woeps verrek jaquote:
Niet echt het accent wat ik daar typte, met ik slik wel de 'e's inquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:15 schreef Borkydude het volgende:
Marlii in het gesloten topic vroeg ik of je accent had
Das wel leuk natuurl'k.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Niet echt het accent wat ik daar typte, met ik slik wel de 'e's in
Weeblquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
woeps verrek ja
Wie was dat dan ook al weer die in de Achterhoek woonde?
Das Almelo geloof ikquote:
quote:
Nee johquote:
Ken je plaatsen johquote:
Overijssel is met één r overigens.quote:
Typfoutquote:
Dat ligt tegen Ulft aan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:14 schreef tonks het volgende:
Mijn oma wooont in genderingen achterhoek dus
Ja! daar ben ik kei vaak geweest met de fiets!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:22 schreef Tiemie het volgende:
Ik woon in Ulft.
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Dat ligt tegen Ulft aan..
mijn nick zonder s graagquote:
Oepsquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mijn nick zonder s graag
Achterhoek Arena en Nachtpracht kunnen ook wel worden toegevoegd in de OP
Dat kaartje is helemaal goed hoor, gemeentelijke herindelingenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:50 schreef Jojogirl het volgende:
Alleen jammer dat dat kaartje niet echt meer klopt qua gemeentes.
* Jojogirl is geboren in het mooiste stadje in de Achterhoek, Groenlo, en heeft er tot haar 18e gewoond.
ohquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:11 schreef Jojogirl het volgende:Groenlo heet geen Groenlo meer, maar Oost-Gelre
maar op die grenzen had ik me wel verkeken, die kloppen idd al
de zondag ben ik waarschijnlijk wel van de partijquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nog iemand die naar de Zwarte Cross toegaat?
Ben vorig jaar wel geweest! Leuke sfeerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nog iemand die naar de Zwarte Cross toegaat?
Ik ook op zondagquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de zondag ben ik waarschijnlijk wel van de partij![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef P-azz het volgende:
[..]
Woei. Ik wil ook in het lijstje! Ik woon in Neede![]()
![]()
![]()
daarom staat er op het kaartje ook /liemersquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:10 schreef Adelante het volgende:
Zevenaar en Montferland behoren toch tot de Liemers, dus geen 8erhook?
tijd voor een inburgering dusquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:39 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
ik heb me altijd al afgevraagd waar dat nou ligt
ik dacht eerst dat "alle" boeren uit een achterhoek kwamen of zo![]()
Ik kan de OP niet meer bijwerkenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef P-azz het volgende:
[..]
Woei. Ik wil ook in het lijstje! Ik woon in Neede![]()
![]()
![]()
Ik ben bij zowel Daklozen, de UIftse kermis (de pol) als op Huntenpop te vindenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:58 schreef pascalheister het volgende:
he een plaatsgenoot dat zie je niet vaak
Huntenpop ben ik dit jaar ook wel te vinden denk ik
Nog van de partij op de Ulftse kermis?
Het is anders ook behoorlijk irritant als je veel mensen helpt er er vrij weinig voor terugziet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:45 schreef sooty het volgende:
Ik mag ze niet zo die Achterhoekers. Ben er zelf geboren maar op tijd vertrokken. Typisch aan een Achterhoeker (geldt trouwens ook voor Tukkers) is de voor-wat-hoort-wat en niets-voor-niets mentaliteit. Ze helpen graag, maar owee als je niet op tijd iets terugdoet.
neequote:Op zondag 25 juni 2006 03:16 schreef broer het volgende:
Pascal, geen broertje van Denise toch?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:58 schreef pascalheister het volgende:
he een plaatsgenoot dat zie je niet vaak
Huntenpop ben ik dit jaar ook wel te vinden denk ik
Nog van de partij op de Ulftse kermis?
ALs een modje die aan kan passenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:03 schreef Lov1 het volgende:
*Meldt zich!*Aaltense!
En nee, geen fienen![]()
Tis gezellig hiero, al die Achterhoekers! Mag ik nu ook in de OP?![]()
JIj bent duidelijk een zwarte kous! Ontken het maar niet!quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:03 schreef Lov1 het volgende:
*Meldt zich!*Aaltense!
En nee, geen fienen![]()
Syntus treinen rijden hierquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:40 schreef THA-PIETERT het volgende:kheb veel familie wonen in winterswijk
mijn mama is daar geboren. kga zondag met de trein trouwens naar winterswijk
3 uur in zown ns ding zitten
mrgoed altijd gezellig daar
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Syntus treinen rijden hierDingen die vaker stilstaan dan dat ze rijden en ze zitten nog kut ook
Vanaf Arhnem rijd je aan een stuk door naar Winterswijk in zo'n kuttrein jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:35 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
ik heb vanaf rotterdam de trein naar arnhem dus dan zal ik vanaf daar zo'n syntus trein hebben, mja ik wacht het wel af...ik hoop dat het meevalt. anders ben je egt gaar
wish me luckquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vanaf Arhnem rijd je aan een stuk door naar Winterswijk in zo'n kuttrein ja![]()
Op zondag valt het wel mee met vertragingen denk ik, maar doordeweeks is het een ramp.
Afgelopen paar weken bijna elke dag wel vertraging gehad op het stukje Aalten - Winterswijk
[afbeelding]
Shit happensquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:44 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
wish me luckkben benieuwd hoe het gaat worden, kvindt het zoiezo al niks. meer dan 3 uur in de trein mrgoed lker
![]()
donequote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:13 schreef Conflict het volgende:
Als er namen aan de OP toegevoegd moeten worden kan er een lijstje gemaakt worden en die dan ff in een TR zetten
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef nectarientje het volgende:
Ach, het is wel te overleven hoorIk ga een of twee keer per maand van Rotterdam naar Varsseveld (twee stations eerder uitstappen) en als je een boek bij je hebt en een lekker muziekje is het goed te doen.
Ik zou trouwens als ik jou was de intercity naar Utrecht nemen en daar overstappen en niet de sneltrein naar Arnhem. Is net even sneller.
Denk er trouwens wel even aan dat de treinen op zondag maar 1 keer per uur doorgaan naar W'wijk.. Anders sta je je nog een half uur te vervelend op Doetinchem![]()
bedankt, zal er rekening mee houdenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef nectarientje het volgende:
Ach, het is wel te overleven hoorIk ga een of twee keer per maand van Rotterdam naar Varsseveld (twee stations eerder uitstappen) en als je een boek bij je hebt en een lekker muziekje is het goed te doen.
Ik zou trouwens als ik jou was de intercity naar Utrecht nemen en daar overstappen en niet de sneltrein naar Arnhem. Is net even sneller.
Denk er trouwens wel even aan dat de treinen op zondag maar 1 keer per uur doorgaan naar W'wijk.. Anders sta je je nog een half uur te vervelend op Doetinchem![]()
Heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Syntus treinen rijden hierDingen die vaker stilstaan dan dat ze rijden en ze zitten nog kut ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |