quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:17 schreef Belana het volgende:
ik werd ook nogal recalcitrant van opmerkingen als: je moet puffen op "altijd is kortjakje ziek" 6keer kort en 1 keer lang. alsof dat je bezig houdt. als je maar een aantal keer puft en de laatste keer lang. en zo waren er wel meer dingen waarvan ik dacht: ja hoor, tuuuuuurlijk!
Terwijl ik dat juist ook weer vond van mijn Mensendieckles vorige keer. Veel ontspannen, geen kortjakje en het heeft mij geholpen met de bevalling. Ligt er blijkbaar maar net aan wie het geeft.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:35 schreef Belana het volgende:
ik vond wat dat betreft de yoga de vorige keer gewoon echt leuker. dat was op ontspannen gericht en ook wel op wat houdingen die prettig zouden kunnen zijn tijdens de bevalling, beetje babbelen, en veeeeeel ontspanning. Ik vond dat echt heerlijk
schimmelinfectie?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:06 schreef sweaty het volgende:
Even 2 vraagjes: heb vanaf maandag pijn aan mijn tong. Het voelt alsof hij opgezet is, maar is dat niet. Wel is hij echt wit! en achterin helemaal kapot. Normaal gesproken is mijn tong mooi roze. Op het internet kon ik niet heel veel vinden, dus bel zoiezo de dokter morgen. Vroeg me af of dit met de zwangerschap te maken heeft, of dat ik gewoon een infectie heb ofzo. Heb ook pijn met slikken. Iemand dit ook gehad (ben bijna 21 weken)
2e vraagje: worden zwangerschapscursussen eigenlijk vergoed door het ziekenfonds?
gevonden op goeie site:quote:
Ik moest denken aan spruw toen ik je stukje las...zou zowieso echt even naar de dok. gaan.quote:Beste Karin, Je hebt waarschijnlijk spruw in je mond. Het wordt veroorzaakt door de Candida schimmel die ook zorgt voor vaginale schimmels. Je kunt het zonder probleem in de zwangerschap gebruiken. Spruw komt ook vaak voor bij pasgeboren kindjes. Ook zij gebruiken Daktarin Gel en Nystatine.
Candida is een hardnekkige schimmel. Het is verstandig gelijktijdig eventuele vaginale schimmels en voetschimmel te behandelen. Voetschimmel met Miconazolnitraatcrème, zonder recept verkrijgbaar bij de drogist of apotheek, en voor vaginale schimmel kun je het beste een recept vragen. Was alle textiel dat in aanraking komt met deze schimmel op 60 graden. Ga, na het verdwijnen van de symptomen, nog twee weken door met het gebruiken van de medicijnen en met de extra hygiëne-maatregelen. Wat ook zinnig is, is om drankjes te nuttigen met een hoog zuurgehalte, zoals sinaasappelsap of bosbessensap. Daar kan de schimmel niet tegen. De schimmel houdt juist van zoet en melk.
Deze ga ik niet inkoppen...neequote:Op woensdag 21 juni 2006 20:18 schreef sweaty het volgende:
Zat ook al te denken aan een schimmelinfectie, maar hoe kom je daar in godsnaam aan? Het doet echt zeer!!
Dan krijg je wel aaaaaaaaaaaalle aandacht van onsquote:
Ik moet me ook al inhouden....quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:38 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Deze ga ik niet inkoppen...nee, ik ga het niet doen
, nee
, nee
![]()
sorry, melig![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik moet me ook al inhouden....
maar ik mag helemaaaaal niets zeggen geloof ik...
Aaaaaaaaaaah, toe nou, doe dan, doe danquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:38 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Deze ga ik niet inkoppen...nee, ik ga het niet doen
, nee
, nee
![]()
sorry, melig![]()
quote:
Heb je geen linkje voor ons Poemojn. Klikken op eigen risico enzoquote:
ogen open tijdens persen....ik maak hier wel aantekeningen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:49 schreef YPPY het volgende:
Het enige wat ze meerdere keren heeft benadrukt, is dat je je ogen open moet houden tijdens het persen om te voorkomen dat je een rood hoofd krijgt dat ook na de bevalling nog een tijdje blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |