Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:01 schreef koningdavid het volgende:
Boulah op rechtsback tegen Portugal blijf ik ook geen verkeerde keus vinden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Iddquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:46 schreef koningdavid het volgende:
Boulah gaat niet spelen morgen.
Ik weet het gewoon![]()
Wacht nou maar af.quote:Op zondag 25 juni 2006 05:50 schreef RedGuy het volgende:
Van Basten is een mongool. Hij maakt zich volkomen belachelijk als ie Heitinga ipv Held Khalid opstelt.
Vergeet zijn fanatisme niet, hij is bereid diep te gaan voor de nationale driekleur.quote:Op zondag 25 juni 2006 05:56 schreef popolon het volgende:
Die kop van die kerel alleen al, prachtig.
Straalt wat uit, moet spelen dus./
Jij hebt v. Basten nooit echt als speler meegemaakt he ?quote:Op zondag 25 juni 2006 05:50 schreef RedGuy het volgende:
Van Basten is een mongool. Hij maakt zich volkomen belachelijk als ie Heitinga ipv Held Khalid opstelt.
Ik ook niet maar ik vind al een heel goed teken dat van Basten kiest voor het team in plaats van een 11-tal met 11 individuele spelers. Hij gebruikt het synergie voordeel dat je met een team kunt bereiken. Dat verklaard volgens mij heel goed waarom Nederland zo onoverwinnelijk is, men gaat voor elkaar door het vuur. Van Persie komt mee verdedigen, en Bouhlarouz geeft te kennen dan hij zelfs in de spits wil spelen. Precies de vechterscapaciteit waaraan het het nationale elftal de afgelopen jaren aan ontbrak. Nu ontbreekt het aan individuele kwaliteit maar dat komt omdat de speler nog erg jong zijn. Over 2 jaar tijdens het EK zijn deze speler fors gegroeid qua kwaliteit maar het teamverband is er al, kortom ook al verliezen we tijdens dit WK, er is enorm veel winst geboekt.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:01 schreef Hathor het volgende:
Jij hebt v. Basten nooit echt als speler meegemaakt he ?
Ben van 1984quote:
Ik ken eigenlijk alleen maar dat doelpunt dat hij zo ineens vanuit de lucht nam.quote:Nou goed, Van Basten kon een enorme gemene donder zijn af en toe.
Dan noem ik z'n briljante spel niet eens.
Ik zal eens op Youtube.com kijken, moet vast te vinden zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:21 schreef popolon het volgende:
Een prachtig moment is dat ie in de wedstrijd in '88 expres op de tenen gaat staan van Kohler.
Geweldig om te zien.
Nogmaals, jij weet waarover je praat.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind al een heel goed teken dat van Basten kiest voor het team in plaats van een 11-tal met 11 individuele spelers. Hij gebruikt het synergie voordeel dat je met een team kunt bereiken. Dat verklaard volgens mij heel goed waarom Nederland zo onoverwinnelijk is, men gaat voor elkaar door het vuur. Van Persie komt mee verdedigen, en Bouhlarouz geeft te kennen dan hij zelfs in de spits wil spelen. Precies de vechterscapaciteit waaraan het het nationale elftal de afgelopen jaren aan ontbrak. Nu ontbreekt het aan individuele kwaliteit maar dat komt omdat de speler nog erg jong zijn. Over 2 jaar tijdens het EK zijn deze speler fors gegroeid qua kwaliteit maar het teamverband is er al, kortom ook al verliezen we tijdens dit WK, er is enorm veel winst geboekt.
Koop nou gewoon die '88 DVD.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik zal eens op Youtube.com kijken, moet vast te vinden zijn.![]()
quote:
Hoezo als een beest ?quote:Op zondag 25 juni 2006 06:39 schreef popolon het volgende:
Ik had toch graag Davids erbij gehad, ik hoef niet te zeggen waarom.
Maar om weer even ontopic te gaan: Boulah ziet er uit als een beest, mooi om zo'n kerel erbij te hebben.
Ik las laatst over zijn carriëre, hij was bijna afgeschreven, maar plots zag een trainer iets in hem. Hij besloot hem onder zijn hoede te nemen en nu is hij uitgegroeid tot dit kaliber speler. Erg mooi vind ik die verhalen altijd, enerzijds omdat ik jaloers ben, anderszijds omdat je mooi kun zien dat je nooit moet opgeven. Als je doorzet wordt je vroeg of laat ontdekt.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:39 schreef popolon het volgende:
Maar om weer even ontopic te gaan: Boulah ziet er uit als een beest, mooi om zo'n kerel erbij te hebben.
Als het maar niet met zijn etnische komaf te maken heeft, en dat ze er weer zo'n knufflemarokkaan van willen maken.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Heel subtiel en beheerst beest.Ik vermoed omdat hij zo fanatiek is.
Dat laat Boulahrouz niet toe, daar is hij veel te gedreven voor. Desnoods stuur ik hem persoonlijk een inspirerende mail.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als het maar niet met zijn etnische komaf te maken heeft, en dat ze er weer zo'n knufflemarokkaan van willen maken.
quote:Op zondag 25 juni 2006 06:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als het maar niet met zijn etnische komaf te maken heeft, en dat ze er weer zo'n knufflemarokkaan van willen maken.
Helaas kan ie met zijn kop niet voetballen. Maar ik begrijp je standpunt.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik en zeuren over afkomst?
Nee man, die kop van hem is bruut, ik mag dat wel.
Right on.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Helaas kan ie met zijn kop niet voetballen. Maar ik begrijp je standpunt.![]()
Ik lees dat je 'Zelfstandig ondernemer' bent dan weet jij toch net zo goed als ik dat je initiatief altijd moet steunen. In Nederland zijn er dankzij een vrij protectionistische overheid niet veel mensen meer die hun nek durver uit te steken. Boulahrouz geeft aan dat hij durf heeft, dat hij initief toont en dat hij zich tot in het oneindige wil inzetten voor Oranje. Ik steun zo'n speler met alles wat ik in mij heb, hij heeft durf en is niet conservatief. Ik hou van die mensen.quote:
Steijn, als bedrijf hebben wij geprobeerd onze nek uit te steken, maar de belasting heeft een dikke vette ketting om mijn nek zitten, waardoor mijn wil om initiatief te tonen iets gehinderd word, maar ook dit past niet echt in dit topic denk ik.quote:Op zondag 25 juni 2006 07:02 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik lees dat je 'Zelfstandig ondernemer' bent dan weet jij toch net zo goed als ik dat je initiatief altijd moet steunen. In Nederland zijn er dankzij een vrij protectionistische overheid niet veel mensen meer die hun nek durver uit te steken. Boulahrouz geeft aan dat hij durf heeft, dat hij initief toont en dat hij zich tot in het oneindige wil inzetten voor Oranje. Ik steun zo'n speler met alles wat ik in mij heb, hij heeft durf en is niet conservatief. Ik hou van die mensen.![]()
En precies rond die tijd stond ik opquote:Op zondag 25 juni 2006 06:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat laat Boulahrouz niet toe, daar is hij veel te gedreven voor. Desnoods stuur ik hem persoonlijk een inspirerende mail.Ik voel me wel verbonden met hem.
En nu ga ik pitten.
Kesler heeft ook verkondigd dat het doel idd is om het EK '08 te winnen. Als alles goed blijft gaan met dit team, zie ik dat best als mogelijkheid. Helemaal nu het jeugdteam (onder 21) al het EK heeft gewonnen.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind al een heel goed teken dat van Basten kiest voor het team in plaats van een 11-tal met 11 individuele spelers. Hij gebruikt het synergie voordeel dat je met een team kunt bereiken. Dat verklaard volgens mij heel goed waarom Nederland zo onoverwinnelijk is, men gaat voor elkaar door het vuur. Van Persie komt mee verdedigen, en Bouhlarouz geeft te kennen dan hij zelfs in de spits wil spelen. Precies de vechterscapaciteit waaraan het het nationale elftal de afgelopen jaren aan ontbrak. Nu ontbreekt het aan individuele kwaliteit maar dat komt omdat de speler nog erg jong zijn. Over 2 jaar tijdens het EK zijn deze speler fors gegroeid qua kwaliteit maar het teamverband is er al, kortom ook al verliezen we tijdens dit WK, er is enorm veel winst geboekt.
Dat was idd nergens voor nodig die overtreding, maar het leek niet alsof CR door díe overtreding het veld moest verlaten...quote:Op zondag 25 juni 2006 21:52 schreef DonStefano het volgende:
Optyfen met die gast Zulke randdebielen maken het voetbal kapot; na 5 minuten een technisch superieure speler zo naar de klote trappen....
True, maar wel een koekje van eigen deeg. Je kon er op rekenen dat ze teruggepakt zouden worden doordat van Bommel die Portugees een kaart aannaaide en Figo is dan net zo geslepen dat hij iemand die al op scherp staat pakt...quote:Op zondag 25 juni 2006 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Actie op Ronaldo was mooi.
Naaibeer Figo
idd... normaal vind ik dit smerig gedrag, maar in dit geval een stukje gerechtigheid. Boularouzquote:Op zondag 25 juni 2006 22:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
True, maar wel een koekje van eigen deeg. Je kon er op rekenen dat ze teruggepakt zouden worden doordat van Bommel die Portugees een kaart aannaaide en Figo is dan net zo geslepen dat hij iemand die al op scherp staat pakt...
Maar Boulah heeft altijd het beste met je voor.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
True, maar wel een koekje van eigen deeg. Je kon er op rekenen dat ze teruggepakt zouden worden doordat van Bommel die Portugees een kaart aannaaide en Figo is dan net zo geslepen dat hij iemand die al op scherp staat pakt...
Figo:quote:Op zondag 25 juni 2006 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar Boulah heeft altijd het beste met je voor.
Oneerlijk !
Ik kots op Figo, jij ook ?
Nieuwe actie
En daar had ik geen enkel probleem mee gehadquote:Op zondag 25 juni 2006 23:19 schreef Soul79 het volgende:
Als hij had geweten dat hij rood zou krijgen, had hij Figo vast met liefde zijn hersens ingeslagen.
Had ik toch ff goed voorspeldquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:01 schreef koningdavid het volgende:
Boulah op rechtsback tegen Portugal blijf ik ook geen verkeerde keus vinden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop het idd. En dan in het centrum waar zo'n rots hoort!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Had ik toch ff goed voorspeld![]()
Hoe dan ook, Boulah is en blijft een BAAS![]()
Wordt de toekomstige rots in de branding van de Nederlandse verdediging.
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:34 schreef DonStefano het volgende:Boula de pauperdebiel held van oranje
Hijs maar één keer gepakt op zijn bovenbeen,quote:Op maandag 26 juni 2006 11:40 schreef ErikT het volgende:
Geniale actie om die huilebalk van het veld te trappen. Dat was wel geel waard.
Wie gaf eigenlijk de tweede beuk op dat bovenbeen? Dat was niet in beeld...
volgens mij van bommel....quote:Op maandag 26 juni 2006 11:40 schreef ErikT het volgende:
Geniale actie om die huilebalk van het veld te trappen. Dat was wel geel waard.
Wie gaf eigenlijk de tweede beuk op dat bovenbeen? Dat was niet in beeld...
Ja.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Boulahrouz kreeg toch de 1e rode kaart van het toernooi voor nederland ( ivm de poule )
Vieze fur figoquote:Op maandag 26 juni 2006 15:13 schreef Flyga het volgende:
Figo = HET nieuwe scheldwoord van 2006
Dat zeer zeker,quote:Op maandag 26 juni 2006 15:34 schreef jorienvdherik het volgende:
een held
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |