Ik begin er morgen of vanavond echt aanquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga een boek lezen, ongeletterde.
ik ga zo je foto's uppen.
Harry Potter deel 1?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik begin er morgen of vanavond echt aan
jij hij was ernstig matigquote:
Setje lekkere pannekoeken of wat?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij hij was ernstig matig
trouwens... plaatjes uitzetten in Firefox en dan toch te nieuwsgierig zijn en gaan kijken![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
trouwens... plaatjes uitzetten in Firefox en dan toch te nieuwsgierig zijn en gaan kijken![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd zegquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Setje lekkere pannekoeken of wat?
[afbeelding]
dat lekkere kokosmatje wel dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
het gatver daar heb ik geen zin in hoor![]()
Ik ook niet. Vandaar de bijna!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
het gatver daar heb ik geen zin in hoor![]()
dat ik heb ik zo snel (gelukkig) niet kunnen zienquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat lekkere kokosmatje wel dan?![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat ik heb ik zo snel (gelukkig) niet kunnen zien
ik zag die tieten en toen klikte van schrik het schermpje dicht![]()
must resist...quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://forum.surfermag.com/photopost/data/628/6297nigga_jugs.jpg doe nog maar eens kijken dan
[afbeelding]
een vleugje gay op zn tijd is best okayquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:17 schreef Sjoewe het volgende:
Plaatvan
![]()
![]()
de
Village People
![]()
[afbeelding]
ik heb ook Earth & Firequote:Op donderdag 22 juni 2006 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een vleugje gay op zn tijd is best okay
Die komt met de Fryske zon geen cm vooruitquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Komende zondag is de Nuna3 in Leeuwarden
[afbeelding]
Ik zit zondag in Utrecht, met de FBGs om Opels lachenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die komt met de Fryske zon geen cm vooruit
[afbeelding]
Is dat zondag al?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zit zondag in Utrecht, met de FBGs om Opels lachen
jup, komende zondag.. en ik ben blij dat het pas om 12:00 begint, want ik zit de nacht ervoor in sexbierum, en moet tussendoor mn fotokaartje ook nog legenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is dat zondag al?Crap, ik heb het bestwel druk
![]()
[afbeelding]
bij mij was het andersom, ik verveelde me op school, maar toen ik klaar was had ik het thuis heel drukquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:28 schreef Hugster het volgende:
Ik verveel me gelijk de tering nu ik klaar ben met school
[afbeelding]
Mja hier is dat nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij mij was het andersom, ik verveelde me op school, maar toen ik klaar was had ik het thuis heel druk
Je hebt nog zat te doenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:28 schreef Hugster het volgende:
Ik verveel me gelijk de tering nu ik klaar ben met school
[afbeelding]
Alleen Inspector Gadget had een laptop bij ons op schoolquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mja hier is dat niet
En hoe laat loop jij daar zo'n beetje rond? En heb je toevallig een mobiele telefoon ook of zeg ik nu veel te moderne dingen?
[afbeelding]
Ze zijn zelf oudquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze vonden ons huis te oud
[afbeelding]
Nee dat was ook zo'n mof die je zagquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:41 schreef ijsmeis het volgende:
en scheel![]()
(of was dat de makelaar zelf?)
Een Duitser die Engels sprakquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dat was ook zo'n mof die je zag
[afbeelding]
De Daf is geschoten op 14 juni in de Veerhaven R'dam.quote:
ik niet, om de een of andere reden mag ik ze nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik gunde het Tjechië wel eigenlijk
[afbeelding]
Ik mag het voetbal van de Italianen nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:14 schreef M5 het volgende:
[..]
ik niet, om de een of andere reden mag ik ze nietik vind het altijd wel leuk als 'n 'groot' team het niet haalt. net zoals frankrijk waarschijnlijk
Puik. Danku!quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De Daf is geschoten op 14 juni in de Veerhaven R'dam.
De Pontiac is een Trans Am en geen Firebird, geschoten in Benschop (dat je dat niet zag aan de achtergrond) en gemaakt op 17 juni.
De Citroen is gemaakt op 19 juni in R'dam op de Heijplaat.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik gunde het Tjechië wel eigenlijk
[afbeelding]
Ik wist dat je ging reagerenquote:
ze spelen heel anders dan afgelopen jaren, het vroegere verdedigen wat ze altijd deden ben ik ook nooit dol op geweestquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wist dat je ging reageren
Maar toch is het zo dat ik het Italiaanse voetbal niet kan waarderen
Maar toch gefeliciteerd jochie![]()
[afbeelding]
Nouuuu.... ze stonden nu ook wel met 10 man binnen de 16 hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze spelen heel anders dan afgelopen jaren, het vroegere verdedigen wat ze altijd deden ben ik ook nooit dol op geweest
maar ja ze zijn door![]()
![]()
![]()
heb het zelf verder ook niet gezien.....moest werkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nouuuu.... ze stonden nu ook wel met 10 man binnen de 16 hoorMaar gewoon de arrogantie die van die gasten afstraalt... nee... niet mijn ding
Voor Ghana vind ik het trouwens wel heel gaaf
[afbeelding]
Ik heb het wel gezienquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb het zelf verder ook niet gezien.....moest werken![]()
ghana speelt best goed hoor, heeft italie het de 2de helft ook moeilijk mee gehad![]()
maar jammer dat ze brazilie straks treffen, en dat overleven ze helaas niet![]()
portugal gaat nederland helemaal afslachtenquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien![]()
![]()
![]()
Brazilië gaan ze niet redden denk ik nee
Portugal is btw ook geen makkelijke![]()
![]()
Maar nu ga ik superen en koken enzo![]()
[afbeelding]
Geen vragenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:38 schreef Fugie het volgende:
portugal
dat speelt ook zwaar dramatisch
magoed, italie zuigt zoals gewoonlijk, tsjechie eruit vind niemand erg en ghana wordt het zuid korea van dit wk. Nou wat willen we nog meer weten, ik ben er nog 5 minuten.
Veel plezierquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
fijn, ben ik weer voetbal koekeloeren
Blij toe, kan ik mooi mn gastfoto's bijwerkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
D'r is goddomme geen tyfus op TV en hier is ook al niets te doen
[afbeelding]
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Blij toe, kan ik mooi mn gastfoto's bijwerken
Zonet ijsmeis helemaal afgewerkt, met haar vader, moeder en broer er bij
en nu door naar Lipje
Jij was de eerste vanmiddag schatjequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij liever dan ik
[afbeelding]
Jeeeeehquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij was de eerste vanmiddag schatje
In ieder geval geen afgelebberde boterhammen voor jou
Wat een prachtbakquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:31 schreef Modus het volgende:
Ja hallo.,
.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou BMW hierdoor geïnspireerd zijn voor zijn eerste 3-serie Compact? Het is een afgehakte 190, uit de jaren '80 van tuner Schulz.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:31 schreef Modus het volgende:
Ja hallo.,
.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou BMW hierdoor geïnspireerd zijn voor zijn eerste 3-serie Compact? Het is een afgehakte 190, uit de jaren '80 van tuner Schulz.
Wat moet jij in Nieuwegein?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:Herfst in Nieuwegein
Een oto
en een man en een rivier
Een vriend van me is daar buschauffeurinstructeurquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat moet jij in Nieuwegein?
[afbeelding]
Ah, ik heb niets met Spinvis.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een vriend van me is daar buschauffeurinstructeur
Maar verder niks, is een liedje van Spinvis he?
Ik luister nu naar Focus, met Hocus Pocusquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, ik heb niets met Spinvis.Nieuwegein
[afbeelding]
die staat nu bij mn favorietenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:03 schreef Modus het volgende:
Plaatjes kwamen trouwens hier vandaan http://groups.msn.com/1980extremetuning , vol foute '80s Mercedes tuning..
die je me had gemaild, of zijn er nog anderen? Want ik heb een hele serie niet gepost omdat ze me wat te donker warenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:13 schreef lipje het volgende:
had je de rest van de volvo ocean race foto's al gezien?
Preforms vermalen voor verdere verwerkingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vertel is ff piekfijn wat je dan doet in het dagelijks leven
[afbeelding]
Okay duidelijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:31 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Preforms vermalen voor verdere verwerking
Google maar op preforms.
Kijk deze Ali baba dan driften op zijn fiets![]()
http://www.youtube.com/watch?v=6GNB7xT3rNE&search=via%20hemaworstje
Ja maar een fiets, kom op zegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Okay duidelijk
En kijk deze Ali Baba dan driften met zijn Camry
http://poststuff2.entensity.net/061906/media.php?media=drift.wmv
[afbeelding]
ja man, dat lukt mij gewoon echt nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja echt te mooi![]()
Dat kost kracht
[afbeelding]
Ja man die gast vliegt in 20 stukkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:40 schreef BazzoS het volgende:
gaat daar nou een been of arm richting maan?
Van die preforms worden normaalgesproken colaflessen e.d. gemaakt.
Welks?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:45 schreef BazzoS het volgende:
Op dat O RLY uil plaatje staat de verkeerde URL btw
Die vliegtuigen zijn dus pure hobby begrijp ikquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:01 schreef PNG het volgende:
Ik ben freelancer, maak CD-Roms en presentaties enzo. Heel wat anders. Paar hobbies, dit is er 1 van, kheb bv 26 van de 40 Tu-160s gezien, veel muziek gemaakt, kging ook vorig weekend weer eens naar een illegaal feest, stond meteen op de frontpage zag ik:
Nog fotootje wat ze in de krant niet eens hebben:
[afbeelding]
En kheb nog dat hok voor de deur staan.
Da's dan wel weer grappig, ooit jaren geleden al naar zo'n nationale herkenningskampioenschappen geweest met luchtmachtonderdelen enzo. Nationaal kampioen geworden, en de zilveren beeldjes weggeven op de parkeerplaats, dan staan ze je toch aan te kijken. Ook BVD achter me aan gehad enzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Die vliegtuigen zijn dus pure hobby begrijp ikIk dacht dat het je werk was joh.
Maar zo aan de lucht te zien heeft het nog lang genoeg geduurd?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:01 schreef PNG het volgende:
Ik ben freelancer, maak CD-Roms en presentaties enzo. Heel wat anders. Paar hobbies, dit is er 1 van, kheb bv 26 van de 40 Tu-160s gezien, veel muziek gemaakt, kging ook vorig weekend weer eens naar een illegaal feest, stond meteen op de frontpage zag ik:
Nog fotootje wat ze in de krant niet eens hebben:
[afbeelding]
En kheb nog dat hok voor de deur staan.
Blies van de Daihatsu/Toyota echt elk jaar de koppeling op, koppakking deruit na een jaar, nog gefixt, na 2x geen zin meer.quote:
Ik heb een 106 Rallye, die 205 uit mijn signature is een grapje, zijn photoshopsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:21 schreef PNG het volgende:
Bazzo, wat voor 205 heb je ?
standaard al ja, en dan heb ik nog een veerpootbrug en een draagarmbrug eropquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:23 schreef PNG het volgende:
106 wegligging van strijkplank. = (y)
tMaffe van het hele verhaal is dat als je zo'n mega wielen bak ziet, je ook roest ziet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:23 schreef BazzoS het volgende:
En ik zie hier in mijn woonplaats wel eens een Astra met van die waaiervelgen staan.
Nadat je ze eerst in je mond had jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:14 schreef PNG het volgende:
Jij hebt voorkennis, da's gemeen, maar die zijn er nu uit.
Weet je ook eens hoe ik me voelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:00 schreef BoJo het volgende:
kater... straks de klant op bezoek en presentatie![]()
![]()
die laatste picca is vet gemaaktquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:49 schreef PNG het volgende:
Rondje vanavond:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was toch superieur, lui en arrogant?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe ik me voel![]()
[afbeelding]
Probeer je nu je uiterst waarheidsgetrouwe zelfbeeld op mij te reflecteren?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat was toch superieur, lui en arrogant?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Probeer je nu je uiterst waarheidsgetrouwe zelfbeeld op mij te reflecteren?
[afbeelding]
Hele rambam ingeleverd, woensdag presenteren...quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:50 schreef hermandeperman het volgende:
Jij kon PNG's posts niet lezen?
Kutje
[afbeelding]
wie welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:50 schreef hermandeperman het volgende:
Jij kon PNG's posts niet lezen?
Kutje
[afbeelding]
Incrowd grapjesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat was een geintje. BazzoS snapt hem wel![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hele rambam ingeleverd, woensdag presenteren...
![]()
Hoe is het met je stage...? Hoe lang moet je nog...?
[afbeelding]
Dankjewelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]Goed bezig! succes woensdag
Stage is inmiddels werk geworden; blijf iig tot 1 september hier zitten. Gaat superKrijg inmiddels steeds meer vragen of ik (deel)projectjes wil trekken...
oe jij kijkt toch die race he?quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Probeer je nu je uiterst waarheidsgetrouwe zelfbeeld op mij te reflecteren?
[afbeelding]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe jij kijkt toch die race he?
Dan ken je vast ook 1u1SL?
Nope, net als product en viaduct enzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar wel veel. Ik dacht dat direktie ook nog bestond.
Na 1 september moet ik nog 3 vakken en afstuderen (lees: 3 vakken 1e semester, heel 2e semester afstuderen; dus nog 1 jaar)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dankjewel
En dat is fijnEn hoe lang moet je nog vanaf 1 september dan? Hebben ze al laten doorschemeren dat ze je na je studie willen hebben of niet...?
[afbeelding]
Waarom reageer je niet op msn?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik krijg altijd 1 verjaardagskaart met iets van "en veel kadötjes"
De intelligentiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik krijg altijd 1 verjaardagskaart met iets van "en veel kadötjes"
Uhh, je staat offline bij mij?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op msn?
[afbeelding]
Centjesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Na 1 september moet ik nog 3 vakken en afstuderen (lees: 3 vakken 1e semester, heel 2e semester afstuderen; dus nog 1 jaar)
Her en der zijn wel wat toespelingen gemaakt, maar dat wordt toch pas 1 juli 2007 voor ik kan beginnen
Wil in ieder geval afstuderen bij een andere organisatie; kijken of het gras groener is/kan
Wij doen gelukkig al een hele tijd niet meer aan kaartjes. Bellen is leuker ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De intelligentie
Ik ga trouwens m'n moeder gebieden die familie van d'r mijn nieuwe adres niet meer door te geven. Wordt spuugziek van die domme kaarties voor ieder wissewasje.
[afbeelding]
Mijn oma maakt van die 3d kaarten en die stuurt ze ook voor elke scheet rondquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De intelligentie
Ik ga trouwens m'n moeder gebieden die familie van d'r mijn nieuwe adres niet meer door te geven. Wordt spuugziek van die domme kaarties voor ieder wissewasje.
[afbeelding]
Ik hoef die mensen niet te sprekenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij doen gelukkig al een hele tijd niet meer aan kaartjes. Bellen is leuker ook
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoef die mensen niet te sprekenBehalve m'n
Oma
.
De familie van m'n vaders kant is wel relaxed. Ook één van de redenen waarom ik m'n verjaardag al niet meer vier voor de familie's sinds m'n 18e. Omdat ik m'n moeders kant niet hoef te spreken/zien. Maar de ene kant wel vragen en de andere kant niet is ook weer niet heel sociaal
.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
Huuuuuuuuuug?Werkt goed.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn oma maakt van die 3d kaarten en die stuurt ze ook voor elke scheet rondVerder heel onpersoonlijk, alleen maar de groetjes erin. En die kaarten worden gewoon standaard direct weggeflikkerd, ook door mijn vader
Ze hebben vaak ook totaal niets met je te maken
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn oma maakt van die 3d kaarten en die stuurt ze ook voor elke scheet rondVerder heel onpersoonlijk, alleen maar de groetjes erin. En die kaarten worden gewoon standaard direct weggeflikkerd, ook door mijn vader
Ze hebben vaak ook totaal niets met je te maken
[afbeelding]
Dan heb ik er 5 jaar overgedaan, met in totaal 9 maanden stagequote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Centjes![]()
![]()
Maar nog 1 jaar, da's opzich goed te doen, dan heb je er 5 jaar over gedaan toch...? Of is dit je 5e jaar...?
[afbeelding]
VGA hoer! Heb je je rijbewijs nog!?quote:
Achja, wat scheelt is dat m'n moeder er ook altijd met tegenzin heengaat dus ze begrijpt het welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook niks met mijn moeders kant, maar mijn die van mijn vaders kant zijn ook tof
ja tuurlijk, wat dacht jij dan?quote:
Erg netjes iddquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan heb ik er 5 jaar overgedaan, met in totaal 9 maanden stage
Best netjes dacht ik....
Al een kamer gevonden?
http://www.united-internet-team-germany.de/quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebtIk weet alleen wel dat momenteel 2 schepen kwijt zijn
[afbeelding]
Gristelijkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:58 schreef Hugster het volgende:
Ja Anne heeft ook een koude kant van de familie, streng gristelijken
Bij mij is het contact met iedereen puik, behalve met de moeder van mijn vader (die van die kaarten) die noem ik al niet eens oma, ongeïnteresseerde takketrut
[afbeelding]
Ja, je stiefpappie is toch ook wel puik?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:58 schreef Hugster het volgende:
Ja Anne heeft ook een koude kant van de familie, streng gristelijken
Bij mij is het contact met iedereen puik, behalve met de moeder van mijn vader (die van die kaarten) die noem ik al niet eens oma, ongeïnteresseerde takketrut
[afbeelding]
Whiiiiiii, Muuk moet aan mij denkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
http://www.united-internet-team-germany.de/
Dat is 1 und 1 serviceline (ons moederbedrijf)
We hebben hiervan een supermooie kalender gekregen en moest direkt aan jou denken.
Oi dat klinkt wel erg van de oude stempel allemaalquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GristelijkenBlijven oppassen moet je blij dat volk ja
En leuk dat je je oma zo noemt![]()
De kant van m'n moeder heeft geen respect voor m'n moedertje, naja, dan heb je het bij mij al snel verbruikt natuurlijk![]()
![]()
![]()
Behalve dat ze nog in de prehistorie leven vinden ze het maar niets dat ik op mezelf ben gaan wonen zonder te trouwen
Ik had allang aan het werk moeten zijn en dat ik na deze studie nog ga doorstuderen vindt iedereen helemaal te gek
M'n moeder is dan ook gestopt met dingen over m'n broertje en mij te vertellen, ze begrijpen het toch niet
. M'n broertje en ik zijn ook de enige twee die nog niet getrouwd zijn en/of bij hetzelfde meisje zijn vanaf hun 16e
.
[afbeelding]
Zeg lieverd probeer jij reacties uit te lokken over dat schatje van een stiefpa van me?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, je stiefpappie is toch ook wel puik?
Nee, want jij doet gemeen over hemquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zeg lieverd probeer jij reacties uit te lokken over dat schatje van een stiefpa van me?
[afbeelding]
Breukelen èhquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oi dat klinkt wel erg van de oude stempel allemaal
[afbeelding]
De mijne dus ook, maar ze zook er ook nog bijquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn moeder was de rekel in 't gezinNiet gelovig en ze rookte als een ketter.
Nou ik heb alleen maar ervaring met de scheendijk, en daar zit wel leuk volk hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Breukelen èhZou jij moeten weten
M'n moeder is ook als enige niet uit huis getrouwd, maar op d'r 18e gevlucht naar Utrecht om nooooit meer terug te keren![]()
[afbeelding]
Volgens mij doet ie dat bij zijn stiefmammie nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat hoort toch bij stiefpa's en stiefma's?
[afbeelding]
Nee da's een skatjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie dat bij zijn stiefmammie niet
En als ik houdoe zeg kots je me uit?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee da's een skatje[afbeelding]
Een brabo
[afbeelding]
Ja, maar dat zegt zij ook niet. Zij zegt dag Huugggg (zachte Gquote:
Ik ga het nog vaker tegen je zeggenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt zij ook niet. Zij zegt dag Huugggg (zachte G) of dag lieeeeverd. En niet dat stomme houdoe
[afbeelding]
Omdat ze je volpropt met spullen jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee da's een skatje[afbeelding]
Een brabo
[afbeelding]
Ey ssstquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat ze je volpropt met spullen ja
[afbeelding]
Ze wonen allemaal langs de vecht... Maja, wat een volkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou ik heb alleen maar ervaring met de scheendijk, en daar zit wel leuk volk hoor
Het dorp kwam ik alleen voor school, hangen en biertjes
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ey ssst
Nee echt hoor, dat is het niet
[afbeelding]
Hauuuuuuwjeuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh waaaaaaaa!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:18 schreef hermandeperman het volgende:Houdoe
Wablief
Hoije
[afbeelding]
Ik heb al een week niets van d'r gegeten, dat zijn steeds mijn eigen ontbijtjesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
En als dank kotst ie alles uit.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:18 schreef hermandeperman het volgende:Houdoe
Wablief
Hoije
[afbeelding]
Je kunt niet eens een ontbijt maken?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb al een week niets van d'r gegeten, dat zijn steeds mijn eigen ontbijtjes![]()
[afbeelding]
En dat komt uit het toetsenbord van "Anne-ik-wil-een-tosti-maar-wil-hem-niet-zelf-maken-dus-mama-maak-hem-eens-voor-me" ?quote:
Keuze genoeg dus....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Erg netjes idd
Nee nog geen kamer gevonden maar ook nog niet gezocht. Ga na woensdag beginnen
. Krijg wel 10 mails per dag van kamernet sinds ik het heb aangezet dus het moet goedkomen
![]()
Heb jij het nog naar je zin in je huisje?
[afbeelding]
Mijn moeder maakt tegenwoordig geen tosti's meer, maar wafelsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat komt uit het toetsenbord van "Anne-ik-wil-een-tosti-maar-wil-hem-niet-zelf-maken-dus-mama-maak-hem-eens-voor-me" ?
[afbeelding]
Jij zegt ook wel eens wabliefquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat? Waar heb jij het over?
[afbeelding]
Keuze genoeg iddquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Keuze genoeg dus....
Studio bevalt goed; al ben ik er nu echt weinig
Ligt alleen vinyl/zeil oid op de vloer, wat tyfus koud is(en aangezien ik januari 2008 er uit moet (een half jaar na afstuderen) ga ik er geen fijne vloer in leggen....)
TF: nou... bij jou is niets zeker
En mijn familie snapt het ook niet; maar staat er vrijwel zonder uitzondering positief tegenover..
Ja na wat subtiele hints en cadeausquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt tegenwoordig geen tosti's meer, maar wafels
Beter dan een afgezaagd cadeautjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja na wat subtiele hints en cadeaus
[afbeelding]
Dat ze dat niet begrijpt ehquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
[..]
Voor de grap jaDat zit echt niet in mijn standaard vocabulaire.
[afbeelding]
Tsss, nu zal ik met opzet zo vaak mogelijk die woorden gebruiken. Alleen maar om je te pestenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet
[..]
Voor de grap jaDat zit echt niet in mijn standaard vocabulaire.
[afbeelding]
Huug komt héééééél af en toe best geloofwaardig overquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ze dat niet begrijpt eh
[afbeelding]
Ik zou je een doodschop geven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss, nu zal ik met opzet zo vaak mogelijk die woorden gebruiken. Alleen maar om je te pesten
Als 'ie zegt dat 'ie je leuk vindt enzo?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huug komt héééééél af en toe best geloofwaardig over
Lag er al.... En ik ga geen honderden euro's uitgeven om 2 jaar een leuke vloer te hebbenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Keuze genoeg idd![]()
En waarom heb je zeil op de vloer gelegd man?En januari 2008, dat is nog 1,5 jaar man, ik zou er zeker wel iets fatsoenlijks in leggen
[afbeelding]
Dan juist weer nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als 'ie zegt dat 'ie je leuk vindt enzo?
[afbeelding]
Ehh, ik weet uberhaupt niet wat je cadeau hebt gedaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ben je mijn cadeaus nu af aan het kraken?
[afbeelding]
Mja, het is toch geen 100 m2 of wel?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Lag er al.... En ik ga geen honderden euro's uitgeven om 2 jaar een leuke vloer te hebben
ow dan wil je die kalender dus niet hebben?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whiiiiiii, Muuk moet aan mij denken![]()
Maar dat is een andere race, ook supergaaf btwEn die ga ik ook weer volgen natuurlijk
![]()
![]()
[afbeelding]
28m2quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, het is toch geen 100 m2 of wel?
[afbeelding]
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehh, ik weet uberhaupt niet wat je cadeau hebt gedaan.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
ow dan wil je die kalender dus niet hebben?
Zo duur is laminaat toch niet als je het in de aanbieding haalt?quote:
Want daar kwam ze nooit?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ohja ik weet het alweer, mijn moeder een hele dag een een beautycentrum gestopt
[afbeelding]
Whihihihiquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Want daar kwam ze nooit?![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Whihihihi
Ze is er nu ook
[afbeelding]
Zowel mn vriend als ik krijgen er enequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel
Ik zei toch ook dat ik hem wel ging volgen
![]()
Maar heb je er 1 over dan?
[afbeelding]
Dat is vetquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zowel mn vriend als ik krijgen er ene
Dus ja
Hij is een kleine a2 groot
NEEEEEEEEquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:47 schreef hermandeperman het volgende:
Aldi maakt SchultenBRAU 5 cent duurder
[afbeelding]
leuk dat je er weer wasquote:
geef me anders je adresquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is vet![]()
![]()
![]()
![]()
Je woont alleen zo'n eind weg
[afbeelding]
Niets voor jouquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:43 schreef Sjoewe het volgende:
Kutpaper
0 inspiratie, 0 zin, 0 motivatie
Dit heb ik nog nooit zo gehad.
[afbeelding]
Je gaat me niet vertellen dat je dat een goede CD vindt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:47 schreef Hugster het volgende:
Wie kan mij helpen aan Nothing else matters met dat Londonse symfonie orkest
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:47 schreef Hugster het volgende:
Wie kan mij helpen aan Nothing else matters met dat Londonse symfonie orkest
[afbeelding]
Dat nummer is iig wel kippenvelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je dat een goede CD vindt?![]()
[afbeelding]
Ik had ook niet anders verwacht....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat nummer is iig wel kippenvelSjoewe sjoelt me nu de gehele cd toe
[afbeelding]
Ik heb al een ander op het oogquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:40 schreef hermandeperman het volgende:
Mooie unit voor Lex: [TK] Citroën HY Camper 1972
[afbeelding]
vanavond ens kijken, ga zo weer wegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:54 schreef BazzoS het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=1020129416583853655&q=forklifter
Iets voor alex![]()
wat een mafkees
Snel mailenquote:Het huis is slecht onderhouden, vooral de douche en toilet zijn gaar. De kamer is recent (hal jaar geleden) opgeknapt. De meubels en inrichting zijn in overleg met de vorige huurder (prijs) over te nemen evenals het internet abonnement (14,95 euro).
Graag je reactie en motivatie waarom je hier zou willen wonen en misschien nodigen we je uit om te komen kijken.
Als jij hem maaktquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
en weer weg tot vanavond
Wil er iemand even een tvp voor me zetten in deel 1069?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |