Wat flauw zeg!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:54 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Da ga ik hier nie op et forum zetten
leuk omdat zo te lezenquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:25 schreef Individual het volgende:
Geboren in Lichtenvoorde (ziekenhuis was dicht op zondag!) en getogen in Winterswijk.
Mooiste dorpje ter wereld en ik ga er nog graag naartoe, maar ik zou er niet meer kunnen wonen..
Sensi!!!![]()
Skopein!!!![]()
Volksfeest!!!![]()
Talamini!!!![]()
Roberto!!!![]()
Oxener!!!![]()
Buitengebied!!!![]()
Het Mistertje!!!(zo heet die snackbar in de Misterade toch?)
Rooks!!!![]()
Hillen!!!![]()
Chan Sport!!!
De Blauwe Engel!!!![]()
Vaartjes!!!![]()
De Harmienahoeve!!!![]()
Hilgelo!!!![]()
Sevink Molle!!!![]()
Hickory!!!![]()
Pool centre!!!![]()
De altijd te late ijsbaan!!!![]()
De moffen!!!![]()
De RSG!!!![]()
en nog veel meer kwaliteit!!! (Daar kan Aalten niet aan tippen!)
Nah, Gendringen, Dinxperlo, klinkt me allemaal niet te aantrekkelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:21 schreef Waxxer het volgende:
Moar ieder'n Achterhooker hef een groot' n wens,
en das mooi wonen in 'n durpk'n an de grens.
Gendringen is onze bufferzonequote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:03 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Nah, Gendringen, Dinxperlo, klinkt me allemaal niet te aantrekkelijkLiever iets verder d'r vanaf
Ach, al komen de Duitsers voorbij Gendringen, dan blijven ze wel steken in de vele coffeeshopsquote:
In Dinxper is alles anders!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:03 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Nah, Gendringen, Dinxperlo, klinkt me allemaal niet te aantrekkelijkLiever iets verder d'r vanaf
Aalten Zuid heet dat tegenwoordigquote:
Ja goddelijk idd!quote:
Zeker wel!quote:Op maandag 18 september 2006 22:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kick![]()
Kom op Achterhookers, wie-j kunt toch wel een topic volposten over ons mooie stukj'n Nederland?![]()
Zo, das mien ene toak wel wah?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik wark nouw in Dinxperlo, bie-j Weneko Kunstoffen. Elken vrijdag de fabriek schoon vegen
Ach, 6 uurtjes bun'k bezig. Tuurlijk, ik heb miene overnoame al grondig voorberied, geet helemaal goodkommenquote:Op woensdag 20 september 2006 09:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo, das mien ene toak wel wah?En oaver vief joar goa'j de boel overnemmen?
Hoe's de boas dan?
Ik kom ook uit Winterswijk! Wie ben je dan? Of ben je zoveel jaar ouder dan mij?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:26 schreef Individual het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik ben toch echt een (oud) Winterswijker.
In mijn tienerjaren had ik wel veel Grolsche vrienden en was elk weekend in City Lido en Cafe de Kroon. Oh en natuurlijk carnaval!![]()
Hoe is het leven als puber nu in Winterswijk? (heb ff je FB bekeken)quote:Op woensdag 20 september 2006 21:17 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Winterswijk! Wie ben je dan? Of ben je zoveel jaar ouder dan mij?
Och, tis wel te doen in winterswijkquote:Op woensdag 20 september 2006 21:46 schreef Individual het volgende:
[..]
Hoe is het leven als puber nu in Winterswijk? (heb ff je FB bekeken)Ik ben blij dat ik er ben opgegroeid.
![]()
Ben al een tijdje weg uit Wenters en ook zoveel ouder idd, maar ik kom nog wel eens terug omdat m'n ouders er nog wonen.![]()
Ja men, hij was dit jaar weer toppiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:32 schreef Tiemie het volgende:
[..]
En in Silvolde hebben ze wel een toffe kermis..
Harmonie ben ik nooit geweestquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Och, tis wel te doen in winterswijkAls je maar 16 bent heb je meer mogelijkheden om uit te gaan
Anders kom je toch al snel op Woold of Harmonie uit
En tis er nog steeds gezellig
Hahaha, Woold is allang een stuk strenger, vanaf het moment dat ik er heen mocht, want ze hadden net daarvoor een boete gehad omdat minderjarigen alcohol kregenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:45 schreef Individual het volgende:
[..]
Harmonie ben ik nooit geweest(ging altijd naar Nijenhuis), maar Woold van m'n 13e tot m'n 15e. Is het nog steeds zo'n bende met dronken kinderen die over elkaar heen vallen, fietsen jatten en vechtpartijtjes?
Is Kotten er ook nog? Daar kon je voor 15 Gulden de hele avond gratis drinken.
Wat een tijden!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |