Die zag ik ook al op google iddquote:
Zekers! Geen betondorp-omgeving voor mij. En lekker naast m'n werk (amc)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:32 schreef Ole het volgende:
OK.. dus je hebt wel beetje buitengevoel daar! Gefeliciteerd!
Lekker!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zag ik ook al op google idd.
Zo maar even lekker in de zon voetbal kijken daar.
Daar fiets ik bijna elke dag langs!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:35 schreef gekke_sandra het volgende:
vanuit, Amsterdam Amstel , één van de hoge gebouwen rechtsonder op de foto.
quote:
Via via, en heel veel geluk gehad. Op 10 minuutjes fietsen van de VU en dicht bij het centrum. Echt heel erg tof.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:54 schreef Ole het volgende:
Dat is wel een topbuurt idd! Goed gedaan
Ik vind het daar wel aardig staan. Ben iig héél blij dat-ie bij de Sloterplas weg is !!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef Grumpey het volgende:
even vraagje herhalen, wat vinden jullie van I AMsterdam op het museumplein? Als jullie daar dan tenminste een mening over hebben dan...
geen idee, het zal ook wel niks aan zijn uiteindelijk maar het idee is leukquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:48 schreef anne_Chris het volgende:
is er wat leuks georganiseerd?
* anne_Chris is te lui om te googelen
nee. Het is eigenlijk een trieste bedoening, wel een leuk idee overigensquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:48 schreef anne_Chris het volgende:
is er wat leuks georganiseerd?
* anne_Chris is te lui om te googelen
Daar kom ik maar niet meer sinds een klein incident. Wat keek de barman boos toenquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hehe, nou dat is je goed recht. Ik ga toch meer voor de Gieter..
Leuk! Vertel...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar kom ik maar niet meer sinds een klein incident. Wat keek de barman boos toen
Waaromquote:Op zondag 25 juni 2006 19:30 schreef Meki het volgende:
Tram 1 is de beste tram van Amsterdam
Bagger is dat, I Amsterdam, een of ander kut idee van de vvd daar. Het kost klauwen met geld om dat steeds te verplaatsen en het dekt geen enkele ladingquote:
Sinds de combino is er geen enkele goede tram meerquote:Op zondag 25 juni 2006 19:30 schreef Meki het volgende:
Tram 1 is de beste tram van Amsterdam
omdat alleen lijn 1 op tijd komt en de anderen nietquote:
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 25 juni 2006 19:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sinds de combino is er geen enkele goede tram meer
wellusquote:Op zondag 25 juni 2006 20:48 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat alleen lijn 1 op tijd komt en de anderen niet![]()
het lijkt mij de st. niklaas kerk aan de prins hendrikkade bij centraal station, gezien vanaf het ij. vermoed ik tenminste.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:27 schreef anne_Chris het volgende:
waar is dit? schitterend plaatje trouwens
kan het zijn dat ik die kerk gisteren heb zien staan? (was bij de Hortus toen).
Vanuit de Hortus? Ik denk dat je dan de Mozes en Aäronkerk bij het Waterlooplein gezien hebt - die heeft ook twee torens.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:27 schreef anne_Chris het volgende:
kan het zijn dat ik die kerk gisteren heb zien staan? (was bij de Hortus toen).
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 20:12 schreef iamredleader het volgende:
Sinds gisteren dus officieel: Amsterdam Buitenveldert, vlakbij de Van Boshuizenstraat tramhalte.
Student?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:12 schreef iamredleader het volgende:
Sinds gisteren dus officieel: Amsterdam Buitenveldert, vlakbij de Van Boshuizenstraat tramhalte.
koop neem ik aan?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef Rio het volgende:
Hoe ver kan je liefde voor een stad gaan? Ik ben ook weer terug waar ik hoor. Huis gekocht in Haarlem een maand geleden, relatie is kapot en ga ik hier weer wonen. Ik zoek dus nog een huis, mocht iemand iets weten hou ik me aanbevolen!
Nee, kopen zit er voorlopig even niet in ben ik bang. Ben een paar jaar terug in de tijd gezet.quote:
En wat is daar mis mee? Ik woon er ook. ben met 7 min op CS en heb een mega winkelcentrum voor mijn deur.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:43 schreef lienelien het volgende:
Ik zit nog altijd in Noord![]()
Wie helpt mij?![]()
Hé, ik heb ook een mega winkelcentrum voor mijn deurquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Ik woon er ook. ben met 7 min op CS en heb een mega winkelcentrum voor mijn deur.
Ik heb niet eens een deur!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hé, ik heb ook een mega winkelcentrum voor mijn deur![]()
* TimmyAsd zich ook meldt voor woningquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:36 schreef Rio het volgende:
[..]
Nee, kopen zit er voorlopig even niet in ben ik bang. Ben een paar jaar terug in de tijd gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |