Peer is inderdaad de allerlekkerstequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:22 schreef k_man het volgende:
Als het warm wordt zijn de altijd als eerste op in de supermarkt.
De aller- aller- allerlekkerste waterijsjes.![]()
Wie is er nog meer fan van perenijsjes?![]()
quote:
Je had je moeten beklagen bij de filiaalleider. Wat denken ze wel, zomaar geen perenijsjes meer verkopen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]en 22:22
Ik was maanden geleden al heel erg bang dat de AH ze niet meer verkochtZe waren gewoon niet meer in het assortiment! Echt heel erg eng; aardbei was er nog wel, maar geen perensmaak. Maandenlang in spanning gezeten en toen kwamen ze terug
![]()
Ik eh, heb me beklaagdquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:28 schreef k_man het volgende:
Je had je moeten beklagen bij de filiaalleider. Wat denken ze wel, zomaar geen perenijsjes meer verkopen?![]()
Heb je niet gelezen over de mislukte perenoogst?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik eh, heb me beklaagdmaar die arme man wist ook niet waarom ze er niet waren
![]()
Ik durf tegen jou niet meer te zeggen dat ik iets niet ken/herken, danwel ooit van gehoord heb. Kom je zeker aanzetten met een plaatje van een verlept perenveld en dan moet ik weer aan klokken denken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:32 schreef Lienekien het volgende:
Heb je niet gelezen over de mislukte perenoogst?![]()
Ja, een foto van peren die maar niet van de grond komen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik durf tegen jou niet meer te zeggen dat ik iets niet ken/herken, danwel ooit van gehoord heb. Kom je zeker aanzetten met een plaatje van een verlept perenveld en dan moet ik weer aan klokken denken.
Geen idee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:38 schreef Isabeau het volgende:
Zo ziet mijn verpakking er echt niet uit hè. Is dat de WK-versie?
Ja, die heb ik!quote:
Net lid geworden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:40 schreef Biancavia het volgende:
Whehehe.
http://perenijs-is-onwijs.hyves.seweso.com/
En is het het waard?quote:
Jij bent ook haiverquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En is het het waard?
Eigenlijk moeten we nu in één keer allemaal lid worden!![]()
En ik wist het niet eens!quote:
quote:
Ruikt ie nog steeds naar hond? Of ruik je dat al niet meer?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:39 schreef Typmuts het volgende:
He, jij bent toch de vriendin van Jeroen?!?!
Maar ehh.......Raketjes zijn ook super lekker!
Dat waren toch die yogho yogho ijsjes?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Zijn die Festini's met een spreuk op het stokje, of is dat een ander merk?
Idd, die waren ook erg lekker!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat waren toch die yogho yogho ijsjes?
excuse me?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:42 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Ruikt ie nog steeds naar hond? Of ruik je dat al niet meer?
Hij heeft bij ons in de klas gezeten en hij rook toen redelijk naar de honden. Het was zelfs zo, als het had geregent dan rook je hem net als bij een echte hond erger dan normaal!quote:
Geen idee. Het enige dat me bijstaat was, dat er altijd een spreuk op het stokje stond die je pas zag als je de laatste hap nam. Ik zal eens een assortiment aan perenijsjes aanschaffen zodat ik uit kan zoeken welke het waren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat waren toch die yogho yogho ijsjes?
dat sowiesoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:05 schreef Whiskers het volgende:
Festini perenijsjes zijn stiekem eigenlijk lekkerder dan echte peren![]()
En weer een fan er bijquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:54 schreef NoSigar het volgende:
Ik had ergens in Cul gelezen dat ze lekker waren en het zelf uitgeprobeerd. Het klopt!
En in plaats van saai gebak of appelflappen trakteer ik volgende week op mijn werk op perenijsejes!
Helaas nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
*Meldt*.
Zometeen checken of er nog enkele exemplaren over zijn in het vriesvak!
is dat spul eigenlijk 100% peer of zit er nog meer bijquote:Op zondag 2 juli 2006 15:58 schreef octopussy het volgende:
Perenijsjes![]()
ik ben ook altijd blij verrast als ik weer een perenijsje in de vriezer vind, er zitten er meer in het pak dan je denkt![]()
Je wilt toch niet zeggen dat je ze nooit gehad hebt hè?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:35 schreef Aarde het volgende:
[..]
is dat spul eigenlijk 100% peer of zit er nog meer bij
ik heb ze zeker wel gehad... lang lang geleden... nooit meer aan gedacht tot dit topicquote:Op zondag 2 juli 2006 18:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je ze nooit gehad hebt hè?![]()
Want?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:24 schreef Biancavia het volgende:
Ja, lekker zijn ze, maar waarom moet er nou weer zo houten ijsstokje aan zitten?
Houten ijsstokjes. *ril*
klinkt stukken minder gezond dan ik verwacht hadquote:Op zondag 2 juli 2006 19:01 schreef k_man het volgende:
water, perenpuree (20%), glucose-fructosesiroop, suiker, stabilisator(johannesbroodpitmeel), natuurlijke aroma's, voedingszuur (citroenzuur), vitamine C.
Spam, geen namen noemen van Merken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:22 schreef k_man het volgende:
Als het warm wordt zijn ze altijd als eerste op in de supermarkt.
De aller- aller- allerlekkerste waterijsjes.![]()
Wie is er nog meer fan van perenijsjes?![]()
Ik heb van de week ook pas mijn eerste perenijsje op.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je ze nooit gehad hebt hè?![]()
En? Hoe beviel je eerste keer?quote:Op zondag 2 juli 2006 22:48 schreef Urnie het volgende:
Ik heb van de week ook pas mijn eerste perenijsje op.![]()
Ja klaaged ebij een topic van mij over spam. Waarom Festina noemen. Gewoon Perenijsjes is net zo goed. Ben blij dat ook K-man nu weet wat Spam is en de pot verwijt de ketel dat ie zwart zietquote:
Haha, jij moet nog even leren wat spam precies inhoudtquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:18 schreef karel007 het volgende:
[..]
Ja klaaged ebij een topic van mij over spam. Waarom Festina noemen. Gewoon Perenijsjes is net zo goed. Ben blij dat ook K-man nu weet wat Spam is en de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet
Gefrustreerd dat z'n topic op slot zit geloof ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haha, jij moet nog even leren wat spam precies inhoudt![]()
En ik eet net mijn laatste opquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog] heeft geen perenijsjes[/me]
[me=PdeHoog wil wel perenijsjes, maar de winkel is dicht
quote:
ijsjes met spreuken op het stokje?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Gisteravond m'n buurvrouw kennis laten maken met het fenomeen perenijsje. Ze was gelijk verkocht.
Deze waren van het merk Festini.
Trouwens zonder spreuk. Die zoektocht gaat nog door.
Het waren perenijsjes met spreuken op de stokjes. Weet alleen niet welk merk. Dat was zo'n jaar of 3 geleden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
ijsjes met spreuken op het stokje?
jaren geleden waren er yogho yogho ijsjes [ lekker![]()
]
en die haden spreuken o de ijsstokjes staan
Dankje voor de tip.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net twee dozen ingeslagenIn de aanbieding bij de AH
Alles voor de peerijsjesquote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Je bent geweldigquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
* PdeHoog schuift een perenijsje richting ChipsZak.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je bent geweldig![]()
Op jou kan ik rekenen!![]()
.
Je bent echt peer! (het toeval wil dat een vriendin en ik een fruit-woordenboek hadden, en peer stond voor aardig/tof )
quote:
ik kan me wel ijsstokjes herinneren waarop een vraag stond, het antwoord stond dan onder het ijs op het stokkie. (beetje kindertriviant-achtige vragen dacht ik)quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het waren perenijsjes met spreuken op de stokjes. Weet alleen niet welk merk. Dat was zo'n jaar of 3 geleden.
True! Maar nog steeds niet zo lekker als peerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:22 schreef BobbyJames het volgende:
Gister de AH hier gecheckt, waren ze gewoon uitverkocht![]()
Heb nu de aardbeien variant, die is ook goed te doen ..!
yogho yogho had wel aan twee kanten van die tekstjesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:03 schreef Vava het volgende:
Ik kan me ook vaag iets herinneren van iets op de stokjes, behalve ijsis een jaar of 3 geleden denk ik...
Die waren ook lekker jaquote:
Gisteren een pak gekocht en dan zijn ze 21 cent per stuk!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn favo ijsje!![]()
En als je er 1 koopt zijn ze ook niet belachelijk duur.
iets van 60 cent![]()
Werk? Hopelijk woon je in een andere tijdzonequote:Op zondag 9 juli 2006 03:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu heel erg veel behoefte aan een perenijsjemaar ik zit op mijn werk en hier zijn geen perenijsjes.
Jee...wat erg...hebben ze waar jij woont geen ziekenhuizen?quote:Op zondag 9 juli 2006 03:53 schreef Agiath het volgende:
Werk? Hopelijk woon je in een andere tijdzoneAnders begin ik aan hele rare dingen te denken met "werk"
Kan je daar fokken dan?quote:Op zondag 9 juli 2006 04:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jee...wat erg...hebben ze waar jij woont geen ziekenhuizen?Wat sneu nou.
Die zijn idd hartstikke smerig!quote:
Wijze woordenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:11 schreef Vava het volgende:
Aardbei vind ik minder, dat perenijs is echt het lekkerst!
Neequote:
M'n vriendin vind ze niet lekker, maar dat komt omdat ze er teveel gegeten had toen ze Pfeiffer had en sindsdien smaken ze haar niet meer.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:39 schreef Agiath het volgende:
Vandaag de laatste doos die ze nog hadden bij AH gehaald
Ze zijn zooooo lekker...
Ik en een vriend hadden het er nog over, is er eigenlijk wel iemand op de wereld die dit niet lekker zou vinden?
Nee das juist lekker ! ik kauw altijd nog even door op het houtje als mn ijsje op isquote:Op zondag 9 juli 2006 09:03 schreef Poedel het volgende:
[..]
Die zijn idd hartstikke smerig!
Het onderste deel van je ijsje smaakt altijd van hout.. Blèèèèèh..![]()
Niet dus.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:10 schreef k_man het volgende:
Ik heb er nog maar eentje in de vriezer. Die gaat nú op.
Dus maar hopen dat ze maandag te koop zijn.
We hebben vandaag exact hetzelfde gedaanquote:Op maandag 10 juli 2006 21:17 schreef k_man het volgende:
Niet dus.![]()
Alleen die met aardbei. Dus nou heb ik maar Ben & Jerry's gekocht. Ook lekker, maar wel moddervet.
GMTAquote:Op maandag 10 juli 2006 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hebben vandaag exact hetzelfde gedaanDe perenijsjes waren op en ik heb Karamel Sutra van B&J meegenomen.
0.75 cent is wel heel weinig.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jaren geleden als ik met vrienden een ijsje gingen halen bij de snackbar en aan onze moeder geld vroegen. Kwam iedereen met 3 gulden voor een magnum en ik met (ik geloof) 0.75 cent voor een perenijsje
met zo'n nick zul je wel heel wat ijsjes likken lijkt mequote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:15 schreef kleineblondetrut het volgende:
[..]
0.75 cent is wel heel weinig.![]()
Die ijsjes zijn heerlijk, zeker met dit weer. En ik kan er zo vier, vijf van op zonder misselijk te worden, iets wat ik met veel andere ijsjes niet moet proberen.![]()
Dat is de pest met deze ijsjes, als 'ie op is blijf je denken: meer, méer!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:15 schreef kleineblondetrut het volgende:
Die ijsjes zijn heerlijk, zeker met dit weer. En ik kan er zo vier, vijf van op zonder misselijk te worden, iets wat ik met veel andere ijsjes niet moet proberen.![]()
peren zijn gewoon mjummiequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is de pest met deze ijsjes, als 'ie op is blijf je denken: meer, méer!!!![]()
Niet zo negatief! Ik noem het eerder een prettige bijkomstigheid.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is de pest met deze ijsjes, als 'ie op is blijf je denken: meer, méer!!!![]()
Ik had ook de laatstequote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik had de laatste doos bij de AH(gisteren waren ze op, maar toen had ik er nog 2)
*schop*quote:
Ze zijn inderdaad anders van smaak geworden, minder lekker.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:27 schreef Harry_Sack het volgende:
ik koop ze niet meer sinds ze de formule hebben veranderd in 2003, de ijsjes zijn zoeter, groter, maar ook duurder en die oude hadden structuur, een soort bevroren perendiksap ofzo, die nieuwe hebben dat niet en dat maakt ze een stuk minder. Van mij hadden ze die vervelende spreuken op de stokjes mogen houden en alles in de oude formule mogen houden
Misschien is de perentijd voorbij?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:53 schreef Zpottr het volgende:
Shit, volgens mij hebben ze ze veranderd sinds een maand of zo geleden. De doos die ik gisteren kocht is zoeter, minder peer en meer siroop of zo. Eeuwig zonde!
Geen woorden maar daden:quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:49 schreef Erosjuhhh het volgende:
* Erosjuhhh heeft nog steeds 3 dozen in de vriezer
Echt welquote:
Begin je eigen topic ofzo.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:23 schreef SiGNe het volgende:
mijn topper voor de zomer wordt de Magnum extra puur, ooh die is echt goddelijk lekker..
Goed idee ga ze komend week ook weer eens scorenquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik wou gister dit topic al kicken, we hebben ze ook weer o+
Nou nou nou..ik zeg niet dat de perenijsjes niet top zijn, sterker nog dat zijn ze wel (m'n meest favoriete waterijsje zelfs), ik zeg alleen dat de Magnum Puur ook erg lekker is.quote:
Wak k_man zei.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nou nou nou..ik zeg niet dat de perenijsjes niet top zijn, sterker nog dat zijn ze wel (m'n meest favoriete waterijsje zelfs), ik zeg alleen dat de Magnum Puur ook erg lekker is.
De ene keer heb je zin in een waterijsje (Festini peer dus) de andere keer een roomijsje..
ik ga nu een poging wagenquote:
Hehe, dan heb ik mijn 2 stuks fruit voor de dag ook weer opquote:Op maandag 23 april 2007 15:09 schreef Natalie het volgende:
In 't kader van 'eet genoeg vitamine c per dag' moet ik ook weer eens een doos gaan halen
ze smaken inderdaad anders sinds een jaartje of 2, vroeger was het een bevroren peer met een stokje erin qua smaak, volgens mij doen ze er nu meer water bij.quote:Op maandag 23 april 2007 21:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Vroeger vond ik ze echt heel lekker.
Nu heb ik vorige week een doos met mix ijsjes gehaald waar ook 2 Festini perenijsjes zaten, maar ik vond ze helemaal niet zo erg lekker meer als dat ik dacht dat ze waren![]()
Ik heb recent ook de sinaasappelvariant ontdekt en die zijn idd heerlijk!quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:51 schreef conleche het volgende:
Ik heb voor vanavond mijn laatste sinaasappelfestini ijsje als toetje bedacht en die zijn GOD-DE-LIJK. Door de verhalen hier zal ik ook eens de perenvariant nemen. Zijn ze ook iets zurig? Dat vind ik nl. bij de sinaasappelsmaak zo lekker!
ik heb gewoon 3 dozen perenijs gekochtquote:Op maandag 11 juni 2007 17:13 schreef Urnie het volgende:
Deze week in de bonus bij AH, dus 3 dozen halen, 2 betalen.
Mijn vriezer ligt alweer vol met verschillende smaken.
Ook als je er 3 of 4 achter elkaar eet?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik heb gewoon 3 dozen perenijs gekocht
volgens m'n vriendin zijn ze ook nog eens Sonja Bakker proof
Niet bij nadenken. Het derde ijsje is meestal het lekkerstquote:Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ook als je er 3 of 4 achter elkaar eet?![]()
![]()
Helaas klopt het nog ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:08 schreef tomttt het volgende:
[..]
Niet bij nadenken. Het derde ijsje is meestal het lekkerst![]()
zag ik laatst ook ja, ik heb maar gewoon de oude vertrouwde gekochtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:37 schreef Herodus het volgende:
Hey , ik zag bij de AH 2 verpakkingen.
Eentje waarbij wordt benadrukt dat er geen kunstmatige spullen inzitten, en een ander gewoon de oude vertrouwde. Heb ik te maken met een overgang in verpakkingen?
Of kan het zijn dat er tegenwoordig twee varianten op de markt zijn? Ik heb die toevoegingen vrije gekocht omdat ik dacht dat dat de nieuwe verpakking was, maar later zag ik dat de andere er ook nog waren.
Voor je het weet sta je gedreadlocked en met een clownsmasker op te demonstreren bij een of andere G8 meeting, dus ik heb liever die oude, met toevoegingen als ik kan kiezen.
Maar kent iemand het verschil tussen de twee verpakingen?
Die van de AH zijn ook goed te doen. Maar die van Festini zijn natuurlijk het bestequote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:09 schreef xxjosjex het volgende:
Ik heb van de week uit noodzaak een pak huismerk peerijs bij de Plus gehaald. Ik snap dat ze het durven te verkopen, gadverdamme....
En die van de Aldi zijn wel ok, maar halen het ook niet bij die van Festini!!
bedoel ik natuurlijk!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:09 schreef xxjosjex het volgende:
Ik snap niet dat ze het durven te verkopen, gadverdamme....
Bereid je voor op een kleine teleurstelling, vroeger waren ze lekkerder..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:01 schreef Elvi het volgende:
Oeh goed plan! Perenijsjes! Die heb ik echt al jaaaaaren niet op en ik vond ze zó lekker vroeger!![]()
Volquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bereid je voor op een kleine teleurstelling, vroeger waren ze lekkerder..
Ok, ze zijn nog steeds heerlijk , maar toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |