Lijkt mij wel ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:22 schreef Marsepein het volgende:
Hij komt toch in de volgende wedstrijd al de volle 90 minuten (of meer) aan de bak?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:32 schreef Omkron het volgende:
Maar.. er was dus voetbal begrijp ik..? (de ah was leeg en ik hoorde hier en daar wat..) Verloren dus..?
Sterker nog, NIEMAND kan om hem heen, want hij eet je opquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Marco kan niet meer om hem heen nu.
Nee, ze hebben van Davids hem gesmolten ofzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Het super de boer poppetje lijkt trouwens helemaal niet op hem![]()
Met dank aan Van Basten, die in Boulahrouz zag wat de scouts van PSV, Feyenoord en Ajax niet in hem zagen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:46 schreef tong80 het volgende:
Hij hoort te spelen. Met dank aan Martin Jol.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ze hebben van Davids hem gesmolten ofzo.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:46 schreef tong80 het volgende:
Hij hoort te spelen. Met dank aan Martin Jol.
quote:,,Jol heeft mijn carrière gered. Bij RKC kon hij na twee proefwedstrijden een klein contractje tekenen bij het tweede. In die twee oefenpotjes hoorde Jol een paar keer pats! Telkens wanneer ik een duel aanging. Daarom liet hij me komen.'' Als trainer van RKC was Jol zelf enorm gretig. Hij had het tegenover zijn spelers altijd over de Eye of the tiger. Zó moeten jullie vandaag spelen. Bijten. Als tijgers. ,,Hij kon mij echt raken. Uren hebben we met elkaar zitten praten. Ik zag Jol, behalve als trainer, als een vader. Op mijn 16de ben ik mijn eigen vader verloren door kanker. Soms had Jol een baard van een paar dagen. Dan was het net alsof het écht mijn pa was die daar zat.''
,,Door Jol ben ik mijn vak goed gaan verstaan. In het begin bij RKC was ik een pop. Ik oogde goed aan de buitenkant, maar van binnen zat er niks. Ik was voetballer zonder inhoud. Boulah ga nou lopen, zei Jol altijd.'' Doet hem na met zware, bijna fluisterende stem: ,,Je concurrent gaat nu naar huis, ga jij nou lopen. Inhoud kweken. Sterker worden. Eye of the Tiger. Boulaaaah!
Topvent, zowel binnen als buiten het veldquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt.
Boulah in een interview:
[..]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:53 schreef koningdavid het volgende:
Boulah in een interview:
Eindelijk iemand die het licht zietquote:Op donderdag 22 juni 2006 02:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik vind Boulahrouz stabieler dan Mathijsen. Joris maakt altijd wel een slippertje tijdens de wedstrijd heb ik het gevoel.
als mathijsen de bal heeft krijg ik een bouma flashbackquote:Op donderdag 22 juni 2006 02:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik vind Boulahrouz stabieler dan Mathijsen. Joris maakt altijd wel een slippertje tijdens de wedstrijd heb ik het gevoel.
1 woord: Christiano Ronaldoquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:54 schreef 456 het volgende:
Ik snap daarom ook niet waarom we bang zouden moeten zijn van portugal...
Boefje, de Cler was super! Ik was UITERST cynisch voor de match, maar hij heeft alle twijfel weggenomen, superpartij!quote:en De Cler, zij waren hoogstens ok.
Ik denk niet dat dat zozeer door Maduro zelf kwam, maar eerder omdat het systeem nu een volle 4-4-2 werd, waardoor het middenveld er niet meer voor Jan Lul bijliep. VdVaart als valse spits is gewoon een stuk gevaarlijker dan VdVaart die zich rot rent (want hij werkte hard) en niet toekomt aan opbouwende brille.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:52 schreef Pr0-n00b het volgende:
Nog ff over dat middenveld, zou het niet stukken beter zijn als sneijder (wat in godsnaam doet die kerel in oranje?) wordt vervangen door Maduro, toen hij er inkwam ging het gelijk stukken beter met NL had ik het idee, veel meer druk en zelfs wat kansjes
Van der vaart, cocu en Maduro, dat lijkt mij beter
De Cler was in verdedigend opzicht gewoon safe as a house. Kwam soms leuk op, vergat soms dat hij niet zo goed kan opbouwen en passen, maar dat vergeven we hemquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Boefje, de Cler was super! Ik was UITERST cynisch voor de match, maar hij heeft alle twijfel weggenomen, superpartij!
Jaliens was overigens erg zwak, ook niet ok.
Maar ok: De Kanibaal was fenomenaal.
Maduro kwam pas in de 86e minuut in het veld.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:52 schreef Pr0-n00b het volgende:
Nog ff over dat middenveld, zou het niet stukken beter zijn als sneijder (wat in godsnaam doet die kerel in oranje?) wordt vervangen door Maduro, toen hij er inkwam ging het gelijk stukken beter met NL had ik het idee, veel meer druk en zelfs wat kansjes
Van der vaart, cocu en Maduro, dat lijkt mij beter
Gelukkig ben jij de bondscoach niet, dus stop maar met twijfelen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik twijfel nog over de verdediging.
Mogelijkheden:
1. Boulah - Ooijer - Mathijsen - De Cler/Gio
2. Heitinga - Ooijer - Bouldozer - De Cler/Gio
3. Ooijer - Kannibaal - Mathijsen - De Cler/Gio
Boulah op rechtsback heeft tegen de Portugezen als voordeel dat hij waarschijnlijk Ronaldo zou moeten dekken. Boulah met zijn snelheid en kracht heeft dat jochie zo in de tang. Ronaldo gaat dan weer janken... dat is zeker.
Maar aan de andere kant, Boulah in het centrum geeft ook wel een heel veilig gevoel. Ik vind Mathijsen niet slecht (geef hem een man en het grootste gedeelte van de wedstrijd gaat het goed) maar Boulie straalt natuurlijk meer rust uit.
Ik kom er niet echt uit, dat Boulo er in moet staat buiten kijf, maar hoe precies laat ik aan Van Basten over.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:01 schreef koningdavid het volgende:
Boulah op rechtsback tegen Portugal blijf ik ook geen verkeerde keus vinden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Tenx.. needed that one.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:01 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
en daar is niets mee miszegdquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zoals Cruijf al zei: "Beste man van het veld"
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:40 schreef Omkron het volgende:
Wie is Boellah en waarom is hij een dwaas?
Oh yesssssquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:08 schreef koningdavid het volgende:
Als er iemand een 'baas' is, is hij het wel.
ROFL!quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:01 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zat ik ook aan te denken. Kunnen De Cler of Van Bronckhorst überhaupt in het centrum uit de voeten?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:53 schreef ikke_ook het volgende:
Is Boulahrouz, Gio, Ooijer en de Cler niet mogelijk?Dat lijken mij de beste spelers.
Nee, die kunnen dat niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:12 schreef Noorman het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken. Kunnen De Cler of Van Bronckhorst überhaupt in het centrum uit de voeten?
Goede zaak. Van Basten heeft hopelijk eindelijk het licht gezien.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:38 schreef koningdavid het volgende:
Volgens Tom Egbers heeft Van Basten vanmiddag op de persconferentie gezegd dat Boulah "erg goed" speelde en dat de kans "heel groot" is dat Boulah zondag in de basis speelt.![]()
Komt nu de vraag: ten koste van wie. Hopen op Mathijssen maar.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:38 schreef koningdavid het volgende:
Volgens Tom Egbers heeft Van Basten vanmiddag op de persconferentie gezegd dat Boulah "erg goed" speelde en dat de kans "heel groot" is dat Boulah zondag in de basis speelt.![]()
Ik denk voor Heitinga. Geen slechte keus.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Komt nu de vraag: ten koste van wie. Hopen op Mathijssen maar.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
[afbeelding]
"Boulahrouz heeft m'n knikkers gestolen"
Boulah is dan ook gewoon echt de verlosser., als je dat niet ziet dan heb je geen verstand van voetbalquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik vond die Evert ten Eddie wel weer vreselijk hypen. Elke bal die die nep-hollander raakte was geweldig subliem. Bij de verschillende fouten die hij maakte tegen Argentinïe en Ivoorkust hield hij opvallend genoeg ineens even zijn mond dicht.![]()
Zo goed is Bouhlarouz niet. Maar direct volgt iedereen braaf de opinie makers en vinden we weer met zijn allen dat Bouhlarouz De Nieuwe Verlosser is.
Gelijk is het ook liefkozend 'Boulah' en is het de nieuwe knuffelallochtoon geworden. Wegwezen Ali B!
![]()
![]()
![]()
Heb je je enkelband wel om?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik vond die Evert ten Eddie wel weer vreselijk hypen. Elke bal die die nep-hollander raakte was geweldig subliem. Bij de verschillende fouten die hij maakte tegen Argentinïe en Ivoorkust hield hij opvallend genoeg ineens even zijn mond dicht.![]()
Zo goed is Bouhlarouz niet. Maar direct volgt iedereen braaf de opinie makers en vinden we weer met zijn allen dat Bouhlarouz De Nieuwe Verlosser is.
Gelijk is het ook liefkozend 'Boulah' en is het de nieuwe knuffelallochtoon geworden. Wegwezen Ali B!
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mathijsen eruit, Boulahrouz erinquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wie is volgens jou dan beter?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:49 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Het is inherent aan voetbal dat als een speler een bal twee keer goed raakt het gelijk allemaal geweldig is. Probleem is dat zo'n simpele jongen dat ook direct zelf gaat geloven met alle gevolgen van dien. Een paar mindere wedstrijden en dan kan het afbranden weer beginnen door dezelfde mensen die hem eerder tot half god hadden verheven.
Tegen Ivoorkust maaide hij mooi over de bal heen waardoor een ivoriaan alleen op 2 meter van VD Sar kon opduiken. Hij kwam net te kort maar dat was mazzel voor 'Boulah-baby' en oranje.
We zullen zien tegen Portugal![]()
Ik heb De Natie hierbij gewaarschuwd......
Gadverdamme, wat praat jij eng!quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:49 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ga eens fietsen met je gezeur met een overduidelijke racistische insteekquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:49 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Het is inherent aan voetbal dat als een speler een bal twee keer goed raakt het gelijk allemaal geweldig is. Probleem is dat zo'n simpele jongen dat ook direct zelf gaat geloven met alle gevolgen van dien. Een paar mindere wedstrijden en dan kan het afbranden weer beginnen door dezelfde mensen die hem eerder tot half god hadden verheven.
Tegen Ivoorkust maaide hij mooi over de bal heen waardoor een ivoriaan alleen op 2 meter van VD Sar kon opduiken. Hij kwam net te kort maar dat was mazzel voor 'Boulah-baby' en oranje.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:49 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Jij bent een kloon..... toch?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:49 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Een keer een bal twee keer goed raakt?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:49 schreef Abe_Lenstra het volgende:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:23 schreef pberends het volgende:
WK 2010: 4 agressieve Marokmedelanders in de verdediging en we winnen het WK!
Ik zie 'm wel naar Barca of Chelsea gaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat heeft hij bij HSV te zoeken.
Snel naar een echte topclub met hem.
Een blok beton achterin is het beste wat je kunt hebben.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:53 schreef BigBadPete het volgende:
Boulahrouz is een Maroverdediger van het type scheermes: grof geweld en een beperkte techniek, in de opbouw heb je er niets aan.
Het is tekenend voor de Nederlandse voetbalarmoede dat hij zou snel omhooggeschreven wordt.
Opaquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:32 schreef H.Flick het volgende:
Dus Van Persie en Boula zijn allebei werkgever?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:53 schreef BigBadPete het volgende:
Boulahrouz is een Maroverdediger van het type scheermes: grof geweld en een beperkte techniek, in de opbouw heb je er niets aan.
Het is tekenend voor de Nederlandse voetbalarmoede dat hij zou snel omhooggeschreven wordt.
Dank u rijmpiet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:01 schreef bergkampf het volgende:
Daar is van Nistelrooy ja hij stift hm mooi en voor Khalid Bouhlarouz is iedere spits een prooi!
Science Fictionquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:01 schreef bergkampf het volgende:
Daar is van Nistelrooy ja hij stift hm mooi en voor Khalid Bouhlarouz is iedere spits een prooi!
Yeah, multi-rijm! Waar zijn mijn rappers??!?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:01 schreef bergkampf het volgende:
helden albumquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:01 schreef bergkampf het volgende:
Ja inderdaad, ik zie hem vaak genoeg ballen naar voren geven op het stropdasje. Hij speelt simpel en straalt zelfvertrouwen uit. Maar iedereen praat elkaar weer na dat hij niet zou kunnen opbouwen, laat Ooijer dan opbouwen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef Erwtensoep het volgende:
In de opbouw is hij ook prima, dat is gewoon weer elkaar nalullen dat hij dat niet kan.
Heb je de wedstrijden van Portugal gezien. Ronaldo maakt niks klaar. Alleen maar zinloze trucjes en de sterspeler uithangen.quote:
Is wel leuk om naar te kijken, en dan Nederland ook nog met de winst. Ik heb er zin in.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijden van Portugal gezien. Ronaldo maakt niks klaar. Alleen maar zinloze trucjes en de sterspeler uithangen.
Vanwege zijn "opbouwende kwaliteiten" die hij niet zou hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:03 schreef venomsnake het volgende:
Snapte sowiezo al niet waarom Boulah niet in de basis stond bij die andere wedstrijden..
quote:
Zie je die 2 niet staan achter mijn smiley dan??? >>>>quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:22 schreef I_dunno het volgende:
[..]
Let op, ik doe het nog één keer voor:
Christiano is dan één, maar dan komt er nog een woordje, namelijk Ronaldo en dat is dan.... ja... toe maar... zeg het maar.......
TWEE!!! Ja, goed zo!!!!
mwa van basten kan ook gewoon wat aan het testen zijn op de training(en)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:32 schreef tong80 het volgende:
Hij kan wel een baas zijn maar 90 % zeker dat ie niet speelt.
Volgens mij hebben wij een andere wedstrijd gezien dan jij dan, hij gaf echt een aantal prachtige passes tegen Argentinië hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:53 schreef BigBadPete het volgende:
Gebaseerd op die besloten training van gisteren?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:32 schreef tong80 het volgende:
Hij kan wel een baas zijn maar 90 % zeker dat ie niet speelt.
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:01 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Iddquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:46 schreef koningdavid het volgende:
Boulah gaat niet spelen morgen.
Ik weet het gewoon![]()
Wacht nou maar af.quote:Op zondag 25 juni 2006 05:50 schreef RedGuy het volgende:
Van Basten is een mongool. Hij maakt zich volkomen belachelijk als ie Heitinga ipv Held Khalid opstelt.
Vergeet zijn fanatisme niet, hij is bereid diep te gaan voor de nationale driekleur.quote:Op zondag 25 juni 2006 05:56 schreef popolon het volgende:
Die kop van die kerel alleen al, prachtig.
Straalt wat uit, moet spelen dus./
Jij hebt v. Basten nooit echt als speler meegemaakt he ?quote:Op zondag 25 juni 2006 05:50 schreef RedGuy het volgende:
Van Basten is een mongool. Hij maakt zich volkomen belachelijk als ie Heitinga ipv Held Khalid opstelt.
Ik ook niet maar ik vind al een heel goed teken dat van Basten kiest voor het team in plaats van een 11-tal met 11 individuele spelers. Hij gebruikt het synergie voordeel dat je met een team kunt bereiken. Dat verklaard volgens mij heel goed waarom Nederland zo onoverwinnelijk is, men gaat voor elkaar door het vuur. Van Persie komt mee verdedigen, en Bouhlarouz geeft te kennen dan hij zelfs in de spits wil spelen. Precies de vechterscapaciteit waaraan het het nationale elftal de afgelopen jaren aan ontbrak. Nu ontbreekt het aan individuele kwaliteit maar dat komt omdat de speler nog erg jong zijn. Over 2 jaar tijdens het EK zijn deze speler fors gegroeid qua kwaliteit maar het teamverband is er al, kortom ook al verliezen we tijdens dit WK, er is enorm veel winst geboekt.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:01 schreef Hathor het volgende:
Jij hebt v. Basten nooit echt als speler meegemaakt he ?
Ben van 1984quote:
Ik ken eigenlijk alleen maar dat doelpunt dat hij zo ineens vanuit de lucht nam.quote:Nou goed, Van Basten kon een enorme gemene donder zijn af en toe.
Dan noem ik z'n briljante spel niet eens.
Ik zal eens op Youtube.com kijken, moet vast te vinden zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:21 schreef popolon het volgende:
Een prachtig moment is dat ie in de wedstrijd in '88 expres op de tenen gaat staan van Kohler.
Geweldig om te zien.
Nogmaals, jij weet waarover je praat.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind al een heel goed teken dat van Basten kiest voor het team in plaats van een 11-tal met 11 individuele spelers. Hij gebruikt het synergie voordeel dat je met een team kunt bereiken. Dat verklaard volgens mij heel goed waarom Nederland zo onoverwinnelijk is, men gaat voor elkaar door het vuur. Van Persie komt mee verdedigen, en Bouhlarouz geeft te kennen dan hij zelfs in de spits wil spelen. Precies de vechterscapaciteit waaraan het het nationale elftal de afgelopen jaren aan ontbrak. Nu ontbreekt het aan individuele kwaliteit maar dat komt omdat de speler nog erg jong zijn. Over 2 jaar tijdens het EK zijn deze speler fors gegroeid qua kwaliteit maar het teamverband is er al, kortom ook al verliezen we tijdens dit WK, er is enorm veel winst geboekt.
Koop nou gewoon die '88 DVD.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik zal eens op Youtube.com kijken, moet vast te vinden zijn.![]()
quote:
Hoezo als een beest ?quote:Op zondag 25 juni 2006 06:39 schreef popolon het volgende:
Ik had toch graag Davids erbij gehad, ik hoef niet te zeggen waarom.
Maar om weer even ontopic te gaan: Boulah ziet er uit als een beest, mooi om zo'n kerel erbij te hebben.
Ik las laatst over zijn carriëre, hij was bijna afgeschreven, maar plots zag een trainer iets in hem. Hij besloot hem onder zijn hoede te nemen en nu is hij uitgegroeid tot dit kaliber speler. Erg mooi vind ik die verhalen altijd, enerzijds omdat ik jaloers ben, anderszijds omdat je mooi kun zien dat je nooit moet opgeven. Als je doorzet wordt je vroeg of laat ontdekt.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:39 schreef popolon het volgende:
Maar om weer even ontopic te gaan: Boulah ziet er uit als een beest, mooi om zo'n kerel erbij te hebben.
Als het maar niet met zijn etnische komaf te maken heeft, en dat ze er weer zo'n knufflemarokkaan van willen maken.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Heel subtiel en beheerst beest.Ik vermoed omdat hij zo fanatiek is.
Dat laat Boulahrouz niet toe, daar is hij veel te gedreven voor. Desnoods stuur ik hem persoonlijk een inspirerende mail.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als het maar niet met zijn etnische komaf te maken heeft, en dat ze er weer zo'n knufflemarokkaan van willen maken.
quote:Op zondag 25 juni 2006 06:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als het maar niet met zijn etnische komaf te maken heeft, en dat ze er weer zo'n knufflemarokkaan van willen maken.
Helaas kan ie met zijn kop niet voetballen. Maar ik begrijp je standpunt.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik en zeuren over afkomst?
Nee man, die kop van hem is bruut, ik mag dat wel.
Right on.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Helaas kan ie met zijn kop niet voetballen. Maar ik begrijp je standpunt.![]()
Ik lees dat je 'Zelfstandig ondernemer' bent dan weet jij toch net zo goed als ik dat je initiatief altijd moet steunen. In Nederland zijn er dankzij een vrij protectionistische overheid niet veel mensen meer die hun nek durver uit te steken. Boulahrouz geeft aan dat hij durf heeft, dat hij initief toont en dat hij zich tot in het oneindige wil inzetten voor Oranje. Ik steun zo'n speler met alles wat ik in mij heb, hij heeft durf en is niet conservatief. Ik hou van die mensen.quote:
Steijn, als bedrijf hebben wij geprobeerd onze nek uit te steken, maar de belasting heeft een dikke vette ketting om mijn nek zitten, waardoor mijn wil om initiatief te tonen iets gehinderd word, maar ook dit past niet echt in dit topic denk ik.quote:Op zondag 25 juni 2006 07:02 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik lees dat je 'Zelfstandig ondernemer' bent dan weet jij toch net zo goed als ik dat je initiatief altijd moet steunen. In Nederland zijn er dankzij een vrij protectionistische overheid niet veel mensen meer die hun nek durver uit te steken. Boulahrouz geeft aan dat hij durf heeft, dat hij initief toont en dat hij zich tot in het oneindige wil inzetten voor Oranje. Ik steun zo'n speler met alles wat ik in mij heb, hij heeft durf en is niet conservatief. Ik hou van die mensen.![]()
En precies rond die tijd stond ik opquote:Op zondag 25 juni 2006 06:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat laat Boulahrouz niet toe, daar is hij veel te gedreven voor. Desnoods stuur ik hem persoonlijk een inspirerende mail.Ik voel me wel verbonden met hem.
En nu ga ik pitten.
Kesler heeft ook verkondigd dat het doel idd is om het EK '08 te winnen. Als alles goed blijft gaan met dit team, zie ik dat best als mogelijkheid. Helemaal nu het jeugdteam (onder 21) al het EK heeft gewonnen.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind al een heel goed teken dat van Basten kiest voor het team in plaats van een 11-tal met 11 individuele spelers. Hij gebruikt het synergie voordeel dat je met een team kunt bereiken. Dat verklaard volgens mij heel goed waarom Nederland zo onoverwinnelijk is, men gaat voor elkaar door het vuur. Van Persie komt mee verdedigen, en Bouhlarouz geeft te kennen dan hij zelfs in de spits wil spelen. Precies de vechterscapaciteit waaraan het het nationale elftal de afgelopen jaren aan ontbrak. Nu ontbreekt het aan individuele kwaliteit maar dat komt omdat de speler nog erg jong zijn. Over 2 jaar tijdens het EK zijn deze speler fors gegroeid qua kwaliteit maar het teamverband is er al, kortom ook al verliezen we tijdens dit WK, er is enorm veel winst geboekt.
Dat was idd nergens voor nodig die overtreding, maar het leek niet alsof CR door díe overtreding het veld moest verlaten...quote:Op zondag 25 juni 2006 21:52 schreef DonStefano het volgende:
Optyfen met die gast Zulke randdebielen maken het voetbal kapot; na 5 minuten een technisch superieure speler zo naar de klote trappen....
True, maar wel een koekje van eigen deeg. Je kon er op rekenen dat ze teruggepakt zouden worden doordat van Bommel die Portugees een kaart aannaaide en Figo is dan net zo geslepen dat hij iemand die al op scherp staat pakt...quote:Op zondag 25 juni 2006 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Actie op Ronaldo was mooi.
Naaibeer Figo
idd... normaal vind ik dit smerig gedrag, maar in dit geval een stukje gerechtigheid. Boularouzquote:Op zondag 25 juni 2006 22:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
True, maar wel een koekje van eigen deeg. Je kon er op rekenen dat ze teruggepakt zouden worden doordat van Bommel die Portugees een kaart aannaaide en Figo is dan net zo geslepen dat hij iemand die al op scherp staat pakt...
Maar Boulah heeft altijd het beste met je voor.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
True, maar wel een koekje van eigen deeg. Je kon er op rekenen dat ze teruggepakt zouden worden doordat van Bommel die Portugees een kaart aannaaide en Figo is dan net zo geslepen dat hij iemand die al op scherp staat pakt...
Figo:quote:Op zondag 25 juni 2006 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar Boulah heeft altijd het beste met je voor.
Oneerlijk !
Ik kots op Figo, jij ook ?
Nieuwe actie
En daar had ik geen enkel probleem mee gehadquote:Op zondag 25 juni 2006 23:19 schreef Soul79 het volgende:
Als hij had geweten dat hij rood zou krijgen, had hij Figo vast met liefde zijn hersens ingeslagen.
Had ik toch ff goed voorspeldquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:01 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop het idd. En dan in het centrum waar zo'n rots hoort!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Had ik toch ff goed voorspeld![]()
Hoe dan ook, Boulah is en blijft een BAAS![]()
Wordt de toekomstige rots in de branding van de Nederlandse verdediging.
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:34 schreef DonStefano het volgende:Boula de pauperdebiel held van oranje
Hijs maar één keer gepakt op zijn bovenbeen,quote:Op maandag 26 juni 2006 11:40 schreef ErikT het volgende:
Geniale actie om die huilebalk van het veld te trappen. Dat was wel geel waard.
Wie gaf eigenlijk de tweede beuk op dat bovenbeen? Dat was niet in beeld...
volgens mij van bommel....quote:Op maandag 26 juni 2006 11:40 schreef ErikT het volgende:
Geniale actie om die huilebalk van het veld te trappen. Dat was wel geel waard.
Wie gaf eigenlijk de tweede beuk op dat bovenbeen? Dat was niet in beeld...
Ja.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Boulahrouz kreeg toch de 1e rode kaart van het toernooi voor nederland ( ivm de poule )
Vieze fur figoquote:Op maandag 26 juni 2006 15:13 schreef Flyga het volgende:
Figo = HET nieuwe scheldwoord van 2006
Dat zeer zeker,quote:Op maandag 26 juni 2006 15:34 schreef jorienvdherik het volgende:
een held
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |