0.75 cent is wel heel weinig.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jaren geleden als ik met vrienden een ijsje gingen halen bij de snackbar en aan onze moeder geld vroegen. Kwam iedereen met 3 gulden voor een magnum en ik met (ik geloof) 0.75 cent voor een perenijsje
met zo'n nick zul je wel heel wat ijsjes likken lijkt mequote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:15 schreef kleineblondetrut het volgende:
[..]
0.75 cent is wel heel weinig.![]()
Die ijsjes zijn heerlijk, zeker met dit weer. En ik kan er zo vier, vijf van op zonder misselijk te worden, iets wat ik met veel andere ijsjes niet moet proberen.![]()
Dat is de pest met deze ijsjes, als 'ie op is blijf je denken: meer, méer!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:15 schreef kleineblondetrut het volgende:
Die ijsjes zijn heerlijk, zeker met dit weer. En ik kan er zo vier, vijf van op zonder misselijk te worden, iets wat ik met veel andere ijsjes niet moet proberen.![]()
peren zijn gewoon mjummiequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is de pest met deze ijsjes, als 'ie op is blijf je denken: meer, méer!!!![]()
Niet zo negatief! Ik noem het eerder een prettige bijkomstigheid.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is de pest met deze ijsjes, als 'ie op is blijf je denken: meer, méer!!!![]()
Ik had ook de laatstequote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik had de laatste doos bij de AH(gisteren waren ze op, maar toen had ik er nog 2)
*schop*quote:
Ze zijn inderdaad anders van smaak geworden, minder lekker.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:27 schreef Harry_Sack het volgende:
ik koop ze niet meer sinds ze de formule hebben veranderd in 2003, de ijsjes zijn zoeter, groter, maar ook duurder en die oude hadden structuur, een soort bevroren perendiksap ofzo, die nieuwe hebben dat niet en dat maakt ze een stuk minder. Van mij hadden ze die vervelende spreuken op de stokjes mogen houden en alles in de oude formule mogen houden
Misschien is de perentijd voorbij?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:53 schreef Zpottr het volgende:
Shit, volgens mij hebben ze ze veranderd sinds een maand of zo geleden. De doos die ik gisteren kocht is zoeter, minder peer en meer siroop of zo. Eeuwig zonde!
Geen woorden maar daden:quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:49 schreef Erosjuhhh het volgende:
* Erosjuhhh heeft nog steeds 3 dozen in de vriezer
Echt welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |