woeps verrek jaquote:
Niet echt het accent wat ik daar typte, met ik slik wel de 'e's inquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:15 schreef Borkydude het volgende:
Marlii in het gesloten topic vroeg ik of je accent had
Das wel leuk natuurl'k.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Niet echt het accent wat ik daar typte, met ik slik wel de 'e's in
Weeblquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
woeps verrek ja
Wie was dat dan ook al weer die in de Achterhoek woonde?
Das Almelo geloof ikquote:
quote:
Nee johquote:
Ken je plaatsen johquote:
Overijssel is met één r overigens.quote:
Typfoutquote:
Dat ligt tegen Ulft aan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:14 schreef tonks het volgende:
Mijn oma wooont in genderingen achterhoek dus
Ja! daar ben ik kei vaak geweest met de fiets!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:22 schreef Tiemie het volgende:
Ik woon in Ulft.
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Dat ligt tegen Ulft aan..
mijn nick zonder s graagquote:
Oepsquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mijn nick zonder s graag
Achterhoek Arena en Nachtpracht kunnen ook wel worden toegevoegd in de OP
Dat kaartje is helemaal goed hoor, gemeentelijke herindelingenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:50 schreef Jojogirl het volgende:
Alleen jammer dat dat kaartje niet echt meer klopt qua gemeentes.
* Jojogirl is geboren in het mooiste stadje in de Achterhoek, Groenlo, en heeft er tot haar 18e gewoond.
ohquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:11 schreef Jojogirl het volgende:Groenlo heet geen Groenlo meer, maar Oost-Gelre
maar op die grenzen had ik me wel verkeken, die kloppen idd al
de zondag ben ik waarschijnlijk wel van de partijquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nog iemand die naar de Zwarte Cross toegaat?
Ben vorig jaar wel geweest! Leuke sfeerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nog iemand die naar de Zwarte Cross toegaat?
Ik ook op zondagquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de zondag ben ik waarschijnlijk wel van de partij![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef P-azz het volgende:
[..]
Woei. Ik wil ook in het lijstje! Ik woon in Neede![]()
![]()
![]()
daarom staat er op het kaartje ook /liemersquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:10 schreef Adelante het volgende:
Zevenaar en Montferland behoren toch tot de Liemers, dus geen 8erhook?
tijd voor een inburgering dusquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:39 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
ik heb me altijd al afgevraagd waar dat nou ligt
ik dacht eerst dat "alle" boeren uit een achterhoek kwamen of zo![]()
Ik kan de OP niet meer bijwerkenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef P-azz het volgende:
[..]
Woei. Ik wil ook in het lijstje! Ik woon in Neede![]()
![]()
![]()
Ik ben bij zowel Daklozen, de UIftse kermis (de pol) als op Huntenpop te vindenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:58 schreef pascalheister het volgende:
he een plaatsgenoot dat zie je niet vaak
Huntenpop ben ik dit jaar ook wel te vinden denk ik
Nog van de partij op de Ulftse kermis?
Het is anders ook behoorlijk irritant als je veel mensen helpt er er vrij weinig voor terugziet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:45 schreef sooty het volgende:
Ik mag ze niet zo die Achterhoekers. Ben er zelf geboren maar op tijd vertrokken. Typisch aan een Achterhoeker (geldt trouwens ook voor Tukkers) is de voor-wat-hoort-wat en niets-voor-niets mentaliteit. Ze helpen graag, maar owee als je niet op tijd iets terugdoet.
neequote:Op zondag 25 juni 2006 03:16 schreef broer het volgende:
Pascal, geen broertje van Denise toch?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:58 schreef pascalheister het volgende:
he een plaatsgenoot dat zie je niet vaak
Huntenpop ben ik dit jaar ook wel te vinden denk ik
Nog van de partij op de Ulftse kermis?
ALs een modje die aan kan passenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:03 schreef Lov1 het volgende:
*Meldt zich!*Aaltense!
En nee, geen fienen![]()
Tis gezellig hiero, al die Achterhoekers! Mag ik nu ook in de OP?![]()
JIj bent duidelijk een zwarte kous! Ontken het maar niet!quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:03 schreef Lov1 het volgende:
*Meldt zich!*Aaltense!
En nee, geen fienen![]()
Syntus treinen rijden hierquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:40 schreef THA-PIETERT het volgende:kheb veel familie wonen in winterswijk
mijn mama is daar geboren. kga zondag met de trein trouwens naar winterswijk
3 uur in zown ns ding zitten
mrgoed altijd gezellig daar
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Syntus treinen rijden hierDingen die vaker stilstaan dan dat ze rijden en ze zitten nog kut ook
Vanaf Arhnem rijd je aan een stuk door naar Winterswijk in zo'n kuttrein jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:35 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
ik heb vanaf rotterdam de trein naar arnhem dus dan zal ik vanaf daar zo'n syntus trein hebben, mja ik wacht het wel af...ik hoop dat het meevalt. anders ben je egt gaar
wish me luckquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vanaf Arhnem rijd je aan een stuk door naar Winterswijk in zo'n kuttrein ja![]()
Op zondag valt het wel mee met vertragingen denk ik, maar doordeweeks is het een ramp.
Afgelopen paar weken bijna elke dag wel vertraging gehad op het stukje Aalten - Winterswijk
[afbeelding]
Shit happensquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:44 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
wish me luckkben benieuwd hoe het gaat worden, kvindt het zoiezo al niks. meer dan 3 uur in de trein mrgoed lker
![]()
donequote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:13 schreef Conflict het volgende:
Als er namen aan de OP toegevoegd moeten worden kan er een lijstje gemaakt worden en die dan ff in een TR zetten
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef nectarientje het volgende:
Ach, het is wel te overleven hoorIk ga een of twee keer per maand van Rotterdam naar Varsseveld (twee stations eerder uitstappen) en als je een boek bij je hebt en een lekker muziekje is het goed te doen.
Ik zou trouwens als ik jou was de intercity naar Utrecht nemen en daar overstappen en niet de sneltrein naar Arnhem. Is net even sneller.
Denk er trouwens wel even aan dat de treinen op zondag maar 1 keer per uur doorgaan naar W'wijk.. Anders sta je je nog een half uur te vervelend op Doetinchem![]()
bedankt, zal er rekening mee houdenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef nectarientje het volgende:
Ach, het is wel te overleven hoorIk ga een of twee keer per maand van Rotterdam naar Varsseveld (twee stations eerder uitstappen) en als je een boek bij je hebt en een lekker muziekje is het goed te doen.
Ik zou trouwens als ik jou was de intercity naar Utrecht nemen en daar overstappen en niet de sneltrein naar Arnhem. Is net even sneller.
Denk er trouwens wel even aan dat de treinen op zondag maar 1 keer per uur doorgaan naar W'wijk.. Anders sta je je nog een half uur te vervelend op Doetinchem![]()
Heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Syntus treinen rijden hierDingen die vaker stilstaan dan dat ze rijden en ze zitten nog kut ook
Winterswijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:40 schreef THA-PIETERT het volgende:kheb veel familie wonen in winterswijk
mijn mama is daar geboren. kga zondag met de trein trouwens naar winterswijk
3 uur in zown ns ding zitten
mrgoed altijd gezellig daar
grote kans dat ik zondag aaf, als alle familie weer weg is nog een cafetje probeert te zoeken als dat er is. geen idee eigenlijk... zal tog wel... . help je gezellig mee?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
WinterswijkGeen kut te beleven maar toch
Mja idd, klote dingen hier.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die zijn er volgens mij welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:55 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
grote kans dat ik zondag aaf, als alle familie weer weg is nog een cafetje probeert te zoeken als dat er is. geen idee eigenlijk... zal tog wel... . help je gezellig mee?![]()
En anders kom je toch naar het uiterst gezellige Aalten toequote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:22 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
gewoon int centrum daar bij die kerk enzo
en hoe kom ik daar vanuit winterswijk... ik denk dat ik nog geen eens een fiets tot beschikking hebquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En anders kom je toch naar het uiterst gezellige Aalten toe![]()
Met de treinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:04 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
en hoe kom ik daar vanuit winterswijk... ik denk dat ik nog geen eens een fiets tot beschikking heb
whaha denk niet dat ik daar nog zin in heb na al 3 uur in dat ding gezeten te hebben. met 30 gradenquote:
Ach, ze zijn airco gekoeldquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:39 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
whaha denk niet dat ik daar nog zin in heb na al 3 uur in dat ding gezeten te hebben. met 30 graden![]()
Precies, dat had ie-j good ezienquote:Op zondag 2 juli 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Hey _Xbox_master_, wa daggeej, eff'n kiek'n in da buuksken of eej da gezich kent?![]()
Ze zitten er welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:55 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
grote kans dat ik zondag aaf, als alle familie weer weg is nog een cafetje probeert te zoeken als dat er is. geen idee eigenlijk... zal tog wel... . help je gezellig mee?![]()
Sssstquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
JIj bent duidelijk een zwarte kous! Ontken het maar niet!![]()
quote:
Die loopt ook door Winterswijk heen!quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:23 schreef Tjapperd het volgende:
Hé ex-klasgenoot, waarom sta ik niet in het rijtje van Achterhoekers op Fok!?![]()
Niet dat ik zo'n bloeiende postgeschiedenis heb ofzo.![]()
-Willempie- *meldt zich*quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:49 schreef Misstique het volgende:
Tjapperd, als je even doorgeeft in welke plaats je woont, zal ik je toevoegen aan de OP.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, wat moet je er dán...?Behalve fokken?
Winterswijk woont iequote:Op woensdag 5 juli 2006 10:49 schreef Misstique het volgende:
Tjapperd, als je even doorgeeft in welke plaats je woont, zal ik je toevoegen aan de OP.
Ex-Lochemer hier...quote:
Très bien, Marly en Misstique.quote:
Hier ook een rasechte Lochemer. Hieronder een kopie van wikipedia.quote:
ZOndag jaquote:Op maandag 17 juli 2006 22:21 schreef pascalheister het volgende:
nog achterhoekers die naar Zwarte Cross gaan?
dus je bent kermis aan het vieren?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:56 schreef Moron het volgende:
Nou nou, wat een Achterhookers!![]()
Laat ik daar nou ook vandaan komen..
[afbeelding]
Jaja, uit Hengelo (Gld)..
En ja mensen, er zijn dus 2 Hengelo's in Nederland!![]()
Ja dat klopt..quote:Op maandag 17 juli 2006 22:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus je bent kermis aan het vieren?![]()
Ik niet, helaas. Ik zit nu in lloret de mar en ik kom zondagavond pas terug...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:21 schreef pascalheister het volgende:
nog achterhoekers die naar Zwarte Cross gaan?
Kun je ook niets aan doenquote:
slecht gepland manquote:Op woensdag 19 juli 2006 05:54 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik niet, helaas. Ik zit nu in lloret de mar en ik kom zondagavond pas terug...
![]()
Jaahaa, maar wij hebben de evangelische boekhandelquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:25 schreef Individual het volgende:
Geboren in Lichtenvoorde (ziekenhuis was dicht op zondag!) en getogen in Winterswijk.
Mooiste dorpje ter wereld en ik ga er nog graag naartoe, maar ik zou er niet meer kunnen wonen..
*Knip!
en nog veel meer kwaliteit!!! (Daar kan Aalten niet aan tippen!)
Godverdomme je hebt gelijk!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:32 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Jaahaa, maar wij hebben de evangelische boekhandel.....
Zo!
![]()
De grote trots van Aalten jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:32 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Zo!
![]()
Zie je wel dat je een fienen bent! Ik zei het toch!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:32 schreef Lov1 het volgende:
Zo!
![]()
Ook mijn dorpquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:22 schreef Tiemie het volgende:
Ik woon in Ulft.
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Dat ligt tegen Ulft aan..
rogger woonden in den Achterhoekquote:
Liever bier en bomen dan marokkanen en stank.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:14 schreef P-azz het volgende:
Zoals de naam al zegt! Achter Hoek. DE Hoek van NL die achter loopt !
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:18 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Liever bier en bomen dan marokkanen en stank.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:18 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Liever bier en bomen dan marokkanen en stank.
Da ga ik hier nie op et forum zettenquote:
alles palletti?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:52 schreef ThunderRoad het volgende:
Hier ook uit de Achterhoek![]()
uit het mooie Grolle![]()
Jazeker toch nog meer grollenaren hierquote:
Vast wel, maar ik ben toch echt een (oud) Winterswijker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:14 schreef ThunderRoad het volgende:
[..]
Jazeker toch nog meer grollenaren hier![]()
Wat flauw zeg!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:54 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Da ga ik hier nie op et forum zetten
leuk omdat zo te lezenquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:25 schreef Individual het volgende:
Geboren in Lichtenvoorde (ziekenhuis was dicht op zondag!) en getogen in Winterswijk.
Mooiste dorpje ter wereld en ik ga er nog graag naartoe, maar ik zou er niet meer kunnen wonen..
Sensi!!!![]()
Skopein!!!![]()
Volksfeest!!!![]()
Talamini!!!![]()
Roberto!!!![]()
Oxener!!!![]()
Buitengebied!!!![]()
Het Mistertje!!!(zo heet die snackbar in de Misterade toch?)
Rooks!!!![]()
Hillen!!!![]()
Chan Sport!!!
De Blauwe Engel!!!![]()
Vaartjes!!!![]()
De Harmienahoeve!!!![]()
Hilgelo!!!![]()
Sevink Molle!!!![]()
Hickory!!!![]()
Pool centre!!!![]()
De altijd te late ijsbaan!!!![]()
De moffen!!!![]()
De RSG!!!![]()
en nog veel meer kwaliteit!!! (Daar kan Aalten niet aan tippen!)
Nah, Gendringen, Dinxperlo, klinkt me allemaal niet te aantrekkelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:21 schreef Waxxer het volgende:
Moar ieder'n Achterhooker hef een groot' n wens,
en das mooi wonen in 'n durpk'n an de grens.
Gendringen is onze bufferzonequote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:03 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Nah, Gendringen, Dinxperlo, klinkt me allemaal niet te aantrekkelijkLiever iets verder d'r vanaf
Ach, al komen de Duitsers voorbij Gendringen, dan blijven ze wel steken in de vele coffeeshopsquote:
In Dinxper is alles anders!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:03 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Nah, Gendringen, Dinxperlo, klinkt me allemaal niet te aantrekkelijkLiever iets verder d'r vanaf
Aalten Zuid heet dat tegenwoordigquote:
Ja goddelijk idd!quote:
Zeker wel!quote:Op maandag 18 september 2006 22:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kick![]()
Kom op Achterhookers, wie-j kunt toch wel een topic volposten over ons mooie stukj'n Nederland?![]()
Zo, das mien ene toak wel wah?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik wark nouw in Dinxperlo, bie-j Weneko Kunstoffen. Elken vrijdag de fabriek schoon vegen
Ach, 6 uurtjes bun'k bezig. Tuurlijk, ik heb miene overnoame al grondig voorberied, geet helemaal goodkommenquote:Op woensdag 20 september 2006 09:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo, das mien ene toak wel wah?En oaver vief joar goa'j de boel overnemmen?
Hoe's de boas dan?
Ik kom ook uit Winterswijk! Wie ben je dan? Of ben je zoveel jaar ouder dan mij?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:26 schreef Individual het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik ben toch echt een (oud) Winterswijker.
In mijn tienerjaren had ik wel veel Grolsche vrienden en was elk weekend in City Lido en Cafe de Kroon. Oh en natuurlijk carnaval!![]()
Hoe is het leven als puber nu in Winterswijk? (heb ff je FB bekeken)quote:Op woensdag 20 september 2006 21:17 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Winterswijk! Wie ben je dan? Of ben je zoveel jaar ouder dan mij?
Och, tis wel te doen in winterswijkquote:Op woensdag 20 september 2006 21:46 schreef Individual het volgende:
[..]
Hoe is het leven als puber nu in Winterswijk? (heb ff je FB bekeken)Ik ben blij dat ik er ben opgegroeid.
![]()
Ben al een tijdje weg uit Wenters en ook zoveel ouder idd, maar ik kom nog wel eens terug omdat m'n ouders er nog wonen.![]()
Ja men, hij was dit jaar weer toppiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:32 schreef Tiemie het volgende:
[..]
En in Silvolde hebben ze wel een toffe kermis..
Harmonie ben ik nooit geweestquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Och, tis wel te doen in winterswijkAls je maar 16 bent heb je meer mogelijkheden om uit te gaan
Anders kom je toch al snel op Woold of Harmonie uit
En tis er nog steeds gezellig
Hahaha, Woold is allang een stuk strenger, vanaf het moment dat ik er heen mocht, want ze hadden net daarvoor een boete gehad omdat minderjarigen alcohol kregenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:45 schreef Individual het volgende:
[..]
Harmonie ben ik nooit geweest(ging altijd naar Nijenhuis), maar Woold van m'n 13e tot m'n 15e. Is het nog steeds zo'n bende met dronken kinderen die over elkaar heen vallen, fietsen jatten en vechtpartijtjes?
Is Kotten er ook nog? Daar kon je voor 15 Gulden de hele avond gratis drinken.
Wat een tijden!![]()
zuiplapquote:
Nee! Je zou ook meegaan! Je zou je vriendje eens streng ende vermanend toespreken en ook gaan!quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:42 schreef Lov1 het volgende:
zuiplapik ga braaf naar de kerk hehe
wie weet volgend jaar!
Ik wilde graag de vrijdagavond gaan (Jannes, Jovink, Henk wijngaard en arne jansenquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:55 schreef pascalheister het volgende:
gaan er hier nog mensen naar de oktoberfeesten?
Ik ga het nog proberen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee! Je zou ook meegaan! Je zou je vriendje eens streng ende vermanend toespreken en ook gaan!
flauw![]()
![]()
![]()
Ik ook, ben zondag jarig.quote:
heheh ja die duutsers kunne wel onmeundig zuupn daarquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik niet, ik vind het veel te duur
Ik ga aankomend weekend nog wel een kijkje nemen op de Bocholter Kermis
Wat dacht je van Bredevoort?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:35 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Even melden dat ik in de enige STAD van de achterhoek woon!!! (Terborg)
Ja, in de boekjes ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van Bredevoort?![]()
Wat bedoelde je met 'STAD'?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:35 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Even melden dat ik in de enige STAD van de achterhoek woon!!! (Terborg)
Hoe kan ik Bredevoort over het hoofd hebben gezien, Groenlo wist ik gewoonweg niet......excussesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:03 schreef Individual het volgende:
[..]
Wat bedoelde je met 'STAD'?
Groenlo heeft al langer stadsrechten dan Terborg, Bredevoort trouwens ook, Doetinchem trouwens ook, Zutphen ook.
Doetinchem en omstreken is toch Liemers? Ik kan wel begrijpen dat ze graag bij de Achterhoek willen horen!![]()
Nee Doetinchem is achterhoek. Didam/zevenaar die kant op is liemers. ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Liemers )quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:03 schreef Individual het volgende:
[..]
Wat bedoelde je met 'STAD'?
Groenlo heeft al langer stadsrechten dan Terborg, Bredevoort trouwens ook, Doetinchem trouwens ook, Zutphen ook.
Doetinchem en omstreken is toch Liemers? Ik kan wel begrijpen dat ze graag bij de Achterhoek willen horen!![]()
De kleinste van Nederland.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:37 schreef whoops het volgende:
En zelfs Bronkhorst is een stad, in de achterhoek...
Gaanderenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:06 schreef Alaric het volgende:
Goh, een Achterhoek-topic! Gaanderen hier... al is er niet zoveel te beleven!Woon (nog) thuis, maar ben ook veel bij vrienden elders in het land! Ben meer fan van de grote stad, dus ben hier snel weg!
![]()
haha, ja preciesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
GaanderenLaten ze dat nieuwe station maar weer heel gauw de grond instampen
Ja cker welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:22 schreef sjakie007 het volgende:
Lochem heeft ook stadsrechten.
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef Meddo het volgende:
Het is rustig in de Achterhoek.
* Heatseeker is ook trots dat Pietverdriet uit de achterhoek komt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet stamt uit de achterhoek, en is daar trots op
Warnsveldquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:29 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
* Heatseeker is ook trots dat Pietverdriet uit de achterhoek komt.
Maar waar precies?
Tja, geld gebrek hier ook aanwezig. Ik ga morgen naar Tilburg met mijn broer. Die heeft 2 kaartjes gewonnen voor een concert van normaal met in het voorprogramma de band zonder banaan. In 013.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik blijf thuis vanavond
Geld gebrek
Zeer tofquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Tja, geld gebrek hier ook aanwezig. Ik ga morgen naar Tilburg met mijn broer. Die heeft 2 kaartjes gewonnen voor een concert van normaal met in het voorprogramma de band zonder banaan. In 013.![]()
Tofjes ik zal eens kijken of ik nog een gaatje in mijn bankrekening kan vinden voor de zwarte crossquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zeer tof
Ik zie Normaal pas weer op de Zwarte Cross
Boh Foi Toch opent de Zwarte Cross op zondag, direct daarna Normaal en aan het einde ergens Jovink
Ach, 15 euro voor een kaartje en dan nog 60 euro aan bier en etenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:42 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Tofjes ik zal eens kijken of ik nog een gaatje in mijn bankrekening kan vinden voor de zwarte cross.
Ik dacht dat doesburg net niet bij de achterhoek hoorde....tussen doesburg en drempt stond een tijd gelede een bord met daar op "hier begint de achterhoek"quote:Op zondag 13 mei 2007 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
De achterhoek, voor diegene die niet weten waar het ligt.
[afbeelding]
Bint de Greut Achterhoekquote:Op zondag 13 mei 2007 22:47 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik dacht dat doesburg net niet bij de achterhoek hoorde....tussen doesburg en drempt stond een tijd gelede een bord met daar op "hier begint de achterhoek"
Kom misschien wel ff langs, mijn zus woont in w'wijk.quote:
Wij hebben al een baaldag aangevraagd bij de knvb omdat we anders te laat op het bierfeest zouden komen.quote:
Ik heb de maandag maar vrijgenomen. Vorige jaren niet gedaan en stug zondagavond nog in de trein terug naar huis (tegenwoordig Den Haag). Tot Arnhem zitten er nog wel meer dronken toetertjes maar daarna ben ik het enige dronken gansje en werken beviel toch nooit zo op maandagquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:46 schreef -Willempie- het volgende:
Wij hebben al een baaldag aangevraagd bij de knvb omdat we anders te laat op het bierfeest zouden komen.![]()
Grolsch!
Slecht nieuws ik ga verhuizen naar Brabant, Oosterhout welteverstaan. Ik kom over een paar jaartjes zeker weer terug naar d'n Achterhook.quote:
grensgevalletjequote:Op zondag 7 september 2008 17:30 schreef Geerd het volgende:
lochem telt ook nog mee?
Grote kans van welquote:Op maandag 22 september 2008 20:45 schreef pascalheister het volgende:
nog mensen die naar de oktoberfeesten gaan op 12 oktober?
Ik ben er bij!quote:Op maandag 22 september 2008 20:45 schreef pascalheister het volgende:
ik ook!quote:Op maandag 22 september 2008 20:45 schreef pascalheister het volgende:
nee denk het niet, dan is vriendin jarigquote:Op maandag 22 september 2008 20:45 schreef pascalheister het volgende:
Mwaoh, vorig jaar was de tent groter dan ooit en zondags bomvol, dat kwam mede door het optreden van Jan Smit. Maar toen was er al minder belangstelling voor de vrij-en zaterdag. Dit jaar zijn er voor de zondag sowieso geen grote namen, is het animo kleiner dwz een kleinere tent en vrijdag en zaterdag helemaal niks.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:32 schreef gateway het volgende:
[..]
naar wat ik gehoord heb wordt het elk jaar kleiner daar bij de radstake....
volgend weekend naar opal lounge of tigerlilly?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:59 schreef Californium het volgende:
Hey valt Didam ook nog onder de achterhoekBen part-time Didamer, studeert en woont doordeweeks in Nijmegen, en nu een jaartje in Edinburgh
Zo lang woon ik er nog nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:39 schreef Wellwater-Conspiracy het volgende:
[..]
volgend weekend naar opal lounge of tigerlilly?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:35 schreef Californium het volgende:
Bijna een jaar na mijn laatste post... wat een kick
tijd vliegtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:35 schreef Californium het volgende:
Bijna een jaar na mijn laatste post... wat een kick
Zeker! En kermis uiteraardquote:Op zondag 6 september 2009 15:29 schreef Reflectionne het volgende:
Volgend weekend bloemencorso Lichtenvoorde!
Die kermis begint zondag na de corso toch? Vorig jaar geweest was wel gezellig!quote:
Zeker! Zondag, maandag en ook dinsdag ofzo? (Ik ben iig zeker van zondag en maandag..)quote:Op maandag 7 september 2009 13:22 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Die kermis begint zondag na de corso toch? Vorig jaar geweest was wel gezellig!
ja, at 'r moar bier isquote:Op maandag 7 september 2009 15:53 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zeker! Zondag, maandag en ook dinsdag ofzo? (Ik ben iig zeker van zondag en maandag..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |