Tjonge, wat wordt hier een hoop gekletst zeg in een dagje. Als je eens op een rijtje zet wat er allemaal voorbij is gekomen, lach je je echt gek. Van Robbie Williams naar emmers met placenta's
Vivi, erg he die vermoeidheid, daar wist ik me in het begin ook geen raad mee, behalve slapen dan natuurlijk maar daar kan je psychisch ook niet echt van op. De eerste stappen naar het saaie burgerleven worden gezet als je om 7 uur 's avonds al in bed ligt
![]()
Sjoeg, ik ben trots op je meid!
Belana, gaat het, vanaf morgen heb je meldplicht! We staan bijna bovenaan en, en , en, ik wil niet denken over pijn en bloed en kraamverbanden en emmers enz.
Dutchie, hoe gaat het bij jullie? Al over de eerste schrik heen? Pff, ik ben blij dat Cas niet geopereerd hoefde te worden. Wanneer krijgen we de eerste foto te zien?
MarMar, hoe is het bij jullie?
Ik begin wat onrustig te worden merk ik (en mannetje helaas ook). Het idee dat over 3 weken al de uitgerekende datum is maakt me erg onzeker. Kan ik het wel, wat moet ik allemaal nog? Had ik me niet veel beter moeten voorbereiden, ik had wel naar de cursus borstvoeding moeten gaan, ik had nu al lang de kleren gestreken moeten hebben of had ik die juist niet mogen strijken. Moet ik alle kleren nog eens wassen in een hypoallergeen middel. Wat moet ik aan tijdens de bevalling? Ik heb helemaal geen nachtpon
![]()
Heb ik alles wel in huis? Check, check nog eens check, oh nee, volgens dat lijstje moet ik al een driewieler in huis hebben. Belachelijke lijstjes, belachelijke zorgstaat. Het maakt me onzeker en gek. Elk lijstje dat ik zie staat weer meer op, het lijkt wel of ik moet inslaan voor een oorlog ofzo