Idd, die waren ook erg lekker!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat waren toch die yogho yogho ijsjes?
excuse me?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:42 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Ruikt ie nog steeds naar hond? Of ruik je dat al niet meer?
Hij heeft bij ons in de klas gezeten en hij rook toen redelijk naar de honden. Het was zelfs zo, als het had geregent dan rook je hem net als bij een echte hond erger dan normaal!quote:
Geen idee. Het enige dat me bijstaat was, dat er altijd een spreuk op het stokje stond die je pas zag als je de laatste hap nam. Ik zal eens een assortiment aan perenijsjes aanschaffen zodat ik uit kan zoeken welke het waren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat waren toch die yogho yogho ijsjes?
dat sowiesoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:05 schreef Whiskers het volgende:
Festini perenijsjes zijn stiekem eigenlijk lekkerder dan echte peren![]()
En weer een fan er bijquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:54 schreef NoSigar het volgende:
Ik had ergens in Cul gelezen dat ze lekker waren en het zelf uitgeprobeerd. Het klopt!
En in plaats van saai gebak of appelflappen trakteer ik volgende week op mijn werk op perenijsejes!
Helaas nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
*Meldt*.
Zometeen checken of er nog enkele exemplaren over zijn in het vriesvak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |