Vraag eerst maar eens of er nog wel een goede bodem in zit, deze wagens waren erg roestgevoelig!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:56 schreef MouseOver het volgende:
Stoer ding!
1) heeft zo'n ding een interieurkachel?
2) wat verbruikt hij bij benadering?
3) is hij echt volledig waterdicht?
edit: is zo'n ding eigenlijk ook maar enigszins geisoleerd?
En 9 maanden later de geboorte van Herr.Flick?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:50 schreef Herr.Flick het volgende:
RES-PECT![]()
Die dingen roeleren, en doen * Herr.Flick terug denken aan z'n kinderjaren en het voorbij komen van de melkboer!
![]()
bodem is helemaal hard!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:56 schreef MouseOver het volgende:
Stoer ding!
1) heeft zo'n ding een interieurkachel?
2) wat verbruikt hij bij benadering?
3) is hij echt volledig waterdicht?
edit: is zo'n ding eigenlijk ook maar enigszins geisoleerd?
ik durf nie harder dan 80/90 te gaanquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:35 schreef Icefire1971 het volgende:
Mijn ouders hebben ook zo'n ding gehad. Verlengd (60 cm extra achter de achterwielen; voor een stapelbed). En ipv de originele stoelen CX-stoelen.
Overigens slechts drie versnellingen, flink kabaal en max 110 km/u met wind in de rug. 1.6 liter motor.
Carrosserie zeer roestgevoelig. Mijn broer heeft 'm overgenomen en volledig laten wegrotten. Toch onlangs nog overgenomen voor 850 euro door iemand.
Sommigen met kachel (zelf inbouwen kan ook).
auto's van voor 1970 waar geen gordels inzitte hoeft dat ook niet(als je ze wel hebt moet je ze wel dragen!)quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:09 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Zeer stoer ding! Alleen die kleuren...
En hoezo geen gordels verplicht?! Levensgevaarlijk! Of zit ie volgepakt met airbags?
Ik ben van voor '72!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:11 schreef mar1m het volgende:
[..]
En 9 maanden later de geboorte van Herr.Flick?![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:46 schreef T42 het volgende:
citroën HY bj 72
paar specs:
2L motor 5 jaar oud benzine
volledige camper interieur met gas + koelkast enz.
belastings vrij!!!
3persoons bed
heel veel onderdelen oa plaatwerk
eventueel een nieuwe apk
radio cd speler
gas fles
schoon water tank met elec. pomp
vieswater tank
sta hoogte ongeveer 185cm
trekhaak
fietsenbeugel
2 accu's
geen gordels! en ook niet verplicht!
Een diesel erin is nogal lastig maar op LPG is wel een optie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:33 schreef El_Mariachi het volgende:
Wat een leuk ding![]()
Wat voor merk/type motor zit er in? hoeveel km? (bewijs aanwezig?)
Waarom heb je er geen diesel ingegooid?
edit.
Heb je ook wat fotos van de binnenkant?
quote:
zelfde motor als in een DS ligt is het het is de orginele motor die helemaal opgeknapt is door vorige eigenaar (die reed er mee naar spanje elkjaar)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:33 schreef El_Mariachi het volgende:
Wat een leuk ding![]()
Wat voor merk/type motor zit er in? hoeveel km? (bewijs aanwezig?)
Waarom heb je er geen diesel ingegooid?
edit.
Heb je ook wat fotos van de binnenkant?
ik ben een vw man had deze een jaar geleden gekocht om eigelijk te ruilen tegen een VW T2A maar dat is toen niet doorgegaan. ruilen tegen een VW T1 kan ookquote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:17 schreef JWire het volgende:
de reden van de verkoop ben ik wel benieuwd naar
neusschotten was daarmee? als dat is dat er geen ribbels op zitte dat is toch orgineelquote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:51 schreef patje74 het volgende:
Een leuke kar waar je veel plezier aan kan beleven. Verkoop je toevallig ook nog onderdelen los?
Een beetje jammer van de neusschotten, maar voor een harde bus een nette prijs.
Wat betreft isolatie, door er een plafond in te zetten met daar tussen 1,5cm tempex is het in de volle zon goed te doen. Op LPG is zeker een goede optie, de mijne rijd 1 op 7 op LPG. De inbouw hoeft niet veel te kosten.
Succes met de verkoop, ik hoop dat hij bij liefhebber terecht komt die hem gaat koesteren. Want een wagen die vanaf 1948 tot 1980 vrijwel ongewijzigd in productie is geweest, moet je koesteren!
Tot diesel ombouwen is wat betreft het RDW-verhaal wel te doen, je an er tegenwoordig elke ochtend zonder afspraak voor binnen lopen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:11 schreef T42 het volgende:
waarom zou ik er een niet orginele diesel ingooien??? en dan moet ik em helemaal aanpassen voor rdw enz. das niet leuk.
er zijn wel HY diesels ken je die beter kope scheeld veel in de prijs dan 1 ombouwen.
op lpg zou kunne maar dan slijt de motor 4x zo hard. en waar laat je de tank om geen plaats kwijt te raken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |