Ja klaaged ebij een topic van mij over spam. Waarom Festina noemen. Gewoon Perenijsjes is net zo goed. Ben blij dat ook K-man nu weet wat Spam is en de pot verwijt de ketel dat ie zwart zietquote:
Haha, jij moet nog even leren wat spam precies inhoudtquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:18 schreef karel007 het volgende:
[..]
Ja klaaged ebij een topic van mij over spam. Waarom Festina noemen. Gewoon Perenijsjes is net zo goed. Ben blij dat ook K-man nu weet wat Spam is en de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet
Gefrustreerd dat z'n topic op slot zit geloof ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haha, jij moet nog even leren wat spam precies inhoudt![]()
En ik eet net mijn laatste opquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog] heeft geen perenijsjes[/me]
[me=PdeHoog wil wel perenijsjes, maar de winkel is dicht
quote:
ijsjes met spreuken op het stokje?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Gisteravond m'n buurvrouw kennis laten maken met het fenomeen perenijsje. Ze was gelijk verkocht.
Deze waren van het merk Festini.
Trouwens zonder spreuk. Die zoektocht gaat nog door.
Het waren perenijsjes met spreuken op de stokjes. Weet alleen niet welk merk. Dat was zo'n jaar of 3 geleden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
ijsjes met spreuken op het stokje?
jaren geleden waren er yogho yogho ijsjes [ lekker![]()
]
en die haden spreuken o de ijsstokjes staan
Dankje voor de tip.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net twee dozen ingeslagenIn de aanbieding bij de AH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |