Een Duitser die Engels sprakquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dat was ook zo'n mof die je zag
[afbeelding]
De Daf is geschoten op 14 juni in de Veerhaven R'dam.quote:
ik niet, om de een of andere reden mag ik ze nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik gunde het Tjechië wel eigenlijk
[afbeelding]
Ik mag het voetbal van de Italianen nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:14 schreef M5 het volgende:
[..]
ik niet, om de een of andere reden mag ik ze nietik vind het altijd wel leuk als 'n 'groot' team het niet haalt. net zoals frankrijk waarschijnlijk
Puik. Danku!quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De Daf is geschoten op 14 juni in de Veerhaven R'dam.
De Pontiac is een Trans Am en geen Firebird, geschoten in Benschop (dat je dat niet zag aan de achtergrond) en gemaakt op 17 juni.
De Citroen is gemaakt op 19 juni in R'dam op de Heijplaat.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik gunde het Tjechië wel eigenlijk
[afbeelding]
Ik wist dat je ging reagerenquote:
ze spelen heel anders dan afgelopen jaren, het vroegere verdedigen wat ze altijd deden ben ik ook nooit dol op geweestquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wist dat je ging reageren
Maar toch is het zo dat ik het Italiaanse voetbal niet kan waarderen
Maar toch gefeliciteerd jochie![]()
[afbeelding]
Nouuuu.... ze stonden nu ook wel met 10 man binnen de 16 hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze spelen heel anders dan afgelopen jaren, het vroegere verdedigen wat ze altijd deden ben ik ook nooit dol op geweest
maar ja ze zijn door![]()
![]()
![]()
heb het zelf verder ook niet gezien.....moest werkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nouuuu.... ze stonden nu ook wel met 10 man binnen de 16 hoorMaar gewoon de arrogantie die van die gasten afstraalt... nee... niet mijn ding
Voor Ghana vind ik het trouwens wel heel gaaf
[afbeelding]
Ik heb het wel gezienquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb het zelf verder ook niet gezien.....moest werken![]()
ghana speelt best goed hoor, heeft italie het de 2de helft ook moeilijk mee gehad![]()
maar jammer dat ze brazilie straks treffen, en dat overleven ze helaas niet![]()
portugal gaat nederland helemaal afslachtenquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien![]()
![]()
![]()
Brazilië gaan ze niet redden denk ik nee
Portugal is btw ook geen makkelijke![]()
![]()
Maar nu ga ik superen en koken enzo![]()
[afbeelding]
Geen vragenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:38 schreef Fugie het volgende:
portugal
dat speelt ook zwaar dramatisch
magoed, italie zuigt zoals gewoonlijk, tsjechie eruit vind niemand erg en ghana wordt het zuid korea van dit wk. Nou wat willen we nog meer weten, ik ben er nog 5 minuten.
Veel plezierquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
fijn, ben ik weer voetbal koekeloeren
Blij toe, kan ik mooi mn gastfoto's bijwerkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
D'r is goddomme geen tyfus op TV en hier is ook al niets te doen
[afbeelding]
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Blij toe, kan ik mooi mn gastfoto's bijwerken
Zonet ijsmeis helemaal afgewerkt, met haar vader, moeder en broer er bij
en nu door naar Lipje
Jij was de eerste vanmiddag schatjequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij liever dan ik
[afbeelding]
Jeeeeehquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij was de eerste vanmiddag schatje
In ieder geval geen afgelebberde boterhammen voor jou
Wat een prachtbakquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:31 schreef Modus het volgende:
Ja hallo.,
.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou BMW hierdoor geïnspireerd zijn voor zijn eerste 3-serie Compact? Het is een afgehakte 190, uit de jaren '80 van tuner Schulz.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:31 schreef Modus het volgende:
Ja hallo.,
.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou BMW hierdoor geïnspireerd zijn voor zijn eerste 3-serie Compact? Het is een afgehakte 190, uit de jaren '80 van tuner Schulz.
Wat moet jij in Nieuwegein?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:Herfst in Nieuwegein
Een oto
en een man en een rivier
Een vriend van me is daar buschauffeurinstructeurquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat moet jij in Nieuwegein?
[afbeelding]
Ah, ik heb niets met Spinvis.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een vriend van me is daar buschauffeurinstructeur
Maar verder niks, is een liedje van Spinvis he?
Ik luister nu naar Focus, met Hocus Pocusquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, ik heb niets met Spinvis.Nieuwegein
[afbeelding]
die staat nu bij mn favorietenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:03 schreef Modus het volgende:
Plaatjes kwamen trouwens hier vandaan http://groups.msn.com/1980extremetuning , vol foute '80s Mercedes tuning..
die je me had gemaild, of zijn er nog anderen? Want ik heb een hele serie niet gepost omdat ze me wat te donker warenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:13 schreef lipje het volgende:
had je de rest van de volvo ocean race foto's al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |