abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 juni 2006 @ 22:34:56 #101
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39163634
Isa had er vorig jaar ook veel minder last van.

Overigens ook hier een dwars dametje, het is gewoon de leeftijd volgens mij... Het wil nogal eens helpen om haar volledige naam en achternaam te zeggen, om de aandacht te krijgen. Verder zeg ik haar meestal dat ze drie tellen de tijd krijgt om te luisteren. Doet ze het dan nog niet, dan hebben we een mooie stoel in de gang die ze mag uitproberen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:37:52 #102
24188 Belana
kloon van belana
pi_39163773
Liam begrijpt gelukkig ook oorzaak/gevolg tegenwoordig
Ik hoef vaak alleen maar iets te zeggen als: als je nu niet gaat luisteren, dan....
en hij weet dat ik datgene wat ik beloof ook doe, dus dan luistert ie meestal wel.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:39:20 #103
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39163846
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:37 schreef Belana het volgende:
Ik hoef vaak alleen maar iets te zeggen als: als je nu niet gaat luisteren, dan....
en hij weet dat ik datgene wat ik beloof ook doe, dus dan luistert ie meestal wel.
pi_39163883
Dat begint Djulian idd ook door te hebben, ook met ik tel tot 3 en bij 1 stopt hij al of is hij al van de tafel af. Alleen kan hij verschrikkelijk boos worden om niks en dan zijn hoofd bonken tegen de muur, grond, kast, tafel wat er maar in de buurt is en ik heb geen idee hoe ik dat "uit" hem moet krijgen.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:40:36 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_39163904

maar ik bedoel dus de tv uitzetten oid
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:40:59 #106
24188 Belana
kloon van belana
pi_39163918
als ik ga tellen telt Liam vrolijk mee
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:43:07 #107
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39163991
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:40 schreef Belana het volgende:

maar ik bedoel dus de tv uitzetten oid
ooooh zooooo

'bejenougekworde mama'
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:44:40 #108
24188 Belana
kloon van belana
pi_39164049
ja, voordat er rare beelden van me ontstaan hier
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:44:57 #109
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39164060
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:40 schreef Anitra het volgende:
ik heb geen idee hoe ik dat "uit" hem moet krijgen.
Kussentje onder het bonkende hoofd, en negeren .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:46:41 #110
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39164130
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:44 schreef Belana het volgende:
ja, voordat er rare beelden van me ontstaan hier
Ja ja ik weet het, vond alleen 'beloven' zo grappig in dit geval.
Lekker slaag

Oh dat doet ze dus niet he!
pi_39164403
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:40 schreef Anitra het volgende:
Dat begint Djulian idd ook door te hebben, ook met ik tel tot 3 en bij 1 stopt hij al of is hij al van de tafel af. Alleen kan hij verschrikkelijk boos worden om niks en dan zijn hoofd bonken tegen de muur, grond, kast, tafel wat er maar in de buurt is en ik heb geen idee hoe ik dat "uit" hem moet krijgen.
gaat heel banaal klinken denk ikmaar simpel weg negeren
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_39164516
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:52 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

gaat heel banaal klinken denk ikmaar simpel weg negeren
Nergeren werkt niet, hij gaat dan harder bonken
pi_39164611
hetis wel een vorm van aandacht trekkerij, je kunt bv dan ineens muziek aan zetten of aan iets aan anders beginnen
Djulian moet alleen het idee krijgen dat het geen zin heeft dat gebonk
endat is idd makkelijker gezegd als gedaan.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  vrijdag 23 juni 2006 @ 23:01:47 #114
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39164780
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:55 schreef Anitra het volgende:

[..]

Nergeren werkt niet, hij gaat dan harder bonken
Vandaar dat kussentje .
pi_39164913
Zal het proberen Bar, vond 2 minuten al lang volgehouden van mij
En ik leg het kussen klaar
  vrijdag 23 juni 2006 @ 23:43:18 #116
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_39166310
Judith kan ontzettend dwars en lief zijn. Echt te erg! Is ze eerst vreselijk dwars en eigenwijs en net als je het echt zat bent, gaat ze gekke bekken zitten trekken, met een paar guitige ogen erbij, dat je gewoonweg in de lach moet schieten. Soms lukt het me om m'n lachen in te houden en "boos" te blijven, maar meestal komt ze ermee weg...

Als ze erg dwars is, helpt het bij haar meestal om vooral toe te geven. Voorbeeld: J: "Ik wil nie pap eten!" Ik: "Dan eet je toch niet?!" J: "Ik wil wél pap eten!" Ik: "Toe maar dan".
En als ik er tegenin ga, gaat ze dus echt niet eten! De eerste keer dat ik het zo deed, was ik eigenlijk stomverbaasd dat het zo gemakkelijk ging Ben benieuwd hoelang het blijft werken

Over het zindelijk worden van Judith: ze is al een paar weken helemaal zindelijk. Alleen het poepen gaat af en toe nog mis. Maar belonen en terugnemen ( ) heeft hierbij goed geholpen. Ze is ook gelijk 's nachts zindelijk, omdat we het idee hadden dat ze het verwarrend vond dat ze 's nachts een luier omhad: overdag bleef ze droog, dus kreeg ze geen luier om, maar 's nachts deden we het in het begin voor de zekerheid wel, hoewel ze 's ochtends meestal droog was. Toen ze overdag in haar bed begon te plassen (in haar slaap) hebben we de luier 's nachts niet meer omgedaan. Na een paar ongelukjes (niet meer dan 2 of 3) ging het goed.
Ze wil nu ook niet meer de wc-verkleiner gebruiken, dus ze kan nu op elke wc plassen (in theorie )!

"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_39168581
Ik zit met een probleempje bij Isis en weet niet hoe ik dat opvoedkundig verantwoord moet aanpakken. Ze heeft sterk de neiging om aan of in de buurt te komen van dingen die gevaarlijk zijn (gaskachel , welke op dit moment geen dreiging vormt maar moet er niet aan denken wat er straks gebeurd en het gasfornuis). Bij de gaskachel heeft laten schrikken en een enkele keer een tik over dr vingers goed geholpen een aantal maanden terug , nu komt ze er met regelmaat "stiekem" even vlug aan. Maar ook de keuken is favoriet en dan natuurlijk metname het gasfornuis als we aan het koken zijn. Ik stuur Isis stee vast weg tot na de verwarming (vanaf daar vind ik het veilig genoeg , maar ergens heb ik haar liever nog verder weg , maar zo kan ze me in elk geval niets van het fornuis aftrekken) en nu heeft ze dus toch een paar keer al snel bij het fornuis gestaan en dan dus even aan de knoppen komen terwijl ik aan het koken ben. Dus uit schrik best hard handig een flinke tik over dr vingers gegeven (2 keer gebeurd in de afgelopen week) Waarschijnlijk niet echt tactisch en opvoedkundig , zeker nu ze wanneer ik echt boos op dr word omdat ze weer eens iets uithaalt wat ze echt niet mag zich zelf een tik over dr vinger geeft , maar hoe pak ik het dan aan? Het zijn geen dingen waarbij je rustig kunt afwachten , want als er ongelukken gebeuren is het ook meteen heftig.
Een traphekje plaatsen in de keuken evenals zo'n fornuisrekje plaatsen behoren niet tot de opties omdat beiden niet passen waar het dan zou moeten komen.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 06:14:25 #118
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_39171110
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:37 schreef Belana het volgende:
Junah roept dan heel hard 'ja?' Op zo'n toontje van 'wat denk je me nu te kunnen maken?' En dan moet ik me beheersen, niet in de lach te schieten. Meestal kan ik me beheersen, maar toch ziet ze wel aan mijn ogen dat ik pret heb en dan werken dreigementen niet meer. Ws. moet ik eerst opgevoed worden ('hoe blijf ik streng') i.p.v. mijn kind
  zaterdag 24 juni 2006 @ 06:22:09 #119
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_39171117
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 01:00 schreef Xanthe het volgende:
[heel verhaal over de verwarming]
Wij hebben thuis ook een gaskachel, gloeiend heet. Vanaf het moment dat ze konden kruipen heb ik gewaarschuwd. Overdreven hard 'Auw' roepen en laten voelen met het handje op verantwoorde, maar toch hete afstand. Dat hielp enigzins, toch zat het me niet lekker dat ze ook al spelenderwijs om konden vallen bijv. met het hoofdje tegen de kachel. Deze is zó heet dat ze dan ook direct een barbeque-afdrukje op hun voorhoofdje hebben staan.

Toen heb ik een bankje gekocht, dat houdt automatisch afstand. Hier links op de foto te zien.
Dat werkt prima, maar toch hebben ze hier allemaal de neiging gehad de kachel een keer uit te testen. En dat doet zeer, kun je als ouder volgens mij ook echt niet voorkomen, en is ook de enige les, die écht werkt.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 08:05:54 #120
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_39171259
Xanthe,
Hier kon/kan ook geen traphekje voor de keuken komen te staan. We hebben een openkeuken.
We hebben vrij lang de box laten staan en daar ging ze dan in als we echt iets gevaarlijks lieten staan.
Verder hebben ze heel consequent Mara verteld niet in de keuken te komen als we gingen koken. Duidelijk een grens gesteld niet voorbij de stoel/kinderstoel en haar dat ook iedere keer duidelijk maken. Als ze de keuken in kwam haar weghalen en bij de kinderstoel zetten en zeggen dat ze niet in de keuken mocht.
Als ze bij de kinderstoel bleef staan dan zeiden we hoe knap ze was dat ze daar zo goed bleef staan kijken.

Op dagen dat ik van te voren al wist dat ze te dwars/moe was om te luisteren zette ik haar in de kinderstoel als ik in de keuken bezig was en kreeg ze een pot en lepel en wat rijst om ook te koken.

de kachel ja ieder kind brand zich er eens aan. Mijn ouders hebben een gaskachel en Mara heeft daar nog niet aangezeten Maar thuis heeft ze wel eens de cv aangeraakt en haar handje "gebrand" niets te zien maar ze was wel geschrokken.

Groetjes
pi_39172441
Als Myrthe in de keuken wil meekijken mag ze meestal op het aanrecht zitten zodat ze alles goed kan zien (maar er niet bij kan).

Leuk om eens een foto van Judith te zien Grijs! En grappig dat dat omkeertrucje zo goed werkt.

Myrthe's verjaardag was gisteren erg leuk, en gaat vandaag nog verder. Bedankt voor alle felicitaties! Ze is (wordt) vreselijk verwend.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 24 juni 2006 @ 12:28:38 #122
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39174186
Isa is übergelukkig Papa is thuis
pi_39174198
Gefeliciteerd
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:44:32 #124
24188 Belana
kloon van belana
pi_39175963
wat fijn sjeen dat moet papa zelf ook goed doen om te zien
stormy waters...
sailin'
pi_39180869
Isa leuk he papa terug thuis geef hem maar veel kusjes en knuffels
  Licht Ontvlambaar zaterdag 24 juni 2006 @ 18:08:46 #126
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39182979
Ze heeft hem al zo ongeveer platgeknuffeld En ze vertelt honderuit tegen hem, 'papa vliegtuig' 'papa thuis'... Mama is ook blij
pi_39183274
Kan het me voorstellen Mama Sjeen

Kwamen net terug van boodschappen doen, reed er een moeder met haarzoontje op de fiets het hadzo Thijs kunnen zijn
We hadden vandaag gewoon met Thijs in het zwembadje moeten zitten, of met zand hebbenmoeten spelen...
pi_39184862
Eigenlijk wel he Bar Dat zal wel nooit wennen denk ik.
pi_39187326
Bar ik heb veel aan jullie gedacht de afgelopen dagen.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:19:50 #130
24188 Belana
kloon van belana
pi_39188923
ja, dat zou idd eigenlijk moeten Bar... dat lijken mij de moeilijkste gedachten en momenten, alles wat had moeten zijn...
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:33:28 #131
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_39189304
ok thanks voor de dingen die er nog meer kunnen gebeuren, ik heb gelijk gecheckt aan de hand van wat Leah zei, of de commode wel stevig staat incl kasten. ik denk van wel, zijn beide loeizware meubels lijkt me sterk dat die om kunnen vallen met maxim erop.
beveiliging op keukenkastjes had ik al, schoonmaakzooi en alles staat hoog en droog opgeborgen, alle stopcontacten beveiligd, moet alleen nog la-stoppers. ik zie het nog wel gebeuren dat maxim de la openmaakt en er een mes uittrekt. en we moeten nog een cylinderslot op de poort voordat meneer doorheeft dat hij een stoel kan pakken en 2 schuiven open kan schuiven en de haak omhoog, en hij er dus vandoor is.

Bar ik denk ook elke dag aan jullie, vind het echt zo erg dat dit gebeurt is, ik zeg er wel niet veel over, maar dat is meer omdat ik niet goed weet wat ik moet zeggen. maar bij deze weet je dat ik toch aan jullie denk elke dag weer
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:52:34 #132
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39189855
Oh jee Martineke, je hebt ook echt een Freekje hoor . Als Maxim ook al deuren open kan maken, let erop dat ie niet bij Romijn kan.
Freek heeft trouwens ook een keer Dreumes (toen nog een ieniemienie babietje) met wipstoel en al omgekiept. Ook zoiets waar ik niet op bedacht was.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 22:53:22 #133
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_39192135
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 21:52 schreef Leah het volgende:
Oh jee Martineke, je hebt ook echt een Freekje hoor . Als Maxim ook al deuren open kan maken, let erop dat ie niet bij Romijn kan.
Freek heeft trouwens ook een keer Dreumes (toen nog een ieniemienie babietje) met wipstoel en al omgekiept. Ook zoiets waar ik niet op bedacht was.
Idd...vind ik altijd zo raar, bij het CB word je altijd wel gewaarschuwd voor katten die wel eens op een kind zou kunnen gaan liggen, maar ze waarschuwen niet voor oudere broertjes cq zusjes. Nou Ewen was echt veel gevaarlijker dan die twee katten van mij hoor
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_39192323
Hier volgt een fotoverslagje van Myrthe's verjaardag.. linkjes aanklikken op eigen risico.

's Morgens is Myrthe nog netjes naar de peuterspeelzaal geweest, daarna op tijd naar bed gegaan. Toen samen met mama de taart gehaald in de stad, waarna ze haar nieuwe Nijntje-dvd ('Nijntje is jarig / Kleine Pluis' -- Hema, voor de liefhebbers) mocht bekijken terwijl mama verder moest schoonmaken. Met het avondeten kwam papa eindelijk thuis en kon 't feest beginnen. Haar eerste cadeautje viel al meteen in de smaak; de verdere avond liep ze met pet op rond (maar voor de foto's ging hij af ). Terwijl ze nog bezig was de stapel cadeautjes van papa en mama uit te pakken kwamen opa en oma A al aan, dus die mochten even helpen. Ze hadden zelf ook een cadeau meegenomen: een echte step! Myrthe was helemaal onder de indruk van haar grote cadeau. Snel daarna was het tijd voor de taart. Met wat gesputter (en daarom wat hulp van mama) was het kaarsje toch nog uitgeblazen voor de gasten de taart niet meer durfden te eten. Volgend jaar eerst nog maar een middagje oefenen zodat het wel meteen goed gaat.
Wat later kwamen opa en oma B ook nog met een oom en tante. Weer verwend: een magneet-aankleedspelletje gekregen, en van opa en oma een extreem groot cadeau. Myrthe pakte het uit en vroeg met opgeheven handen 'Wat is dat nou?!' Het was dus een schoolbord. Omdat ze normaal alleen op papier mag tekenen hield ze een blaadje tegen het schoolbord aan, maar deze keer mocht het ook zonder blaadje. Het nieuwe tekenoppervlak inspireerde: ze tekende eerst haar eerste koppoter (linksonder) en vervolgens als klapper ook nog oma B (middenboven)! Helemaal compleet met ogen, mond, neus, haar, oren, wangen, kin en haar. Hoewel ik me kan voorstellen dat jullie haar niet op straat zullen herkennen van de tekening waren wij toch erg trots! Helaas was iemand zo vriendelijk haar vervolgens uit te leggen hoe je een schoolbord schoonveegt dus nu lukt het haast niet meer haar tekeningen te fotograferen.
De volgende middag na haar dutje onder haar nieuwe prinsessendekbed ('Nee, niet slapen!' 'Jawel, in je prinsessenbed!" 'O ja!' en kind vertrekt vrolijk richting bed ) kwamen nog een andere oom en tante langs. Met een geweldig cadeau (LadyS bedankt voor de tip): een poppenbedje. We hebben de hele dag geen last gehad van Myrthe's poppen, ze sliepen als roosjes. In het gezelschap van een hele lieve wuppie (LB, wil je er nog een? we hebben geen AH-wups maar wel van 't werk van m'n man). En nu slapen ze nog, en ons prinsesje ook. Twee jaar alweer. En ze kan het zelf vertellen ook, als je de grote vraag 'Hoeveel jaar ben jij?' maar wel twee keer stelt.
pi_39192456
Wat ziet het eruit als een geslaagd feestje voor Myrthe
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:01:46 #136
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39192531
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Idd...vind ik altijd zo raar, bij het CB word je altijd wel gewaarschuwd voor katten die wel eens op een kind zou kunnen gaan liggen, maar ze waarschuwen niet voor oudere broertjes cq zusjes. Nou Ewen was echt veel gevaarlijker dan die twee katten van mij hoor
Heb in mijn KDV tijd een verhaal gehoord van een knulletje van drie, dat doodleuk met zijn pasgeboren broertje onder de arm van de trap kwam gelopen.
't Is me altijd bijgebleven, maar op die wipstoel was ik niet bedacht.
Freek is wat dat betreft nog steeds link, die hijst Dreumes gerust even op, als Dreumes ergens op wil, waar beter niet op geklommen kan worden.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:03:43 #137
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39192609
Leuke foto's Poej!
Ze is vlot met d'r kop-poters zeg!
pi_39192707
Haha ja, ik heb zelfs al zitten zoeken of je het al wel echt een koppoter mag noemen. Volgens mijn ouders wel en die werken in 't onderwijs dus zullen het wel weten. En volgens internet verschijnen de koppoters meestal "in het derde levensjaar"; blijkbaar kon Myrthe geen dag langer meer mee wachten.

Ze heeft het ook echt naar haar zin gehad Bar.

[ Bericht 4% gewijzigd door poemojn op 24-06-2006 23:32:50 (grammaticafoutje) ]
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:09:30 #139
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39192879
Nou, Freek heeft in zijn vijfde levensjaar, om precies te zijn gisteren , een heuse kop geproduceerd. Op de poten moeten we nog een jaartje wachten, denk ik
pi_39193161
Leuk Leah
Ik hoorde idd van m'n moeder dat ook veel kinderen begin groep 1 nog krassen enzo en 't dan later leren, maar dit is vast weer zoiets met heel veel uitschieters. Misschien heeft ze het op de psz afgekeken, geen idee. Pas eind groep 2 worden er wat eisen gesteld aan de tekeningen toch? dus ze hebben allebei nog ruim de tijd om er ook een buik bij te leren tekenen enzo.
En Freek klinkt ook niet echt als een jongetje dat graag rustig zit te tekenen
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:22:49 #141
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39193362
Ik heb geen idee eigenlijk, wat ze in welke groep moeten kunnen. Grappig vind ik dat ie idd nooit belangstelling heeft gehad voor tekenen, en dat dat nu ineens een spurt neemt.
Zo gaat het met alles, dus ik kan me er ook niet druk over maken.
Het joch hoort hier trouwens niet eens meer . Wij moeten naar de kleuter/puber sectie, maar daar kan ik nog niet aan wennen, geloof ik.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:23:48 #142
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_39193393
Zo te lezen heeft Myrthe echt een superdag gehad
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:25:35 #143
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39193448
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:17 schreef poemojn het volgende:

En Freek klinkt ook niet echt als een jongetje dat graag rustig zit te tekenen
Nee, niet echt . Wat me wel weer heel erg verbaasde toen we op vakantie waren, is hoe taalgevoelig ie is. We waren in Spanje, ik spreek zelf spaans, maar nooit met Freek. Hij pikte in no time echt heel veel woorden op, en gebruikte ze ook.
* trotse moedermodus weer uit zet*
pi_39194039
Goed van Freek zeg
pi_39200715
Isis zingt sinds een paar dagen visje , visje in het water ("sisje, sisje wate , sisje , sisje wate")
  zondag 25 juni 2006 @ 14:09:35 #146
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39205769
Jolie is vanmorgen met mijn wezen zwemmen maar ze is altijd een beetje bang in die kleedhokjes. Zo dicht en nergens heen kunnen kijken en meestal zit ze dan te gillen tot ze aangekleed is. Hij dacht ik laat de deur wel op een kiertje staan is ze eerst ontsnapt en heeft zijn handdoek onder de douche gegooid. Ze moesten toen met z'n twee-en met haar handdoek afdrogen en hij had het briljante idee gekregen om dan maar een beetje op te drogen. Lees: naakt in badhokje te gaan staan. Alleen Jolie werd steeds vervelender. Dat is ze thuis ook altijd vlak voordat we weg moeten en dan geef ik d'r meestal een klusje 'ruim jij eens even dit op, je moet me even helpen' ze is dan altijd heel fanatiek en trots dat ik d'r nodig heb Hij dacht dat hij dit probleem zo wel op kon lossen want ze hing maar aan z'n been te mieren. Heeft ie schijnbaar iets gezegd als 'je moet mij even helpen, je moet voor de deur staan en daar wachten' ze ging uiteraard net toen hij z'n onderbroek aan wilde doen voor de deur staan, wel buiten het hokje

[ Bericht 2% gewijzigd door Luchtbel op 25-06-2006 14:24:14 ]
  zondag 25 juni 2006 @ 14:13:05 #147
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39205877
Ze was trouwens ook van zo'n mat gevallen en 'hoofd onder' zoals ze zelf zegt gegaan. Tis toch wel eng altijd een beetje dat zwemmen vind ik.
  zondag 25 juni 2006 @ 14:17:20 #148
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_39206011
Jolie dondersteen
pi_39206199
haha jolie. hopelijk heeft je vriend minder problemen met bloot LB. en ja, zwemmen blijft ontzettend oppassen geblazen.
  zondag 25 juni 2006 @ 16:39:17 #150
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39210437
Tristan heeft vanmiddag zijn armpje gebroken (twee botjes). We hadden een feest (brunch ter ere van 65 jarig huwelijk van de opa en oma van mijn man) in hotel Van der Valk in Zuidbroek en daar rende hij van een invalidenopritje af. En aan het eind bonkte hij bijna met zijn hoofd tegen de muur. Om dat te voorkomen liet ie zich vallen. Knak. En geen traan he, hij kroop alleen tegen me aan en werd heel stil. Toen ie viel voelde ik al meteen: da's mis. En als Tristan muisstil wordt heeft ie juist veel pijn. Gelukkig was er een dokter in de zaal (mijn schoonzus) en die heeft even gebeld naar het ziekenhuis dat er foto's gemaakt moesten worden. Toch wel handig, zo'n VIP behandeling Nu heeft hij er een gipsen spalkje omheen en volgende week komt het echte gips erom. Ik zal zo ff in het fototopic wat foto's neerzetten van het gebeuren (we hadden toevallig de camera mee door dat feest).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')