Winterswijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:40 schreef THA-PIETERT het volgende:kheb veel familie wonen in winterswijk
mijn mama is daar geboren. kga zondag met de trein trouwens naar winterswijk
3 uur in zown ns ding zitten
mrgoed altijd gezellig daar
grote kans dat ik zondag aaf, als alle familie weer weg is nog een cafetje probeert te zoeken als dat er is. geen idee eigenlijk... zal tog wel... . help je gezellig mee?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
WinterswijkGeen kut te beleven maar toch
Mja idd, klote dingen hier.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Syntus treinen rijden hierDingen die vaker stilstaan dan dat ze rijden en ze zitten nog kut ook
Die zijn er volgens mij welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:55 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
grote kans dat ik zondag aaf, als alle familie weer weg is nog een cafetje probeert te zoeken als dat er is. geen idee eigenlijk... zal tog wel... . help je gezellig mee?![]()
En anders kom je toch naar het uiterst gezellige Aalten toequote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:22 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
gewoon int centrum daar bij die kerk enzo
en hoe kom ik daar vanuit winterswijk... ik denk dat ik nog geen eens een fiets tot beschikking hebquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En anders kom je toch naar het uiterst gezellige Aalten toe![]()
Met de treinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:04 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
en hoe kom ik daar vanuit winterswijk... ik denk dat ik nog geen eens een fiets tot beschikking heb
whaha denk niet dat ik daar nog zin in heb na al 3 uur in dat ding gezeten te hebben. met 30 gradenquote:
Ach, ze zijn airco gekoeldquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:39 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
whaha denk niet dat ik daar nog zin in heb na al 3 uur in dat ding gezeten te hebben. met 30 graden![]()
Precies, dat had ie-j good ezienquote:Op zondag 2 juli 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Hey _Xbox_master_, wa daggeej, eff'n kiek'n in da buuksken of eej da gezich kent?![]()
Ze zitten er welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:55 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
grote kans dat ik zondag aaf, als alle familie weer weg is nog een cafetje probeert te zoeken als dat er is. geen idee eigenlijk... zal tog wel... . help je gezellig mee?![]()
Sssstquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
JIj bent duidelijk een zwarte kous! Ontken het maar niet!![]()
quote:
Die loopt ook door Winterswijk heen!quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:23 schreef Tjapperd het volgende:
Hé ex-klasgenoot, waarom sta ik niet in het rijtje van Achterhoekers op Fok!?![]()
Niet dat ik zo'n bloeiende postgeschiedenis heb ofzo.![]()
-Willempie- *meldt zich*quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:49 schreef Misstique het volgende:
Tjapperd, als je even doorgeeft in welke plaats je woont, zal ik je toevoegen aan de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |