En anders kom je toch naar het uiterst gezellige Aalten toequote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:22 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
gewoon int centrum daar bij die kerk enzo
en hoe kom ik daar vanuit winterswijk... ik denk dat ik nog geen eens een fiets tot beschikking hebquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En anders kom je toch naar het uiterst gezellige Aalten toe![]()
Met de treinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:04 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
en hoe kom ik daar vanuit winterswijk... ik denk dat ik nog geen eens een fiets tot beschikking heb
whaha denk niet dat ik daar nog zin in heb na al 3 uur in dat ding gezeten te hebben. met 30 gradenquote:
Ach, ze zijn airco gekoeldquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:39 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
whaha denk niet dat ik daar nog zin in heb na al 3 uur in dat ding gezeten te hebben. met 30 graden![]()
Precies, dat had ie-j good ezienquote:Op zondag 2 juli 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Hey _Xbox_master_, wa daggeej, eff'n kiek'n in da buuksken of eej da gezich kent?![]()
Ze zitten er welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:55 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
grote kans dat ik zondag aaf, als alle familie weer weg is nog een cafetje probeert te zoeken als dat er is. geen idee eigenlijk... zal tog wel... . help je gezellig mee?![]()
Sssstquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
JIj bent duidelijk een zwarte kous! Ontken het maar niet!![]()
quote:
Die loopt ook door Winterswijk heen!quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:23 schreef Tjapperd het volgende:
Hé ex-klasgenoot, waarom sta ik niet in het rijtje van Achterhoekers op Fok!?![]()
Niet dat ik zo'n bloeiende postgeschiedenis heb ofzo.![]()
-Willempie- *meldt zich*quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:49 schreef Misstique het volgende:
Tjapperd, als je even doorgeeft in welke plaats je woont, zal ik je toevoegen aan de OP.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, wat moet je er dán...?Behalve fokken?
Winterswijk woont iequote:Op woensdag 5 juli 2006 10:49 schreef Misstique het volgende:
Tjapperd, als je even doorgeeft in welke plaats je woont, zal ik je toevoegen aan de OP.
Ex-Lochemer hier...quote:
Très bien, Marly en Misstique.quote:
Hier ook een rasechte Lochemer. Hieronder een kopie van wikipedia.quote:
ZOndag jaquote:Op maandag 17 juli 2006 22:21 schreef pascalheister het volgende:
nog achterhoekers die naar Zwarte Cross gaan?
dus je bent kermis aan het vieren?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:56 schreef Moron het volgende:
Nou nou, wat een Achterhookers!![]()
Laat ik daar nou ook vandaan komen..
[afbeelding]
Jaja, uit Hengelo (Gld)..
En ja mensen, er zijn dus 2 Hengelo's in Nederland!![]()
Ja dat klopt..quote:Op maandag 17 juli 2006 22:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus je bent kermis aan het vieren?![]()
Ik niet, helaas. Ik zit nu in lloret de mar en ik kom zondagavond pas terug...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:21 schreef pascalheister het volgende:
nog achterhoekers die naar Zwarte Cross gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |