doet me meteen denken aan een anekdote van een vriendin;quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:11 schreef Sugar het volgende:
Ja, linda856763, je komt heel dicht in de buurt.
Je vergeet alleen dat je dan ook nog regelmatig gebukt over de kinderwagen staat en dat zo'n kussen tussen je benen er dan van achteren ook heeeeeeeeeeeeeel charmant uitziet.

*noteert* : Lange jas!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:11 schreef Sugar het volgende:
Ja, linda856763, je komt heel dicht in de buurt.
Je vergeet alleen dat je dan ook nog regelmatig gebukt over de kinderwagen staat en dat zo'n kussen tussen je benen er dan van achteren ook heeeeeeeeeeeeeel charmant uitziet.

quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:00 schreef linda856763 het volgende:
Nog erger, als ik weer op de been ben, wat voor kleren trek ik aan over die enorme verbanden. En kan ik nog lopen. Ik zie van die visioenen van wijdbeens lopende peutertjes met dikke pampers tussen de beentjes. Kom ik in de buurt?
(men, wat heb ik aan zo'n zwangerschapscursus, ik leer hier veel meer!)

Ja, maar ja, al die broeken met band staan leuk over een bolle buik, maar weer net niet zo over een flubbergedoe.... Dat zeggen ze er dan weer niet bij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:18 schreef snoopy het volgende:
Ook een hele fijne opmerking in de zwangerschapskledingwinkel: 'na je bevalling kan je dit ook nog heel lang dragen' dat is dan waarschijnlijk nog wel nodig
En ik weet: ze heeft gelijk![]()

onee, ik ga dan weer voor leuk eens per 3 maanden (pilstripjes doorslikken) Na al dit hormonengeweld kunnen me die pilletjes ook niet meer schelen...quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:45 schreef chacama het volgende:
voor je het weet ben je weer iedere maand sjacherijnig en loop je te mopperen dat je al weeeeeer ongi bent.

Nou, ik pas ze gewoon weer hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:40 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, maar ja, al die broeken met band staan leuk over een bolle buik, maar weer net niet zo over een flubbergedoe.... Dat zeggen ze er dan weer niet bij.![]()

ik denk dat ik zelf weer het spiraaltje aan laat meten. Dan kan ik de pil ook niet vergeten en met een beetje mazel heb ik dan na verloop ook geen last meer van het ongi zijn...quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:53 schreef linda856763 het volgende:
[..]
onee, ik ga dan weer voor leuk eens per 3 maanden (pilstripjes doorslikken) Na al dit hormonengeweld kunnen me die pilletjes ook niet meer schelen...

ja precies zo deed ik dat ik ook al geruime tijd (oa. om maandelijkse hoofdpijnen te voorkomen), en toch nog binnen 3 maanden zwanger, dus kan echt geen kwaadquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:53 schreef linda856763 het volgende:
[..]
onee, ik ga dan weer voor leuk eens per 3 maanden (pilstripjes doorslikken) Na al dit hormonengeweld kunnen me die pilletjes ook niet meer schelen...

Meen je dat?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:58 schreef kozakken het volgende:
Oh, wat dacht je dan van de tussen-neus-en-lippen-opmerking bij mijn telefonisch intake voor de kraamzorg: denkt u aan de twee emmers voor onder het bed en de sterke lamp die aanwezig dienen te zijn?
Hoezo met twee voeten een meter diep de klei in getrokken

Ik deed het hiervoor ook (Nuvaring) en binnen een maand zwangerquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:58 schreef Inky05 het volgende:
[..]
ja precies zo deed ik dat ik ook al geruime tijd (oa. om maandelijkse hoofdpijnen te voorkomen), en toch nog binnen 3 maanden zwanger, dus kan echt geen kwaad

Ik ook!!!quote:

Oh ja, nu je het zegtquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:58 schreef kozakken het volgende:
Oh, wat dacht je dan van de tussen-neus-en-lippen-opmerking bij mijn telefonisch intake voor de kraamzorg: denkt u aan de twee emmers voor onder het bed en de sterke lamp die aanwezig dienen te zijn?
Hoezo met twee voeten een meter diep de klei in getrokken

Goh, leuk hoor, dat thuisbevallen!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:10 schreef m@x het volgende:
[..]
Oh ja, nu je het zegtIk meen me inderdaad te herinneren dat wij tijdens de bevalling een strijkplank met daarop het kraampakket, een bouwlamp en wat emmers in de slaapkamer hadden staan
![]()

Check.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:16 schreef Catootje het volgende:
Bij het hoofdeinde blijven stan Jarno, da's het enige wat ik kan zeggen!! Ik wilde ook niks zien, naai maar dicht, gooi er maar een grote tent over heen: laat me maar weten wanneer ik het daar weer kan gebruiken!

Ik heb een ziekenhuis op kruipafstand, ik snap werkelijk waar niet waar dat gehobby thuis voor nodig is. Maja. Ik snap wel meer dingen niet in dit land als het op kinderen krijgen aankomt. Go with the flow he.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:18 schreef Catootje het volgende:
kwilmazegge

ik heb het niet geprobeerd, maar als ik terugdenk aan toen, dan zouden ze er voor mijn gevoel weer net zo hard uitvallen als dat ze erin zouden gaan.....er is immers een bowlingbal (lees:kind) door naar buiten gekomen.quote:

Was ik al bang voor...quote:

Okidokioquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |