abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar zaterdag 24 juni 2006 @ 18:08:46 #126
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39182979
Ze heeft hem al zo ongeveer platgeknuffeld En ze vertelt honderuit tegen hem, 'papa vliegtuig' 'papa thuis'... Mama is ook blij
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39183274
Kan het me voorstellen Mama Sjeen

Kwamen net terug van boodschappen doen, reed er een moeder met haarzoontje op de fiets het hadzo Thijs kunnen zijn
We hadden vandaag gewoon met Thijs in het zwembadje moeten zitten, of met zand hebbenmoeten spelen...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_39184862
Eigenlijk wel he Bar Dat zal wel nooit wennen denk ik.
pi_39187326
Bar ik heb veel aan jullie gedacht de afgelopen dagen.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:19:50 #130
24188 Belana
kloon van belana
pi_39188923
ja, dat zou idd eigenlijk moeten Bar... dat lijken mij de moeilijkste gedachten en momenten, alles wat had moeten zijn...
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:33:28 #131
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_39189304
ok thanks voor de dingen die er nog meer kunnen gebeuren, ik heb gelijk gecheckt aan de hand van wat Leah zei, of de commode wel stevig staat incl kasten. ik denk van wel, zijn beide loeizware meubels lijkt me sterk dat die om kunnen vallen met maxim erop.
beveiliging op keukenkastjes had ik al, schoonmaakzooi en alles staat hoog en droog opgeborgen, alle stopcontacten beveiligd, moet alleen nog la-stoppers. ik zie het nog wel gebeuren dat maxim de la openmaakt en er een mes uittrekt. en we moeten nog een cylinderslot op de poort voordat meneer doorheeft dat hij een stoel kan pakken en 2 schuiven open kan schuiven en de haak omhoog, en hij er dus vandoor is.

Bar ik denk ook elke dag aan jullie, vind het echt zo erg dat dit gebeurt is, ik zeg er wel niet veel over, maar dat is meer omdat ik niet goed weet wat ik moet zeggen. maar bij deze weet je dat ik toch aan jullie denk elke dag weer
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:52:34 #132
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39189855
Oh jee Martineke, je hebt ook echt een Freekje hoor . Als Maxim ook al deuren open kan maken, let erop dat ie niet bij Romijn kan.
Freek heeft trouwens ook een keer Dreumes (toen nog een ieniemienie babietje) met wipstoel en al omgekiept. Ook zoiets waar ik niet op bedacht was.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 22:53:22 #133
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_39192135
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 21:52 schreef Leah het volgende:
Oh jee Martineke, je hebt ook echt een Freekje hoor . Als Maxim ook al deuren open kan maken, let erop dat ie niet bij Romijn kan.
Freek heeft trouwens ook een keer Dreumes (toen nog een ieniemienie babietje) met wipstoel en al omgekiept. Ook zoiets waar ik niet op bedacht was.
Idd...vind ik altijd zo raar, bij het CB word je altijd wel gewaarschuwd voor katten die wel eens op een kind zou kunnen gaan liggen, maar ze waarschuwen niet voor oudere broertjes cq zusjes. Nou Ewen was echt veel gevaarlijker dan die twee katten van mij hoor
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_39192323
Hier volgt een fotoverslagje van Myrthe's verjaardag.. linkjes aanklikken op eigen risico.

's Morgens is Myrthe nog netjes naar de peuterspeelzaal geweest, daarna op tijd naar bed gegaan. Toen samen met mama de taart gehaald in de stad, waarna ze haar nieuwe Nijntje-dvd ('Nijntje is jarig / Kleine Pluis' -- Hema, voor de liefhebbers) mocht bekijken terwijl mama verder moest schoonmaken. Met het avondeten kwam papa eindelijk thuis en kon 't feest beginnen. Haar eerste cadeautje viel al meteen in de smaak; de verdere avond liep ze met pet op rond (maar voor de foto's ging hij af ). Terwijl ze nog bezig was de stapel cadeautjes van papa en mama uit te pakken kwamen opa en oma A al aan, dus die mochten even helpen. Ze hadden zelf ook een cadeau meegenomen: een echte step! Myrthe was helemaal onder de indruk van haar grote cadeau. Snel daarna was het tijd voor de taart. Met wat gesputter (en daarom wat hulp van mama) was het kaarsje toch nog uitgeblazen voor de gasten de taart niet meer durfden te eten. Volgend jaar eerst nog maar een middagje oefenen zodat het wel meteen goed gaat.
Wat later kwamen opa en oma B ook nog met een oom en tante. Weer verwend: een magneet-aankleedspelletje gekregen, en van opa en oma een extreem groot cadeau. Myrthe pakte het uit en vroeg met opgeheven handen 'Wat is dat nou?!' Het was dus een schoolbord. Omdat ze normaal alleen op papier mag tekenen hield ze een blaadje tegen het schoolbord aan, maar deze keer mocht het ook zonder blaadje. Het nieuwe tekenoppervlak inspireerde: ze tekende eerst haar eerste koppoter (linksonder) en vervolgens als klapper ook nog oma B (middenboven)! Helemaal compleet met ogen, mond, neus, haar, oren, wangen, kin en haar. Hoewel ik me kan voorstellen dat jullie haar niet op straat zullen herkennen van de tekening waren wij toch erg trots! Helaas was iemand zo vriendelijk haar vervolgens uit te leggen hoe je een schoolbord schoonveegt dus nu lukt het haast niet meer haar tekeningen te fotograferen.
De volgende middag na haar dutje onder haar nieuwe prinsessendekbed ('Nee, niet slapen!' 'Jawel, in je prinsessenbed!" 'O ja!' en kind vertrekt vrolijk richting bed ) kwamen nog een andere oom en tante langs. Met een geweldig cadeau (LadyS bedankt voor de tip): een poppenbedje. We hebben de hele dag geen last gehad van Myrthe's poppen, ze sliepen als roosjes. In het gezelschap van een hele lieve wuppie (LB, wil je er nog een? we hebben geen AH-wups maar wel van 't werk van m'n man). En nu slapen ze nog, en ons prinsesje ook. Twee jaar alweer. En ze kan het zelf vertellen ook, als je de grote vraag 'Hoeveel jaar ben jij?' maar wel twee keer stelt.
pi_39192456
Wat ziet het eruit als een geslaagd feestje voor Myrthe
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:01:46 #136
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39192531
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Idd...vind ik altijd zo raar, bij het CB word je altijd wel gewaarschuwd voor katten die wel eens op een kind zou kunnen gaan liggen, maar ze waarschuwen niet voor oudere broertjes cq zusjes. Nou Ewen was echt veel gevaarlijker dan die twee katten van mij hoor
Heb in mijn KDV tijd een verhaal gehoord van een knulletje van drie, dat doodleuk met zijn pasgeboren broertje onder de arm van de trap kwam gelopen.
't Is me altijd bijgebleven, maar op die wipstoel was ik niet bedacht.
Freek is wat dat betreft nog steeds link, die hijst Dreumes gerust even op, als Dreumes ergens op wil, waar beter niet op geklommen kan worden.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:03:43 #137
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39192609
Leuke foto's Poej!
Ze is vlot met d'r kop-poters zeg!
pi_39192707
Haha ja, ik heb zelfs al zitten zoeken of je het al wel echt een koppoter mag noemen. Volgens mijn ouders wel en die werken in 't onderwijs dus zullen het wel weten. En volgens internet verschijnen de koppoters meestal "in het derde levensjaar"; blijkbaar kon Myrthe geen dag langer meer mee wachten.

Ze heeft het ook echt naar haar zin gehad Bar.

[ Bericht 4% gewijzigd door poemojn op 24-06-2006 23:32:50 (grammaticafoutje) ]
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:09:30 #139
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39192879
Nou, Freek heeft in zijn vijfde levensjaar, om precies te zijn gisteren , een heuse kop geproduceerd. Op de poten moeten we nog een jaartje wachten, denk ik
pi_39193161
Leuk Leah
Ik hoorde idd van m'n moeder dat ook veel kinderen begin groep 1 nog krassen enzo en 't dan later leren, maar dit is vast weer zoiets met heel veel uitschieters. Misschien heeft ze het op de psz afgekeken, geen idee. Pas eind groep 2 worden er wat eisen gesteld aan de tekeningen toch? dus ze hebben allebei nog ruim de tijd om er ook een buik bij te leren tekenen enzo.
En Freek klinkt ook niet echt als een jongetje dat graag rustig zit te tekenen
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:22:49 #141
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39193362
Ik heb geen idee eigenlijk, wat ze in welke groep moeten kunnen. Grappig vind ik dat ie idd nooit belangstelling heeft gehad voor tekenen, en dat dat nu ineens een spurt neemt.
Zo gaat het met alles, dus ik kan me er ook niet druk over maken.
Het joch hoort hier trouwens niet eens meer . Wij moeten naar de kleuter/puber sectie, maar daar kan ik nog niet aan wennen, geloof ik.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:23:48 #142
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_39193393
Zo te lezen heeft Myrthe echt een superdag gehad
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:25:35 #143
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39193448
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:17 schreef poemojn het volgende:

En Freek klinkt ook niet echt als een jongetje dat graag rustig zit te tekenen
Nee, niet echt . Wat me wel weer heel erg verbaasde toen we op vakantie waren, is hoe taalgevoelig ie is. We waren in Spanje, ik spreek zelf spaans, maar nooit met Freek. Hij pikte in no time echt heel veel woorden op, en gebruikte ze ook.
* trotse moedermodus weer uit zet*
pi_39194039
Goed van Freek zeg
pi_39200715
Isis zingt sinds een paar dagen visje , visje in het water ("sisje, sisje wate , sisje , sisje wate")
  zondag 25 juni 2006 @ 14:09:35 #146
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39205769
Jolie is vanmorgen met mijn wezen zwemmen maar ze is altijd een beetje bang in die kleedhokjes. Zo dicht en nergens heen kunnen kijken en meestal zit ze dan te gillen tot ze aangekleed is. Hij dacht ik laat de deur wel op een kiertje staan is ze eerst ontsnapt en heeft zijn handdoek onder de douche gegooid. Ze moesten toen met z'n twee-en met haar handdoek afdrogen en hij had het briljante idee gekregen om dan maar een beetje op te drogen. Lees: naakt in badhokje te gaan staan. Alleen Jolie werd steeds vervelender. Dat is ze thuis ook altijd vlak voordat we weg moeten en dan geef ik d'r meestal een klusje 'ruim jij eens even dit op, je moet me even helpen' ze is dan altijd heel fanatiek en trots dat ik d'r nodig heb Hij dacht dat hij dit probleem zo wel op kon lossen want ze hing maar aan z'n been te mieren. Heeft ie schijnbaar iets gezegd als 'je moet mij even helpen, je moet voor de deur staan en daar wachten' ze ging uiteraard net toen hij z'n onderbroek aan wilde doen voor de deur staan, wel buiten het hokje

[ Bericht 2% gewijzigd door Luchtbel op 25-06-2006 14:24:14 ]
  zondag 25 juni 2006 @ 14:13:05 #147
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39205877
Ze was trouwens ook van zo'n mat gevallen en 'hoofd onder' zoals ze zelf zegt gegaan. Tis toch wel eng altijd een beetje dat zwemmen vind ik.
  zondag 25 juni 2006 @ 14:17:20 #148
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_39206011
Jolie dondersteen
pi_39206199
haha jolie. hopelijk heeft je vriend minder problemen met bloot LB. en ja, zwemmen blijft ontzettend oppassen geblazen.
  zondag 25 juni 2006 @ 16:39:17 #150
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39210437
Tristan heeft vanmiddag zijn armpje gebroken (twee botjes). We hadden een feest (brunch ter ere van 65 jarig huwelijk van de opa en oma van mijn man) in hotel Van der Valk in Zuidbroek en daar rende hij van een invalidenopritje af. En aan het eind bonkte hij bijna met zijn hoofd tegen de muur. Om dat te voorkomen liet ie zich vallen. Knak. En geen traan he, hij kroop alleen tegen me aan en werd heel stil. Toen ie viel voelde ik al meteen: da's mis. En als Tristan muisstil wordt heeft ie juist veel pijn. Gelukkig was er een dokter in de zaal (mijn schoonzus) en die heeft even gebeld naar het ziekenhuis dat er foto's gemaakt moesten worden. Toch wel handig, zo'n VIP behandeling Nu heeft hij er een gipsen spalkje omheen en volgende week komt het echte gips erom. Ik zal zo ff in het fototopic wat foto's neerzetten van het gebeuren (we hadden toevallig de camera mee door dat feest).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')