abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39121915
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik vond die Evert ten Eddie wel weer vreselijk hypen. Elke bal die die nep-hollander raakte was geweldig subliem. Bij de verschillende fouten die hij maakte tegen Argentinïe en Ivoorkust hield hij opvallend genoeg ineens even zijn mond dicht.

Zo goed is Bouhlarouz niet. Maar direct volgt iedereen braaf de opinie makers en vinden we weer met zijn allen dat Bouhlarouz De Nieuwe Verlosser is.

Gelijk is het ook liefkozend 'Boulah' en is het de nieuwe knuffelallochtoon geworden. Wegwezen Ali B!

Mathijsen eruit, Boulahrouz erin
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:49:52 #102
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_39122282
Het is inherent aan voetbal dat als een speler een bal twee keer goed raakt het gelijk allemaal geweldig is. Probleem is dat zo'n simpele jongen dat ook direct zelf gaat geloven met alle gevolgen van dien. Een paar mindere wedstrijden en dan kan het afbranden weer beginnen door dezelfde mensen die hem eerder tot half god hadden verheven.

Tegen Ivoorkust maaide hij mooi over de bal heen waardoor een ivoriaan alleen op 2 meter van VD Sar kon opduiken. Hij kwam net te kort maar dat was mazzel voor 'Boulah-baby' en oranje.

We zullen zien tegen Portugal

Ik heb De Natie hierbij gewaarschuwd......
pi_39122316
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:49 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Het is inherent aan voetbal dat als een speler een bal twee keer goed raakt het gelijk allemaal geweldig is. Probleem is dat zo'n simpele jongen dat ook direct zelf gaat geloven met alle gevolgen van dien. Een paar mindere wedstrijden en dan kan het afbranden weer beginnen door dezelfde mensen die hem eerder tot half god hadden verheven.

Tegen Ivoorkust maaide hij mooi over de bal heen waardoor een ivoriaan alleen op 2 meter van VD Sar kon opduiken. Hij kwam net te kort maar dat was mazzel voor 'Boulah-baby' en oranje.

Wie is volgens jou dan beter?
pi_39122434
Oh ja want dit was zijn eerste wedstrijd natuurlijk. Sodemieter toch op jongen, dit heeft niets met de kwaliteiten van Boula te maken, je hebt gewoon een hekel aan Marokkanen.
Houd van een lijntje.
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:55:00 #105
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_39122497
quote:

Gadverdamme, wat praat jij eng!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:55:39 #106
151789 Batman.
Tenenenenenennenene.....
pi_39122522
quote:

Ga eens fietsen met je gezeur met een overduidelijke racistische insteek
....BATMAN!!!!!!!!!!!!
pi_39122593
quote:

Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_39122717
quote:

Jij bent een kloon..... toch?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39123757

"Kijk niet zo naar me en haal die hand weg"
You've just been F'd in the A
pi_39123916
waarom zie ik allemaal foto's met slechte grappen eronder?
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:41:07 #111
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_39124474

"Ik wil vanavond meer met u naar bed! U doet pijn in mijn gaatje!"
Confidence through competence
pi_39126234
quote:

Een keer een bal twee keer goed raakt?

Wie heeft dan die Argentijnse defensie uit de wedstrijd gespeeld? Ed de Goey?
Boulah heerste gisteravond en dat heeft hij al veel vaker gedaan (o.a. zijn debuut tegen Engeland, remember?)
In Duitsland presteert hij vrijwel elke week op topniveau en wordt hij enorm gerespecteerd en gewaardeerd, maar meneer "Abe_Lenstra" vindt Boulah niet goed.

Gelukkig vinden Barca, Chelsea, en al die andere clubs die hem al een tijdje volgen dat wel.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_39126456
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij bent een kloon..... toch?
Dat zijn toch alle az'ers .
pi_39126498
WK 2010: 4 agressieve Marokmedelanders in de verdediging en we winnen het WK!
pi_39126664
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:23 schreef pberends het volgende:
WK 2010: 4 agressieve Marokmedelanders in de verdediging en we winnen het WK!
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_39127189
Wat heeft hij bij HSV te zoeken.

Snel naar een echte topclub met hem.
pi_39127398
Boulahrouz doet me denken aan de Stam-tijd, hij straalt rust en degelijkheid uit. Tegelijkertijd vind ik 't zo ontzettend jammer dat Stam niet meer meedoet, wat 'n defensie hadden we dan gehad

Hoe de invulling tegen Portugal zou moeten zijn? Ooijer kan ook goed overweg op rechts en zal dan Figo vaker tegenkomen dan C. Ronaldo. De Cler op links zie ik meer zitten dan Gio. Ik ben al langer geen fan van Gio, die laat mijns inziens teveel verdedigende steekjes vallen. De Cler zou C. Ronaldo in z'n broekzak moeten kunnen hebben.
Met Boulah op Pauleta en Mathijsen daar omheen moet de hele aanval van Portugal onschadelijk gemaakt kunnen worden

Ik zie 't wel zitten
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_39127959
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat heeft hij bij HSV te zoeken.

Snel naar een echte topclub met hem.
Ik zie 'm wel naar Barca of Chelsea gaan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39127984
Boulahrouz is een Maroverdediger van het type scheermes: grof geweld en een beperkte techniek, in de opbouw heb je er niets aan.
Het is tekenend voor de Nederlandse voetbalarmoede dat hij zou snel omhooggeschreven wordt.
pi_39128229
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:53 schreef BigBadPete het volgende:
Boulahrouz is een Maroverdediger van het type scheermes: grof geweld en een beperkte techniek, in de opbouw heb je er niets aan.
Het is tekenend voor de Nederlandse voetbalarmoede dat hij zou snel omhooggeschreven wordt.
Een blok beton achterin is het beste wat je kunt hebben.
Voor de opbouw geeft hij de bal gewoon af.
pi_39128357
In de opbouw is hij ook prima, dat is gewoon weer elkaar nalullen dat hij dat niet kan.
Houd van een lijntje.
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:32:25 #122
100496 H.Flick
Turn-based
pi_39129966
Dus Van Persie en Boula zijn allebei werkgever?
  donderdag 22 juni 2006 @ 23:35:59 #123
137910 daaaaan
bla die bla
pi_39133304
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:32 schreef H.Flick het volgende:
Dus Van Persie en Boula zijn allebei werkgever?
Opa
  donderdag 22 juni 2006 @ 23:59:45 #124
151789 Batman.
Tenenenenenennenene.....
pi_39134126
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:53 schreef BigBadPete het volgende:
.

Zo vervelend, al die mensen die normaal nooit naar voetbal kijken en die denken dat ze er tijdens een WK ineens verstand van hebben .
....BATMAN!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 00:01:48 #125
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_39134199
Daar is van Nistelrooy ja hij stift hm mooi en voor Khalid Bouhlarouz is iedere spits een prooi!
Ado is the pride of Holland!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')