Neeeeeeeeeeeee!quote:
en dat met dat warme weerquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:33 schreef Belana het volgende:
ow god ja, dat komt natuurlijk ook allemaal6 weken ongesteld... dat was ik even vergeten...
Hee, hee, hee!!!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:39 schreef nanalune het volgende:
Sugar , fijn dat je nu weet wat het is, en inderdaad :spoelen met zure sapjes werkt inderdaad , je kan ook zoeken op google bij 'spruw bij beebies'daar staan veel gezonde tips tegen schimmel.
Kan, hoeft niet, meestal wat minder dan na een vaginale bevalling.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:25 schreef lady-wrb het volgende:
misschien een hele domme vraag, maar ik heb dus echt geen flauw idee.
heb je ook kraamverbanden nodig als je een ks gehad hebt?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:46 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hee, hee, hee!!!!Ik heb niks geen schimmel, hè, da's dus iemand anders!!!!
Verdikkie nog!
charmant!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:12 schreef LadyS het volgende:
er zitten mooie netbroekjes in je kraampakket
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:17 schreef cattie het volgende:
[..]
Zullen we het gezellig samen doen? Synchroon bevallen?![]()
Of een wedstrijdje, kijken wie het eerste is?
O die zijn zooooooo charmant en dan vooral in combinatie met aambeien zo groot als mandarijnen (zijn jullie al bang genoeg?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:12 schreef LadyS het volgende:
er zitten mooie netbroekjes in je kraampakket
Sja, weet je... het gaat volgens mij inderdaad om vertrouwen.. ik heb geen reden tot nu toe om mijn lichaan te wantrouwen , dus ik sta er positief tegenover, maar spannnend blijft het wel... ik hoop gewoon op een 'auw-pers-floep 'bevalling..quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:34 schreef cattie het volgende:
Nanalune, ik heb het best wel gehad met de zwangerschap dus ik kijk beepje er inderdaad bijna uit! Naar de bevalling ben ik vooral nieuwsgierig, ik ben erg benieuwd hoe alles zal gaan. Ik heb er niet helemaal vertrouwen in dat mijn lichaam het aan kan (gezien mijn medische voorgeschiedenis), maar heb er wel alle vertrouwen in dat er in het ziekenhuis goed voor mij gezorgd zal worden en ook ingegrepen zal worden als dat nodig is.
En jij?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:34 schreef m@x het volgende:
[..]
O die zijn zooooooo charmant en dan vooral in combinatie met aambeien zo groot als mandarijnen (zijn jullie al bang genoeg?). Een tijdje terug kwam ik er nog eentje tegen in mijn ondergoedlade (waarom ik hem heb bewaard weet ik niet
)
Ik was niet de enige die die zin een beetje anders lasquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:41 schreef nanalune het volgende:
[..]
aambeien moet je weggooien.. je weet toch
![]()
Zo goed danquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:34 schreef m@x het volgende:
[..]
O die zijn zooooooo charmant en dan vooral in combinatie met aambeien zo groot als mandarijnen (zijn jullie al bang genoeg?). Een tijdje terug kwam ik nog een netbroekje tegen in mijn ondergoedlade (waarom ik hem heb bewaard weet ik niet
)
Wat een afgang net! Dat mens van de kraamzorg was er. Ik heb de overblijfselen van het kraampakket van m'n schoonzusje gehad en er zat een ding in dat ik niet thuis kon brengen. Dat bleek een onderbroek te zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:10 schreef linda856763 het volgende:
*bibber*. Hou eens op over die verbanden !moet ik idd nog tenten gaan kopen, of zitten die ook in het kraampakket? Ik heb totnutoe het kunnen doen zonder speciaal ondergoed....
Misschien wilde je hem bewaren voor je plakboek?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:34 schreef m@x het volgende:
O die zijn zooooooo charmant en dan vooral in combinatie met aambeien zo groot als mandarijnen (zijn jullie al bang genoeg?). Een tijdje terug kwam ik er nog eentje tegen in mijn ondergoedlade (waarom ik hem heb bewaard weet ik niet
)
quote:
haha LOLquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:15 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat een afgang net! Dat mens van de kraamzorg was er. Ik heb de overblijfselen van het kraampakket van m'n schoonzusje gehad en er zat een ding in dat ik niet thuis kon brengen. Dat bleek een onderbroek te zijn.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |