Preforms vermalen voor verdere verwerkingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vertel is ff piekfijn wat je dan doet in het dagelijks leven
[afbeelding]
Okay duidelijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:31 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Preforms vermalen voor verdere verwerking
Google maar op preforms.
Kijk deze Ali baba dan driften op zijn fiets![]()
http://www.youtube.com/watch?v=6GNB7xT3rNE&search=via%20hemaworstje
Ja maar een fiets, kom op zegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Okay duidelijk
En kijk deze Ali Baba dan driften met zijn Camry
http://poststuff2.entensity.net/061906/media.php?media=drift.wmv
[afbeelding]
ja man, dat lukt mij gewoon echt nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja echt te mooi![]()
Dat kost kracht
[afbeelding]
Ja man die gast vliegt in 20 stukkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:40 schreef BazzoS het volgende:
gaat daar nou een been of arm richting maan?
Van die preforms worden normaalgesproken colaflessen e.d. gemaakt.
Welks?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:45 schreef BazzoS het volgende:
Op dat O RLY uil plaatje staat de verkeerde URL btw
Die vliegtuigen zijn dus pure hobby begrijp ikquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:01 schreef PNG het volgende:
Ik ben freelancer, maak CD-Roms en presentaties enzo. Heel wat anders. Paar hobbies, dit is er 1 van, kheb bv 26 van de 40 Tu-160s gezien, veel muziek gemaakt, kging ook vorig weekend weer eens naar een illegaal feest, stond meteen op de frontpage zag ik:
Nog fotootje wat ze in de krant niet eens hebben:
[afbeelding]
En kheb nog dat hok voor de deur staan.
Da's dan wel weer grappig, ooit jaren geleden al naar zo'n nationale herkenningskampioenschappen geweest met luchtmachtonderdelen enzo. Nationaal kampioen geworden, en de zilveren beeldjes weggeven op de parkeerplaats, dan staan ze je toch aan te kijken. Ook BVD achter me aan gehad enzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Die vliegtuigen zijn dus pure hobby begrijp ikIk dacht dat het je werk was joh.
Maar zo aan de lucht te zien heeft het nog lang genoeg geduurd?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:01 schreef PNG het volgende:
Ik ben freelancer, maak CD-Roms en presentaties enzo. Heel wat anders. Paar hobbies, dit is er 1 van, kheb bv 26 van de 40 Tu-160s gezien, veel muziek gemaakt, kging ook vorig weekend weer eens naar een illegaal feest, stond meteen op de frontpage zag ik:
Nog fotootje wat ze in de krant niet eens hebben:
[afbeelding]
En kheb nog dat hok voor de deur staan.
Blies van de Daihatsu/Toyota echt elk jaar de koppeling op, koppakking deruit na een jaar, nog gefixt, na 2x geen zin meer.quote:
Ik heb een 106 Rallye, die 205 uit mijn signature is een grapje, zijn photoshopsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:21 schreef PNG het volgende:
Bazzo, wat voor 205 heb je ?
standaard al ja, en dan heb ik nog een veerpootbrug en een draagarmbrug eropquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:23 schreef PNG het volgende:
106 wegligging van strijkplank. = (y)
tMaffe van het hele verhaal is dat als je zo'n mega wielen bak ziet, je ook roest ziet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:23 schreef BazzoS het volgende:
En ik zie hier in mijn woonplaats wel eens een Astra met van die waaiervelgen staan.
Nadat je ze eerst in je mond had jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:14 schreef PNG het volgende:
Jij hebt voorkennis, da's gemeen, maar die zijn er nu uit.
Weet je ook eens hoe ik me voelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:00 schreef BoJo het volgende:
kater... straks de klant op bezoek en presentatie![]()
![]()
die laatste picca is vet gemaaktquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:49 schreef PNG het volgende:
Rondje vanavond:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was toch superieur, lui en arrogant?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe ik me voel![]()
[afbeelding]
Probeer je nu je uiterst waarheidsgetrouwe zelfbeeld op mij te reflecteren?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat was toch superieur, lui en arrogant?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Probeer je nu je uiterst waarheidsgetrouwe zelfbeeld op mij te reflecteren?
[afbeelding]
Hele rambam ingeleverd, woensdag presenteren...quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:50 schreef hermandeperman het volgende:
Jij kon PNG's posts niet lezen?
Kutje
[afbeelding]
wie welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:50 schreef hermandeperman het volgende:
Jij kon PNG's posts niet lezen?
Kutje
[afbeelding]
Incrowd grapjesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat was een geintje. BazzoS snapt hem wel![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hele rambam ingeleverd, woensdag presenteren...
![]()
Hoe is het met je stage...? Hoe lang moet je nog...?
[afbeelding]
Dankjewelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]Goed bezig! succes woensdag
Stage is inmiddels werk geworden; blijf iig tot 1 september hier zitten. Gaat superKrijg inmiddels steeds meer vragen of ik (deel)projectjes wil trekken...
oe jij kijkt toch die race he?quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Probeer je nu je uiterst waarheidsgetrouwe zelfbeeld op mij te reflecteren?
[afbeelding]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe jij kijkt toch die race he?
Dan ken je vast ook 1u1SL?
Nope, net als product en viaduct enzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar wel veel. Ik dacht dat direktie ook nog bestond.
Na 1 september moet ik nog 3 vakken en afstuderen (lees: 3 vakken 1e semester, heel 2e semester afstuderen; dus nog 1 jaar)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dankjewel
En dat is fijnEn hoe lang moet je nog vanaf 1 september dan? Hebben ze al laten doorschemeren dat ze je na je studie willen hebben of niet...?
[afbeelding]
Waarom reageer je niet op msn?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik krijg altijd 1 verjaardagskaart met iets van "en veel kadötjes"
De intelligentiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik krijg altijd 1 verjaardagskaart met iets van "en veel kadötjes"
Uhh, je staat offline bij mij?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op msn?
[afbeelding]
Centjesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Na 1 september moet ik nog 3 vakken en afstuderen (lees: 3 vakken 1e semester, heel 2e semester afstuderen; dus nog 1 jaar)
Her en der zijn wel wat toespelingen gemaakt, maar dat wordt toch pas 1 juli 2007 voor ik kan beginnen
Wil in ieder geval afstuderen bij een andere organisatie; kijken of het gras groener is/kan
Wij doen gelukkig al een hele tijd niet meer aan kaartjes. Bellen is leuker ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De intelligentie
Ik ga trouwens m'n moeder gebieden die familie van d'r mijn nieuwe adres niet meer door te geven. Wordt spuugziek van die domme kaarties voor ieder wissewasje.
[afbeelding]
Mijn oma maakt van die 3d kaarten en die stuurt ze ook voor elke scheet rondquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De intelligentie
Ik ga trouwens m'n moeder gebieden die familie van d'r mijn nieuwe adres niet meer door te geven. Wordt spuugziek van die domme kaarties voor ieder wissewasje.
[afbeelding]
Ik hoef die mensen niet te sprekenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij doen gelukkig al een hele tijd niet meer aan kaartjes. Bellen is leuker ook
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoef die mensen niet te sprekenBehalve m'n
Oma
.
De familie van m'n vaders kant is wel relaxed. Ook één van de redenen waarom ik m'n verjaardag al niet meer vier voor de familie's sinds m'n 18e. Omdat ik m'n moeders kant niet hoef te spreken/zien. Maar de ene kant wel vragen en de andere kant niet is ook weer niet heel sociaal
.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
Huuuuuuuuuug?Werkt goed.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn oma maakt van die 3d kaarten en die stuurt ze ook voor elke scheet rondVerder heel onpersoonlijk, alleen maar de groetjes erin. En die kaarten worden gewoon standaard direct weggeflikkerd, ook door mijn vader
Ze hebben vaak ook totaal niets met je te maken
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn oma maakt van die 3d kaarten en die stuurt ze ook voor elke scheet rondVerder heel onpersoonlijk, alleen maar de groetjes erin. En die kaarten worden gewoon standaard direct weggeflikkerd, ook door mijn vader
Ze hebben vaak ook totaal niets met je te maken
[afbeelding]
Dan heb ik er 5 jaar overgedaan, met in totaal 9 maanden stagequote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Centjes![]()
![]()
Maar nog 1 jaar, da's opzich goed te doen, dan heb je er 5 jaar over gedaan toch...? Of is dit je 5e jaar...?
[afbeelding]
VGA hoer! Heb je je rijbewijs nog!?quote:
Achja, wat scheelt is dat m'n moeder er ook altijd met tegenzin heengaat dus ze begrijpt het welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook niks met mijn moeders kant, maar mijn die van mijn vaders kant zijn ook tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |