ja tuurlijk, wat dacht jij dan?quote:
Erg netjes iddquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan heb ik er 5 jaar overgedaan, met in totaal 9 maanden stage
Best netjes dacht ik....
Al een kamer gevonden?
http://www.united-internet-team-germany.de/quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebtIk weet alleen wel dat momenteel 2 schepen kwijt zijn
[afbeelding]
Gristelijkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:58 schreef Hugster het volgende:
Ja Anne heeft ook een koude kant van de familie, streng gristelijken
Bij mij is het contact met iedereen puik, behalve met de moeder van mijn vader (die van die kaarten) die noem ik al niet eens oma, ongeïnteresseerde takketrut
[afbeelding]
Ja, je stiefpappie is toch ook wel puik?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:58 schreef Hugster het volgende:
Ja Anne heeft ook een koude kant van de familie, streng gristelijken
Bij mij is het contact met iedereen puik, behalve met de moeder van mijn vader (die van die kaarten) die noem ik al niet eens oma, ongeïnteresseerde takketrut
[afbeelding]
Whiiiiiii, Muuk moet aan mij denkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
http://www.united-internet-team-germany.de/
Dat is 1 und 1 serviceline (ons moederbedrijf)
We hebben hiervan een supermooie kalender gekregen en moest direkt aan jou denken.
Oi dat klinkt wel erg van de oude stempel allemaalquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GristelijkenBlijven oppassen moet je blij dat volk ja
En leuk dat je je oma zo noemt![]()
De kant van m'n moeder heeft geen respect voor m'n moedertje, naja, dan heb je het bij mij al snel verbruikt natuurlijk![]()
![]()
![]()
Behalve dat ze nog in de prehistorie leven vinden ze het maar niets dat ik op mezelf ben gaan wonen zonder te trouwen
Ik had allang aan het werk moeten zijn en dat ik na deze studie nog ga doorstuderen vindt iedereen helemaal te gek
M'n moeder is dan ook gestopt met dingen over m'n broertje en mij te vertellen, ze begrijpen het toch niet
. M'n broertje en ik zijn ook de enige twee die nog niet getrouwd zijn en/of bij hetzelfde meisje zijn vanaf hun 16e
.
[afbeelding]
Zeg lieverd probeer jij reacties uit te lokken over dat schatje van een stiefpa van me?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, je stiefpappie is toch ook wel puik?
Nee, want jij doet gemeen over hemquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zeg lieverd probeer jij reacties uit te lokken over dat schatje van een stiefpa van me?
[afbeelding]
Breukelen èhquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oi dat klinkt wel erg van de oude stempel allemaal
[afbeelding]
De mijne dus ook, maar ze zook er ook nog bijquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn moeder was de rekel in 't gezinNiet gelovig en ze rookte als een ketter.
Nou ik heb alleen maar ervaring met de scheendijk, en daar zit wel leuk volk hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Breukelen èhZou jij moeten weten
M'n moeder is ook als enige niet uit huis getrouwd, maar op d'r 18e gevlucht naar Utrecht om nooooit meer terug te keren![]()
[afbeelding]
Volgens mij doet ie dat bij zijn stiefmammie nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat hoort toch bij stiefpa's en stiefma's?
[afbeelding]
Nee da's een skatjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie dat bij zijn stiefmammie niet

En als ik houdoe zeg kots je me uit?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee da's een skatje[afbeelding]
Een brabo
[afbeelding]
Ja, maar dat zegt zij ook niet. Zij zegt dag Huugggg (zachte Gquote:
Ik ga het nog vaker tegen je zeggenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt zij ook niet. Zij zegt dag Huugggg (zachte G) of dag lieeeeverd. En niet dat stomme houdoe
[afbeelding]
Omdat ze je volpropt met spullen jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee da's een skatje[afbeelding]
Een brabo
[afbeelding]
Ey ssstquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat ze je volpropt met spullen ja
[afbeelding]
Ze wonen allemaal langs de vecht... Maja, wat een volkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou ik heb alleen maar ervaring met de scheendijk, en daar zit wel leuk volk hoor
Het dorp kwam ik alleen voor school, hangen en biertjes
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ey ssst
Nee echt hoor, dat is het niet
[afbeelding]
Hauuuuuuwjeuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh waaaaaaaa!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:18 schreef hermandeperman het volgende:Houdoe
Wablief
Hoije
[afbeelding]
Ik heb al een week niets van d'r gegeten, dat zijn steeds mijn eigen ontbijtjesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
En als dank kotst ie alles uit.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:18 schreef hermandeperman het volgende:Houdoe
Wablief
Hoije
[afbeelding]
Je kunt niet eens een ontbijt maken?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb al een week niets van d'r gegeten, dat zijn steeds mijn eigen ontbijtjes![]()
[afbeelding]
En dat komt uit het toetsenbord van "Anne-ik-wil-een-tosti-maar-wil-hem-niet-zelf-maken-dus-mama-maak-hem-eens-voor-me" ?quote:
Keuze genoeg dus....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Erg netjes idd
Nee nog geen kamer gevonden maar ook nog niet gezocht. Ga na woensdag beginnen
. Krijg wel 10 mails per dag van kamernet sinds ik het heb aangezet dus het moet goedkomen
![]()
Heb jij het nog naar je zin in je huisje?
[afbeelding]
Mijn moeder maakt tegenwoordig geen tosti's meer, maar wafelsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat komt uit het toetsenbord van "Anne-ik-wil-een-tosti-maar-wil-hem-niet-zelf-maken-dus-mama-maak-hem-eens-voor-me" ?
[afbeelding]
Jij zegt ook wel eens wabliefquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat? Waar heb jij het over?
[afbeelding]
Keuze genoeg iddquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Keuze genoeg dus....
Studio bevalt goed; al ben ik er nu echt weinig
Ligt alleen vinyl/zeil oid op de vloer, wat tyfus koud is(en aangezien ik januari 2008 er uit moet (een half jaar na afstuderen) ga ik er geen fijne vloer in leggen....)
TF: nou... bij jou is niets zeker
En mijn familie snapt het ook niet; maar staat er vrijwel zonder uitzondering positief tegenover..
Ja na wat subtiele hints en cadeausquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt tegenwoordig geen tosti's meer, maar wafels
Beter dan een afgezaagd cadeautjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja na wat subtiele hints en cadeaus
[afbeelding]
Dat ze dat niet begrijpt ehquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
[..]
Voor de grap jaDat zit echt niet in mijn standaard vocabulaire.
[afbeelding]
Tsss, nu zal ik met opzet zo vaak mogelijk die woorden gebruiken. Alleen maar om je te pestenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet
[..]
Voor de grap jaDat zit echt niet in mijn standaard vocabulaire.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |