Lijkt mij wel ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:22 schreef Marsepein het volgende:
Hij komt toch in de volgende wedstrijd al de volle 90 minuten (of meer) aan de bak?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:32 schreef Omkron het volgende:
Maar.. er was dus voetbal begrijp ik..? (de ah was leeg en ik hoorde hier en daar wat..) Verloren dus..?
Sterker nog, NIEMAND kan om hem heen, want hij eet je opquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Marco kan niet meer om hem heen nu.
Nee, ze hebben van Davids hem gesmolten ofzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Het super de boer poppetje lijkt trouwens helemaal niet op hem![]()
Met dank aan Van Basten, die in Boulahrouz zag wat de scouts van PSV, Feyenoord en Ajax niet in hem zagen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:46 schreef tong80 het volgende:
Hij hoort te spelen. Met dank aan Martin Jol.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ze hebben van Davids hem gesmolten ofzo.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:46 schreef tong80 het volgende:
Hij hoort te spelen. Met dank aan Martin Jol.
quote:,,Jol heeft mijn carrière gered. Bij RKC kon hij na twee proefwedstrijden een klein contractje tekenen bij het tweede. In die twee oefenpotjes hoorde Jol een paar keer pats! Telkens wanneer ik een duel aanging. Daarom liet hij me komen.'' Als trainer van RKC was Jol zelf enorm gretig. Hij had het tegenover zijn spelers altijd over de Eye of the tiger. Zó moeten jullie vandaag spelen. Bijten. Als tijgers. ,,Hij kon mij echt raken. Uren hebben we met elkaar zitten praten. Ik zag Jol, behalve als trainer, als een vader. Op mijn 16de ben ik mijn eigen vader verloren door kanker. Soms had Jol een baard van een paar dagen. Dan was het net alsof het écht mijn pa was die daar zat.''
,,Door Jol ben ik mijn vak goed gaan verstaan. In het begin bij RKC was ik een pop. Ik oogde goed aan de buitenkant, maar van binnen zat er niks. Ik was voetballer zonder inhoud. Boulah ga nou lopen, zei Jol altijd.'' Doet hem na met zware, bijna fluisterende stem: ,,Je concurrent gaat nu naar huis, ga jij nou lopen. Inhoud kweken. Sterker worden. Eye of the Tiger. Boulaaaah!
Topvent, zowel binnen als buiten het veldquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt.
Boulah in een interview:
[..]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:53 schreef koningdavid het volgende:
Boulah in een interview:
Eindelijk iemand die het licht zietquote:Op donderdag 22 juni 2006 02:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik vind Boulahrouz stabieler dan Mathijsen. Joris maakt altijd wel een slippertje tijdens de wedstrijd heb ik het gevoel.
als mathijsen de bal heeft krijg ik een bouma flashbackquote:Op donderdag 22 juni 2006 02:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik vind Boulahrouz stabieler dan Mathijsen. Joris maakt altijd wel een slippertje tijdens de wedstrijd heb ik het gevoel.
1 woord: Christiano Ronaldoquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:54 schreef 456 het volgende:
Ik snap daarom ook niet waarom we bang zouden moeten zijn van portugal...
Boefje, de Cler was super! Ik was UITERST cynisch voor de match, maar hij heeft alle twijfel weggenomen, superpartij!quote:en De Cler, zij waren hoogstens ok.
Ik denk niet dat dat zozeer door Maduro zelf kwam, maar eerder omdat het systeem nu een volle 4-4-2 werd, waardoor het middenveld er niet meer voor Jan Lul bijliep. VdVaart als valse spits is gewoon een stuk gevaarlijker dan VdVaart die zich rot rent (want hij werkte hard) en niet toekomt aan opbouwende brille.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:52 schreef Pr0-n00b het volgende:
Nog ff over dat middenveld, zou het niet stukken beter zijn als sneijder (wat in godsnaam doet die kerel in oranje?) wordt vervangen door Maduro, toen hij er inkwam ging het gelijk stukken beter met NL had ik het idee, veel meer druk en zelfs wat kansjes
Van der vaart, cocu en Maduro, dat lijkt mij beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |