abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:46:48 #251
24188 Belana
kloon van belana
pi_39280945
het is iid niet dat het altijd gevolgen heeft, maar toch... ik vond het best eng toen. en juist omdat ik weet dat artsen er nog niet zo vreselijk veel over weten. goed om even de vk te bellen ik hoop dat zij er iets over weten. en graag gedaan.
stormy waters...
sailin'
pi_39281078
Djulian begint onderbroekjes te snappen
Hij deed hem net zelf aan toen hij van het potje kwam en hij houd hem tot nu droog!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:51:02 #253
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_39281110
Bar een hele dikke

Gelukkig alles goed gegaan met Tom

Het enige wat me altijd is bij gebleven van buisjes is de eerste avond in je bed en alles om je heen is zo lawaaierig dat je er niet van kon slapen. En wat had ik een hekel aan mijn snotoren
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:30:32 #254
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39282679
Tom, stoere vent! Nu al weer thuis

Succes verder allemaal met komende amandel/buisjes operaties enzo.. (ik vind zulks altijd best eng bij die kleintjes)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:36:43 #255
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_39282899
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:50 schreef Anitra het volgende:
Djulian begint onderbroekjes te snappen
Hij deed hem net zelf aan toen hij van het potje kwam en hij houd hem tot nu droog!
Wat goed Anitra! Heerlijk, meestal zijn jongetjes wat laat daarmee, maar daar heeft Djulian geen last van blijkbaar

Met Junah gaat dat nu ook goed, zelfs grote boodschap gaat nu keurig op de pot. Voor korte uitjes zoals naar de winkel, nemen we haar nu ook zonder luier mee, en dat gaat goed! Echt lekker.
pi_39283178
Ik sta er nog steeds verbaasd van Tan. Thuislees in zijn blote kontis hij al 2 maanden zindelijk!

Junah wat super
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:49:44 #257
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_39283329
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:43 schreef m@x het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Ons buurmeisje is wat pijn betreft een echte bikkel maar ze is als de dood voor ziekenhuizen, dokters, witte jassen en alles wat erbij komt kijken. Ze hebben haar echt gillend naar binnen moeten dragen maar uiteindelijk heeft ze nu de grootste babbels over operaties, slaaplucht (narcose) en oren die lekken

Ik ken Jessai natuurlijk verder niet maar misschien valt het uiteindelijk wel mee en vindt hij zichzelf naderhand wel hartstikke stoer. Oh ja, hier was het inderdaad ook niet de woordenschat maar de uitspraak die achterbleef. Succes met beslissen.
Dat laatste hopen we dan ook maar

Maar goed, ik ga nog wat meer informatie inwinnen... Het gaat er natuurlijk om dat hij er uiteindelijk op vooruit gaat en niet met een trauma zit. (is hij namelijk wel gevoelig voor helaas )
pi_39283382
Tan, kun je niet zelf een ziekenhuis met een speciale kinderafdeling en kinderverpleegkundigen ed kiezen? Dat scheelt misschien. Kijk bijv op www.kindenziekenhuis.nl

(Vk belt vandaag of morgen terug, wist het zo ook niet.)

[ Bericht 13% gewijzigd door poemojn op 27-06-2006 14:16:00 ]
  dinsdag 27 juni 2006 @ 14:11:39 #259
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_39283976
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:51 schreef poemojn het volgende:
Tan, kun je niet zelf een ziekenhuis met een speciale kinderafdeling en kinderverpleegkundigen ed kiezen? Dat scheelt misschien. Kijk bijv op www.kindenziekenhuis.nl
Wat lief dat je meedenkt, zal de link eens aandachtig doorlezen.

Jessai vond de dokter wel heel erg aardig, dat is altijd maar afwachten met hem, hij houdt meestal niet zo van vreemden, zeker niet als ze ook nog eens aan hem gaan plukken en trekken. Maar deze arts was ook echt heel erg aardig. Hij ziet natuurlijk regelmatig kinderen dus dan is enige kindvriendelijkheid wel een must.
pi_39284688
vanmorgen zou ik 'even' pasfoto's laten maken van mijn mormeltjes, ivm nieuw paspoort waar zij ook op komen te staan. nou, anna ging in 1x goed maar piet... het lukte maar niet om hem recht de camera in te laten kijken (wat kennelijk een nogal strikte eis is tegenwoordig). hij werd steeds verlegener en ongelukkiger met de situatie, wat de fotografe ook probeerde. hij keek alle kanten op behalve recht die camera in. het feit dat er inmiddels een rij van ± 10 mensen achter ons stond maakte de situatie er ook niet bepaald relaxter op. (waarom nou vandaag ineens iedereen pasfoto's wilde laten maken? - ben ik echt zo onorigineel?) maar net toen ik dacht 'nou laat maar zitten we proberen 't een andere keer wel opnieuw' lukte het alsnog, zij het met een pruillip van jewelste. pfff het zweet stond me inmiddels echt op de rug, en toen moest ik zelf ook nog. een vreselijke pasfoto geworden natuurlijk, maar ik had geen zin en geduld meer om voor mezelf ook 10x opnieuw te laten klikken. naja. 5 jaar zijn zo om...
pi_39285022
ha Bix, nu ben ik natuurlijk wel erg nieuwsgierig geworden naar die pasfoto's
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_39285841
Foto's

Succes met je beslissing Tan!

Vk belde net, ik kan met Myrthe naar de huisarts gaan en haar bloed laten testen (zijn we niet heel erg happig op) en als dat positief is kan mijn bloed getest worden, maar dan nog is de kans op besmetting bij de baby erg klein. En verder moet ik de komende week voor de zekerheid direct contact met Myrthe vermijden.
Dus vanavond maar eens overleggen wat mijn man er van denkt.
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2006 @ 15:58:13 #263
81992 Githa
pi_39287251
Jordy heeft vandaag een slaap dag. Hij heeft vanmorgen tot 10.00 uitgeslapen, vervolgens van 12.00 tot 14.30 en nu ligt hij wéér te slapen

Bix, wat een gedoe zeg. Ik zou me ook meer opgejaagd gaan voelen als er mensen stonden te wachten, maar het is je gelukt
Ik ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar het resultaat.
pi_39289202
eh die van mij krijgen jullie echt niet te zien, wat een verschrikking.

poemojn, lastige kwestie. hopelijk is het gewoon wat anders.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:56:39 #265
24188 Belana
kloon van belana
pi_39289297
waarom zijn jullie daar niet zo happig op poemojn?

Jordy, slaapketel hij zal het wel ff nodig hebben denk ik dan altijd maar githa

Bix, wat een verzoeking... ik moet dat ook nog steeds doen...
stormy waters...
sailin'
pi_39289582
een fotootje van die van piet en anna.
githa, wel lekker (voor jou ook), zo'n slaapdag!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:10:02 #267
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39289832
Tom, welkom terug uit het ziekenhuis. Pomjoen sterkte ben benieuwd wat er uitkomt. Fleur heeft het waarschijnlijk al gehad. Het duurde in elk geval niet lang en ze wat inderdaad ook vrij fit.

Sjeen (nichie), Fleurtje heeft ook zo'n fase gehad. En het vaste avondritueel (dt heb jij...dat weet ik) samen met wat boekjes in bed hebben hier geholpen. Ik merkte trouwens ook dat wanneer ze 's middags lang had geslapen (meer dan 3 uur) het slecht ging 's avonds. Dus nadat als maximum gezet te hebben, ging het beter. Inmiddels is de middagslaap tot max. 2 uur teruggebracht en gaat het ook goed.
Hier heeft ze er wel een handje naar om te zeggen dat ze niet hoeft te slapen en niet in bed wil. na heel veel vijven en zessen (oftewel 10x op een avond naar boven), heb ik de taktiek van papa toegepast. Jij wil niet in je bed. Prima. Geef je speen maar en hier dus ook je kleedje en kom maar naast je bed zitten. Ik wil je niet horen en als je naar bed wilt kun je me roepen. Meestal zit ik nog niet eens op de bank als ik al een klein stemmetje boven aan de trap hoor. Als ze dan in bed ligt is ze ook meteen stil.

Sterkte met deze nieuwe fase
pi_39289962
Ja, Piet staat er idd niet blij op. Maar wel lief en Anna ook
pi_39294262
Tan, Janneke heeft een hele tijd getobt (en nog af en toe) met snotneuzen, kwijlen oorpijn enz. Kwijlen doet ze af en toe nog. Haar spraak was ook midner maar daar heeft ze logopedie voor gehad (heb je dit ook al gekregen?) Bij de kno arts hebben wij een drankje gekregen wat je ook bij allergische reakties krijgt. Omdat soms door een prikkel je slijmvliezen steeds op kunnen zetten. Ze zagen bij haar geen vergrote neusamandel. En ook geen vergrote keelamandel. Het drankje heeft hier niet echt geholpen (maar misschien een optie voor Jessai)
Het hele erge verkouden zijn is nu met dit weer wat minder. Dus wij laten het verder zo.
Verder heb je het ook over benauwdheid.
Mijn longarts vertelde dat het goed was dat ik mijn amandelen nog had omdat dat een ontsteking diep in de luchtwegen tegen kan gaan. Ook daarom wi ik niet 1 , 2, 3 die dingen eruit. Omdat ze ze later nogal eens hard nodig kunnen hebben.
Moeilijke beslissing!

Coolbabe wat moeilijk ook voor jullie om je kind zo pijn te zien hebben. voor jou en voor Tom
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_39294317
Bix wat schattig
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:52:42 #271
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_39295567
Tom jij bent stoer ....
  dinsdag 27 juni 2006 @ 20:04:18 #272
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_39295973
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:17 schreef jessie het volgende:
Tan, Janneke heeft een hele tijd getobt (en nog af en toe) met snotneuzen, kwijlen oorpijn enz. Kwijlen doet ze af en toe nog. Haar spraak was ook midner maar daar heeft ze logopedie voor gehad (heb je dit ook al gekregen?) Bij de kno arts hebben wij een drankje gekregen wat je ook bij allergische reakties krijgt. Omdat soms door een prikkel je slijmvliezen steeds op kunnen zetten. Ze zagen bij haar geen vergrote neusamandel. En ook geen vergrote keelamandel. Het drankje heeft hier niet echt geholpen (maar misschien een optie voor Jessai)
Het hele erge verkouden zijn is nu met dit weer wat minder. Dus wij laten het verder zo.
Verder heb je het ook over benauwdheid.
Mijn longarts vertelde dat het goed was dat ik mijn amandelen nog had omdat dat een ontsteking diep in de luchtwegen tegen kan gaan. Ook daarom wi ik niet 1 , 2, 3 die dingen eruit. Omdat ze ze later nogal eens hard nodig kunnen hebben.
Moeilijke beslissing!

Coolbabe wat moeilijk ook voor jullie om je kind zo pijn te zien hebben. voor jou en voor Tom
Volgens mij heeft hij dat drankje als dreumesje gekregen, maar daar ben ik mee gestopt toen de klachten verdwenen. Erg vaak verkouden is hij niet, maar het kwijlen, slecht praten slecht horen heeft wel met zijn vocht achter zijn oren en de opgezette amandelen te maken.

Blijft een moeilijke keus, maar we hebben nog even bedenktijd (zonder limiet bedoel ik). Logopedie helpt verder niet echt, omdat hij gewoon niet goed hoort. Zijn woordenschat is verder prima in orde.

ik zit hier trouwens verkeerd , Jessai is al kleuter, maar kwam eigenlijk n.a.v. Tom's operatie dat ik er over begon
pi_39296148
Als uit testen blijkt dat zijn gehoor niet goed is zou ik er wel wat aan doen. Dan kan hij straks op school met vriendjes enzo ook hinder ondervinden lijkt me.
Maar ja een operatie is nooit iets wat je maar even doet natuurlijk.
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator dinsdag 27 juni 2006 @ 20:13:47 #274
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_39296323
Wat fijn dat alles goed is gegaan bij Tom!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 27 juni 2006 @ 20:15:24 #275
3011 E.T.
pi_39296382
Er zijn ook KNO artsen die heel erg scheutig zijn met het voorschrijven van buisjes.
Toen Saskia niet door de gehoortest kwam op het CB zijn we ook naar de KNO-arts gegaan. De man heeft een halve seconde in d'r oren gekeken "ja, er zit vocht.. dat worden buisjes"
Wij hadden nou niet het idee dat Saskia niks hoorde, ze was wel eens verkouden maar dat is elk kind.

Ander ziekenhuis, gehoortest goed getest daar, nog eens naar d'r oren gekeken: "ja, er zit wel vocht, maar ze lijkt er niet zo veel last van te hebben.. Laten we over een maand of 3 nog maar eens kijken hoe het dan is". Ondertussen zijn we een aantal controles verder, hoeven niet meer terug te komen en geen buisjes nodig.

Oftewel: als je zelf twijfelt aan de noodzaak... laat er dan nog eens naar kijken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!fossiel dinsdag 27 juni 2006 @ 20:24:22 #276
2628 Karin
pi_39296764
Wat een lieve pasfoto's van Piet en Anna. Arme Piet met zijn pruillipje. toch ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar jouw pasfoto bix

Sterkte alle kindjes met buisjes en amandelen. Ik vond de inentingen bij Bram al verschrikkelijk, moet er niet aan denken om met je kind naar het ziekenhuis te moeten voor een operatie.

FF als spuitelf over het straffen van dreumessen: ik heb ooit eens gehoord dat als kinderen beginnen te lachen als je ze wilt straffen ze je niet uitlachen maar juist beginnen te lachen omdat ze willen dat jij dat ook weer doet in plaats van boos zijn. Dat scheelde bij mij een hoop ergernis toen ik me dat realiseerde want oei wat werd ik giftig als hij nog eens keihard ging lachen als ik hem op de gang zette.

Brams nachtelijke zindelijkheid gaat niet zo lekker. De eerste nacht had hij keurig op het potje geplast (en gepoept) en was ontzettend trots dat het zo goed ging. 2e nacht bleek hij 's ochtends nat te zijn (toen moest ik werken dus heb hem wakker in zijn bedje gevonden). Toen werd hij ziek en hebben we hem weer een luier omgedaan. Toen was hij een nacht droog en ook niet op het potje geplast. En daarna had hij blijkbaar geen zin meer om op het potje te gaan. Zondagochtend werd ik om half 9 zelf wakker van een volle blaas en ging maar even bij Bram kijken want die is normaal altijd rond half 8 wakker. Bleek hij klaarwakker in zijn natte bedje te zitten. Zo zielig, hij durfde ons blijkbaar niet wakker te maken. Mijn hart brak Hij was hartstikke moe nog dus blijkbaar al een tijdje wakker. Die avond wou hij weer geen luier om maar toch ook niet op het potje vertelde hij dus ik hem uitgelegd dat hij mij echt moet roepen als hij moet plassen of nat is. Dat heeft hij niet gedaan en was weer klaarwakker toen ik hem vond. Gelukkig wou hij gisteren zelf weer een luier om, vind het ook zoiets om hem te dwingen maarja dit werkt ook niet. We gaan binnenkort de badkamer verbouwen en dan komt er ook een WC in, dan maar weer een nieuwe poging doen want dit vind ik toch wel zo zielig.
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2006 @ 20:41:48 #277
7074 moussy
kuttekop
pi_39297498
Karin, heb je anders nog celstofmatjes van je kraampakket, zodat je die in zijn bedje kan leggen onder het onderlaken, of desnoods er op?

En heb je een kast op je overloop waar eventueel een chemisch toiletje in kan, of anders even op zijn kamertje, die kan dicht, kan ie doorspoelen, dan hoeft ie niet in zn poepluchtje verder te slapen. Ach joh, het komt allemaal vanzelf wel. Jullie weten vast nog wel dat René op dr koeienvel pieste. En nog heeft ze gekke dingen. Als er een stapel schone was gevouwen op de deksel van de wc ligt gaat ze gewoon in de douchecabine plassen met dr slaapduffedronken hoofd
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:20:45 #278
103793 kozakken
Living the life
pi_39298780
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 20:24 schreef Karin het volgende:
FF als spuitelf over het straffen van dreumessen: ik heb ooit eens gehoord dat als kinderen beginnen te lachen als je ze wilt straffen ze je niet uitlachen maar juist beginnen te lachen omdat ze willen dat jij dat ook weer doet in plaats van boos zijn. Dat scheelde bij mij een hoop ergernis toen ik me dat realiseerde want oei wat werd ik giftig als hij nog eens keihard ging lachen als ik hem op de gang zette.
Mooi gezegd Karin! Ik las dit laatst ook ergens en kon me daar goed in vinden. Lachen om je weer aan het lachen te krijgen of een beetje van de zenuwen.
Geeft mij ook wel wat meer rust (wanneer het me in tijden van ergernis in ieder geval wel te binnen schiet )
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2006 @ 21:25:19 #279
7074 moussy
kuttekop
pi_39298994
Wij hadden vanavond groot jankschreeuwkrijsfeest van Cas, ik had twee nieuwe dekbedhoezen gekocht voor hem, grote nu, want we willen hem ooit toch wel eens uit het ledikantje hebben mocht hij kiezen welke op zn bed ging, 1 uitgekozen, samen zn bed gedaan toen hij naar bed ging was het paniek, het moest weg, uit zn bed, van zn kamer af hij slaapt nu al maanden met zn kop op een kussentje van de bank wat hij zelf uitgekozen heeft, maar tis zo lastig met wassen en drogen iedere keer tis weer net zo'n dwangmatig monster als het andere stuk DNA
pi_39299477
karin, ik ga 'm toch echt niet laten zien , hij is zo erg dat ik overweeg morgen nog even nieuwe te laten maken in m'n lunchpauze van 't werk.

ooh arme bram , het is ook een heel gedoe allemaal he. die tip van die cellstof matjes las ik laatst ook ergens (was dat hier?). en anders gewoon lekker nog een tijdje 's nachts de luier om toch.

zoë al bijna 2, ongelooflijk he rottdog. wat gaat 't hard. maak er maar een gezellig feestje van, ze snappen 't zelf bij 2 ook alweer zoveel beter. leuk!

tom, stoere vent je hebt 't alweer achter de rug! sterkte met die rottige pijn nu en hopelijk verloopt het herstel lekker vlot. dan binnenkort verhuizen, spannend!

tan, jessai moet misschien dus ook al zo'n operatie ondergaan, wat sneu toch al die klachten. succes bij het afwegen van alle voors en tegens. lastig dat je niet kunt overzien of 't echt zou helpen.

anna is zo bezig met praten, schitterend. zo vervoegt ze de laatste dagen ineens 'staan' tot 'stanen', zo grappig, dat ze de regels voor werkwoorden dus al een beetje doorheeft maar ze dan ook toepast waar 't niet moet.
pi_39299599
haha moussy dat dwangmatige is er hier toevallig momenteel ook in aan 't sluipen. piet wil ineens per se z'n deur op een kiertje als hij gaat slapen en meer van dat soort dingen. niet echt lastige zaken maar wel dat je denkt 'oei, een neurootje in de dop'. ik vind 't wel lastig om een beetje een goed midden te vinden tussen hem daarin wat tegemoet komen maar het ook niet al te veel uit de hand te laten lopen.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:59:31 #282
34891 melonovy
La Kutschie
pi_39300507
Ik vind je kinderen leuk Bix, die foto'tjes zijn ook schattig. Schattig pruiltje!

Het is toch heel normaal dat peuters dwangmatige handelingen hebben, of graag dingen veel willen herhalen, op hun eigen manier, dat geeft ze een veilig gevoel. Ik kan in heel veel dingen wel meegaan, maar ik heb ook grenzen, en dan moet ik heel duidelijk optreden. Vaak betekent dat strijd en een boze peuter, maar daarna is het 'neurotische' wel weer over.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_39300611
Lastig Moussy. Myrthe heeft dat soms ook wel met nieuwe dingen zoals kleding maar dan is het meestal iets dat ze niet echt mooi vindt. Als er een afbeelding op staat van Nijntje/Snoopy/etc die ze leuk vindt is het altijd meteen goed, en met kleding die ze zelf uitgekozen heeft ook (ze heeft echt een eigen smaak tegenwoordig ). Is Cas daar helemaal niet gevoelig voor? Of voor het onderscheid babybed - grote-jongensbed oid?

Belana, omdat 't voor Myrthe niet bepaald een leuke ervaring is. Als ze eerst mij zouden willen testen zou ik t wel doen, dan weet je ook of het nuttig is om Myrthe te testen, terwijl je haar nu een nare ervaring bezorgt met een grote kans dat dat helemaal niet nodig was. Er is tenslotte volgens de huisarts 60-75% kans dat ik er gewoon immuun voor ben (net zoals voor rodehond ed waar je standaard op getest wordt).
Verder gaat 't met haar wel vrij goed, ze was wat hangerig vandaag maar vrolijkte op toen ons buurjongetje in een onbewaakt ogenblik kwam binnenstruinen (ik was buiten wat in de container aan 't gooien en had hem niet gezien, en was dus wat verbaasd toen hij ineens in haar speelhoekje zat zijn moeder kwam al helemaal ongerust aangerend want het hekje naar de weg stond ook open). En nu slaapt ze, en hopelijk lekker lang ook.
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2006 @ 22:02:21 #284
7074 moussy
kuttekop
pi_39300635
Nou hier niet hoor mel dat René naar het peuterbedje ging moest er een heel gedoe om heen gebrouwen worden zodat het misschien leuk zou zijn en dat is nog met veel dingen zo.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:07:47 #285
34891 melonovy
La Kutschie
pi_39300910
Het zal idd ook wel per kind verschillen, Chiara vond het geweldig om in het grote bed te mogen slapen, ze had een tijdje 2 bedden op haar kamer, zo kon ze zelf kiezen, maar ze wilde toch echt steeds in het peuterbed.
Yoram hecht ook veel meer waarde aan rituelen, vaste patronen en dingen. Hoe die het straks gaat doen is ook nog echt afwachten.
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2006 @ 22:10:19 #286
7074 moussy
kuttekop
pi_39301058
Cas is niet gevoelig voor "figuurtjes" komt ook doordat hij zelden tot nooit tv kijkt denk ik. Diertjes zijn bij hem altijd in trek, dus hij kreeg een hoes met girafjes en een hoes met poesjes en muisjes, dat werkte dus niet. Ik wacht er idd maar mee tot (morgen?) het peuterbed in elkaar staat, dan proberen we het nog maar eens.
pi_39301152
Hela zo veel kijkt Myrthe ook geen tv ze vindt herkenbare dingen gewoon leuk (bijv de barbie op haar nieuwe step terwijl ze helemaal geen barbies kent). Jammer dat 't bij Cas niet werkt.
Welk peuterbed hebben jullie? Wij hebben de witte Minnen bij Ikea gehaald maar kwamen met een zwarte thuis dus moeten nog ruilen maar de witte zijn bijna nergens op voorraad volgens de site.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:12:43 #288
34891 melonovy
La Kutschie
pi_39301187
het komt vast wel goed ooit...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2006 @ 22:21:19 #289
7074 moussy
kuttekop
pi_39301607
niet voor ze 7 zijn Mel

Cas komt straks in dit bed te liggen:

pi_39301923
Leuk is ook veel stoerder dan de Minnen.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:27:58 #291
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39301934
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:20 schreef kozakken het volgende:

[..]

Mooi gezegd Karin! Ik las dit laatst ook ergens en kon me daar goed in vinden. Lachen om je weer aan het lachen te krijgen of een beetje van de zenuwen.
Geeft mij ook wel wat meer rust (wanneer het me in tijden van ergernis in ieder geval wel te binnen schiet )
Dat van dat lachen zou in dit geval nog best wel eens kunnen kloppen. Dit is namelijk de snuit die Kai trekt als hij op zijn kop krijgt:

Echt typisch zo'n vind-je-mij-niet-lief-kijk-mij-eens-schattig-zijn gezichtje. Op zo'n moment moet ik me echt beheersen om niet te gaan lachen

Neurotisch gedrag begint hier ook te komen. Stukjes brood moeten op een rijtje worden gelegd, net zoals rozijnen, blokjes, etc. Ook is alles "bah". Het kleinste pluisje of korreltje zand wordt met een vies gezicht naar mama gebracht. Meneer vergeet voor het gemak dat ondertussen zijn hele gezicht onder de yoghurt zit
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:29:06 #292
3011 E.T.
pi_39301987
Die witte zijn nergens op voorraad volgens de site, poemojn (had toevallig vanavond ook al gekeken). Heb 't even aan de Ikea-medewerkers in hun topic gevraagd, hoe 't zit.

mous, hier werkt een nieuw dekbed in 't ledikant ook niet. Had ook bedacht om dekbed alvast te geven om te wennen voor d'r peuterbed, maar dat was ook geen succes
pi_39302032
Kai, idd moeilijk om kwaad op je te blijven zo
pi_39302091
Gisteren in Hengelo nog! Maar toen hadden we een verjaardag, en vandaag kon 't ook niet. Ik zal dat topic zo eens opzoeken, bedankt ET!

Kai 't Is wel een erg lief monstertje m@x
pi_39302191
Kai M@x snap dat je moeite heb om je lach in te houden dan.
pi_39302312
Ow Kai kleine monstertje van de buurt
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:49:49 #297
24188 Belana
kloon van belana
pi_39303121
poemojn, ja snap ik wel idd. Is ook niet leuk Moet zeggen dat het bij Liam makkelijk is gegaan toen. Overigens had ik dus geen antistoffen, vandaar mijn waarschuwing ervoor, ik ben er toen zo van geschrokken joh! duurt trouwens ook even voor je de uitslag hebt, ten minste, het moest hier vandaan worden opgestuurd omdat ze toen dat onderzoek alleen in amsterdam deden.
stormy waters...
sailin'
pi_39303299
Dat klinkt alsof het erg ingewikkeld is! Waarschijnlijk bel ik morgen de huisarts nog wel even, misschien gewoon maar een afspraak maken.. kan ik ook meteen kennismaken want ik heb geen idee wie 't is.

En Bix, die foto's zijn wel erg schattig zeg!

[ Bericht 11% gewijzigd door poemojn op 27-06-2006 23:52:28 ]
  woensdag 28 juni 2006 @ 07:37:49 #299
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_39310442
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:35 schreef bixister het volgende:
tan, jessai moet misschien dus ook al zo'n operatie ondergaan, wat sneu toch al die klachten. succes bij het afwegen van alle voors en tegens. lastig dat je niet kunt overzien of 't echt zou helpen.
De dokter gaf zelf al aan dat hij niet kon garanderen of het zou helpen. Dan heb ik al zoiets van...mjah, ik snap wel dat hij geen wonderdokter is, maar zomaar wat laten doen bij Jessai in de hoop dat het helpt...

Chinook heeft constant ontstoken amandelen, die hangen dan echt knalrood en pijnlijk in haar keel. Bij haar heb ik écht zoiets van, ja, ze moeten eruit.

Wat knap trouwens dat Anna al zo goed praat, lief hè die vervoegingen. Junah probeert nu ook zo nu en dan zelf wat verledentijdsvormen te kweken. 'Ik heb geliept' of zo

@M@x, dat koppie is inderdaad zo'n typisch koppie datJunah ook trekt, daar sta je dan als moeder
Dat neurotische gedrag is trouwens iets dat vooral mijn oudste hier heeft gedaan. Exact zoals jij omschrijft, dingen sorteren, pluisjes vies vinden. Wees gerust, het gaat over, ze is nu degene met de meeste moeite haar kamer orderlijk te houden Geen sorteerdwang meer te bekennen, en pluisjes vind ze ook niet echt vies meer (ze kan wel erg goed leren, dat schijnt verband te hebben)
pi_39310821
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 07:37 schreef Tan het volgende:
Chinook heeft constant ontstoken amandelen, die hangen dan echt knalrood en pijnlijk in haar keel. Bij haar heb ik écht zoiets van, ja, ze moeten eruit.
Ik breek heel even in hier...
Doen hoor!! Hoe jonger hoe beter.. Ik moet ze nu over een week of 2 laten verwijderen en mijn KNO heeft al 100 keer gezegd hoe dom het is geweest dat ze ze niet meegeknipt hebben toen ze mijn neusamandelen hebben verwijderd toen ik klein was.
Ik heb nu echt al 20 jaar gedoe, en dat wens ik niemand anders toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')