Rollade..quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:02 schreef jessie het volgende:
Nog even over die netbroekjes, gewoon niet aandoen. Waarom in hemelsnaam? Enge rolladedingen.
Ze kunnen wel zien of je recente of minder recente antistoffen in je bloed hebt tegen toxoplasmose. Sowieso heeft 40 % van de NL vrouwen al eens zo'n infectie gehad en is immuun voor een volgende infectie.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb ( sinds vandaag) ook een nest met jonge katjes. Alleen ik heb mijn hele leven al katten om mij heengehad thuis.
Wat moet ik hier nou mee? *zucht* Maar als ik mij laat testen. Dan nog weten ze het niet zeker dat ik het tijdens de zwangerschap heb opgelopen toch?
En ik was elke keer mijn handen als ik aan de kat heb gezeten.
Whoei, het is begonnenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:47 schreef LadyS het volgende:
ja hoor, hier is het begonnen. Mijn vliezen zijn gebroken.
We vertrekken straks naar het ziekenhuis (als mijn kleding uit de droger is, ik heb werkelijk alles wat ik nog pas qua broeken vannacht in de wasmachine gehad![]()
)
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:47 schreef LadyS het volgende:
ja hoor, hier is het begonnen. Mijn vliezen zijn gebroken.
We vertrekken straks naar het ziekenhuis (als mijn kleding uit de droger is, ik heb werkelijk alles wat ik nog pas qua broeken vannacht in de wasmachine gehad![]()
)
Dat zat ik mij ook te bedenken, de baby heeft nog wat reserve en zeker als ze goed drinkt is er echt geen noodzaak om bij te voeden. Het duurt even voor de borstvoeding echt goed op gang is (stuwing enzoquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef Sugar het volgende:
Oh, wat een mooi meisje, Crazymoon! Heel lief is ze!![]()
Ik vind het wel gek dat de vlos je naar de huisarts stuurde die nacht.Zelf even langskomen zat er niet in?
En iets anders wat me opvalt: is het nodig om een baby zo snel bij te voeden? Het is toch heel vaak zo dat de bv nog maar net of net niet op gang is en een kindje heeft dan toch nog geen bijvoeding nodig? Tenminste zo herinner ik het me.
Wat doe je hier dan nog? Hup ga het gras stofzuigen en de deuren boenen!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:19 schreef Belana het volgende:
Door LadyS krijg ik nu ook wel haast om mijn laatste dingetjes te regelen
potverdikkie, ik schuif alweer een plekkie omhoog zo....
nou.... zoooooo fanatiek ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:31 schreef Jelief het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog? Hup ga het gras stofzuigen en de deuren boenen!
Cattie ook nog niet gezien toch??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:05 schreef Andrea001 het volgende:
Goedemorgen!! Jeetje de vaart is ingezet geloof ik!
Succes LadyS!!!![]()
![]()
![]()
Nanalune heeft zich ook nog niet gemeld toch??
dat is ook nuttigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:34 schreef Belana het volgende:
[..]
nou.... zoooooo fanatiek ben ik nou ook weer niet
Maar ik ga vandaag wel even de commode inrichten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |