Ik heb echt een peuter
![]()
Jolie liep vrolijk met een mandje door de huiskamer te zingen en te wandelen. Ze ging 'broodjes kopen' en kwam onderweg van alles tegen, wij moesten iedere keer hallo Jolie terug roepen; hallo gogootjie,hallo Jolie, hallo auto, hallo Jolie, hallo papa, hallo Jolie, hallo winkel, hallo menjeer, hallo Jolie.......
mama
niet doehoen
verkjeerd
heeeeee stom
jij mama
![]()
niet doehoen
![]()
Uiteraard liet ze zichzelf toen voorover vallen (wel opmerkelijk goed opgevangen) om vervolgens rollend te gaan gillen. 'Maaamaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa' hoofd bijna rood van inspanning, woede en gillen, 'verkjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd' op d'r rug in een soort van rups richting de muur 'huuuuhuuuhuuuhuuuhuuuboehoehoehoe' om daar nog even te gaan liggen bonken. Ze liet zich niet afleiden of niks, uiteindelijk heeft mijn
![]()
haar gepakt en d'r gespannen lijfje tegen zich aangedrukt. Het duurde best lang voor ze weer kalmeerde. Om vervolgens van schrik van zichzelf in tranen uit te barsten; sjorry mama, zjelie is nee boos jou. Kusje? Wat er nou precies verkeerd was? Mama is geen meneer.
Gelukkig ben ik wel een auto, winkel, papa en een vogeltje. Anders was dit wel een erg dramatisch spel geweest geloof ik.