid van burgemeester Cohen
18:00 uur: Lucretia van der Vloot
18:30uur: DJ Yakuza
19:25 uur: DJ Saif
20:20 uur: DJ Mr. WIX
21:00 uur: EINDE
Wat een baggerprogrammaquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:33 schreef Karina het volgende:
Komende zondag (2 juli) is het Amsterdamdag (op de Dam). Misschien dat ik wel even ga kijken. Dit is het programma:
[..]
meer info hier
Oh en Amsterdam Oud-Zuid meldt zich hier
Ik kreeg nog een uitnodiging voor een buurtvergadering. Kon niet wachtenquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de baarsjes kan niet genoeg props krijgen![]()
Ik snap er zelf ook niks van, maar heb het heel vaak doorgelezen, het moet zo zijn dat ik er gewoonin magquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:11 schreef Grumpey het volgende:
uhh...
114e? moet je dan niet eerst uitgenodigd worden via mail (worden er hooguit 15 meestal), en dan nog eens reageren (doen er vaak toch wel 2 a 3), en dan pas krijg je definitieve mailtje toch? Of is dit een tijdelijke woning of iets dergelijks? meer uitleg graag
owjah, heb dus de contactgegevens en data enzo maar verwijderd, niet echt nuttig maargoed.quote:Betreft: Uitnodiging tekenen huurovereenkomst
Woningcorporatie: De Key
Contactpersoon: zusenzo
contactgegevens
Beste heer Johan
Je hebt aangegeven de woonruimte H.J.E. Wenckebachweg , 1096 DM Amsterdam
te willen huren. Wij nodigen je daarom uit om de
huurovereenkomst te tekenen.
Je kunt een voorbeeld van de huurovereenkomst downloaden van onze site
www.dekey.nl.
Je wordt vrijdag de zoveelste verwacht op ons kantoor . Neem je geldige paspoort of identiteitskaart mee. Beschik je niet over de
Nederlandse nationaliteit, neem dan ook een geldige verblijfsvergunning mee.
In verband met de contractvoorbereiding vragen wij je om per ommegaande
onderstaande documenten langs te brengen op ons kantooradres of te faxen naar
jawohl
- Een kopie van het geldig bewijs van inschrijving van een dagopleiding aan een
MBO-, HBO- of universitaire instelling in de regio Amsterdam;
- Een verklaring van de onderwijsinstelling of Informatie Beheer Groep waarin
vermeld staat wanneer je met je studie begonnen bent;
- Je registratienummer bij WoningNet.
Tijdens het tekenen van de huurovereenkomst moet je ook de huur voor de eerste
maand en eventuele bijkomende kosten betalen. Op ons kantoor kan alleen worden
gepind, wij accepteren geen contante betalingen. Het bedrag dat je moet betalen
is als volgt opgebouwd:
- De huur à EUR 220.84
- De administratiekosten à EUR 20
Per 1 juli zit ik ook in Oud-Zuid.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:33 schreef Karina het volgende:
Komende zondag (2 juli) is het Amsterdamdag (op de Dam). Misschien dat ik wel even ga kijken. Dit is het programma:
[..]
meer info hier
Oh en Amsterdam Oud-Zuid meldt zich hier
Hmm, en hoe ga ik daar komen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:27 schreef Ole het volgende:
Blijburg. Zal wel lekker druk worden daar morgen..
Is daar dan ook daadwerkelijk zand (of gras oid..) waar je lekker met je handdoekje op kan liggen?quote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Is daar dan ook daadwerkelijk zand (of gras oid..) waar je lekker met je handdoekje op kan liggen?
Blijburg is zeker leuk, maar op een dag zoals vandaag kun je beter niet met de auto komen, dan heb je een probleem (dat je volledig ingeparkeerd wordt en niet meer weg kunt). En die loslopende honden vind ik ook maar niets eigenlijk.quote:
HvA!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:39 schreef Ole het volgende:
Daar fiets ik bijna elke dag langs!
Ik ga dr ook wonenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:59 schreef raptorix het volgende:
Ook lekker ik voetbal daar
Leuke buurt om te wonen.
East-side rulesquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:14 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik ga dr ook wonenOost/Watergraafsmeer.
nee ik zou sowieso niet zo snel op een zaterdag gaan, en dan zeker niet met de autoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijburg is zeker leuk, maar op een dag zoals vandaag kun je beter niet met de auto komen, dan heb je een probleem (dat je volledig ingeparkeerd wordt en niet meer weg kunt). En die loslopende honden vind ik ook maar niets eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |