is dat spul eigenlijk 100% peer of zit er nog meer bijquote:Op zondag 2 juli 2006 15:58 schreef octopussy het volgende:
Perenijsjes![]()
ik ben ook altijd blij verrast als ik weer een perenijsje in de vriezer vind, er zitten er meer in het pak dan je denkt![]()
Je wilt toch niet zeggen dat je ze nooit gehad hebt hè?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:35 schreef Aarde het volgende:
[..]
is dat spul eigenlijk 100% peer of zit er nog meer bij
ik heb ze zeker wel gehad... lang lang geleden... nooit meer aan gedacht tot dit topicquote:Op zondag 2 juli 2006 18:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je ze nooit gehad hebt hè?![]()
Want?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:24 schreef Biancavia het volgende:
Ja, lekker zijn ze, maar waarom moet er nou weer zo houten ijsstokje aan zitten?
Houten ijsstokjes. *ril*
klinkt stukken minder gezond dan ik verwacht hadquote:Op zondag 2 juli 2006 19:01 schreef k_man het volgende:
water, perenpuree (20%), glucose-fructosesiroop, suiker, stabilisator(johannesbroodpitmeel), natuurlijke aroma's, voedingszuur (citroenzuur), vitamine C.
Spam, geen namen noemen van Merken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:22 schreef k_man het volgende:
Als het warm wordt zijn ze altijd als eerste op in de supermarkt.
De aller- aller- allerlekkerste waterijsjes.![]()
Wie is er nog meer fan van perenijsjes?![]()
Ik heb van de week ook pas mijn eerste perenijsje op.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je ze nooit gehad hebt hè?![]()
En? Hoe beviel je eerste keer?quote:Op zondag 2 juli 2006 22:48 schreef Urnie het volgende:
Ik heb van de week ook pas mijn eerste perenijsje op.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |