Niet van AL het personeel hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:43 schreef Ole het volgende:
![]()
![]()
[..]
en dat is te zien aan de leeftijd van het personeel![]()
moest ff..
Yup, bij mij om de hoek. van Swindenstraat..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
MooiZo zie je maar weer dat ik in Oost perfect op m'n plek ben.
Ik ben in de war met een hardrockkroeg in zo'n dwarsstraat. De Sam-Sam (schiet me net te binnen.)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar geen idee meer wat daar eerst zat eigenlijk.
*ouch* Mijn hart wat doe je!?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:48 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ben in de war met een hardrockkroeg in zo'n dwarsstraat. De Sam-Sam (schiet me net te binnen.)
Ik woon aan de andere kant van het Oosterpark, relaxed is het juiste woordquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Yup, bij mij om de hoek. van Swindenstraat..Oost is gewoon relaxed (niet te verwarren met indische-buurt... (sorry))
![]()
Ik vind de Javastraat anders best leuk hoor. En het Javaplein/Molukkenstraat wordt ook flink opgeknapt nu. Kennen jullie de website "Het geheugen van Oost"? Rampzalig vormgegeven, maar wel leuk om in te snuffelen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Yup, bij mij om de hoek. van Swindenstraat..Oost is gewoon relaxed (niet te verwarren met indische-buurt... (sorry))
![]()
Een oud-huisgenoot van mij heeft daar ook gewerkt, vandaar...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*ouch* Mijn hart wat doe je!?.
Cafe SamSam, mijn oude stamkroeg waar ik 3 jaar gewerkt heb.........
Oh ok, coolquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef Z het volgende:
[..]
Een oud-huisgenoot van mij heeft daar ook gewerkt, vandaar...
Die was goedquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:48 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ben in de war met een hardrockkroeg in zo'n dwarsstraat. De Sam-Sam (schiet me net te binnen.)
Ik heb 't niet gezien. Wat moet ik me er bij voorstellen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef Grumpey het volgende:
even vraagje herhalen, wat vinden jullie van I AMsterdam op het museumplein? Als jullie daar dan tenminste een mening over hebben dan...
Ik zal binnenkort eens gaan kijken. Ben er nog niet geweestquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef Grumpey het volgende:
even vraagje herhalen, wat vinden jullie van I AMsterdam op het museumplein? Als jullie daar dan tenminste een mening over hebben dan...
Mja, euh, nou... nu je het me zo vraagt....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef Grumpey het volgende:
tisdaarmee dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef Grumpey het volgende:
Yep, die ken ik. Leuke verhalen van ex-bewoners. Ik las een verhaal van een vrouw die het huis waar ze als kind gewoond had in de Tilanusstraat mocht bekijken van de bouwvakkers die het aan het renoveren waren. In dat huis woont nu een kennis/collega van mij.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:51 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik vind de Javastraat anders best leuk hoor. En het Javaplein/Molukkenstraat wordt ook flink opgeknapt nu. Kennen jullie de website "Het geheugen van Oost"? Rampzalig vormgegeven, maar wel leuk om in te snuffelen.
Marc heet hij, hij kwam uit Haarlem.quote:
Ik vind het niet zo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef Grumpey het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:55 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb 't niet gezien. Wat moet ik me er bij voorstellen?
Dat is wel waar. Maar de spoordijk is echt een soort van grens afscheiding. Aan de ene kant de 1e van Swindenstraat, een winkelstraat, relaxed, overzichtelijk... en aan de andere kant de Javastraat, rommelig, druk, hectisch... wel leuk, maar naar mijn idee minder.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:51 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik vind de Javastraat anders best leuk hoor. En het Javaplein/Molukkenstraat wordt ook flink opgeknapt nu. Kennen jullie de website "Het geheugen van Oost"? Rampzalig vormgegeven, maar wel leuk om in te snuffelen.
Dank je! Mede naar aanleiding van deze Amsterdamse aktie waar ik over las heb ik besloten al mijn vuil netjes te deporteren in de daarvoor bestemde prullenbak.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:10 schreef Gellius het volgende:
52°22′N 4°54′E, Mojave. Gooi je wel je rommel in de prullenbak zodat wij weer een schone stad hebben als je weggaat?.?
Ken hem wel denk ik. Maar was net voor mijn tijd dat ik er werktequote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:59 schreef Z het volgende:
[..]
Marc heet hij, hij kwam uit Haarlem.
[..]
Ik vind het niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |