Wat een bullshit hiero in haaksbergen heb ik nauwelijks familie wonenquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:58 schreef skippy22 het volgende:
De achterhoek is een grote inteelt bende In dorpjes als neede ruurlo eibergen is het inteelt gehalte zo hoog daar is urk niks bij Ik als tukkerwoon sinds een paar jaar in de achterhoek met ouders mee verhuist
heel leuk
Elke keer als ik naar het station fiets word ik toch 1 of 2 keer bijna aangereden door zown inteelt boer op een speciale debielen driewieler En niet van owh sorry nee gewoon stug door fietsen Ik woon zelf in neede nu als ik door het "centrum" fiets Verbaas ik me der weer elke keer weer over het hoge gehalte blokkendoos josti,s rednecks en mensen die al 30 jaar dezelfde kleren hebben
Het stugheids lompheidsgehalte is hier zo erg dat je bijna kluizenaar wil worden
die wonen zeker allemaal in Rekken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat een bullshit hiero in haaksbergen heb ik nauwelijks familie wonen
Ja ze zitten allemaal in oldenkottequote:Op zaterdag 30 september 2006 18:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
die wonen zeker allemaal in Rekken.![]()
Haaksbergen is ook geen achterhoek Maar twentequote:Op zaterdag 30 september 2006 18:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat een bullshit hiero in haaksbergen heb ik nauwelijks familie wonen
Zoiets jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:17 schreef Adelante het volgende:
het "centrum" van needeis dat waar die drie boerderijen bijna aan elkaar grenzen?
Haaksbergen is Achterhoekquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:21 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Haaksbergen is ook geen achterhoek Maar twente![]()
![]()
![]()
Tering hey. Leestekens zíjn je vreemd in de backwoods van Nederland?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:58 schreef skippy22 het volgende:
De achterhoek is een grote inteelt bende In dorpjes als neede ruurlo eibergen is het inteelt gehalte zo hoog daar is urk niks bij Ik als tukkerwoon sinds een paar jaar in de achterhoek met ouders mee verhuist
heel leuk
Elke keer als ik naar het station fiets word ik toch 1 of 2 keer bijna aangereden door zown inteelt boer op een speciale debielen driewieler En niet van owh sorry nee gewoon stug door fietsen Ik woon zelf in neede nu als ik door het "centrum" fiets Verbaas ik me der weer elke keer weer over het hoge gehalte blokkendoos josti,s rednecks en mensen die al 30 jaar dezelfde kleren hebben
Het stugheids lompheidsgehalte is hier zo erg dat je bijna kluizenaar wil worden
Mijn zus woont wel in Rekken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ze zitten allemaal in oldenkottenee in amsterdam en omstreken.
je zit op de maere in enschede?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:27 schreef me_and_the_moon het volgende:
Ik woon in Winterswijk, altijd al gewoond. Volgens mij valt het inteelt gehalte hier best wel mee, ben te veel weg om t echt te merken (m'n school zit ver weg). Maar goed hoe kleiner dorpen hoe raarder het volk heb ik al gemerkt.
Winterswijk valt indd wel mee Doetinchem ook De einigste 2 met meer dan 15.000 inwonersquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:27 schreef me_and_the_moon het volgende:
Ik woon in Winterswijk, altijd al gewoond. Volgens mij valt het inteelt gehalte hier best wel mee, ben te veel weg om t echt te merken (m'n school zit ver weg). Maar goed hoe kleiner dorpen hoe raarder het volk heb ik al gemerkt.
Hahaha Enschede, nee. Zit in Ede. Ook een kut dorp maar het is al wat meer richting het westenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
je zit op de maere in enschede?
De veluwe is nog ergerquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:30 schreef tralalala het volgende:
Niet zo negatief over Gelderland![]()
Ok, de veluwe is natuurlijk wel relaxter![]()
iets meer jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:34 schreef me_and_the_moon het volgende:
[..]
Hahaha Enschede, nee. Zit in Ede. Ook een kut dorp maar het is al wat meer richting het westen.
Hahaha ernstig, dan heb ik toch nog een beetje geluk gehad.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Winterswijk valt indd wel mee Doetinchem ook De einigste 2 met meer dan 15.000 inwonersin de achterhoek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |