quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:17 schreef Belana het volgende:
ik werd ook nogal recalcitrant van opmerkingen als: je moet puffen op "altijd is kortjakje ziek" 6keer kort en 1 keer lang. alsof dat je bezig houdt. als je maar een aantal keer puft en de laatste keer lang. en zo waren er wel meer dingen waarvan ik dacht: ja hoor, tuuuuuurlijk!
Terwijl ik dat juist ook weer vond van mijn Mensendieckles vorige keer. Veel ontspannen, geen kortjakje en het heeft mij geholpen met de bevalling. Ligt er blijkbaar maar net aan wie het geeft.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:35 schreef Belana het volgende:
ik vond wat dat betreft de yoga de vorige keer gewoon echt leuker. dat was op ontspannen gericht en ook wel op wat houdingen die prettig zouden kunnen zijn tijdens de bevalling, beetje babbelen, en veeeeeel ontspanning. Ik vond dat echt heerlijk
schimmelinfectie?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:06 schreef sweaty het volgende:
Even 2 vraagjes: heb vanaf maandag pijn aan mijn tong. Het voelt alsof hij opgezet is, maar is dat niet. Wel is hij echt wit! en achterin helemaal kapot. Normaal gesproken is mijn tong mooi roze. Op het internet kon ik niet heel veel vinden, dus bel zoiezo de dokter morgen. Vroeg me af of dit met de zwangerschap te maken heeft, of dat ik gewoon een infectie heb ofzo. Heb ook pijn met slikken. Iemand dit ook gehad (ben bijna 21 weken)
2e vraagje: worden zwangerschapscursussen eigenlijk vergoed door het ziekenfonds?
gevonden op goeie site:quote:
Ik moest denken aan spruw toen ik je stukje las...zou zowieso echt even naar de dok. gaan.quote:Beste Karin, Je hebt waarschijnlijk spruw in je mond. Het wordt veroorzaakt door de Candida schimmel die ook zorgt voor vaginale schimmels. Je kunt het zonder probleem in de zwangerschap gebruiken. Spruw komt ook vaak voor bij pasgeboren kindjes. Ook zij gebruiken Daktarin Gel en Nystatine.
Candida is een hardnekkige schimmel. Het is verstandig gelijktijdig eventuele vaginale schimmels en voetschimmel te behandelen. Voetschimmel met Miconazolnitraatcrème, zonder recept verkrijgbaar bij de drogist of apotheek, en voor vaginale schimmel kun je het beste een recept vragen. Was alle textiel dat in aanraking komt met deze schimmel op 60 graden. Ga, na het verdwijnen van de symptomen, nog twee weken door met het gebruiken van de medicijnen en met de extra hygiëne-maatregelen. Wat ook zinnig is, is om drankjes te nuttigen met een hoog zuurgehalte, zoals sinaasappelsap of bosbessensap. Daar kan de schimmel niet tegen. De schimmel houdt juist van zoet en melk.
Deze ga ik niet inkoppen...neequote:Op woensdag 21 juni 2006 20:18 schreef sweaty het volgende:
Zat ook al te denken aan een schimmelinfectie, maar hoe kom je daar in godsnaam aan? Het doet echt zeer!!
Dan krijg je wel aaaaaaaaaaaalle aandacht van onsquote:
Ik moet me ook al inhouden....quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:38 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Deze ga ik niet inkoppen...nee, ik ga het niet doen
, nee
, nee
![]()
sorry, melig![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik moet me ook al inhouden....
maar ik mag helemaaaaal niets zeggen geloof ik...
Aaaaaaaaaaah, toe nou, doe dan, doe danquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:38 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Deze ga ik niet inkoppen...nee, ik ga het niet doen
, nee
, nee
![]()
sorry, melig![]()
quote:
Heb je geen linkje voor ons Poemojn. Klikken op eigen risico enzoquote:
ogen open tijdens persen....ik maak hier wel aantekeningen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:49 schreef YPPY het volgende:
Het enige wat ze meerdere keren heeft benadrukt, is dat je je ogen open moet houden tijdens het persen om te voorkomen dat je een rood hoofd krijgt dat ook na de bevalling nog een tijdje blijft.
Je kan altijd nog zondagavond bevallenquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:09 schreef LadyS het volgende:
ja, maar die wedstrijd is alweer afgelopenHij was allang blij dat het geen beslissende was
SkYppyquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:03 schreef Belana het volgende:
jouw naam mag wel aangepast in het lijstje Yppy
Ja, vlak voor de tweede helft de sluizen openzetten en vort met die aandachttrekkerijquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:13 schreef snoopy het volgende:
[..]
Je kan altijd nog zondagavond bevallen![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:19 schreef Lois het volgende:Dutchie en Husband gefeliciteerd met Cas
Leon is grote broer!
Ik ben helemaal op de hoogte gehouden op kantoor dus ik zat vanmorgen al te juichen bij het goede nieuws, alleen begrepen mijn collega's niet zo goed waarom![]()
Dit is het enige wat ik kan vinden over Cas en Dutchie, maar er staat ook iets over opereren in enzo.. heb ik ergens nu iets gemist?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:57 schreef Andrea001 het volgende:
Wat fijn dat kleine Cas niet geopereerd hoeft te worden!! Lekker naar huis en genieten!![]()
Idd raar...quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:41 schreef Belana het volgende:
wat raar ireth, als ik zoek op cas op pagina 5 vorige topic vind ik het welnou ja, whatever...
ben benieuwd hoe het nu is met dutch en CM en ik wil foto's
Meiden, meiden toch. Ik heb me keurig netjes gedragen hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik moet me ook al inhouden....
maar ik mag helemaaaaal niets zeggen geloof ik...
Leuk héquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:29 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben trouwens in een echte groeispurt beland, qua gewicht maar ook qua buik. Leuk om te zien (vooral die buik dan he!)
Bah, foutje van de natuur dat we op dit moment extra gevoelig zijn, kunnen we helemaal neit gebruikenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:46 schreef sweaty het volgende:
[..]
Zit in de zenuwen, vanmiddag de 20 weken echo. Als alles maar goed is.....
En, wordt het een meisje of een jongen![]()
Je zou kunnen spoelen met koude kamillethee en eventueel als je het lekker vind ook drinken. Kamille ontsmet op een natuurlijk manier. Het zou dus kunnen helpen tegen de schimmel...quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:46 schreef sweaty het volgende:
[..]
Meiden, meiden toch. Ik heb me keurig netjes gedragen hoor, ben net terug van de dokter, inderdaad een schimmelinfectie. Waarschijnlijk had ik een sneetje in mijn tong en door de verminderde weerstand die je nu hebt kan je dus een schimmelinfectie krijgen (wat is dat toch een ontzettend goor woord)
Krijg er geen medicijnen voor omdat het effect op zwangere vrouwen nog niet goed is getest. Voor de zekerheid is mijn suiker ook nog even geprikt, maar die was goed. Pijn wordt wel minder, en moet over een week of 2 weg zijn!!!!!
Zit in de zenuwen, vanmiddag de 20 weken echo. Als alles maar goed is.....
En, wordt het een meisje of een jongen![]()
Mary broekhuijsen ( met de pakkende titelquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:52 schreef chacama het volgende:
@nanalu...welk boek is dat?
Ik wil dit maal ook proberen om weer borstvoeding te geven. Alleen de vorige keer is het allemaal fout gegaan. En heb ik het na 3 maanden kolven opgegeven. Alle hulp is dus welkom.
Succes met de krampen. Wie weet is dit het voorwerk en gaat het dadelijk lekker snel....
pssssst..... en soms heb je in het begin zelfs TWEE van die enorme luiers nodigquote:Op donderdag 22 juni 2006 07:58 schreef YPPY het volgende:
Gisteren heb ik kraamverband gekocht. Wat is dat mega.Ik verwachtte gewoon groot maandverband. Nu ga ik nog meer ontkennen dat ik ooit moet bevallen.
![]()
Zullen we het gezellig samen doen? Synchroon bevallen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:39 schreef nanalune het volgende:
(...) menstruatiekrampjes melden zich ook weer vrolijk, en ik geloof dat ik lekker in mijn vel zit , dus vandaag ga ik ervoornu beebie nog
Wow waar moet je het laten :Squote:Op donderdag 22 juni 2006 12:07 schreef owlet het volgende:
[..]
pssssst..... en soms heb je in het begin zelfs TWEE van die enorme luiers nodig![]()
of om het kwartierquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:17 schreef Ladybos het volgende:
en dan moet je ze om het uur verschonen
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:17 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Zal dus maar geen string dragen, of in m'n ziekenhuis tas stoppen![]()
Ik heb ze wel gebruikt, maar als ik de verhalen zo lees hier (over vuistgrote stolsels enzoquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:25 schreef lady-wrb het volgende:
misschien een hele domme vraag, maar ik heb dus echt geen flauw idee.
heb je ook kraamverbanden nodig als je een ks gehad hebt?
Neeeeeeeeeeeee!quote:
en dat met dat warme weerquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:33 schreef Belana het volgende:
ow god ja, dat komt natuurlijk ook allemaal6 weken ongesteld... dat was ik even vergeten...
Hee, hee, hee!!!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:39 schreef nanalune het volgende:
Sugar , fijn dat je nu weet wat het is, en inderdaad :spoelen met zure sapjes werkt inderdaad , je kan ook zoeken op google bij 'spruw bij beebies'daar staan veel gezonde tips tegen schimmel.
Kan, hoeft niet, meestal wat minder dan na een vaginale bevalling.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:25 schreef lady-wrb het volgende:
misschien een hele domme vraag, maar ik heb dus echt geen flauw idee.
heb je ook kraamverbanden nodig als je een ks gehad hebt?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:46 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hee, hee, hee!!!!Ik heb niks geen schimmel, hè, da's dus iemand anders!!!!
Verdikkie nog!
charmant!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:12 schreef LadyS het volgende:
er zitten mooie netbroekjes in je kraampakket
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:17 schreef cattie het volgende:
[..]
Zullen we het gezellig samen doen? Synchroon bevallen?![]()
Of een wedstrijdje, kijken wie het eerste is?
O die zijn zooooooo charmant en dan vooral in combinatie met aambeien zo groot als mandarijnen (zijn jullie al bang genoeg?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:12 schreef LadyS het volgende:
er zitten mooie netbroekjes in je kraampakket
Sja, weet je... het gaat volgens mij inderdaad om vertrouwen.. ik heb geen reden tot nu toe om mijn lichaan te wantrouwen , dus ik sta er positief tegenover, maar spannnend blijft het wel... ik hoop gewoon op een 'auw-pers-floep 'bevalling..quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:34 schreef cattie het volgende:
Nanalune, ik heb het best wel gehad met de zwangerschap dus ik kijk beepje er inderdaad bijna uit! Naar de bevalling ben ik vooral nieuwsgierig, ik ben erg benieuwd hoe alles zal gaan. Ik heb er niet helemaal vertrouwen in dat mijn lichaam het aan kan (gezien mijn medische voorgeschiedenis), maar heb er wel alle vertrouwen in dat er in het ziekenhuis goed voor mij gezorgd zal worden en ook ingegrepen zal worden als dat nodig is.
En jij?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:34 schreef m@x het volgende:
[..]
O die zijn zooooooo charmant en dan vooral in combinatie met aambeien zo groot als mandarijnen (zijn jullie al bang genoeg?). Een tijdje terug kwam ik er nog eentje tegen in mijn ondergoedlade (waarom ik hem heb bewaard weet ik niet
)
Ik was niet de enige die die zin een beetje anders lasquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:41 schreef nanalune het volgende:
[..]
aambeien moet je weggooien.. je weet toch
![]()
Zo goed danquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:34 schreef m@x het volgende:
[..]
O die zijn zooooooo charmant en dan vooral in combinatie met aambeien zo groot als mandarijnen (zijn jullie al bang genoeg?). Een tijdje terug kwam ik nog een netbroekje tegen in mijn ondergoedlade (waarom ik hem heb bewaard weet ik niet
)
Wat een afgang net! Dat mens van de kraamzorg was er. Ik heb de overblijfselen van het kraampakket van m'n schoonzusje gehad en er zat een ding in dat ik niet thuis kon brengen. Dat bleek een onderbroek te zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:10 schreef linda856763 het volgende:
*bibber*. Hou eens op over die verbanden !moet ik idd nog tenten gaan kopen, of zitten die ook in het kraampakket? Ik heb totnutoe het kunnen doen zonder speciaal ondergoed....
Misschien wilde je hem bewaren voor je plakboek?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:34 schreef m@x het volgende:
O die zijn zooooooo charmant en dan vooral in combinatie met aambeien zo groot als mandarijnen (zijn jullie al bang genoeg?). Een tijdje terug kwam ik er nog eentje tegen in mijn ondergoedlade (waarom ik hem heb bewaard weet ik niet
)
quote:
haha LOLquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:15 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat een afgang net! Dat mens van de kraamzorg was er. Ik heb de overblijfselen van het kraampakket van m'n schoonzusje gehad en er zat een ding in dat ik niet thuis kon brengen. Dat bleek een onderbroek te zijn.![]()
![]()
doet me meteen denken aan een anekdote van een vriendin;quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:11 schreef Sugar het volgende:
Ja, linda856763, je komt heel dicht in de buurt.
Je vergeet alleen dat je dan ook nog regelmatig gebukt over de kinderwagen staat en dat zo'n kussen tussen je benen er dan van achteren ook heeeeeeeeeeeeeel charmant uitziet.
*noteert* : Lange jas!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:11 schreef Sugar het volgende:
Ja, linda856763, je komt heel dicht in de buurt.
Je vergeet alleen dat je dan ook nog regelmatig gebukt over de kinderwagen staat en dat zo'n kussen tussen je benen er dan van achteren ook heeeeeeeeeeeeeel charmant uitziet.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:00 schreef linda856763 het volgende:
Nog erger, als ik weer op de been ben, wat voor kleren trek ik aan over die enorme verbanden. En kan ik nog lopen. Ik zie van die visioenen van wijdbeens lopende peutertjes met dikke pampers tussen de beentjes. Kom ik in de buurt?
(men, wat heb ik aan zo'n zwangerschapscursus, ik leer hier veel meer!)
Ja, maar ja, al die broeken met band staan leuk over een bolle buik, maar weer net niet zo over een flubbergedoe.... Dat zeggen ze er dan weer niet bij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:18 schreef snoopy het volgende:
Ook een hele fijne opmerking in de zwangerschapskledingwinkel: 'na je bevalling kan je dit ook nog heel lang dragen' dat is dan waarschijnlijk nog wel nodig
En ik weet: ze heeft gelijk![]()
onee, ik ga dan weer voor leuk eens per 3 maanden (pilstripjes doorslikken) Na al dit hormonengeweld kunnen me die pilletjes ook niet meer schelen...quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:45 schreef chacama het volgende:
voor je het weet ben je weer iedere maand sjacherijnig en loop je te mopperen dat je al weeeeeer ongi bent.
Nou, ik pas ze gewoon weer hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:40 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, maar ja, al die broeken met band staan leuk over een bolle buik, maar weer net niet zo over een flubbergedoe.... Dat zeggen ze er dan weer niet bij.![]()
ik denk dat ik zelf weer het spiraaltje aan laat meten. Dan kan ik de pil ook niet vergeten en met een beetje mazel heb ik dan na verloop ook geen last meer van het ongi zijn...quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:53 schreef linda856763 het volgende:
[..]
onee, ik ga dan weer voor leuk eens per 3 maanden (pilstripjes doorslikken) Na al dit hormonengeweld kunnen me die pilletjes ook niet meer schelen...
ja precies zo deed ik dat ik ook al geruime tijd (oa. om maandelijkse hoofdpijnen te voorkomen), en toch nog binnen 3 maanden zwanger, dus kan echt geen kwaadquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:53 schreef linda856763 het volgende:
[..]
onee, ik ga dan weer voor leuk eens per 3 maanden (pilstripjes doorslikken) Na al dit hormonengeweld kunnen me die pilletjes ook niet meer schelen...
Meen je dat?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:58 schreef kozakken het volgende:
Oh, wat dacht je dan van de tussen-neus-en-lippen-opmerking bij mijn telefonisch intake voor de kraamzorg: denkt u aan de twee emmers voor onder het bed en de sterke lamp die aanwezig dienen te zijn?
Hoezo met twee voeten een meter diep de klei in getrokken
Ik deed het hiervoor ook (Nuvaring) en binnen een maand zwangerquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:58 schreef Inky05 het volgende:
[..]
ja precies zo deed ik dat ik ook al geruime tijd (oa. om maandelijkse hoofdpijnen te voorkomen), en toch nog binnen 3 maanden zwanger, dus kan echt geen kwaad
Ik ook!!!quote:
Oh ja, nu je het zegtquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:58 schreef kozakken het volgende:
Oh, wat dacht je dan van de tussen-neus-en-lippen-opmerking bij mijn telefonisch intake voor de kraamzorg: denkt u aan de twee emmers voor onder het bed en de sterke lamp die aanwezig dienen te zijn?
Goh, leuk hoor, dat thuisbevallen!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:10 schreef m@x het volgende:
[..]
Oh ja, nu je het zegtIk meen me inderdaad te herinneren dat wij tijdens de bevalling een strijkplank met daarop het kraampakket, een bouwlamp en wat emmers in de slaapkamer hadden staan
![]()
Check.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:16 schreef Catootje het volgende:
Bij het hoofdeinde blijven stan Jarno, da's het enige wat ik kan zeggen!! Ik wilde ook niks zien, naai maar dicht, gooi er maar een grote tent over heen: laat me maar weten wanneer ik het daar weer kan gebruiken!
Ik heb een ziekenhuis op kruipafstand, ik snap werkelijk waar niet waar dat gehobby thuis voor nodig is. Maja. Ik snap wel meer dingen niet in dit land als het op kinderen krijgen aankomt. Go with the flow he.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:18 schreef Catootje het volgende:
kwilmazegge
ik heb het niet geprobeerd, maar als ik terugdenk aan toen, dan zouden ze er voor mijn gevoel weer net zo hard uitvallen als dat ze erin zouden gaan.....er is immers een bowlingbal (lees:kind) door naar buiten gekomen.quote:
Was ik al bang voor...quote:
Okidokioquote:
Euh, 3!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:30 schreef Neuk het volgende:
kleine babyecho's zijn zo![]()
(gewoon over de nare dingetjes heenlezen slaapmeisje. Die dingetjes bestaan alleen bij anderen, niet bij ons 2)
*Proest*quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:58 schreef kozakken het volgende:
Ik ben toch maar niet gegaan omdat ze bij de verloskundige ook zeiden dat er wrs niets te zien zou zijn..en om daar nu 50 euro aan uit te geven..dus ik wacht nog ffquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Viev? Hoe was je echo? Is het nog gelukt?
Vooral als je alleen maar ligt te pitten , heheheh..quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:52 schreef Belana het volgende:
sweaty, fijnen wat leuk een jochie
vivi, verstandig besluit denk iknog maar een paar weken joh, gaat zo voorbij
ja, dat is wel logisch iddquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:36 schreef Lois het volgende:
Lady-S dat jij de eerste nacht geen netbroekje hebt gehad maar gewoon zo op een matrasje lag klopt wel, je had immers een catheter?
Ik heb ( sinds vandaagquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vooral als je alleen maar ligt te pitten , heheheh..
Ik word per dag luier vermoeider lijkt wel!
Ik heb me trouwens vandaag voor de zekerheid maar even op toxoplasmose laten testen aangezien ik in het begin van de zwangerschap (toen ik het nog niet wist) dus een nest jonge katten had met bijbehorende poopies
Duurt ook weer 10 dagen
Is ook zo hoor, maar ik ben wat ongeduldigquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:58 schreef snoopy het volgende:
@ Sjak En zoals mijn collega vandaag zei: als je nog iets nodig hebt als de baby er is, kan er zo iemand naar de HEMA om het te halen
En dat is ook eigenlijk zo. Maar ik herken het wel hoor van de vorige keer. Het komt allemaal goed![]()
Zo zat ik dus ook te denken. De kattenbak verschoon ik niet. Dat doet mijn vriend en mijn buuf.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:57 schreef Jarno het volgende:
Ik snap dat je geen risico wilt lopen, maar ik heb ooit wel eens gelezen dat je haast dagelijks een hap uit de kattenbak moet nemen wil je als volwassen mens zo'n infectie oplopen. Zeker als je altijd al poezen hebt gehad zou ik me niet druk maken, gewoon gezond verstand gebruiken.
Zijn die netbroekjes net zo lekker zacht als de ziekenhuisonderbroekjes?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:02 schreef jessie het volgende:
Nog even over die netbroekjes, gewoon niet aandoen. Waarom in hemelsnaam? Enge rolladedingen.
Het zegt ook niks.. Swets heeft al 36 jaar katten en een paar maanden geleden bleek dat hij nog geen toxoplasmose heeft gehad.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Zo zat ik dus ook te denken. De kattenbak verschoon ik niet. Dat doet mijn vriend en mijn buuf.
En voor de rest was ik altijd mijn handen als ik ga eten oid.
En heb al 20 jaar katten. Dus heb het idee dat ik het al eens heb gehad.
Ik vond het anders echt het enige wat lekker zat de eerste paar dagenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:02 schreef jessie het volgende:
Nog even over die netbroekjes, gewoon niet aandoen. Waarom in hemelsnaam? Enge rolladedingen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
Het zegt ook niks.. Swets heeft al 36 jaar katten en een paar maanden geleden bleek dat hij nog geen toxoplasmose heeft gehad.
Evengoed is hij de lul qua kattenbakken hier(en dat al sinds we samenwonen.. we hadden al snel een kinderwens.. dus sja..
)
Ik moest ook lachenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:36 schreef Lois het volgende:
Ik heb wel even vreselijk moeten lachen om jullie kraamverband, emmer en andere verhalen![]()
Nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:55 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hoe herken je eigenlijk een toxoplasmose-infectie?
Niet echt,quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:55 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hoe herken je eigenlijk een toxoplasmose-infectie?
Rollade..quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:02 schreef jessie het volgende:
Ze kunnen wel zien of je recente of minder recente antistoffen in je bloed hebt tegen toxoplasmose. Sowieso heeft 40 % van de NL vrouwen al eens zo'n infectie gehad en is immuun voor een volgende infectie.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb ( sinds vandaag) ook een nest met jonge katjes. Alleen ik heb mijn hele leven al katten om mij heengehad thuis.
Wat moet ik hier nou mee? *zucht* Maar als ik mij laat testen. Dan nog weten ze het niet zeker dat ik het tijdens de zwangerschap heb opgelopen toch?
En ik was elke keer mijn handen als ik aan de kat heb gezeten.
Whoei, het is begonnenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:47 schreef LadyS het volgende:
ja hoor, hier is het begonnen. Mijn vliezen zijn gebroken.
We vertrekken straks naar het ziekenhuis (als mijn kleding uit de droger is, ik heb werkelijk alles wat ik nog pas qua broeken vannacht in de wasmachine gehad![]()
)
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:47 schreef LadyS het volgende:
ja hoor, hier is het begonnen. Mijn vliezen zijn gebroken.
We vertrekken straks naar het ziekenhuis (als mijn kleding uit de droger is, ik heb werkelijk alles wat ik nog pas qua broeken vannacht in de wasmachine gehad![]()
)
Dat zat ik mij ook te bedenken, de baby heeft nog wat reserve en zeker als ze goed drinkt is er echt geen noodzaak om bij te voeden. Het duurt even voor de borstvoeding echt goed op gang is (stuwing enzoquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef Sugar het volgende:
Oh, wat een mooi meisje, Crazymoon! Heel lief is ze!![]()
Ik vind het wel gek dat de vlos je naar de huisarts stuurde die nacht.Zelf even langskomen zat er niet in?
En iets anders wat me opvalt: is het nodig om een baby zo snel bij te voeden? Het is toch heel vaak zo dat de bv nog maar net of net niet op gang is en een kindje heeft dan toch nog geen bijvoeding nodig? Tenminste zo herinner ik het me.
Wat doe je hier dan nog? Hup ga het gras stofzuigen en de deuren boenen!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:19 schreef Belana het volgende:
Door LadyS krijg ik nu ook wel haast om mijn laatste dingetjes te regelen
potverdikkie, ik schuif alweer een plekkie omhoog zo....
nou.... zoooooo fanatiek ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:31 schreef Jelief het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog? Hup ga het gras stofzuigen en de deuren boenen!
Cattie ook nog niet gezien toch??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:05 schreef Andrea001 het volgende:
Goedemorgen!! Jeetje de vaart is ingezet geloof ik!
Succes LadyS!!!![]()
![]()
![]()
Nanalune heeft zich ook nog niet gemeld toch??
dat is ook nuttigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:34 schreef Belana het volgende:
[..]
nou.... zoooooo fanatiek ben ik nou ook weer niet
Maar ik ga vandaag wel even de commode inrichten![]()
Als als , dan sta je ook gewoon vanaf vandaag boven aanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:27 schreef Belana het volgende:
nanalune en cattie.... joehoe!!!!!
Ik heb de commode ingericht hoor...
1e kleertjes klaar gelegd
er staan 2 kruiken te wachten
Ik ben er klaar voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |