Mathijsen eruit, Boulahrouz erinquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik vond die Evert ten Eddie wel weer vreselijk hypen. Elke bal die die nep-hollander raakte was geweldig subliem. Bij de verschillende fouten die hij maakte tegen Argentinïe en Ivoorkust hield hij opvallend genoeg ineens even zijn mond dicht.![]()
Zo goed is Bouhlarouz niet. Maar direct volgt iedereen braaf de opinie makers en vinden we weer met zijn allen dat Bouhlarouz De Nieuwe Verlosser is.
Gelijk is het ook liefkozend 'Boulah' en is het de nieuwe knuffelallochtoon geworden. Wegwezen Ali B!
![]()
![]()
![]()
Wie is volgens jou dan beter?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:49 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Het is inherent aan voetbal dat als een speler een bal twee keer goed raakt het gelijk allemaal geweldig is. Probleem is dat zo'n simpele jongen dat ook direct zelf gaat geloven met alle gevolgen van dien. Een paar mindere wedstrijden en dan kan het afbranden weer beginnen door dezelfde mensen die hem eerder tot half god hadden verheven.
Tegen Ivoorkust maaide hij mooi over de bal heen waardoor een ivoriaan alleen op 2 meter van VD Sar kon opduiken. Hij kwam net te kort maar dat was mazzel voor 'Boulah-baby' en oranje.
We zullen zien tegen Portugal![]()
Ik heb De Natie hierbij gewaarschuwd......
Gadverdamme, wat praat jij eng!quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:49 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ga eens fietsen met je gezeur met een overduidelijke racistische insteekquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:49 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Het is inherent aan voetbal dat als een speler een bal twee keer goed raakt het gelijk allemaal geweldig is. Probleem is dat zo'n simpele jongen dat ook direct zelf gaat geloven met alle gevolgen van dien. Een paar mindere wedstrijden en dan kan het afbranden weer beginnen door dezelfde mensen die hem eerder tot half god hadden verheven.
Tegen Ivoorkust maaide hij mooi over de bal heen waardoor een ivoriaan alleen op 2 meter van VD Sar kon opduiken. Hij kwam net te kort maar dat was mazzel voor 'Boulah-baby' en oranje.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:49 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Jij bent een kloon..... toch?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:49 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Een keer een bal twee keer goed raakt?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:49 schreef Abe_Lenstra het volgende:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:23 schreef pberends het volgende:
WK 2010: 4 agressieve Marokmedelanders in de verdediging en we winnen het WK!
Ik zie 'm wel naar Barca of Chelsea gaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat heeft hij bij HSV te zoeken.
Snel naar een echte topclub met hem.
Een blok beton achterin is het beste wat je kunt hebben.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:53 schreef BigBadPete het volgende:
Boulahrouz is een Maroverdediger van het type scheermes: grof geweld en een beperkte techniek, in de opbouw heb je er niets aan.
Het is tekenend voor de Nederlandse voetbalarmoede dat hij zou snel omhooggeschreven wordt.
Opaquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:32 schreef H.Flick het volgende:
Dus Van Persie en Boula zijn allebei werkgever?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:53 schreef BigBadPete het volgende:
Boulahrouz is een Maroverdediger van het type scheermes: grof geweld en een beperkte techniek, in de opbouw heb je er niets aan.
Het is tekenend voor de Nederlandse voetbalarmoede dat hij zou snel omhooggeschreven wordt.
Dank u rijmpiet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:01 schreef bergkampf het volgende:
Daar is van Nistelrooy ja hij stift hm mooi en voor Khalid Bouhlarouz is iedere spits een prooi!
Science Fictionquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:01 schreef bergkampf het volgende:
Daar is van Nistelrooy ja hij stift hm mooi en voor Khalid Bouhlarouz is iedere spits een prooi!
Yeah, multi-rijm! Waar zijn mijn rappers??!?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:01 schreef bergkampf het volgende:
helden albumquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:01 schreef bergkampf het volgende:
Ja inderdaad, ik zie hem vaak genoeg ballen naar voren geven op het stropdasje. Hij speelt simpel en straalt zelfvertrouwen uit. Maar iedereen praat elkaar weer na dat hij niet zou kunnen opbouwen, laat Ooijer dan opbouwen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef Erwtensoep het volgende:
In de opbouw is hij ook prima, dat is gewoon weer elkaar nalullen dat hij dat niet kan.
Heb je de wedstrijden van Portugal gezien. Ronaldo maakt niks klaar. Alleen maar zinloze trucjes en de sterspeler uithangen.quote:
Is wel leuk om naar te kijken, en dan Nederland ook nog met de winst. Ik heb er zin in.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijden van Portugal gezien. Ronaldo maakt niks klaar. Alleen maar zinloze trucjes en de sterspeler uithangen.
Vanwege zijn "opbouwende kwaliteiten" die hij niet zou hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:03 schreef venomsnake het volgende:
Snapte sowiezo al niet waarom Boulah niet in de basis stond bij die andere wedstrijden..
quote:
Zie je die 2 niet staan achter mijn smiley dan??? >>>>quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:22 schreef I_dunno het volgende:
[..]
Let op, ik doe het nog één keer voor:
Christiano is dan één, maar dan komt er nog een woordje, namelijk Ronaldo en dat is dan.... ja... toe maar... zeg het maar.......
TWEE!!! Ja, goed zo!!!!
mwa van basten kan ook gewoon wat aan het testen zijn op de training(en)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:32 schreef tong80 het volgende:
Hij kan wel een baas zijn maar 90 % zeker dat ie niet speelt.
Volgens mij hebben wij een andere wedstrijd gezien dan jij dan, hij gaf echt een aantal prachtige passes tegen Argentinië hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:53 schreef BigBadPete het volgende:
Gebaseerd op die besloten training van gisteren?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:32 schreef tong80 het volgende:
Hij kan wel een baas zijn maar 90 % zeker dat ie niet speelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |