quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:23 schreef Tjapperd het volgende:
Hé ex-klasgenoot, waarom sta ik niet in het rijtje van Achterhoekers op Fok!?![]()
Niet dat ik zo'n bloeiende postgeschiedenis heb ofzo.![]()
-Willempie- *meldt zich*quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:49 schreef Misstique het volgende:
Tjapperd, als je even doorgeeft in welke plaats je woont, zal ik je toevoegen aan de OP.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, wat moet je er dán...?Behalve fokken?
Winterswijk woont iequote:Op woensdag 5 juli 2006 10:49 schreef Misstique het volgende:
Tjapperd, als je even doorgeeft in welke plaats je woont, zal ik je toevoegen aan de OP.
Ex-Lochemer hier...quote:
Très bien, Marly en Misstique.quote:
Hier ook een rasechte Lochemer. Hieronder een kopie van wikipedia.quote:
ZOndag jaquote:Op maandag 17 juli 2006 22:21 schreef pascalheister het volgende:
nog achterhoekers die naar Zwarte Cross gaan?
dus je bent kermis aan het vieren?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:56 schreef Moron het volgende:
Nou nou, wat een Achterhookers!![]()
Laat ik daar nou ook vandaan komen..
[afbeelding]
Jaja, uit Hengelo (Gld)..
En ja mensen, er zijn dus 2 Hengelo's in Nederland!![]()
Ja dat klopt..quote:Op maandag 17 juli 2006 22:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus je bent kermis aan het vieren?![]()
Ik niet, helaas. Ik zit nu in lloret de mar en ik kom zondagavond pas terug...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:21 schreef pascalheister het volgende:
nog achterhoekers die naar Zwarte Cross gaan?
Kun je ook niets aan doenquote:
slecht gepland manquote:Op woensdag 19 juli 2006 05:54 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik niet, helaas. Ik zit nu in lloret de mar en ik kom zondagavond pas terug...
![]()
Jaahaa, maar wij hebben de evangelische boekhandelquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:25 schreef Individual het volgende:
Geboren in Lichtenvoorde (ziekenhuis was dicht op zondag!) en getogen in Winterswijk.
Mooiste dorpje ter wereld en ik ga er nog graag naartoe, maar ik zou er niet meer kunnen wonen..
*Knip!
en nog veel meer kwaliteit!!! (Daar kan Aalten niet aan tippen!)
Godverdomme je hebt gelijk!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:32 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Jaahaa, maar wij hebben de evangelische boekhandel.....
Zo!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |