De Cler was in verdedigend opzicht gewoon safe as a house. Kwam soms leuk op, vergat soms dat hij niet zo goed kan opbouwen en passen, maar dat vergeven we hemquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Boefje, de Cler was super! Ik was UITERST cynisch voor de match, maar hij heeft alle twijfel weggenomen, superpartij!
Jaliens was overigens erg zwak, ook niet ok.
Maar ok: De Kanibaal was fenomenaal.
Maduro kwam pas in de 86e minuut in het veld.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:52 schreef Pr0-n00b het volgende:
Nog ff over dat middenveld, zou het niet stukken beter zijn als sneijder (wat in godsnaam doet die kerel in oranje?) wordt vervangen door Maduro, toen hij er inkwam ging het gelijk stukken beter met NL had ik het idee, veel meer druk en zelfs wat kansjes
Van der vaart, cocu en Maduro, dat lijkt mij beter
Gelukkig ben jij de bondscoach niet, dus stop maar met twijfelen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik twijfel nog over de verdediging.
Mogelijkheden:
1. Boulah - Ooijer - Mathijsen - De Cler/Gio
2. Heitinga - Ooijer - Bouldozer - De Cler/Gio
3. Ooijer - Kannibaal - Mathijsen - De Cler/Gio
Boulah op rechtsback heeft tegen de Portugezen als voordeel dat hij waarschijnlijk Ronaldo zou moeten dekken. Boulah met zijn snelheid en kracht heeft dat jochie zo in de tang. Ronaldo gaat dan weer janken... dat is zeker.
Maar aan de andere kant, Boulah in het centrum geeft ook wel een heel veilig gevoel. Ik vind Mathijsen niet slecht (geef hem een man en het grootste gedeelte van de wedstrijd gaat het goed) maar Boulie straalt natuurlijk meer rust uit.
Ik kom er niet echt uit, dat Boulo er in moet staat buiten kijf, maar hoe precies laat ik aan Van Basten over.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:01 schreef koningdavid het volgende:
Boulah op rechtsback tegen Portugal blijf ik ook geen verkeerde keus vinden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Tenx.. needed that one.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:01 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
en daar is niets mee miszegdquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zoals Cruijf al zei: "Beste man van het veld"
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:40 schreef Omkron het volgende:
Wie is Boellah en waarom is hij een dwaas?
Oh yesssssquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:08 schreef koningdavid het volgende:
Als er iemand een 'baas' is, is hij het wel.
ROFL!quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:01 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zat ik ook aan te denken. Kunnen De Cler of Van Bronckhorst überhaupt in het centrum uit de voeten?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:53 schreef ikke_ook het volgende:
Is Boulahrouz, Gio, Ooijer en de Cler niet mogelijk?Dat lijken mij de beste spelers.
Nee, die kunnen dat niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:12 schreef Noorman het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken. Kunnen De Cler of Van Bronckhorst überhaupt in het centrum uit de voeten?
Goede zaak. Van Basten heeft hopelijk eindelijk het licht gezien.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:38 schreef koningdavid het volgende:
Volgens Tom Egbers heeft Van Basten vanmiddag op de persconferentie gezegd dat Boulah "erg goed" speelde en dat de kans "heel groot" is dat Boulah zondag in de basis speelt.![]()
Komt nu de vraag: ten koste van wie. Hopen op Mathijssen maar.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:38 schreef koningdavid het volgende:
Volgens Tom Egbers heeft Van Basten vanmiddag op de persconferentie gezegd dat Boulah "erg goed" speelde en dat de kans "heel groot" is dat Boulah zondag in de basis speelt.![]()
Ik denk voor Heitinga. Geen slechte keus.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Komt nu de vraag: ten koste van wie. Hopen op Mathijssen maar.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
[afbeelding]
"Boulahrouz heeft m'n knikkers gestolen"
Boulah is dan ook gewoon echt de verlosser., als je dat niet ziet dan heb je geen verstand van voetbalquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik vond die Evert ten Eddie wel weer vreselijk hypen. Elke bal die die nep-hollander raakte was geweldig subliem. Bij de verschillende fouten die hij maakte tegen Argentinïe en Ivoorkust hield hij opvallend genoeg ineens even zijn mond dicht.![]()
Zo goed is Bouhlarouz niet. Maar direct volgt iedereen braaf de opinie makers en vinden we weer met zijn allen dat Bouhlarouz De Nieuwe Verlosser is.
Gelijk is het ook liefkozend 'Boulah' en is het de nieuwe knuffelallochtoon geworden. Wegwezen Ali B!
![]()
![]()
![]()
Heb je je enkelband wel om?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik vond die Evert ten Eddie wel weer vreselijk hypen. Elke bal die die nep-hollander raakte was geweldig subliem. Bij de verschillende fouten die hij maakte tegen Argentinïe en Ivoorkust hield hij opvallend genoeg ineens even zijn mond dicht.![]()
Zo goed is Bouhlarouz niet. Maar direct volgt iedereen braaf de opinie makers en vinden we weer met zijn allen dat Bouhlarouz De Nieuwe Verlosser is.
Gelijk is het ook liefkozend 'Boulah' en is het de nieuwe knuffelallochtoon geworden. Wegwezen Ali B!
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |