Dat is uber jaquote:
Ik heb er een tijdje in het centrum gewerkt. Keek mn ogen uit tijdens dat festival.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is uber ja.
Toen ik 10 was gingen we erheen. Toen hadden ze van die draken, ik was bang.
Dat is prachtig inderdaad. Druk, mooi gezicht. Groots.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje in het centrum gewerkt. Keek mn ogen uit tijdens dat festival.
voor deze keer wel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:04 schreef maikelsp het volgende:
Gemeente Deventer ook goed? DIEPENVEEN
Kom je er vaak? Ik ben er laatst even geweest, was toch gratis entree.quote:
Afgelopen jaar waren ze nummer 5quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef Kluupkluup het volgende:
Deventer was trouwens weer genomineerd voor 'evenementenstad van het jaar'..
Over 2 weken 'Deventer op stelten'.. En wie is er nou niet een keer naar het Dickensfestijn, 'Op Den Berghe' of de grootste boekenmarkt van Europa geweest
Haha.. In de Joffer komen juist geen allochtonen.. Ik denk dat je je vergist met de Luxor..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kom je er vaak? Ik ben er laatst even geweest, was toch gratis entree..
Veel allachtonen etc.
Ook vind ik er de vrouwen wat tegenvallen.![]()
Hmm, de vorige keer waren het er aardig watquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Haha.. In de Joffer komen juist geen allochtonen.. Ik denk dat je je vergist met de Luxor..
Nieuw cafe EN aanrader is Fred&Douwe Loungecafe (samenwerkingsverband Heineken/Egberts)
want?quote:
voor jou is er een ander topicquote:
Tot uw dienst.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:52 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik *eis* van je Messenga dat je de OP aanpast.. 'pauperstad'![]()
Nou.... Ik ben hier geboren en getogen en zat hier zelfs op de Hogeschool.. Maar nu wil ik naar de Universiteit.. Dus ga op kamers in utrecht of nijmegenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:09 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Jij gaat er nooit meer weg hè Kluupkluup
nouja er wonen 2 normale mensen, mijn stagebegeleider en Hatsjepoets wat een kut naam heb je sanquote:
bemoei je er dan ook niet meequote:
doe ik welquote:
quote:
huur of koop?quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:52 schreef scarefreak het volgende:
Ik probeer al tijden een huisje te krijgen
dan moet het wel lukken, alhoewel er op dit moment in Deventer wel erg veel mensen op zoek zijn naar een huur woning en het aanbod magertjes is omdat Hornwerk plat gegooid is en de rivierenwijk ook tegen de vlakte gaat.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:03 schreef scarefreak het volgende:
Eerst nog even huren, ik sta nu 3 jaar ingeschreven, en heb opzich een redelijk aantal punten, al ee keer kijkdag gehad maar dat was prut
Fred en Douwe is zeker een aanrader ja, erg relaxed zitten daar en erg gezelligquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Haha.. In de Joffer komen juist geen allochtonen.. Ik denk dat je je vergist met de Luxor..
Nieuw cafe EN aanrader is Fred&Douwe Loungecafe (samenwerkingsverband Heineken/Egberts)
Del Mar is idd ook heerlijk ja met die loungebanken achterinquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:32 schreef scarefreak het volgende:
Fred en Douwe, wat is dat nou precies
Ik ga nog wel eens naar Del Mar, daar kan je lekker relaxt zitten achterin, en daarnaast zit fred en douwe, en ik vraag me nou elke keer af wat ik me daarbij moet voorstellen
Deventer is van oorsprong een Hanzenstad wat veel arbeiders trekt, dit zie je terug aan het relatief grote aantal volksbuurten in Deventer helaas brengt dit relatief veel criminaliteit met zich mee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:25 schreef Sylvana het volgende:
Ik woon nu ruim een jaar op kamers in Deventer en het bevalt me primaErg gezellige stad, worden veel dingen georganiseerd ( al is het wel elk jaar precies het zelfde) en leuke mensen. Al heb je ook wel erg veel aparte types in Deventer en is het een beetje jammer dat de criminaliteit zo hoog is
Voorstellen hoeft niet, maar je kan er koffie (douwe) en bier (fred) krijgen, nouja kopen dan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:32 schreef scarefreak het volgende:
Fred en Douwe, wat is dat nou precies
Ik ga nog wel eens naar Del Mar, daar kan je lekker relaxt zitten achterin, en daarnaast zit fred en douwe, en ik vraag me nou elke keer af wat ik me daarbij moet voorstellen
Dan heb ik je vast wel eens gezien in de Muppies.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:49 schreef Messenga het volgende:
Jahaa, deze stad verdient ook een topic.
-Blaat-
Ik ga er vrij vaak heen in het weekend. Ben altijd wel te vinden in Café Murphy's of de Luxor.
-Blaat-
Meer mensen die er ook wel eens komen?![]()
Ik woon zelf overigens in Bathmen, dat terzijde.
Wel in Murphysquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:05 schreef scarefreak het volgende:
Nog meer mensen die vanavond voetbal gaan kijken in de Joffer?
Joffer bier voor een euro (als je pasje hebt)quote:
Geen pasje, nog geen 18quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:07 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Joffer bier voor een euro (als je pasje hebt)
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:08 schreef Woldo het volgende:
Niet daar kijken, maar ben er vanavond wel.
Haha kan ookquote:
Huis van de Stad vind ik wel goed in de omgeving passen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:47 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Voorstellen hoeft niet, maar je kan er koffie (douwe) en bier (fred) krijgen, nouja kopen dan.
Ik ben er vrijdag na de wedstrijd geweest, maar toen hing er iets te hoog John/Rebecca sfeertje
Thans hot in Deventer, de keuze voor een nieuw stadskantoor
http://www.destentor.nl/extra/stadskantoordeventer/
![]()
ikke! Met me huisgenootjes samenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:05 schreef scarefreak het volgende:
Nog meer mensen die vanavond voetbal gaan kijken in de Joffer?
Hopen dat het niet te druk wordt, met EK werd het ook steeds drukker namate ze verder kwamenquote:
ze hebben 2 schermen toch, 1 buiten en 1 binnen? Hopen dat het droog is en er een stel buiten gaat zitten kijken danquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:46 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Hopen dat het niet te druk wordt, met EK werd het ook steeds drukker namate ze verder kwamen
Wil ik ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ze hebben 2 schermen toch, 1 buiten en 1 binnen? Hopen dat het droog is en er een stel buiten gaat zitten kijken dan
Nouja, als het al te druk is ga ik wel gewoon weer naar huis, woon er 1 minuut vandaan
Ga verhuizen danquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wil ik ook
Ik moet elke keer als ik naar Deventer wil 10 km fietsen.
Waar woon je ergens dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ga verhuizen danHier in de straat komen regelmatig kamers vrij
![]()
Als je op de Brink langs de rechterkant van het Historisch Museum loopt, doorloopt tot aan de tapasbar in de Polstraat en dan de straat rechtsquote:
Ja, en dan elke dag naar Holten fietsen zekerquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
![]()
wie zit er dan ook in Holten op schoolquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, en dan elke dag naar Holten fietsen zeker.
Ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wie zit er dan ook in Holten op school
Is dat alleen voor studenten?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
![]()
ja, dat is alleen voor studenten jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Is dat alleen voor studenten?
M'n broer zoekt nog goedkope woonruimte in Deventer.
Hij studeert niet meer.
ok, jammer.quote:
Ik woon van af mijn tweede in Deventer en ik kots echt op de Rivierenwijk het knutteldorp Keizerslanden en al het andere wat eigenlijk rond om de stad zitquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Deventer is van oorsprong een Hanzenstad wat veel arbeiders trekt, dit zie je terug aan het relatief grote aantal volksbuurten in Deventer helaas brengt dit relatief veel criminaliteit met zich mee.
De laatste jaren is er wel veel veranderd en ook de criminaliteit flink gedaalt.
Je ziet dit ook terug in bijvoorbeeld Zutphen en Kampen.
Ik vind juist de volksbuurten een deel van de charme van Deventer, hierdoor heb je veel gevarieerde inwoners in Deventer. Van dikke tatoo boys tot stijlvolle oude vrouwtjes.
Als je bijvoorbeeld in Apeldoorn gaat kijken zijn de inwoners daar maar saai in mijn ogen.
Hetzelfde geldt eigenlijk voor de binnenstad die voor een groot deel uit oude gebouwen bestaat, kijk voor de grap eens in de stad naar de prachtige gevels die veel winkels nog hebben boven hun reclameborden.
Vertel!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:37 schreef Sylvana het volgende:
ik ging vandaag hier in Deventer op vmbo-school een enquete houden over muziekstijl en drugsgebruik, wat een stel kleuters zeg
*Klein Douwel.. Het kleinste wijkje van Deventerquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:10 schreef Canisfire het volgende:
*Meldt ik woon op blauwenoord
ik studeer dus SPH en moest een onderzoek doen naar het verband tussen muziekstijl en drugsgebruik onder vmbo-scholieren. Nou had ik van te voren al wel verwacht dat er nog niet echt een verband op die leeftijd was, omdat de meesten dan alleen nog maar geblowed hebben en geen andere drugs gebruiken nog. Maar goed, ik had dus enquete gevraagd met 10 meerkeuzevragen en dan bij elke vraag ook nog gezegd of er 1 of meerdere antwoorden aangekruisd mochten worden. maar echt iedereen die kruiste dus waar je maar 1 antwoord mocht geven meerdere antwoorden aanquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:14 schreef Eveli het volgende:
[..]
Vertel!(Ookal heb ik wel een idee, het blijft leuk om te horen
)
ja, geen dus, dat bedoelde ik, dat ik hem niet heb kunnen gebruiken omdat er niet gescoord werdquote:
Ohh zoquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, geen dus, dat bedoelde ik, dat ik hem niet heb kunnen gebruiken omdat er niet gescoord werd
tuurlijk had ik hem wel mee, ik zat vanavond al in me oranje t-shirt en met me juicharm aan thuisquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ohh zoIk dacht dat je em niet meehad.
Haha vetquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tuurlijk had ik hem wel mee, ik zat vanavond al in me oranje t-shirt en met me juicharm aan thuisEn de hond hadden we ook een oranje Nederlands Elftal vestje aangetrokken
![]()
die heb ik de tweede helft wel gehoord hoor * nog steeds pijn aan me oren heeft*quote:Op donderdag 22 juni 2006 07:01 schreef scarefreak het volgende:
Dan heb je wel wat gemist, voor de wedstrijd werden er in de joffer fluitjes en opblaashoedjes uitgedeeld, niemand deed die autobanden op, maar fluitjes waren goed te horen
En dan mogen we kiezen uit 5 lelijke opties. Moet je de minst lelijke kiezen. Deventer heeft geen meerjarenplan voor architectuur, planologie en verkeerskunde. Echt zonde. De stad had zoveel mooier kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:47 schreef lurf_doctor het volgende:
Thans hot in Deventer, de keuze voor een nieuw stadskantoor
http://www.destentor.nl/extra/stadskantoordeventer/
![]()
Whehehequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:16 schreef KinkyHinky het volgende:
Waarom is deze grootheid nog niet genoemd?
Snackbar Gerrit en Marijke!!
[afbeelding]
Ver uit het mooiste gebouw in deze pauperstad.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:38 schreef Dixidito het volgende:
[..]
En dan mogen we kiezen uit 5 lelijke opties. Moet je de minst lelijke kiezen. Deventer heeft geen meerjarenplan voor architectuur, planologie en verkeerskunde.Echt zonde. De stad had zoveel mooier kunnen zijn.![]()
welke basisschool zat je? St. Bernardus? Schakel?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:50 schreef Canisfire het volgende:
Ik woon trouwens vlak bij die nieuwe skate baan.
Dat nieuwe verkeersplein is ook uber, zo ingewikkeld en onlogisch heb ik ze nog niet eerder gezien. Elke keer ben ik weer verbaasd welke richting ik nu weer uitga, en nog steeds moet ik de bordjes volgen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:41 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]![]()
Heb je er wel kaas van gegeten?!
Je hebt verkeerskunde gedaan zie ik.. Ik deed Ruimtelijke Ordening & Planologie hier in Deventer (ik woon hier ook al mn hele leven) en ga nu doorstuderen (Universiteit Utrecht) in dezelfde richting..
Maar wat ik even wil zeggen dat is dat Deventer wel degelijk zowel een planologisch structuurplaan heeft (Deventer 2025: synergie van stad) als verkeerskundig (Masterplan As Binnenstad - Colmschate 1998-2008). Komt bij dat een gemeente sinds een aantal jaar (Wet op de Ruimtelijke Ordening (WRO)) altijd een gedetailleerd BP moet hebben vastgesteld .. Daarnaast staat in het BRO (Besluit Ruimtelijke Ordening) dat als er een beslissing genomen moet worden die zodanig afwijkt van een BP (In dit geval het nieuwe stadskantoor en de stadsbibliotheek) er altijd hoor en wederhoor moet plaatsvinden met de inwoners. Dit kan middels een referendum, maar ook met simpele informatieavonden en/of inspraakavonden..
![]()
Nja.. Ik heb me idd ook verbaasd over de ingewikkeldheid.. Maar het probleem is dat het een 5-sprong is.. De keuze voor 1 kruispunt vind ik onlogisch maar alternatieven zijn er eigenlijk niet doordat het verkeersplein ingesloten is door gebouwen en rails..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat nieuwe verkeersplein is ook uber, zo ingewikkeld en onlogisch heb ik ze nog niet eerder gezien. Elke keer ben ik weer verbaasd welke richting ik nu weer uitga, en nog steeds moet ik de bordjes volgen.
Weinig ruimte inderdaad.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:14 schreef Kluupkluup het volgende:
idd.;. Bioscoop, restaurant etc..
Maar EINDELIJK dus een nieuwe bioscoop.. Die stoelen in de EDB waren echt TE slecht.
Een mega rotonde was een betere optie geweest denk ik. A la Keizerkarelplein in Nijmegen. Wat chaotischer, maar beter dan dit bordenfestijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nja.. Ik heb me idd ook verbaasd over de ingewikkeldheid.. Maar het probleem is dat het een 5-sprong is.. De keuze voor 1 kruispunt vind ik onlogisch maar alternatieven zijn er eigenlijk niet doordat het verkeersplein ingesloten is door gebouwen en rails..
Mwah.. Nadeel van een rotonde is natuurlijk dat als het in 1 richting stil staat, dat dan meteen alles stilstaat. Plus het feit dat je te maken hebt met 2 baanswegen en dus ook erg veel verkeer.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:27 schreef Dixidito het volgende:
[..]
Een mega rotonde was een betere optie geweest denk ik. A la Keizerkarelplein in Nijmegen. Wat chaotischer, maar beter dan dit bordenfestijn.
en een big ass supermarkt toch?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:14 schreef Kluupkluup het volgende:
idd.;. Bioscoop, restaurant etc..
Maar EINDELIJK dus een nieuwe bioscoop.. Die stoelen in de EDB waren echt TE slecht.
Jazeker, met skipistes (gedeeltelijk onder de grond), een sneeuwkartbaan, een ijsklimwand en moonlightbowlen. Maar het plan is, om dat toepasselijk te zeggen, in de ijskast gezet, waarschijnlijk voor definitief.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:06 schreef Tierelier het volgende:
Oeh, was daar sprake van ja? Jammer! Anders wist ik 't wel!
Btw ook relaxed, met 't mooie weer, naar de overkant v/d IJssel gaan met het pontje, en je vertoeven aan een chill strandje.
rellen? waar?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:02 schreef scarefreak het volgende:
Vanacht nog wat rellen gezien iemand?
Op site van de stentor staat iig niks over rellenquote:
Behalve dat er gisteren iemand horizontaal de Heks werd uitgedirigeerd na een discussie van 20 minuten zag ik ook verder niks.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Op site van de stentor staat iig niks over rellen
Valt me idd weer mee, had ook wel verwacht dat het uit de hand zou lopen na uitschakeling van Oranje
God, daar hing je uit. Ik zat vrolijk bij het Weeshuis.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:24 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Behalve dat er gisteren iemand horizontaal de Heks werd uitgedirigeerd na een discussie van 20 minuten zag ik ook verder niks.
En Murphy's is een paupercafé, behalve op zondag avond.. Alhoewel.....
welke? burnsite (ofzo?)quote:Op maandag 26 juni 2006 20:46 schreef Canisfire het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die Skatebaan ?
Nee Burnsite is tof ik bedoel dat kleintje bij de nieuwe weg naar Raalte vlak bij het politiebureau.quote:
slechtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:51 schreef Messenga het volgende:
Wat ik me echt afvraag, ook al kom ik best vaak in Deventer.. hoe is de reputatie van Luxor?
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
slecht
Vaak problemen daar, en wil niet discrimineren, maar zijn vaak erg vervelende buitenlanders enzo
Thomas, oude rukker.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:25 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
welke basisschool zat je? St. Bernardus? Schakel?
Luxor ben ik 1 keer geweest met schoolfeest.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Ik was er 2 weken geleden weer eens, vrienden van me wouden erheen, nja, Give it a try.. nooit meer.
een slowaak....quote:Op maandag 26 juni 2006 15:22 schreef piepster het volgende:
[..]
God, daar hing je uit. Ik zat vrolijk bij het Weeshuis.
Oh, en namen wil ik horen.Wie ging eruit?
En Murphy's is idd een paupercafé. Ook op zondagavond. Alleen merk je het dan niet omdat je dan dronken bent.![]()
Echt een geniale tentquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Die kerel verdient wel goed, dikke mercedes altijd of zou hij die ergens anders mee verdienen
Huh? Ik ben er geboren. Op de worp, en die ligt volgens mij toch echt aan de 'overkant' van de IJssel. Een van de oudste wijken van Deventer. En als ik het wel heb ben ik er geboren in de Hoveniersstraat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:42 schreef Kluupkluup het volgende:
Het mooiste van Deventer vind ik dat er aan 'de overkant' van de Ijssel totaan de winterdijk niks gebouwd is..
Midtown, zit ook op de Brink, daar zit ik altijd en das echt relaxed daar, is ook rockcafequote:Op woensdag 28 juni 2006 00:51 schreef Rossdale het volgende:
Hmm ik woon sinds begin dit jaar in deventer, ben vanuit zeeland verhuist dus ben hier nog steeds niet extreem goed bekend. Deventer, olst, raalte en dan houd het wel ver opNog niet veel bekenden ook hehe.
Ben erg benieuwd naar deventer op stelten, ga het zeker bekijken!
Heeft er trouwens iemand uitgaanstips voor iemand die van rockmuziek houd? Naast de elegast bedoel ik dan.
Ook geopend op donderdagen? Of alleen in 't weekend?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Midtown, zit ook op de Brink, daar zit ik altijd en das echt relaxed daar, is ook rockcafe
Omg, ja wat kunnen ze arrogant zijn. Niet normaal. Ik ken het exact, arrogant, ook al zijn ze nog maar 10. Met de kermis hier, dan zie je het echte paupervolk imo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:03 schreef Canisfire het volgende:
Wat ik me toch afrvraag waarom is het grootste deel van de Deventerse jeugd toch zo pauper achtig? Allemaal van die zogenaamde stoere arrogante jongetjes en meisjes die naar hardcore luisteren en je al in elkaar willen slaan als je ze alleen maar aankijkt.
Elke dag geopend, behalve maandag geloof ik maar weet ik niet zekerquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:02 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Ook geopend op donderdagen? Of alleen in 't weekend?
Dichtbij zo'n turk die computerspul verkoopt?quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:15 schreef Canisfire het volgende:
De nieuwstraat daar heb ik vandaag nog mijn comic's opgehaalt
Nou moeten we niet opeens gaan doen alsof het 1 grote criminele bende hier is.. Ik ga 3x per week uit in de Deventer binnenstad en ik ben misschien maximaal 5 keer getuige geweest van een relletje in de afgelopen 5 jaarquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:10 schreef Canisfire het volgende:
Nou meneer of mevrouw Eindhoven.
Volgens mij is het hier wel extreem.
De rivierenwijk en de rest van de stad zit vol met van die kneusjes en in het Vijfhoek gaat het ook die kant op. En ze voelen zich allemaal zo stoer in groepjes op hun scooter als ze allemaal 1 iemand moeten hebben omdat hij of zij niet loopt in de laatste skims mode. Wat dat betreft ben ik blij dat mijn school in Zwolle is daar kan de jeugd teminste een beetje normaal doen.
Het zaakje heet knibbel comic'squote:Op woensdag 28 juni 2006 01:16 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Dichtbij zo'n turk die computerspul verkoopt?
Nou ik heb vaak genoeg dat ik me onveilig voel als ik door Deventer loop.quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:17 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nou moeten we niet opeens gaan doen alsof het 1 grote criminele bende hier is.. Ik ga 3x per week uit in de Deventer binnenstad en ik ben misschien maximaal 5 keer getuige geweest van een relletje in de afgelopen 5 jaar..
Als je het niet opzoekt, kom je het ook niet tegen.. Ik lees het maandags altijd in de krant, maar zoals ze het daar omschrijven lijkt er zaterdagnacht wel een totale anarchie te heersen. Onzin. Ik voel me er gewoon veilig. Al ben ik wel een keer tegen mn bagagedrager aangetrapt, toen ik stopte om verhaal te halen kwamen er ineens 10 Turken naar me toe.. Toch maar doorgereden..
Ha de Albanees dus. Vandaar dat 'ie zo iritant was bij het voetbalkijken.quote:
Bij het Burgerweeshuis zijn elke woensdag en vrijdag concerten. En regelmatig rock/metal. Gisteren was bijvoorbeel Obituary.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:51 schreef Rossdale het volgende:
Hmm ik woon sinds begin dit jaar in deventer, ben vanuit zeeland verhuist dus ben hier nog steeds niet extreem goed bekend. Deventer, olst, raalte en dan houd het wel ver opNog niet veel bekenden ook hehe.
Ben erg benieuwd naar deventer op stelten, ga het zeker bekijken!
Heeft er trouwens iemand uitgaanstips voor iemand die van rockmuziek houd? Naast de elegast bedoel ik dan.
Midtown vind ik wel een relaxe cafe, ik houd zelf niet van Rock, maar ben daar toch wel af en toe te vinden. Er hangt een lekkere ontspannen niets moet en kom lekker hangen sfeer.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:51 schreef Rossdale het volgende:
komt denk ik doordat Deventer van oorsprong een Hanzenstad is, hierdoor zijn veel arbeiders in Deventer terecht gekomen en die brengen dit soort mensen met zich mee. In Zutphen en Kampen heb je ongeveer hetzelfde straatbeeld. Deventer heeft voor zo'n kleine stad ook relatief zware industrie (Impress, Nefit en nog een paar) wat ook weer laagopgeleiden trekt/houdt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:10 schreef Canisfire het volgende:
Nou meneer of mevrouw Eindhoven.
Volgens mij is het hier wel extreem.
De rivierenwijk en de rest van de stad zit vol met van die kneusjes en in het Vijfhoek gaat het ook die kant op. En ze voelen zich allemaal zo stoer in groepjes op hun scooter als ze allemaal 1 iemand moeten hebben omdat hij of zij niet loopt in de laatste skims mode. Wat dat betreft ben ik blij dat mijn school in Zwolle is daar kan de jeugd teminste een beetje normaal doen.
Klinkt goed, zal zeker eens komen kijkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:43 schreef piepster het volgende:
[..]
Bij het Burgerweeshuis zijn elke woensdag en vrijdag concerten. En regelmatig rock/metal. Gisteren was bijvoorbeel Obituary.
Verder is er elke zaterdag een dansfeest. Jammergenoeg loopt het net tegen de zomersluiting aan, maar vanaf september zijn we weer open.
En als je trouwens nog een sociaal leven zoekt: Bij het Burgerweeshuis werken ongeveer 120 vrijwilligers. Onder andere achter de bar, als posterverspreider of technicus. Zou je dus ook kunnen doen. 2 diensten per maand, gratis entree en een hoop lol!
www.burgerweeshuis.nl
Zeg het dan goed:quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zwolle is altijd een stuk rijker geweest ivt Deventer, het is niet voor niets dat we Zwollenaren blauwvingers noemen, die blauwe vingers kregen ze door het tellen van geld.
hmmm, dat verhaal komt me inderdaad ook bekent voor, excusses dat ik het een beetje verdraait hebquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:41 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Zeg het dan goed:
Het hele verhaal is dat de Kampenaren ons een zak met geld gaven in een zo klein mogelijk valuta voor aanschaf van een bel (voor op de toren). Dat moest dus nageteld worden. Omdat de munt uit koper bestond, kreeg je van het vele tellen een koperenaanslag waardoor de vingers blauw werden.
Dus niet de suggestie wekken dat Zwollenaren blauwvingers worden genoemd vanwege het vele geld wat ze bezitten en dus moesten tellen.
Groetjes,
Een Zwollenaar
Excuus aanvaardtquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hmmm, dat verhaal komt me inderdaad ook bekent voor, excusses dat ik het een beetje verdraait heb
tandarts op de hoge hond is goed, en voor de huisarts, ga ff ut station onder door, over het vogeleiland heen, langs de rabo, en dan heb je daar de singelapotheek. aan de voorkant twee huisartsen (die niet nemen, zijn slecht) en aan de achterkant 2 of 3 huisartsen, die wel nemen, die zijn super.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:14 schreef piepster het volgende:
Ik ben vast even op zoek gegaan. Deze praktijken zijn op redelijke afstand voor mij:
Pasteurstr 10, 7415EP Deventer (Da's achter het st Josef ziekenhuis)
Hoge Hond, De Hoge Hondstr 1, 7413CC Deventer
Iemand ervaringen met deze 2 praktijken?
Vond het dit jaar anders wel meevallen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:07 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Omg, ja wat kunnen ze arrogant zijn. Niet normaal. Ik ken het exact, arrogant, ook al zijn ze nog maar 10. Met de kermis hier, dan zie je het echte paupervolk imo.![]()
Helaas heb ik Obituary moeten missen, iemand geweest van hier?quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:43 schreef piepster het volgende:
[..]
Bij het Burgerweeshuis zijn elke woensdag en vrijdag concerten. En regelmatig rock/metal. Gisteren was bijvoorbeel Obituary.
Verder is er elke zaterdag een dansfeest. Jammergenoeg loopt het net tegen de zomersluiting aan, maar vanaf september zijn we weer open.
En als je trouwens nog een sociaal leven zoekt: Bij het Burgerweeshuis werken ongeveer 120 vrijwilligers. Onder andere achter de bar, als posterverspreider of technicus. Zou je dus ook kunnen doen. 2 diensten per maand, gratis entree en een hoop lol!
www.burgerweeshuis.nl
Ja schijnt erg gaaf geweest te zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:11 schreef piepster het volgende:
Ik sta niet bij een huisarts in Deventer geregistreerd, dus dat zal wel goedkomen. Mijn vriend zit op de L. Pasteurstraat, en hem bevalt het wel. Ik hoor juist vervelende dingen over de Binnensingel.
@ Eveli: Hoe kan je dat nou missen! Enige show in Nederland! En Deventer is hun Europese hometown, waar ze oefenen voor de tour begint. En het was een kei- en keivette show, WOEHAAAAAAA!!!!!!
Hier wat Obituary er zelf van vond: http://www.obituary.cc/news.htm
Hier de foto's van Obituary zelf: http://www.obituary.cc/eurofest06ii.htm
Hier foto's van metalshots: http://www.metalshots.com/2006-06-27_Obituary_Deventer/index.html
En hier reacties van het publiek: http://forum.burgerweeshuis.nl/topic.asp?ARCHIVE=&whichpage=1&TOPIC_ID=1415
het ligt er bij de binnensingel ook aan welke je neemt, ik had de goede, en mijn schoonzus heeft bijvoorbeeld de slechte. volgens mij heet die van mij dokter van riggelen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:11 schreef piepster het volgende:
Ik sta niet bij een huisarts in Deventer geregistreerd, dus dat zal wel goedkomen. Mijn vriend zit op de L. Pasteurstraat, en hem bevalt het wel. Ik hoor juist vervelende dingen over de Binnensingel.
@ Eveli: Hoe kan je dat nou missen! Enige show in Nederland! En Deventer is hun Europese hometown, waar ze oefenen voor de tour begint. En het was een kei- en keivette show, WOEHAAAAAAA!!!!!!
Hier wat Obituary er zelf van vond: http://www.obituary.cc/news.htm
Hier de foto's van Obituary zelf: http://www.obituary.cc/eurofest06ii.htm
Hier foto's van metalshots: http://www.metalshots.com/2006-06-27_Obituary_Deventer/index.html
En hier reacties van het publiek: http://forum.burgerweeshuis.nl/topic.asp?ARCHIVE=&whichpage=1&TOPIC_ID=1415
heb je denk ik wel gelijk in.. Zowel Apeldoorn-west (Veluwe) en Apeldoorn-Oost (IJsselvallei) spreekt me wel aan om te wonen. Maar dan 'later'.. Want als student is er geen ruk te belevenquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:54 schreef Panthera1984 het volgende:
ik woon niet in Deventer, maar ik heb het idee dat Deventer idd meer bruist dan Apeldoorn, maar dat ook de criminaliteit er makkelijker een thuishaven vindt. Ik voel me op het caterplein veiliger dan op de brink op zaterdagavond.
Apeldoorn heeft meer groen, en minder klinkerstraatjes.
Deventer heeft meer evenementen.
Mijn conclusie is dus, rustig wonen in Apeldoorn, met op 15 minuten treinafstand een bruisend centrum (Deventer).
Is daar een soort programma van oid?quote:
hierzoquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is daar een soort programma van oid?
Dank je, ik heb het een aantal jaren geleden een keer gezien en ik mis het sindsdien elk jaar. Dit keer niet.quote:
vorig jaar was idd erg mooi, maar moest toen hele weekend werken op de brinkquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:16 schreef Sylvana het volgende:
Ik mis het dit jaar wel, ga vrijdag al op kamp voor een week. Naja,. vorig jaar was het wel leuk iig
Er komen ook wel rustige bandjes hoor. En je kan prima achterin gaan zitten op het gras. Tis niet dat je opeengepakt tegen elkaar aan staat ofzo.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:39 schreef Rossdale het volgende:
Mijn schoonouders zijn er dit weekend en ik heb zo het idee dat plugplantsoenpop niets voor hun is. Zal er voor mij dus wel niet in zitten.
Ik zal er zijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:20 schreef piepster het volgende:
Kom dan direct even kijken bij Plugplantsoenpop in het park tegenover het station. http://www.deventerpopcollectief.nl/node/119
oa met: Roosbeef, de Shavers (afscheidstour), Drive By Wire en the Freaks.
Gratis, vanaf half 2 tot 20 uur.
Nou das een kerk enzo, wat wil je erover weten dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:02 schreef Dagonet het volgende:
Wie kan mij wat vertellen van de Lebuinuskerk enzo?
Google eens luie FAquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:02 schreef Dagonet het volgende:
Wie kan mij wat vertellen van de Lebuinuskerk enzo?
Neehee, vertellen is leuker, die pagina had ik al gevonden. Ah well, ik ga morgen dan wel kijken.quote:
Voor een kleine donatie tbv een goed doel kun je de toren beklimmen, das nog veel leuker.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neehee, vertellen is leuker, die pagina had ik al gevonden. Ah well, ik ga morgen dan wel kijken..
Is voor dit topic in C&H Onbekende juweeltjes van wereldfaam
Daarom is het een goede kans dat ik er morgen ook ben.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Voor een kleine donatie tbv een goed doel kun je de toren beklimmen, das nog veel leuker.
Morgen zal het wel druk zijn, dan is het Deventer op stelten.
Vergeet dan niet ook even bij de bergkerk te kijken, en de nostalgische straatjes (bergschild e.d.) erom heen. Misschien nog wel leuker dan de lebuineskerk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daarom is het een goede kans dat ik er morgen ook ben..
Pasteurstraat is een collectieve praktijk, dus het ligt net aan welke arts je er hebt. De arts die ik daar had vond ik uitermate prettigquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:51 schreef elvy het volgende:
@piepster,
Ik heb met die huisarts op de pasteurstraat héle slechte ervaringen!
Ik weet dat er wel een hele goede (vrouwelijke) arts zat in de buurt van, of op de ceintuurbaan!
Kijk goed rond, waar je je inschrijft, want veel praktijken zitten vol, en nemen alleen nog nieuwe mensen aan, als je eenmaal bij een huisarts in deventer geregistreerd staat kun je haast niet meer wisselen!
Het was geweldigquote:
op google zijn wat filmpjes van de avondvoorstelling te zien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:19 schreef Hatsjepsoet het volgende:
he he ik wachtte al op foto's van iemand![]()
Dank je voor die link, zitten mooie foto's bij.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:12 schreef Dagonet het volgende:
Graag Eveli!
In FOT was er ook een user: [showcase] Deventer Op Stelten 2006 [véél]
Is dat wat ja T? Ben er nog nooit geweest!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Wolthuis, jij ook hier! Heerlijk!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:14 schreef Woldo het volgende:
[..]
Luxor ben ik 1 keer geweest met schoolfeest.![]()
Beste schoolfeest ooit geworden maar dat lag niet aan de Luxor.
Vriend van me kotste vol over de balie beneden bij de toilet juffrouw heen.
Beetje bier glazen vanaf het balkon naar beneden laten vallen.
Daarna midden in de nacht kermis attracties onder zeiken met de hele klas.
Best wel lomp eigenlijk.![]()
![]()
![]()
Als je dan toevallig koopt bij Sjoerd, hoewel Pieter mij ook wel kent, moet je hem even de groeten doen van Luuk..quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het zaakje heet knibbel comic's
Er staat altijd een houten obelix voor de deur.
Fred en Douwe is zeker chillquote:Op maandag 17 juli 2006 14:48 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Is dat wat ja T? Ben er nog nooit geweest!
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:17 schreef piepster het volgende:
Zo, en nu staat 'ie in je myAt.
Blij?
Pauper.
Hey, 2 stamtenten van mij van vroeger, samen met de Elegast en de Berenbootquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:29 schreef Sylvana het volgende:
Verder ben ik vooral te vinden in Midtown, het rockcafe op de Brink en in Bulls Eye, coffeeshop achter de HEMA
Ja. Hoewel ik geen Sylvana benquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:48 schreef Canisfire het volgende:
Sylvana die shop zit toch achter de bios en naast de hema ?
Nee omdat ze zei achter de hema.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik geen Sylvana ben.
Maya toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Tenten als Murphy's en Luxor zijn echt erg. Ik vind het vreselijk volk wat er rond loopt
. Laatste keer dat ik in Deventer ben geweest nog even een 'kroegentochtje' gehouden. Gingen we nog even langs die kroeg naast die koffieshop met daaronder de Elegast. Haha, wat een heerlijk kampersvolkje daar
. Weet zo niet hoe het heet, maar ze hebben er licht alsof het een hoerenkeet is
.
hier zegt iedereen achter de hema, maar hij zit er idd eigenlijk naast ( aan de achterkant )quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee omdat ze zei achter de hema.
En dat het een uitgaans plek was wist ik wel maar dat scheelt weer hoef ik niet meer naar zwolle![]()
Dingus?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gingen we nog even langs die kroeg naast die koffieshop met daaronder de Elegast. Haha, wat een heerlijk kampersvolkje daar. Weet zo niet hoe het heet, maar ze hebben er licht alsof het een hoerenkeet is
.
Het is in de F&D óf te druk óf te rustig.. Te rustig en er is echt geen reet aan, dan ziet het er allemaal wel mooi aan, maar is het wat te kaal, niet gezellig.. En als het te druk is, nja, 'te' zegt het eigenlijk al wel..quote:Op maandag 17 juli 2006 14:48 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Is dat wat ja T? Ben er nog nooit geweest!
Ik ben ook nog steeds niet echt uitgegaan in deventer en woon hier nu sinds 2 januariquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:54 schreef Vogue het volgende:
Ik woon sinds mei in Deventer. Noordenbergkwartier hier
Leuk stadje hoor! Komende zaterdag ga ik eens het uitgaansleven verkennen (ben eigenlijk nog maar 1 keer echt uitgeweest in Deventer en toen waren we in een vreselijke tent beland)
Wat is aan te raden? Ik hou van tentjes die een klein beetje alternatief zijn, waar een wat ouder publiek komt (geen scholieren) en waar je lekker kan dansen. Maar waar je ook gezellig aan de bar kan kletsen. De Dikke van Dale vind ik bijv. erg leuk, maar dat is natuurlijk niets om uit te gaan.
Weet iemand wat?
Waar is dat ? ik dacht dt je in deventer alleen maar van die hardcore r&B en frans bauer muziek tenten had.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:11 schreef Sylvana het volgende:
midtown voor alternatieve muziek, jonge en oude metalheads voornamelijk
ok je komt de brink op vanaf de v en d. zodra de brink verbreed, de eerste keer, dan zit er links de elegast, als het voor de tweede keer verbreed, zit links midtown. midtown zit in een kelder, net zoals elegast (laatste is een volgens mij, daar ben ik namelijk nooit binnen geweest).quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waar is dat ? ik dacht dt je in deventer alleen maar van die hardcore r&B en frans bauer muziek tenten had.
Klopt, kga er zometeen eens kijkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:28 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ok je komt de brink op vanaf de v en d. zodra de brink verbreed, de eerste keer, dan zit er links de elegast, als het voor de tweede keer verbreed, zit links midtown. midtown zit in een kelder, net zoals elegast (laatste is een volgens mij, daar ben ik namelijk nooit binnen geweest).
Fred en Douwe bedoel je? Dat is zeker wel wat jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:31 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Dat lounge-cafe, is dat nog wat?
het is dat ik niet wist dat hij op tv was, anders had ik mijn oom nog kunnen zien (die was figurant in de filmquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:53 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Gisteren was de oorlogsfilm A Bridge Too Far weer op tv...
hebben julie daarin de Wilhelminabrug nog gezien![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is er smerig in de elegast dan? behalve dan de mannenplee waar jij toch niet heen hoeftquote:Op zondag 23 juli 2006 20:59 schreef Sylvana het volgende:
Elegast ben ik 1 keer geweest, maar vond het ontzettend smerig daar, en hou er niet van om je jas in een garderobe te moeten doen. Ga dus liever naar Midtown, daar is ook een veel leukere sfeer vind ik
gewoon alles, de banken, de tafels, allemaal spinnenwebben aan de muur, de bar, t zag er gewoon allemaal niet fris uit ( en nee, het hoeft niet spic en span schoon te zijn, maar dit was echt smerig en totaal niet hygienischquote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Wat is er smerig in de elegast dan? behalve dan de mannenplee waar jij toch niet heen hoeft
Kan hem nog niet vindenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:11 schreef Sylvana het volgende:
midtown voor alternatieve muziek, jonge en oude metalheads voornamelijk
Wat noem jij vooraan de brink?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
kjik je met je neus ofzo
[afbeelding]
als je vanaf het station komt, en dan richting centrum loopt en dan dus vooraan, dus aan het begin van de brink, voor de fontein en hijs gewoon elke dag open volgens mijquote:Op maandag 24 juli 2006 22:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat noem jij vooraan de brink?
Is dat ding morgen ook open ? ga dan me passpoort halen bij het stadshuis enzo![]()
Aah ik kijk wel rond.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
als je vanaf het station komt, en dan richting centrum loopt en dan dus vooraan, dus aan het begin van de brink, voor de fontein en hijs gewoon elke dag open volgens mij
het is echt niet moeilijk te vinden hoor, er zijjn maar 2 trappen naar beneden op de brink, 1 bij de elegast en 1 bij midtownquote:Op maandag 24 juli 2006 22:40 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Aah ik kijk wel rond.
Bullseye is sochtends ook wel open he![]()
Ooh kutquote:Op maandag 24 juli 2006 22:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
het is echt niet moeilijk te vinden hoor, er zijjn maar 2 trappen naar beneden op de brink, 1 bij de elegast en 1 bij midtownen als je het dan nog niet kan vinden dan laat ik het woensdag wel zien als ik zelf weer in Deventer ben
Bulls eye is volgens mij 's ochtends nog niet open, ik ben niet zo verslaafd dat ik er 's ochtends al heen gaMaar heb ze wel es 's ochtends gebeld en dan nam er niemand op
Bulls eye was open.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:48 schreef Sylvana het volgende:
en heb je het gevonden?
beter dat bulls open wasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Bulls eye was open.
Ben verder niet op de brink ofzo geweest
wat een gekut trouwens in dat stads kantoor.
Tering wacht tijden van een uur om mijn passpoort op te halen.
EENSCH!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:37 schreef Eveli het volgende:
Elegast ben ik wel eens geweest, maar ik vond de muziek steeds minder leuk worden en het publiek irritanter. De Midtown vind ik dan stukken leuker met veel beter muziek en een gezelliger sfeertje.
Die vind je niet in de Midtown,quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:45 schreef Vogue het volgende:
Alleen ben ik een beetje bang dat er heel jong publiek rondloopt. Ik heb een soort van aversie tegen types als: kijk, ik ben een 1e jaars student en ik ben helemaal popi-jopi". Of scholieren, nóg erger![]()
Dat hebben wij ook een beetjequote:Op woensdag 26 juli 2006 13:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Die vind je niet in de Midtown,
Of de Midtown het nou helemaal is wil ik ook niet zeggen, het is een beetje een alternatief rockers cafe. Totaal niet hip ofzoook de muziek is zeker niet mijn smaak, maar om de een of andere reden hangt er een heel ontspannen en relaxe sfeer waardoor ik er af en toe ook te vinden ben.
De muziek is absoluut niet mijn smaak. Lange haren, gescheurde spijkerbroeken en ruige stoppelbaarden ook niet.
Daar heb ik vroeger (in die kelder) nog achter de bar gestaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:58 schreef Misanthroopia het volgende:
Ow ja trouwens, kom deze intro allemaal ff kijken bij SAAM!
zat bij m in de klas, jeetje, misschien info hoe hij zo plotseling is overleden? want hij zag er altijd super uit en niet ziek of zo.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:55 schreef Canisfire het volgende:
Iemand die trouwens Jeroen kende?
[afbeelding]
Ken hem verder ook niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:46 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
zat bij m in de klas, jeetje, misschien info hoe hij zo plotseling is overleden? want hij zag er altijd super uit en niet ziek of zo.
en diegene die tapt bij saam, dan ken je marloes ook wel, goeie vriendin van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |