Neequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:58 schreef Lois het volgende:
Agos arm droppieZe zit echt helemaal onder zeg, wat zielig! Heb je al enig idee wat ze gegeten heeft wat dit heeft veroorzaakt?
Ik hoop het echt, echt.. heel erg echtquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:03 schreef easy-going het volgende:
SaskiaJeetje E.T.
Kan het peuterpuberen niet komen door de waterpokken en nu netelroos. Dat als dit achter de rug is je je lieve meisje weer terug hebt?
Sterkte ermee
Vast wel Isis was ook heel moeilijk toen ze ineens alles achter elkaar aan kreeg een paar weken terug en die is nu ook weer een stuk gezelliger (vergeleken met toen danquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, echt.. heel erg echt
Nee, als ze 9 uur geslapen heeft (soms 10) dan is ze echt uitgeslapen, en klaarwakker, en vrolijk, en gaat ze kletsen, en als je niet reageert gaat ze je aaien, en kietelen, en in d'r handjes klappen, en hoera roepen, en mamamamamamamama roepen, of papapapapapapa en ergens rond die tijd barsten wij toch wel in lachen uit en neemt 1 van ons tweeen haar maar mee naar beneden zodat de ander nog wat kan slapen. Toen ze kleiner was wilde het nog wel eens helpen om haar dan inderdaad tussen ons in te leggen, fles te geven, en dan na een half uurtje viel ze toch wel weer in slaap. Maar Myrthe vind het volgens mij gewoon zonde van haar tijd om te slapen. Ontdekken wil ze ! De hangerigheid is er pas weer een uur of 3 nadat ze is opgestaan, dan gaat ze dus naar bed voor d'r ochtend/middagdut, met een beetje mazzel duurt die 2 uur en is ze daarna weer een paar uur fris en fruitig. Maar als ik haar dan dus om 7 uur ofzo weer voor de nacht op bed zou leggen, dan is ze dus om 4 uur, half 5 compleet uitgeslapen en wakker. En da's voor ons toch echt te vroegquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:08 schreef poemojn het volgende:
Ladybos, slaapt ze ook niet verder als je haar bij je in bed neemt en geen aandacht geeft verder ('het is nu wel tijd om te slapen')? Zo zijn de ochtenden bij Myrthe wel te rekken nl.
Wilde ik net zeggen ja, zo'n beetje alles dusquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:14 schreef Rottdog het volgende:
Het is idd gordelroos wat samenstaat tot waterpokken.
Netelroos kun je eigenlijk overal wel van krijgen, de acute netelroos staat meer naar de voedselallergie maar er zijn zoveel dingen waar je netelroos van kunt krijgen.
*knip*
Waar komt een kind nou niet mee in aanraking.![]()
Liefquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:20 schreef Ladybos het volgende:
Ik heb trouwens een jongensgek op de wereld gezet. Ieder knulletje onder de 10 grijpt ze vast en geeft ze een dikke zoen. Wel schattig om die reacties van die kindjes te zien. Laatst riep er een naar zijn vader: 'papa help !"
Hoezo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:14 schreef poemojn het volgende:
en daar vieren ze het niet omdat ze nog maar 2 wordt en dat niet bekend hoeft te worden
Haha, ja is alweer een paar weken terug, maar ik had inderdaad al na een paar dagen geen rompertjes, handdoeken en pyjama's meer in de kast liggen. Was ook echt zielig, dagenlang hoge koorts, ze heeft het er zelf ook nog vaak over, dus het heeft echt indruk gemaakt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:49 schreef Sugar het volgende:
Jeetje, 10 dagen overgeven! Doet je wasmachine het nog?![]()
Maar wat zielig voor Junah.
2 jaar, 2 maanden en vier dagenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:17 schreef Mammietje het volgende:
Wat goed dat Junah al (zo goed als) zindelijk is Tan! Ben jaloers op je!
*ziet Junah niet in het lijstje en vraagt zich af hoe oud ze is*
Wij hebben idd dezelfde druppels gekregen.. Vanavond was er niks meer te zien!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:05 schreef Loena-tik- het volgende:
... en fenistil-druppels voorgeschreven, omdat het "gewoon" netelroos bleek, nou die druppelswerkten als een tiet, de roodheid verdween binnen een paar dagen, zonder restverschijnselen en een plasluiers, niet normaal meer.
Oh fijn dat ze bij Saskia ook zo goed werken!!! Ze zit trouwens ècht in een hele dwarse fase he? Rot he, kost zo veel energie, zeker nu je zwanger bent. Mijn kinderen waren op 1 of andere manier ook dwarser en klieriger als ik zwanger was, zo leek het iig voor mijquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
Wij hebben idd dezelfde druppels gekregen.. Vanavond was er niks meer te zien!!Ze leek zich ook weer wat lekkerder te voelen. (he, dan kan ik mama nog beter uittesten
)
Ze heeft vandaag de leidster op het kdv tot twee keer toe ondergeplast. (nou was dat ook na een vreselijke huilbui, dus misschien dat ze 't daarom niet helemaal goed aan voelde komen). Maar ik kreeg vanmiddag idd te horen dat ze veel had geplast vandaag (en gister bijna niks, als ik er op terugkijk).
Maar ze heeft drie keer die druppels gehad en 't is over... Ik ga dat flesje maar goed bewaren! (ow, en mevrouw vindt ze erg lekker.. "Die happen?")
Hahaha, voor mij een vraag voor jou een weet....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:47 schreef Anitra het volgende:
Loena-tik- ik krijg gelijk de vraag van Rick of ik wel zeker weet dat ik niet zwanger ben
Djulian is heel dwars momenteel
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:48 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Hahaha, voor mij een vraag voor jou een weet....![]()
Kej thnx... wel fijn om een beetje voorbereid te zijn mentaal dan héquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:27 schreef coolbabe het volgende:
Het is een soort kennismaking Githa. Er wordt gevraagd naar medicijngebruik, eventuele ziektes in de familie en verder stelt het niet zo gek veel voor
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:37 schreef Belana het volgende:
Liam begrijpt gelukkig ook oorzaak/gevolg tegenwoordig
Ik hoef vaak alleen maar iets te zeggen als: als je nu niet gaat luisteren, dan....
en hij weet dat ik datgene wat ik beloof ook doe, dus dan luistert ie meestal wel.
Kussentje onder het bonkende hoofd, en negerenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:40 schreef Anitra het volgende:
ik heb geen idee hoe ik dat "uit" hem moet krijgen.
Ja ja ik weet het, vond alleen 'beloven' zo grappig in dit geval.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:44 schreef Belana het volgende:
ja, voordat er rare beelden van me ontstaan hier
gaat heel banaal klinken denk ikmaar simpel weg negerenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:40 schreef Anitra het volgende:
Dat begint Djulian idd ook door te hebben, ook met ik tel tot 3 en bij 1 stopt hij al of is hij al van de tafel af. Alleen kan hij verschrikkelijk boos worden om niks en dan zijn hoofd bonken tegen de muur, grond, kast, tafel wat er maar in de buurt is en ik heb geen idee hoe ik dat "uit" hem moet krijgen.
Nergeren werkt niet, hij gaat dan harder bonkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:52 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
gaat heel banaal klinken denk ikmaar simpel weg negeren
Vandaar dat kussentjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:55 schreef Anitra het volgende:
[..]
Nergeren werkt niet, hij gaat dan harder bonken
Junah roept dan heel hard 'ja?' Op zo'n toontje van 'wat denk je me nu te kunnen maken?' En dan moet ik me beheersen, niet in de lach te schieten. Meestal kan ik me beheersen, maar toch ziet ze wel aan mijn ogen dat ik pret heb en dan werken dreigementen niet meer. Ws. moet ik eerst opgevoed worden ('hoe blijf ik streng') i.p.v. mijn kindquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:37 schreef Belana het volgende:
Liam begrijpt gelukkig ook oorzaak/gevolg tegenwoordig
Ik hoef vaak alleen maar iets te zeggen als: als je nu niet gaat luisteren, dan....
en hij weet dat ik datgene wat ik beloof ook doe, dus dan luistert ie meestal wel.
Wij hebben thuis ook een gaskachel, gloeiend heet. Vanaf het moment dat ze konden kruipen heb ik gewaarschuwd. Overdreven hard 'Auw' roepen en laten voelen met het handje op verantwoorde, maar toch hete afstand. Dat hielp enigzins, toch zat het me niet lekker dat ze ook al spelenderwijs om konden vallen bijv. met het hoofdje tegen de kachel. Deze is zó heet dat ze dan ook direct een barbeque-afdrukje op hun voorhoofdje hebben staan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:00 schreef Xanthe het volgende:
[heel verhaal over de verwarming]
Idd...vind ik altijd zo raar, bij het CB word je altijd wel gewaarschuwd voor katten die wel eens op een kind zou kunnen gaan liggen, maar ze waarschuwen niet voor oudere broertjes cq zusjes. Nou Ewen was echt veel gevaarlijker dan die twee katten van mij hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:52 schreef Leah het volgende:
Oh jee Martineke, je hebt ook echt een Freekje hoor. Als Maxim ook al deuren open kan maken, let erop dat ie niet bij Romijn kan.
Freek heeft trouwens ook een keer Dreumes (toen nog een ieniemienie babietje) met wipstoel en al omgekiept. Ook zoiets waar ik niet op bedacht was.
Heb in mijn KDV tijd een verhaal gehoord van een knulletje van drie, dat doodleuk met zijn pasgeboren broertje onder de arm van de trap kwam gelopen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Idd...vind ik altijd zo raar, bij het CB word je altijd wel gewaarschuwd voor katten die wel eens op een kind zou kunnen gaan liggen, maar ze waarschuwen niet voor oudere broertjes cq zusjes. Nou Ewen was echt veel gevaarlijker dan die twee katten van mij hoor![]()
Nee, niet echtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:17 schreef poemojn het volgende:
En Freek klinkt ook niet echt als een jongetje dat graag rustig zit te tekenen
In eerste instantie dacht ik dat alles wel mee viel , ze valt wel vaker. Tot ik een plasje bloed op de grond zag toen ik dr oppakte om te troosten. Mijn hart sloeg toch even over en dr lipje zat onder het bloed. Yoopy stond te douchen dus even die kant op om een vochtig washandje te krijgen en toen bleek alles best mee te vallen. Dat plasje bloed was gewoon extra groot geworden omdat er speeksel bij zatquote:Op zondag 25 juni 2006 21:29 schreef poemojn het volgende:
Een tand door de lip kan ook heel erg bloeden Xanthe. Maar geneest vrij snel gelukkig.
Het was voor ons de 1e keer dat er een ongelukje gebeurde waarbij er dus bloed te zien was.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Thijs heeft regelmatig een tand door zijn lip gevallen, het is idd even heftig bloeden en daarna is het snel weer over
Ik denk inderdaad dat ik gewoon even door moet zoeken voor ik zijn ding heb gevonden. Misschien een Dora-verbod (hmmmmmmm, dat biedt perspectieven). Als niks meer helpt moet ik misschien maar zo'n nanny-programma inschakelen. Hup de zweep er overquote:Op maandag 26 juni 2006 20:46 schreef sombie het volgende:
Moeilijk hoor, m@x. Ik heb eigenlijk geen tips, alleen dat het soms lang kan duren voor kinderen het gewenste gedrag gaan vertonen. Terwijl jij denkt dat het niet werkt wat je doet, kan het toch doorwerken in zijn koppie maar zie je het resultaat pas later. Of dat in dit geval ook zo is, weet ik natuurlijk niet. Ik hoop het wel voor je. Dit lijkt me erg naar voor je.
Rottog wat een heerlijk verhaalquote:Op maandag 26 juni 2006 23:37 schreef Rottdog het volgende:
En dan staat je eigen kleine meidboven aan, het meisje wat je nooit voor geen goud zou willen missen. Het meisje wat gewoon bij mij hoort en waar ik de mama van mag zijn is bijna 2
![]()
Pfff bijna 2waar blijft de tijd eerst een heel klein hummeltje en zo langzamerhand een echt bijdehand dametje in wording. Waar je het gezellig mee hebt, die heerlijk bept, speelt en lekker met je knuffelt waar je zo trots op kunt zijn ook al zijn het maar de kleine dingetjes. De woordjes, het plasje op de wc, het helpen tafeldekken en ga zo maar door.
Dat is mijn kindje, dat is mijn dochter, mijn trots![]()
Dat wordt volhouden dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:00 schreef Tan het volgende:
Jessai moet ws. binnenkort ook onder het mes. Buisjes plaatsen én keel en neusamandelen knippen. We zijn er nog niet zo goed uit of en wanneer we het doen.
Hoe zijn de ervaringen van andere moeders? (zijn die er hier?)
@ M@x; klinkt een beetje als Junah. Zij heeft een periode iedereen 'geknipt', dan maakte ze een soort schaarbeweging met duim en wijsvinger en gaf ze iedereen in haar buurt een kort knijpje. Dan zei ze ook lachend 'knip!' Maar deed vernijnig pijn, haar oudste zusjes noemden haar dan ook 'de krab'. Straffen hielp niet, ze bleef gewoon vrolijk lachen. Maar toch bleef inderdaad consequent berispen de enige methode. Uiteindelijk is het weer gestopt.
Ook al lachen ze je uit, ze krijgen toch mee dat het niet mag. Dat is mijn ervaring althans.
Bedankt voor het delen van de ervaring, geeft toch weer moed want hier gaat het ook inderdaad om zijn spraak, zijn woordenschat is goed, de uitspraak daarentegen niet. Voor de rest heeft hij weinig pijn, maar hij kwijlt ook nog steeds veel om dat slikken moeizaam gaat. Ook heeft hij het vaak erg benauwd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:08 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat wordt volhouden dus
Ik heb geen persoonlijke ervaringen met buisjes en amandelen maar bij mijn buurmeisje zijn verleden week de amandelen geknipt (ik weet niet zeker of het de keel- of neusamandelen waren) en ze hebben ook gelijk buisjes geplaatst. Haar ouders zagen er echt onwijs tegenop maar uiteindelijk heeft ze maar één dag (en nacht) echt last gehad. Ze heeft nu alleen nog maar af en toe een loopoor maar dat is niet pijnlijk, meer irritant. Zij zijn heel blij dat ze de knoop hebben doorgehakt, vooral omdat ze zoveel last van haar oren had dat ze heel slecht praatte. Binnen een week is haar spraak een stuk duidelijker geworden. Ik vond het wel grappig dat je zo snel resultaat ziet van zo'n ingreep.
poemojn, als dat zo is KAN het gevaarlijk zijn voor jouw zwangerschap... de meeste huisartsen weten dat nog niet eens (de mijne wist het ook niet vorige zomer) maar ik heb toen wel bloed laten testen van Liam en van mij.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:12 schreef poemojn het volgende:
Tomsterkte vandaag en je lekker laten verwennen he!
Ik heb eindelijk Myrthe's pszjuf te pakken gekregen om haar af te meldenen waarschijnlijk is het de 5e ziekte want dat gaat daar rond in de ochtendgroep.
Net begonnen en dan al ziek.
![]()
Alleen zelf even de huisarts nog bellen nu dus.
dat is niet waar poemojn. Ik zou echt om een bloedtest vragen zowel voor Myrthe als voor jou om te kijken of je al antistoffen hebt. het is echt iets wat in de gaten gehouden moet worden, maar waar nog weinig bekendheid over is. Al is het alleen maar voor je eigen zekerheid. Liam bleek toen helemaal geen 5e ziekte te hebben namelijk, het wordt ook snel zo genoemd als zich vlekjes voordoen bij die kids. Ik wil je helemaal niet bang maken, maar mijn huisarts reageerde eerst ook laconiek en later heeft hij zijn verontschuldigingen aangeboden daarvoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:35 schreef poemojn het volgende:
Ja dat zie ik op internet ook, maar volgens de huisarts kan ik het in principe niet krijgen en moet ik alleen in de gaten houden of ik niet verkouden word/uitslag krijg.
quote:Wanneer een vrouw tijdens haar zwangerschap in contact gekomen is met personen die geïnfecteerd zijn met het parvovirus, is het wenselijk om via een bloedtest na te gaan of de zwangere vrouw al dan niet zelf geïnfecteerd is.
Bij bestaande immuniteit is er geen gevaar voor de ongeboren baby. Wanneer de zwangere vrouw niet immuun en nog niet geïnfecteerd is, is het belangrijk dat elk contact met het parvovirus B19 zo veel mogelijk vermeden wordt. Het is evenwel niet noodzakelijk om zwangere vrouwen op het werk of in scholen te bannen nadat er een infectie is vastgesteld, omdat de ziekte enkel besmettelijk is vóór het optreden van de karakteristieke uitslag, dus vóór een diagnose van de ziekte gesteld kan worden. Zwangere vrouwen die weten dat zij blootgesteld zijn aan parvovirus B19, moeten hun serum laten onderzoeken op de aanwezigheid van antilichamen tegen het virus en een verhoogde hoeveelheid van alfafoetoproteïne. Abnormaal hoge concentraties van dit hormoon in het serum van de moeder of het vruchtwater kunnen wijzen op congenitale afwijkingen bij de ongeboren baby. Toch blijkt het hormoon geen betrouwbare indicator te zijn voor een slechte afloop van een door parvovirus B19 geïnfecteerde zwangerschap. Verder is het aangeraden om een arts te raadplegen en de toestand van de ongeboren baby te volgen door middel van ultrasonografie. Het afbreken of beëindigen van de zwangerschap is hierbij geen optie aangezien parvovirus B19-infecties geen ontwikkelingsstoornissen of geboorteafwijkingen veroorzaken bij foetussen die de infectie overleven en levend ter wereld komen.
Heel herkenbaar. Ons buurmeisje is wat pijn betreft een echte bikkel maar ze is als de dood voor ziekenhuizen, dokters, witte jassen en alles wat erbij komt kijken. Ze hebben haar echt gillend naar binnen moeten dragen maar uiteindelijk heeft ze nu de grootste babbels over operaties, slaaplucht (narcose) en oren die lekkenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:21 schreef Tan het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van de ervaring, geeft toch weer moed want hier gaat het ook inderdaad om zijn spraak, zijn woordenschat is goed, de uitspraak daarentegen niet. Voor de rest heeft hij weinig pijn, maar hij kwijlt ook nog steeds veel om dat slikken moeizaam gaat. Ook heeft hij het vaak erg benauwd.
We vinden de keus erg moeilijk omdat hij heel gevoelig is. Niet qua pijn, maar wel v.w.b. indrukken opdoen die afwijken van 'normaal'. Dat raakt hem heel erg en kan hem heel erg overstuur maken, soms zo erg dat wel eens is gedacht of hij niet een bepaalde vorm van autisme heeft. Zo'n aanverwante stoornis als het ware. Zelf denk ik daar niet gauw aan, wel weet ik dat hij gewoon anders is dan anderen. Daarom denk ik dat die operatie voornamelijk emotioneel té zwaar voor hem zal zijn.
Maar een paar nachtjes over slapen dus. (gelukkig is hij wel verzot op ijs)
Wat goed Anitra!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:50 schreef Anitra het volgende:
Djulian begint onderbroekjes te snappen
Hij deed hem net zelf aan toen hij van het potje kwam en hij houd hem tot nu droog!
Dat laatste hopen we dan ook maarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ons buurmeisje is wat pijn betreft een echte bikkel maar ze is als de dood voor ziekenhuizen, dokters, witte jassen en alles wat erbij komt kijken. Ze hebben haar echt gillend naar binnen moeten dragen maar uiteindelijk heeft ze nu de grootste babbels over operaties, slaaplucht (narcose) en oren die lekken![]()
Ik ken Jessai natuurlijk verder niet maar misschien valt het uiteindelijk wel mee en vindt hij zichzelf naderhand wel hartstikke stoer. Oh ja, hier was het inderdaad ook niet de woordenschat maar de uitspraak die achterbleef. Succes met beslissen.
Wat lief dat je meedenkt, zal de link eens aandachtig doorlezen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:51 schreef poemojn het volgende:
Tan, kun je niet zelf een ziekenhuis met een speciale kinderafdeling en kinderverpleegkundigen ed kiezen? Dat scheelt misschien. Kijk bijv op www.kindenziekenhuis.nl
Volgens mij heeft hij dat drankje als dreumesje gekregen, maar daar ben ik mee gestopt toen de klachten verdwenen. Erg vaak verkouden is hij niet, maar het kwijlen, slecht praten slecht horen heeft wel met zijn vocht achter zijn oren en de opgezette amandelen te maken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:17 schreef jessie het volgende:
Tan, Janneke heeft een hele tijd getobt (en nog af en toe) met snotneuzen, kwijlen oorpijn enz. Kwijlen doet ze af en toe nog. Haar spraak was ook midner maar daar heeft ze logopedie voor gehad (heb je dit ook al gekregen?) Bij de kno arts hebben wij een drankje gekregen wat je ook bij allergische reakties krijgt. Omdat soms door een prikkel je slijmvliezen steeds op kunnen zetten. Ze zagen bij haar geen vergrote neusamandel. En ook geen vergrote keelamandel. Het drankje heeft hier niet echt geholpen (maar misschien een optie voor Jessai)
Het hele erge verkouden zijn is nu met dit weer wat minder. Dus wij laten het verder zo.
Verder heb je het ook over benauwdheid.
Mijn longarts vertelde dat het goed was dat ik mijn amandelen nog had omdat dat een ontsteking diep in de luchtwegen tegen kan gaan. Ook daarom wi ik niet 1 , 2, 3 die dingen eruit. Omdat ze ze later nogal eens hard nodig kunnen hebben.
Moeilijke beslissing!
Coolbabe wat moeilijk ook voor jullie om je kind zo pijn te zien hebben.voor jou en voor Tom
Mooi gezegd Karin! Ik las dit laatst ook ergens en kon me daar goed in vinden. Lachen om je weer aan het lachen te krijgen of een beetje van de zenuwen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:24 schreef Karin het volgende:
FF als spuitelf over het straffen van dreumessen: ik heb ooit eens gehoord dat als kinderen beginnen te lachen als je ze wilt straffen ze je niet uitlachen maar juist beginnen te lachen omdat ze willen dat jij dat ook weer doet in plaats van boos zijn. Dat scheelde bij mij een hoop ergernis toen ik me dat realiseerde want oei wat werd ik giftig als hij nog eens keihard ging lachen als ik hem op de gang zette.
Dat van dat lachen zou in dit geval nog best wel eens kunnen kloppen. Dit is namelijk de snuit die Kai trekt als hij op zijn kop krijgt:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:20 schreef kozakken het volgende:
[..]
Mooi gezegd Karin! Ik las dit laatst ook ergens en kon me daar goed in vinden. Lachen om je weer aan het lachen te krijgen of een beetje van de zenuwen.
Geeft mij ook wel wat meer rust (wanneer het me in tijden van ergernis in ieder geval wel te binnen schiet)
De dokter gaf zelf al aan dat hij niet kon garanderen of het zou helpen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:35 schreef bixister het volgende:
tan, jessai moet misschien dus ook al zo'n operatie ondergaan, wat sneu toch al die klachten. succes bij het afwegen van alle voors en tegens. lastig dat je niet kunt overzien of 't echt zou helpen.
Ik breek heel even in hier...quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:37 schreef Tan het volgende:
Chinook heeft constant ontstoken amandelen, die hangen dan echt knalrood en pijnlijk in haar keel. Bij haar heb ik écht zoiets van, ja, ze moeten eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |