Vervolg op: Amsterdam-topic.quote:Als al die boeren met hun dorpjes topics gaan openen dan kan deze enige échte stad natuurlijk niet ontbreken![]()
Dat mag jij doen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:42 schreef iamredleader het volgende:
Steek je voor het volgende deel wat meer moeite in de OP? Ik wil een interactieve kaart met de verschillende stadsdelen en de verschillende Fok!kers per stadsdeel!
En usericons voor Amsterdam!
Onder de bouwputten zit een hele mooie stad jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:49 schreef Cheiron het volgende:
Mooiste stad van het land. Duidelijk
*terug zwaait vanuit Vondelpark*quote:
Hier ook!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:56 schreef Theodoric het volgende:
Oh, en *zwaait terug vanuit watergraafsmeer!
IK zwaai vrolijk mee uit tutti-frutti-dorp trouwensquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef Sanne het volgende:
Dan zwaai ik gewoon hiervandaan!
[afbeelding]
Het Leidseplein vind ik een van de naarste en 'on-Amsterdamse' plekken in A'dam, de nieuwe fontein voor het Americain daarentegen is wel ok.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:08 schreef Z het volgende:
[..]
Het Leidseplein vind ik een van de naarste en 'on-Amsterdamse' plekken in A'dam, de nieuwe fontein voor het Americain daarentegen is wel ok.
Echnie. Ik ga daar nooit uit, behalve naar de Paradiso\Melkweg en Eijlders. Welke kroeg bedoel jij?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Het is gewoon het uitgaanscentrum. Met de leukste kroeg van Amsterdam
.
Ik ben daar echt heel vaak. Rock cafe black and whitequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:12 schreef Z het volgende:
[..]
Echnie. Ik ga daar nooit uit, behalve naar de Paradiso\Melkweg en Eijlders. Welke kroeg bedoel jij?
Het geeft niet hoor, je bent nog jong enzoquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:12 schreef Grumpey het volgende:
nee, cafe de Zotte is mijn favoriet in buurt van leidseplein, maar veel daar in die buurt is gewoon 1 pot nat.
Ik hou gewoon niet van die types en die muziek. Ook over 10 jaar niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het geeft niet hoor, je bent nog jong enzo.
Weet ik, en kan ik me ook wel voorstellen hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:21 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van die types en die muziek. Ook over 10 jaar niet..
Hehe, nou dat is je goed recht. Ik ga toch meer voor de Gieter.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik, en kan ik me ook wel voorstellen hoor.
Maar ik wel.
De Amstel vanaf De Berlagebrug met aan de rechterkantquote:
Vanaf de Nieuwe Amstelbrug, trouwensquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Amstel vanaf De Berlagebrug met aan de rechterkantDe Weesperzijde
Als ik toch eens rijk was...., kocht ik daar een huisje.
Tja, dat is nou weer totaal mijn tent nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hehe, nou dat is je goed recht. Ik ga toch meer voor de Gieter..
Jazeker: de Sint Willibrorduskerk buiten de veste:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Wist je trouwens dat er op de hoek van de Amsteldijk en de Ceintuurbaan, waar nu die bejaardenopslag is, vroeger een hele grote kerk stond Gwenlios? Een kerk van Cuypers of Kuipers, even vergeten welke.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Vanaf de Nieuwe Amstelbrug, trouwens. De Berlagebrug is één brug verder stroomafwaarts.
Ik heb medelijden met die bejaarden die weg moeten uit de Amstelhof, die wonen daar prachtig en moeten verhuizen naar Amstelveen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Jazeker: de Sint Willibrorduskerk buiten de veste:
[afbeelding].
Nu staat daar dat oerlelijke bejaardentehuis Tabitha. Hoewel: voor de oudjes is het wel een lekker uitzichtje op de Amstel, zo bij het kelkje oude klare.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |