Er komen zelfs beroemdheden vandaan!quote:Warnsveld (Nedersaksisch: Wansveld) is een plaats in de gemeente Zutphen in de provincie Gelderland.
Warnsveld is partnergemeente met Horstmar, een stad in het noorden van Noord-Rijnland-Westfalen.
Warnsveld was een zelfstandige gemeente, maar is op 1 januari 2005 toegevoegd aan de gemeente Zutphen.
Een sfeerimpressie:quote:Geboren in Warnsveld
Hans Brandts Buys (28 juni 1905), Bach-kenner, Nederlands schrijver en dirigent († 1959)
Ludwig Brandts Buys (15 juli 1908), Nederlands architect en tekenaar († 1983)
Frans Hermsen (10 september 1926), Nederlands burgemeester
Ellen ten Damme (7 oktober 1967), Nederlands actrice en zangeres
Ook nog eens:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:09 schreef snellejelle het volgende:
is niet de hoogste temperatuur ooit in Nederland in Warnsveld gemeten?
quote:1944 - In Warnsveld wordt een temperatuur van 38,6°C gemeten; de hoogste dagtemperatuur ooit sinds het begin van de metingen in Nederland.
Er zijn op dit moment ongeveer 4500 mensen op fok hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 16:09 schreef ikke_ook het volgende:
Weinig wervelend als ik zo het aantal posts zieOf misschien juist wel omdat men wat beters te doen heeft dan Fokken
Of zou het misschien komen doordat Warnsveld nou ook weer niet zoveel inwoners heeftquote:Op maandag 26 juni 2006 16:09 schreef ikke_ook het volgende:
Weinig wervelend als ik zo het aantal posts zieOf misschien juist wel omdat men wat beters te doen heeft dan Fokken
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 26 juni 2006 16:36 schreef Eltonno het volgende:
Hej! daar woon(de) ik ook.... Studeer nu in Groningen, maar het blijft mijn thuisthuis
Maar de Warnsvelders hebben er wel tegen gevochten, tot het bittere eind. Helaas de strijd verloren van de slokop Zutphen.quote:Tja, jammer van de anexatie door zutphen.. Maargoed, ze konden het gewoon niet langer meer tegenhouden.
Daar ben ik al een tijdje niet meer geweest en zo te horen is dat dus maar goed ookquote:Mooie foto trouwens van de Kerk, dat is echt typisch warnsveld. Alleen vind ik het jammer dat ze de bonendaal zo verne*kt hebben.. Die was altijd zo mooi!
hehe dat van de dreiumme wist ik dan weer niet, maar dat was wel hoog nodig..quote:Op maandag 26 juni 2006 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.
[..]
Maar de Warnsvelders hebben er wel tegen gevochten, tot het bittere eind. Helaas de strijd verloren van de slokop Zutphen.
[..]
Daar ben ik al een tijdje niet meer geweest en zo te horen is dat dus maar goed ook. Las wel in de online editie van de Stentor dat de Dreiumme nou eindelijk eens een beetje wordt opgeknapt.
Jaaaa, dat was het, klokkespel!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:14 schreef Eltonno het volgende:
Ik heb trouwens nog klokkespellessen gehad op de spil, toen ik heel jong was.. Van een gast met een glazen oog ofzo...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |