Preforms vermalen voor verdere verwerkingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vertel is ff piekfijn wat je dan doet in het dagelijks leven
[afbeelding]
Okay duidelijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:31 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Preforms vermalen voor verdere verwerking
Google maar op preforms.
Kijk deze Ali baba dan driften op zijn fiets![]()
http://www.youtube.com/watch?v=6GNB7xT3rNE&search=via%20hemaworstje
Ja maar een fiets, kom op zegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Okay duidelijk
En kijk deze Ali Baba dan driften met zijn Camry
http://poststuff2.entensity.net/061906/media.php?media=drift.wmv
[afbeelding]
ja man, dat lukt mij gewoon echt nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja echt te mooi![]()
Dat kost kracht
[afbeelding]
Ja man die gast vliegt in 20 stukkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:40 schreef BazzoS het volgende:
gaat daar nou een been of arm richting maan?
Van die preforms worden normaalgesproken colaflessen e.d. gemaakt.
Welks?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:45 schreef BazzoS het volgende:
Op dat O RLY uil plaatje staat de verkeerde URL btw
Die vliegtuigen zijn dus pure hobby begrijp ikquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:01 schreef PNG het volgende:
Ik ben freelancer, maak CD-Roms en presentaties enzo. Heel wat anders. Paar hobbies, dit is er 1 van, kheb bv 26 van de 40 Tu-160s gezien, veel muziek gemaakt, kging ook vorig weekend weer eens naar een illegaal feest, stond meteen op de frontpage zag ik:
Nog fotootje wat ze in de krant niet eens hebben:
[afbeelding]
En kheb nog dat hok voor de deur staan.
Da's dan wel weer grappig, ooit jaren geleden al naar zo'n nationale herkenningskampioenschappen geweest met luchtmachtonderdelen enzo. Nationaal kampioen geworden, en de zilveren beeldjes weggeven op de parkeerplaats, dan staan ze je toch aan te kijken. Ook BVD achter me aan gehad enzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Die vliegtuigen zijn dus pure hobby begrijp ikIk dacht dat het je werk was joh.
Maar zo aan de lucht te zien heeft het nog lang genoeg geduurd?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:01 schreef PNG het volgende:
Ik ben freelancer, maak CD-Roms en presentaties enzo. Heel wat anders. Paar hobbies, dit is er 1 van, kheb bv 26 van de 40 Tu-160s gezien, veel muziek gemaakt, kging ook vorig weekend weer eens naar een illegaal feest, stond meteen op de frontpage zag ik:
Nog fotootje wat ze in de krant niet eens hebben:
[afbeelding]
En kheb nog dat hok voor de deur staan.
Blies van de Daihatsu/Toyota echt elk jaar de koppeling op, koppakking deruit na een jaar, nog gefixt, na 2x geen zin meer.quote:
Ik heb een 106 Rallye, die 205 uit mijn signature is een grapje, zijn photoshopsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:21 schreef PNG het volgende:
Bazzo, wat voor 205 heb je ?
standaard al ja, en dan heb ik nog een veerpootbrug en een draagarmbrug eropquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:23 schreef PNG het volgende:
106 wegligging van strijkplank. = (y)
tMaffe van het hele verhaal is dat als je zo'n mega wielen bak ziet, je ook roest ziet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:23 schreef BazzoS het volgende:
En ik zie hier in mijn woonplaats wel eens een Astra met van die waaiervelgen staan.
Nadat je ze eerst in je mond had jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:14 schreef PNG het volgende:
Jij hebt voorkennis, da's gemeen, maar die zijn er nu uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |