Neequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:58 schreef Lois het volgende:
Agos arm droppieZe zit echt helemaal onder zeg, wat zielig! Heb je al enig idee wat ze gegeten heeft wat dit heeft veroorzaakt?
Ik hoop het echt, echt.. heel erg echtquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:03 schreef easy-going het volgende:
SaskiaJeetje E.T.
Kan het peuterpuberen niet komen door de waterpokken en nu netelroos. Dat als dit achter de rug is je je lieve meisje weer terug hebt?
Sterkte ermee
Vast wel Isis was ook heel moeilijk toen ze ineens alles achter elkaar aan kreeg een paar weken terug en die is nu ook weer een stuk gezelliger (vergeleken met toen danquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, echt.. heel erg echt
Nee, als ze 9 uur geslapen heeft (soms 10) dan is ze echt uitgeslapen, en klaarwakker, en vrolijk, en gaat ze kletsen, en als je niet reageert gaat ze je aaien, en kietelen, en in d'r handjes klappen, en hoera roepen, en mamamamamamamama roepen, of papapapapapapa en ergens rond die tijd barsten wij toch wel in lachen uit en neemt 1 van ons tweeen haar maar mee naar beneden zodat de ander nog wat kan slapen. Toen ze kleiner was wilde het nog wel eens helpen om haar dan inderdaad tussen ons in te leggen, fles te geven, en dan na een half uurtje viel ze toch wel weer in slaap. Maar Myrthe vind het volgens mij gewoon zonde van haar tijd om te slapen. Ontdekken wil ze ! De hangerigheid is er pas weer een uur of 3 nadat ze is opgestaan, dan gaat ze dus naar bed voor d'r ochtend/middagdut, met een beetje mazzel duurt die 2 uur en is ze daarna weer een paar uur fris en fruitig. Maar als ik haar dan dus om 7 uur ofzo weer voor de nacht op bed zou leggen, dan is ze dus om 4 uur, half 5 compleet uitgeslapen en wakker. En da's voor ons toch echt te vroegquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:08 schreef poemojn het volgende:
Ladybos, slaapt ze ook niet verder als je haar bij je in bed neemt en geen aandacht geeft verder ('het is nu wel tijd om te slapen')? Zo zijn de ochtenden bij Myrthe wel te rekken nl.
Wilde ik net zeggen ja, zo'n beetje alles dusquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:14 schreef Rottdog het volgende:
Het is idd gordelroos wat samenstaat tot waterpokken.
Netelroos kun je eigenlijk overal wel van krijgen, de acute netelroos staat meer naar de voedselallergie maar er zijn zoveel dingen waar je netelroos van kunt krijgen.
*knip*
Waar komt een kind nou niet mee in aanraking.![]()
Liefquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:20 schreef Ladybos het volgende:
Ik heb trouwens een jongensgek op de wereld gezet. Ieder knulletje onder de 10 grijpt ze vast en geeft ze een dikke zoen. Wel schattig om die reacties van die kindjes te zien. Laatst riep er een naar zijn vader: 'papa help !"
Hoezo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:14 schreef poemojn het volgende:
en daar vieren ze het niet omdat ze nog maar 2 wordt en dat niet bekend hoeft te worden
Haha, ja is alweer een paar weken terug, maar ik had inderdaad al na een paar dagen geen rompertjes, handdoeken en pyjama's meer in de kast liggen. Was ook echt zielig, dagenlang hoge koorts, ze heeft het er zelf ook nog vaak over, dus het heeft echt indruk gemaakt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:49 schreef Sugar het volgende:
Jeetje, 10 dagen overgeven! Doet je wasmachine het nog?![]()
Maar wat zielig voor Junah.
2 jaar, 2 maanden en vier dagenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:17 schreef Mammietje het volgende:
Wat goed dat Junah al (zo goed als) zindelijk is Tan! Ben jaloers op je!
*ziet Junah niet in het lijstje en vraagt zich af hoe oud ze is*
Wij hebben idd dezelfde druppels gekregen.. Vanavond was er niks meer te zien!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:05 schreef Loena-tik- het volgende:
... en fenistil-druppels voorgeschreven, omdat het "gewoon" netelroos bleek, nou die druppelswerkten als een tiet, de roodheid verdween binnen een paar dagen, zonder restverschijnselen en een plasluiers, niet normaal meer.
Oh fijn dat ze bij Saskia ook zo goed werken!!! Ze zit trouwens ècht in een hele dwarse fase he? Rot he, kost zo veel energie, zeker nu je zwanger bent. Mijn kinderen waren op 1 of andere manier ook dwarser en klieriger als ik zwanger was, zo leek het iig voor mijquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
Wij hebben idd dezelfde druppels gekregen.. Vanavond was er niks meer te zien!!Ze leek zich ook weer wat lekkerder te voelen. (he, dan kan ik mama nog beter uittesten
)
Ze heeft vandaag de leidster op het kdv tot twee keer toe ondergeplast. (nou was dat ook na een vreselijke huilbui, dus misschien dat ze 't daarom niet helemaal goed aan voelde komen). Maar ik kreeg vanmiddag idd te horen dat ze veel had geplast vandaag (en gister bijna niks, als ik er op terugkijk).
Maar ze heeft drie keer die druppels gehad en 't is over... Ik ga dat flesje maar goed bewaren! (ow, en mevrouw vindt ze erg lekker.. "Die happen?")
Hahaha, voor mij een vraag voor jou een weet....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:47 schreef Anitra het volgende:
Loena-tik- ik krijg gelijk de vraag van Rick of ik wel zeker weet dat ik niet zwanger ben
Djulian is heel dwars momenteel
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:48 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Hahaha, voor mij een vraag voor jou een weet....![]()
Kej thnx... wel fijn om een beetje voorbereid te zijn mentaal dan héquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:27 schreef coolbabe het volgende:
Het is een soort kennismaking Githa. Er wordt gevraagd naar medicijngebruik, eventuele ziektes in de familie en verder stelt het niet zo gek veel voor
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:37 schreef Belana het volgende:
Liam begrijpt gelukkig ook oorzaak/gevolg tegenwoordig
Ik hoef vaak alleen maar iets te zeggen als: als je nu niet gaat luisteren, dan....
en hij weet dat ik datgene wat ik beloof ook doe, dus dan luistert ie meestal wel.
Kussentje onder het bonkende hoofd, en negerenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:40 schreef Anitra het volgende:
ik heb geen idee hoe ik dat "uit" hem moet krijgen.
Ja ja ik weet het, vond alleen 'beloven' zo grappig in dit geval.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:44 schreef Belana het volgende:
ja, voordat er rare beelden van me ontstaan hier
gaat heel banaal klinken denk ikmaar simpel weg negerenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:40 schreef Anitra het volgende:
Dat begint Djulian idd ook door te hebben, ook met ik tel tot 3 en bij 1 stopt hij al of is hij al van de tafel af. Alleen kan hij verschrikkelijk boos worden om niks en dan zijn hoofd bonken tegen de muur, grond, kast, tafel wat er maar in de buurt is en ik heb geen idee hoe ik dat "uit" hem moet krijgen.
Nergeren werkt niet, hij gaat dan harder bonkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:52 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
gaat heel banaal klinken denk ikmaar simpel weg negeren
Vandaar dat kussentjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:55 schreef Anitra het volgende:
[..]
Nergeren werkt niet, hij gaat dan harder bonken
Junah roept dan heel hard 'ja?' Op zo'n toontje van 'wat denk je me nu te kunnen maken?' En dan moet ik me beheersen, niet in de lach te schieten. Meestal kan ik me beheersen, maar toch ziet ze wel aan mijn ogen dat ik pret heb en dan werken dreigementen niet meer. Ws. moet ik eerst opgevoed worden ('hoe blijf ik streng') i.p.v. mijn kindquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:37 schreef Belana het volgende:
Liam begrijpt gelukkig ook oorzaak/gevolg tegenwoordig
Ik hoef vaak alleen maar iets te zeggen als: als je nu niet gaat luisteren, dan....
en hij weet dat ik datgene wat ik beloof ook doe, dus dan luistert ie meestal wel.
Wij hebben thuis ook een gaskachel, gloeiend heet. Vanaf het moment dat ze konden kruipen heb ik gewaarschuwd. Overdreven hard 'Auw' roepen en laten voelen met het handje op verantwoorde, maar toch hete afstand. Dat hielp enigzins, toch zat het me niet lekker dat ze ook al spelenderwijs om konden vallen bijv. met het hoofdje tegen de kachel. Deze is zó heet dat ze dan ook direct een barbeque-afdrukje op hun voorhoofdje hebben staan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:00 schreef Xanthe het volgende:
[heel verhaal over de verwarming]
Idd...vind ik altijd zo raar, bij het CB word je altijd wel gewaarschuwd voor katten die wel eens op een kind zou kunnen gaan liggen, maar ze waarschuwen niet voor oudere broertjes cq zusjes. Nou Ewen was echt veel gevaarlijker dan die twee katten van mij hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:52 schreef Leah het volgende:
Oh jee Martineke, je hebt ook echt een Freekje hoor. Als Maxim ook al deuren open kan maken, let erop dat ie niet bij Romijn kan.
Freek heeft trouwens ook een keer Dreumes (toen nog een ieniemienie babietje) met wipstoel en al omgekiept. Ook zoiets waar ik niet op bedacht was.
Heb in mijn KDV tijd een verhaal gehoord van een knulletje van drie, dat doodleuk met zijn pasgeboren broertje onder de arm van de trap kwam gelopen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Idd...vind ik altijd zo raar, bij het CB word je altijd wel gewaarschuwd voor katten die wel eens op een kind zou kunnen gaan liggen, maar ze waarschuwen niet voor oudere broertjes cq zusjes. Nou Ewen was echt veel gevaarlijker dan die twee katten van mij hoor![]()
Nee, niet echtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:17 schreef poemojn het volgende:
En Freek klinkt ook niet echt als een jongetje dat graag rustig zit te tekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |