abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39147377
Ik vind ze allemaal niet echt wat, maar als ik moet kiezen zou ik ook voor ontwerp 3 gaan
pi_39147468
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:16 schreef KinkyHinky het volgende:
Waarom is deze grootheid nog niet genoemd?

Snackbar Gerrit en Marijke!!

[afbeelding]

Ver uit het mooiste gebouw in deze pauperstad.
Whehehe

Die kerel verdient wel goed, dikke mercedes altijd of zou hij die ergens anders mee verdienen
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_39155308
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:38 schreef Dixidito het volgende:

[..]

En dan mogen we kiezen uit 5 lelijke opties. Moet je de minst lelijke kiezen. Deventer heeft geen meerjarenplan voor architectuur, planologie en verkeerskunde.Echt zonde. De stad had zoveel mooier kunnen zijn.

Heb je er wel kaas van gegeten?!
Je hebt verkeerskunde gedaan zie ik.. Ik deed Ruimtelijke Ordening & Planologie hier in Deventer (ik woon hier ook al mn hele leven) en ga nu doorstuderen (Universiteit Utrecht) in dezelfde richting..
Maar wat ik even wil zeggen dat is dat Deventer wel degelijk zowel een planologisch structuurplaan heeft (Deventer 2025: synergie van stad) als verkeerskundig (Masterplan As Binnenstad - Colmschate 1998-2008). Komt bij dat een gemeente sinds een aantal jaar (Wet op de Ruimtelijke Ordening (WRO)) altijd een gedetailleerd BP moet hebben vastgesteld .. Daarnaast staat in het BRO (Besluit Ruimtelijke Ordening) dat als er een beslissing genomen moet worden die zodanig afwijkt van een BP (In dit geval het nieuwe stadskantoor en de stadsbibliotheek) er altijd hoor en wederhoor moet plaatsvinden met de inwoners. Dit kan middels een referendum, maar ook met simpele informatieavonden en/of inspraakavonden..

Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_39155504
Ik woon trouwens vlak bij die nieuwe skate baan.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_39156274
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 17:50 schreef Canisfire het volgende:
Ik woon trouwens vlak bij die nieuwe skate baan.
welke basisschool zat je? St. Bernardus? Schakel?
pi_39156324
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 17:41 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Heb je er wel kaas van gegeten?!
Je hebt verkeerskunde gedaan zie ik.. Ik deed Ruimtelijke Ordening & Planologie hier in Deventer (ik woon hier ook al mn hele leven) en ga nu doorstuderen (Universiteit Utrecht) in dezelfde richting..
Maar wat ik even wil zeggen dat is dat Deventer wel degelijk zowel een planologisch structuurplaan heeft (Deventer 2025: synergie van stad) als verkeerskundig (Masterplan As Binnenstad - Colmschate 1998-2008). Komt bij dat een gemeente sinds een aantal jaar (Wet op de Ruimtelijke Ordening (WRO)) altijd een gedetailleerd BP moet hebben vastgesteld .. Daarnaast staat in het BRO (Besluit Ruimtelijke Ordening) dat als er een beslissing genomen moet worden die zodanig afwijkt van een BP (In dit geval het nieuwe stadskantoor en de stadsbibliotheek) er altijd hoor en wederhoor moet plaatsvinden met de inwoners. Dit kan middels een referendum, maar ook met simpele informatieavonden en/of inspraakavonden..

Dat nieuwe verkeersplein is ook uber, zo ingewikkeld en onlogisch heb ik ze nog niet eerder gezien. Elke keer ben ik weer verbaasd welke richting ik nu weer uitga, en nog steeds moet ik de bordjes volgen.
Fiets
pi_39157404
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 18:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dat nieuwe verkeersplein is ook uber, zo ingewikkeld en onlogisch heb ik ze nog niet eerder gezien. Elke keer ben ik weer verbaasd welke richting ik nu weer uitga, en nog steeds moet ik de bordjes volgen.
Nja.. Ik heb me idd ook verbaasd over de ingewikkeldheid.. Maar het probleem is dat het een 5-sprong is.. De keuze voor 1 kruispunt vind ik onlogisch maar alternatieven zijn er eigenlijk niet doordat het verkeersplein ingesloten is door gebouwen en rails..
pi_39162894
Over RO gesproken: wat zijn ze eigenlijk allemaal aan 't uitspoken met/bij
de oude kazerne. Wat komt daar?
pi_39164676
o.a. Bioscoop toch?
pi_39165296
idd.;. Bioscoop, restaurant etc..
Maar EINDELIJK dus een nieuwe bioscoop.. Die stoelen in de EDB waren echt TE slecht.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 23:19:15 #112
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_39165486
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 23:14 schreef Kluupkluup het volgende:
Maar EINDELIJK dus een nieuwe bioscoop.. Die stoelen in de EDB waren echt TE slecht.
Weinig ruimte inderdaad.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 23:27:20 #113
3269 Dixidito
*loves Joke*
pi_39165815
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 19:16 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Nja.. Ik heb me idd ook verbaasd over de ingewikkeldheid.. Maar het probleem is dat het een 5-sprong is.. De keuze voor 1 kruispunt vind ik onlogisch maar alternatieven zijn er eigenlijk niet doordat het verkeersplein ingesloten is door gebouwen en rails..
Een mega rotonde was een betere optie geweest denk ik. A la Keizerkarelplein in Nijmegen. Wat chaotischer, maar beter dan dit bordenfestijn.
pi_39166324
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 23:27 schreef Dixidito het volgende:

[..]

Een mega rotonde was een betere optie geweest denk ik. A la Keizerkarelplein in Nijmegen. Wat chaotischer, maar beter dan dit bordenfestijn.
Mwah.. Nadeel van een rotonde is natuurlijk dat als het in 1 richting stil staat, dat dan meteen alles stilstaat. Plus het feit dat je te maken hebt met 2 baanswegen en dus ook erg veel verkeer.
pi_39166617
Deventer, zit er sinds oktober op kamers, bevalt me goed. Niet te groot en kolossaal, dat maakt 't juist gezellig imo. Daarbij is Murphy's leuk om 's middags keer heen te gaan en er ff gratis te poolen
De Joffer, redelijk leuk, maar soms grote ergernis aan huppelkutjes daar. Verder zijn daar wel veel allochtonen te vinden, maar het is geen hinder.
Oja, bij de Dönerix te Deventer, goede turkse pizza, lahmacun!

Wonen in het centrum bevalt natuurlijk ook goed.
I lock the door and lock my head,
and dream of butterflies instead.
pi_39173177
Best balen trouwens dat die skihal bij de Scheg niet doorging he?
pi_39173673
Oeh, was daar sprake van ja? Jammer! Anders wist ik 't wel!
Btw ook relaxed, met 't mooie weer, naar de overkant v/d IJssel gaan met het pontje, en je vertoeven aan een chill strandje.
pi_39182820
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 23:14 schreef Kluupkluup het volgende:
en een big ass supermarkt toch?
pi_39184438
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 18:03 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

en een big ass supermarkt toch?
Mij is verteld een Jumbo... 'big ass' van naam gaat dan in ieder geval op
pi_39185742
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 12:06 schreef Tierelier het volgende:
Oeh, was daar sprake van ja? Jammer! Anders wist ik 't wel!
Btw ook relaxed, met 't mooie weer, naar de overkant v/d IJssel gaan met het pontje, en je vertoeven aan een chill strandje.
Jazeker, met skipistes (gedeeltelijk onder de grond), een sneeuwkartbaan, een ijsklimwand en moonlightbowlen. Maar het plan is, om dat toepasselijk te zeggen, in de ijskast gezet, waarschijnlijk voor definitief. RIP
pi_39242192
Vanacht nog wat rellen gezien iemand?
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_39242444
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:02 schreef scarefreak het volgende:
Vanacht nog wat rellen gezien iemand?
rellen? waar?
pi_39243388
Weetnie, daarom vraag ik het
pi_39243724
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:45 schreef scarefreak het volgende:
Weetnie, daarom vraag ik het
Op site van de stentor staat iig niks over rellen

Valt me idd weer mee, had ook wel verwacht dat het uit de hand zou lopen na uitschakeling van Oranje
pi_39249381
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Op site van de stentor staat iig niks over rellen

Valt me idd weer mee, had ook wel verwacht dat het uit de hand zou lopen na uitschakeling van Oranje
Behalve dat er gisteren iemand horizontaal de Heks werd uitgedirigeerd na een discussie van 20 minuten zag ik ook verder niks.

En Murphy's is een paupercafé, behalve op zondag avond.. Alhoewel.....
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_39249663
Kan iemand trouwens die twee kneusjes van een jaar of 15 uit lijnbus 5 en 7 trappen die elke dag met kauwgom over en weer gooien?

Danku wel
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_39251389
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:24 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Behalve dat er gisteren iemand horizontaal de Heks werd uitgedirigeerd na een discussie van 20 minuten zag ik ook verder niks.

En Murphy's is een paupercafé, behalve op zondag avond.. Alhoewel.....
God, daar hing je uit. Ik zat vrolijk bij het Weeshuis.

Oh, en namen wil ik horen. Wie ging eruit?
En Murphy's is idd een paupercafé. Ook op zondagavond. Alleen merk je het dan niet omdat je dan dronken bent.
pi_39263080
Wat vinden jullie trouwens van die Skatebaan ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_39279338
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:46 schreef Canisfire het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die Skatebaan ?
welke? burnsite (ofzo?)
pi_39284335
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:53 schreef scarefreak het volgende:

[..]

welke? burnsite (ofzo?)
Nee Burnsite is tof ik bedoel dat kleintje bij de nieuwe weg naar Raalte vlak bij het politiebureau.
Hetzelfde politie bureau waar de Deventerse kutjeugd maar niet aan de kant wil gaan bij een bruggetje daar vlakbij.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_39285477
Iemand nog mexicano's gehaald bij Gerrit en Marijke?
Echt de beste mexicano's die er zijn!!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:51:27 #132
108558 Messenga
pi_39287009
Wat ik me echt afvraag, ook al kom ik best vaak in Deventer.. hoe is de reputatie van Luxor?
pi_39287124
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:51 schreef Messenga het volgende:
Wat ik me echt afvraag, ook al kom ik best vaak in Deventer.. hoe is de reputatie van Luxor?
slecht

Vaak problemen daar, en wil niet discrimineren, maar zijn vaak erg vervelende buitenlanders enzo
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:56:50 #134
108558 Messenga
pi_39287209
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:54 schreef Sylvana het volgende:

[..]

slecht

Vaak problemen daar, en wil niet discrimineren, maar zijn vaak erg vervelende buitenlanders enzo
Ja inderdaad

Ik was er 2 weken geleden weer eens, vrienden van me wouden erheen, nja, Give it a try.. nooit meer.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:10:57 #135
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_39287672
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 18:25 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

welke basisschool zat je? St. Bernardus? Schakel?
Thomas, oude rukker.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:14:36 #136
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_39287790
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:56 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ja inderdaad

Ik was er 2 weken geleden weer eens, vrienden van me wouden erheen, nja, Give it a try.. nooit meer.
Luxor ben ik 1 keer geweest met schoolfeest.
Beste schoolfeest ooit geworden maar dat lag niet aan de Luxor.
Vriend van me kotste vol over de balie beneden bij de toilet juffrouw heen.
Beetje bier glazen vanaf het balkon naar beneden laten vallen.
Daarna midden in de nacht kermis attracties onder zeiken met de hele klas.

Best wel lomp eigenlijk.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
pi_39292008
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:22 schreef piepster het volgende:

[..]

God, daar hing je uit. Ik zat vrolijk bij het Weeshuis.

Oh, en namen wil ik horen. Wie ging eruit?
En Murphy's is idd een paupercafé. Ook op zondagavond. Alleen merk je het dan niet omdat je dan dronken bent.
een slowaak....
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_39306726
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Whehehe

Die kerel verdient wel goed, dikke mercedes altijd of zou hij die ergens anders mee verdienen
Echt een geniale tent
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:33:27 #139
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_39306970
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:42 schreef Kluupkluup het volgende:

Het mooiste van Deventer vind ik dat er aan 'de overkant' van de Ijssel totaan de winterdijk niks gebouwd is..
Huh? Ik ben er geboren. Op de worp, en die ligt volgens mij toch echt aan de 'overkant' van de IJssel. Een van de oudste wijken van Deventer. En als ik het wel heb ben ik er geboren in de Hoveniersstraat.

Maar het is al lang geleden dat ik daar ben geweest, dus ik kan me best vergissen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_39307003
Dat is toch voorbij de winterdijk?
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:51:47 #141
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_39307337
Hmm ik woon sinds begin dit jaar in deventer, ben vanuit zeeland verhuist dus ben hier nog steeds niet extreem goed bekend. Deventer, olst, raalte en dan houd het wel ver op Nog niet veel bekenden ook hehe.

Ben erg benieuwd naar deventer op stelten, ga het zeker bekijken!

Heeft er trouwens iemand uitgaanstips voor iemand die van rockmuziek houd? Naast de elegast bedoel ik dan.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_39307423
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:51 schreef Rossdale het volgende:
Hmm ik woon sinds begin dit jaar in deventer, ben vanuit zeeland verhuist dus ben hier nog steeds niet extreem goed bekend. Deventer, olst, raalte en dan houd het wel ver op Nog niet veel bekenden ook hehe.

Heeft er trouwens iemand uitgaanstips voor iemand die van rockmuziek houd? Naast de elegast bedoel ik dan.
Midtown, zit ook op de Brink, daar zit ik altijd en das echt relaxed daar, is ook rockcafe
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:58:39 #143
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_39307449
Zal eens komen kijken dan. Woon hier nou bijna een half jaar en nog steeds niet op een zaterdagavond uitgeweest

Toen ik hier pas kwam dacht ik dat de Murphy's een relaxte irish pub zou zijn, valt dat ff tegen :S
pi_39307500
Idd, er moet maar gauw een pub komen.

Midtown is toch in die kelder met die voetbaltafel?
pi_39307516
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:56 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Midtown, zit ook op de Brink, daar zit ik altijd en das echt relaxed daar, is ook rockcafe
Ook geopend op donderdagen? Of alleen in 't weekend?
pi_39307546
Wat ik me toch afrvraag waarom is het grootste deel van de Deventerse jeugd toch zo pauper achtig? Allemaal van die zogenaamde stoere arrogante jongetjes en meisjes die naar hardcore luisteren en je al in elkaar willen slaan als je ze alleen maar aankijkt.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  woensdag 28 juni 2006 @ 01:07:01 #147
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_39307586
Dat is volgens mij overal zo, heb hiervoor 4 jaar in eindhoven gewoont en daar was het niet anders.
pi_39307590
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:03 schreef Canisfire het volgende:
Wat ik me toch afrvraag waarom is het grootste deel van de Deventerse jeugd toch zo pauper achtig? Allemaal van die zogenaamde stoere arrogante jongetjes en meisjes die naar hardcore luisteren en je al in elkaar willen slaan als je ze alleen maar aankijkt.
Omg, ja wat kunnen ze arrogant zijn. Niet normaal. Ik ken het exact, arrogant, ook al zijn ze nog maar 10. Met de kermis hier, dan zie je het echte paupervolk imo.
pi_39307630
Nou meneer of mevrouw Eindhoven.
Volgens mij is het hier wel extreem.
De rivierenwijk en de rest van de stad zit vol met van die kneusjes en in het Vijfhoek gaat het ook die kant op. En ze voelen zich allemaal zo stoer in groepjes op hun scooter als ze allemaal 1 iemand moeten hebben omdat hij of zij niet loopt in de laatste skims mode. Wat dat betreft ben ik blij dat mijn school in Zwolle is daar kan de jeugd teminste een beetje normaal doen.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_39307659
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:02 schreef Tierelier het volgende:

[..]

Ook geopend op donderdagen? Of alleen in 't weekend?
Elke dag geopend, behalve maandag geloof ik maar weet ik niet zeker
pi_39307676
Over het algemeen, valt het in het centrum nog mee. Ik woon dichtbij de Nieuwstraat, tot nu toe nog weinig last kunnen ondervinden.
Behalve dan van overburen die luidruchtig zijn, maar eng is anders.
  woensdag 28 juni 2006 @ 01:14:59 #152
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_39307699
Ik woon in de raambuurt, nergens last van gelukkig.
pi_39307701
De nieuwstraat daar heb ik vandaag nog mijn comic's opgehaalt
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_39307710
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:15 schreef Canisfire het volgende:
De nieuwstraat daar heb ik vandaag nog mijn comic's opgehaalt
Dichtbij zo'n turk die computerspul verkoopt?
pi_39307715
ik woon vlakbij de Polstraat, waar die drugsverslaafden/daklozenopvang zit, dus ik heb wel regelmatig last van zwervers/junks die voor me deur zitten om 8 uur 's ochtends omdat ze de opvang uitgegooid zijn en al half lazerus zijn en woon in studentenstraat, dus regelmatig dronken mensen die dingen gaan vernielen en luidruchtig zijn
pi_39307735
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:10 schreef Canisfire het volgende:
De rivierenwijk en de rest van de stad zit vol met van die kneusjes en in het Vijfhoek gaat het ook die kant op. En ze voelen zich allemaal zo stoer in groepjes op hun scooter als ze allemaal 1 iemand moeten hebben omdat hij of zij niet loopt in de laatste skims mode. Wat dat betreft ben ik blij dat mijn school in Zwolle is daar kan de jeugd teminste een beetje normaal doen.
Nou moeten we niet opeens gaan doen alsof het 1 grote criminele bende hier is.. Ik ga 3x per week uit in de Deventer binnenstad en ik ben misschien maximaal 5 keer getuige geweest van een relletje in de afgelopen 5 jaar ..
Als je het niet opzoekt, kom je het ook niet tegen.. Ik lees het maandags altijd in de krant, maar zoals ze het daar omschrijven lijkt er zaterdagnacht wel een totale anarchie te heersen. Onzin. Ik voel me er gewoon veilig. Al ben ik wel een keer tegen mn bagagedrager aangetrapt, toen ik stopte om verhaal te halen kwamen er ineens 10 Turken naar me toe.. Toch maar doorgereden ..
pi_39307777
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:16 schreef Tierelier het volgende:

[..]

Dichtbij zo'n turk die computerspul verkoopt?
Het zaakje heet knibbel comic's
Er staat altijd een houten obelix voor de deur.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_39307799
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:17 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Nou moeten we niet opeens gaan doen alsof het 1 grote criminele bende hier is.. Ik ga 3x per week uit in de Deventer binnenstad en ik ben misschien maximaal 5 keer getuige geweest van een relletje in de afgelopen 5 jaar ..
Als je het niet opzoekt, kom je het ook niet tegen.. Ik lees het maandags altijd in de krant, maar zoals ze het daar omschrijven lijkt er zaterdagnacht wel een totale anarchie te heersen. Onzin. Ik voel me er gewoon veilig. Al ben ik wel een keer tegen mn bagagedrager aangetrapt, toen ik stopte om verhaal te halen kwamen er ineens 10 Turken naar me toe.. Toch maar doorgereden ..
Nou ik heb vaak genoeg dat ik me onveilig voel als ik door Deventer loop.
Maar dat kan ook zijn omdat het type jeugd met de grote bek dat hier rondloopt me niet aanspreekt.
Maar zo als dat bruggetje bij het kanaal daar. Daar heb je elke ochtend weer van die stoere hangjongeren die voor niemand aan de kant gaan dan denk ik waar is dat nou weer voor nodig ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_39307912
Maar afgelegen plekken daar moet je 't niet van hebben, dat is het gewoon. Voor de rest ook hier nog geen problemen gehad.
En ruzie met uitgaan is niet alleen hier, dit gebeurt in heel Nederland.
pi_39319364
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:11 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

een slowaak....
Ha de Albanees dus. Vandaar dat 'ie zo iritant was bij het voetbalkijken.

Iets anders: Naar aanleiding van dit topic: Een nieuwe huisarts uitzoeken...

Wie heeft er positieve of negatieve ervaringen met z'n huisarts? Ik ben op zoek naar een nieuwe, omdat m'n vorige te ver weg zit volgens mijn zorgverzekeraar. Ik zoek trouwens iets in de stad. Liefst 7413.
pi_39319610
quote:

Bij het Burgerweeshuis zijn elke woensdag en vrijdag concerten. En regelmatig rock/metal. Gisteren was bijvoorbeel Obituary.

Verder is er elke zaterdag een dansfeest. Jammergenoeg loopt het net tegen de zomersluiting aan, maar vanaf september zijn we weer open.

En als je trouwens nog een sociaal leven zoekt: Bij het Burgerweeshuis werken ongeveer 120 vrijwilligers. Onder andere achter de bar, als posterverspreider of technicus. Zou je dus ook kunnen doen. 2 diensten per maand, gratis entree en een hoop lol!

www.burgerweeshuis.nl
pi_39319823
quote:

Midtown vind ik wel een relaxe cafe, ik houd zelf niet van Rock, maar ben daar toch wel af en toe te vinden. Er hangt een lekkere ontspannen niets moet en kom lekker hangen sfeer.
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:10 schreef Canisfire het volgende:
komt denk ik doordat Deventer van oorsprong een Hanzenstad is, hierdoor zijn veel arbeiders in Deventer terecht gekomen en die brengen dit soort mensen met zich mee. In Zutphen en Kampen heb je ongeveer hetzelfde straatbeeld. Deventer heeft voor zo'n kleine stad ook relatief zware industrie (Impress, Nefit en nog een paar) wat ook weer laagopgeleiden trekt/houdt.
Zwolle is altijd een stuk rijker geweest ivt Deventer, het is niet voor niets dat we Zwollenaren blauwvingers noemen, die blauwe vingers kregen ze door het tellen van geld.
Ik heb er trouwens nooit noemenswaardig last van gehad, tuurlijk wel eens een duwtje gehad of uitgedaagd door een of ander kansloos figuur maar daar bleef het bij.
Fiets
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:01:31 #163
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_39320294
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:43 schreef piepster het volgende:

[..]

Bij het Burgerweeshuis zijn elke woensdag en vrijdag concerten. En regelmatig rock/metal. Gisteren was bijvoorbeel Obituary.

Verder is er elke zaterdag een dansfeest. Jammergenoeg loopt het net tegen de zomersluiting aan, maar vanaf september zijn we weer open.

En als je trouwens nog een sociaal leven zoekt: Bij het Burgerweeshuis werken ongeveer 120 vrijwilligers. Onder andere achter de bar, als posterverspreider of technicus. Zou je dus ook kunnen doen. 2 diensten per maand, gratis entree en een hoop lol!

www.burgerweeshuis.nl
Klinkt goed, zal zeker eens komen kijken
pi_39321620
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zwolle is altijd een stuk rijker geweest ivt Deventer, het is niet voor niets dat we Zwollenaren blauwvingers noemen, die blauwe vingers kregen ze door het tellen van geld.
Zeg het dan goed:
Het hele verhaal is dat de Kampenaren ons een zak met geld gaven in een zo klein mogelijk valuta voor aanschaf van een zwolsche bel (voor op de toren). Dit deden ze omdat de Zwollenaren de Kampenaren iets hadden aangedaan. En dat moest met 'gelijke munt' betaald worden.

Al het geld moest dus nageteld worden. Omdat de munt uit koper bestond, kreeg je van het vele tellen een koperenaanslag waardoor de vingers blauw werden.

Dus niet de suggestie wekken dat Zwollenaren blauwvingers worden genoemd vanwege het vele geld wat ze bezitten en dus moesten tellen.

Groetjes,

Een Zwollenaar
pi_39321704
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:41 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Zeg het dan goed:
Het hele verhaal is dat de Kampenaren ons een zak met geld gaven in een zo klein mogelijk valuta voor aanschaf van een bel (voor op de toren). Dat moest dus nageteld worden. Omdat de munt uit koper bestond, kreeg je van het vele tellen een koperenaanslag waardoor de vingers blauw werden.

Dus niet de suggestie wekken dat Zwollenaren blauwvingers worden genoemd vanwege het vele geld wat ze bezitten en dus moesten tellen.

Groetjes,

Een Zwollenaar
hmmm, dat verhaal komt me inderdaad ook bekent voor, excusses dat ik het een beetje verdraait heb
Fiets
pi_39322680
Ik ben vast even op zoek gegaan. Deze praktijken zijn op redelijke afstand voor mij:

Pasteurstr 10, 7415EP Deventer (Da's achter het st Josef ziekenhuis)
Hoge Hond, De Hoge Hondstr 1, 7413CC Deventer

Iemand ervaringen met deze 2 praktijken?
pi_39322792
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

hmmm, dat verhaal komt me inderdaad ook bekent voor, excusses dat ik het een beetje verdraait heb
Excuus aanvaardt
pi_39323496
Die in Hoge Hondstraat, is dat niet het GG&GD?
Als je niet schiet, kun je ook niet missen.
pi_39323733
Nee hoor. Daar zit een tandartspraktijk, een fysiopraktijk, een apotheek en huisartsenpraktijk onder 1 dak. http://www.hogehond.nl/website/.

De gg&gd zit op de Schurenstraat 8a (handig, m'n oude postbodebijbaantje).
pi_39326864
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 15:14 schreef piepster het volgende:
Ik ben vast even op zoek gegaan. Deze praktijken zijn op redelijke afstand voor mij:

Pasteurstr 10, 7415EP Deventer (Da's achter het st Josef ziekenhuis)
Hoge Hond, De Hoge Hondstr 1, 7413CC Deventer

Iemand ervaringen met deze 2 praktijken?
tandarts op de hoge hond is goed, en voor de huisarts, ga ff ut station onder door, over het vogeleiland heen, langs de rabo, en dan heb je daar de singelapotheek. aan de voorkant twee huisartsen (die niet nemen, zijn slecht) en aan de achterkant 2 of 3 huisartsen, die wel nemen, die zijn super.

ach soms mis ik mijn lieve tandartsje uit deventer, en mijn fijne huisarts, maar rotterdam heeft meer voordelen dan deventer
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_39334799
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:07 schreef Tierelier het volgende:

[..]

Omg, ja wat kunnen ze arrogant zijn. Niet normaal. Ik ken het exact, arrogant, ook al zijn ze nog maar 10. Met de kermis hier, dan zie je het echte paupervolk imo.
Vond het dit jaar anders wel meevallen. Maar dat volk heb je overal wel.
pi_39334941
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:43 schreef piepster het volgende:

[..]

www.burgerweeshuis.nl
Helaas heb ik Obituary moeten missen, iemand geweest van hier?
pi_39352525
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:10 schreef Woldo het volgende:

[..]

Thomas, oude rukker.
Sander
pi_39353596
@piepster,
Ik heb met die huisarts op de pasteurstraat héle slechte ervaringen!
Ik weet dat er wel een hele goede (vrouwelijke) arts zat in de buurt van, of op de ceintuurbaan!
Kijk goed rond, waar je je inschrijft, want veel praktijken zitten vol, en nemen alleen nog nieuwe mensen aan, als je eenmaal bij een huisarts in deventer geregistreerd staat kun je haast niet meer wisselen!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_39354270
ik zit bij de huisartsenpraktijk op het Noorderplein, bij dokter Kranenborg. Ben er gelukkig niet zo heel veel geweest nog, maar hij bevalt me prima
pi_39354291
Ik sta niet bij een huisarts in Deventer geregistreerd, dus dat zal wel goedkomen. Mijn vriend zit op de L. Pasteurstraat, en hem bevalt het wel. Ik hoor juist vervelende dingen over de Binnensingel.

@ Eveli: Hoe kan je dat nou missen! Enige show in Nederland! En Deventer is hun Europese hometown, waar ze oefenen voor de tour begint. En het was een kei- en keivette show, WOEHAAAAAAA!!!!!!

Hier wat Obituary er zelf van vond: http://www.obituary.cc/news.htm
Hier de foto's van Obituary zelf: http://www.obituary.cc/eurofest06ii.htm
Hier foto's van metalshots: http://www.metalshots.com/2006-06-27_Obituary_Deventer/index.html
En hier reacties van het publiek: http://forum.burgerweeshuis.nl/topic.asp?ARCHIVE=&whichpage=1&TOPIC_ID=1415
pi_39354948
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:11 schreef piepster het volgende:
Ik sta niet bij een huisarts in Deventer geregistreerd, dus dat zal wel goedkomen. Mijn vriend zit op de L. Pasteurstraat, en hem bevalt het wel. Ik hoor juist vervelende dingen over de Binnensingel.

@ Eveli: Hoe kan je dat nou missen! Enige show in Nederland! En Deventer is hun Europese hometown, waar ze oefenen voor de tour begint. En het was een kei- en keivette show, WOEHAAAAAAA!!!!!!

Hier foto's van metalshots: http://www.metalshots.com/2006-06-27_Obituary_Deventer/index.html
En hier reacties van het publiek: http://forum.burgerweeshuis.nl/topic.asp?ARCHIVE=&whichpage=1&TOPIC_ID=1415
Ja schijnt erg gaaf geweest te zijn. Thanx voor de links.
Maar ik moest die dag werken en was pas om 20:00 uur thuis. De dag daarna moest ik ook werken dus ik had tene erste al geen puf om die avond naar zo'n enerverend concert te gaan en ten tweede kon ik dan toch niet zo lang blijven aangezien ik wel genoeg slaap moest krijgen en zo.
Nou ja volgende keer (lees: Destruction) beter hopelijk.
pi_39356963
Ben vandaag maar eens wezen lopen van af het station naar Burnside en van af burnside naar Blauwenoord. Het is een flink stuk maar toch leuk
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_39357655
ik woon niet in Deventer, maar ik heb het idee dat Deventer idd meer bruist dan Apeldoorn, maar dat ook de criminaliteit er makkelijker een thuishaven vindt. Ik voel me op het caterplein veiliger dan op de brink op zaterdagavond.
Apeldoorn heeft meer groen, en minder klinkerstraatjes.
Deventer heeft meer evenementen.

Mijn conclusie is dus, rustig wonen in Apeldoorn, met op 15 minuten treinafstand een bruisend centrum (Deventer).
And the druids turn to stone...
pi_39359128
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:11 schreef piepster het volgende:

het ligt er bij de binnensingel ook aan welke je neemt, ik had de goede, en mijn schoonzus heeft bijvoorbeeld de slechte. volgens mij heet die van mij dokter van riggelen.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_39363351
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:54 schreef Panthera1984 het volgende:
ik woon niet in Deventer, maar ik heb het idee dat Deventer idd meer bruist dan Apeldoorn, maar dat ook de criminaliteit er makkelijker een thuishaven vindt. Ik voel me op het caterplein veiliger dan op de brink op zaterdagavond.
Apeldoorn heeft meer groen, en minder klinkerstraatjes.
Deventer heeft meer evenementen.

Mijn conclusie is dus, rustig wonen in Apeldoorn, met op 15 minuten treinafstand een bruisend centrum (Deventer).
heb je denk ik wel gelijk in.. Zowel Apeldoorn-west (Veluwe) en Apeldoorn-Oost (IJsselvallei) spreekt me wel aan om te wonen. Maar dan 'later'.. Want als student is er geen ruk te beleven
  donderdag 29 juni 2006 @ 18:38:59 #182
108558 Messenga
pi_39363380
Zaterdag maar weer eens Murphys.
pi_39541277
Ik heb ondertussen een huisarts. Komrij om precies te zijn, aan de Pasteurstraat.
pi_39543108
dit weekend Deventer op Stelten!
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:35:18 #185
108558 Messenga
pi_39544696
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:46 schreef hannowannabe het volgende:
Oh vet Even langsgaan.
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:58:51 #186
127981 Misstique
11-07-2014
pi_39545441
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:46 schreef hannowannabe het volgende:
Is daar een soort programma van oid?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 5 juli 2006 @ 17:00:29 #187
108558 Messenga
pi_39545491
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:58 schreef Misstique het volgende:

[..]

Is daar een soort programma van oid?
hierzo
  woensdag 5 juli 2006 @ 17:02:14 #188
127981 Misstique
11-07-2014
pi_39545550
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 17:00 schreef Messenga het volgende:

[..]

hierzo
Dank je, ik heb het een aantal jaren geleden een keer gezien en ik mis het sindsdien elk jaar. Dit keer niet. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_39545938
Ik mis het dit jaar wel, ga vrijdag al op kamp voor een week. Naja,. vorig jaar was het wel leuk iig
pi_39547664
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 17:16 schreef Sylvana het volgende:
Ik mis het dit jaar wel, ga vrijdag al op kamp voor een week. Naja,. vorig jaar was het wel leuk iig
vorig jaar was idd erg mooi, maar moest toen hele weekend werken op de brink

dit jaar ga ik zelf gewoon kijken
denk alleen dat het moeilijk wordt om vanaf een terasje te kijken, want denk dat meerdere mensen dat idee wel zullen hebben
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
  donderdag 6 juli 2006 @ 20:12:55 #191
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_39582574
Ik heb al superveel over dat evenement gehoord, ik ben echt benieuwd zaterdagavond absoluut even gaan kijken. Ik hoorde dat er ook wat op het laboratoriumplein te doen was, daar woon ik vlak bij.
pi_39584957
Kom dan direct even kijken bij Plugplantsoenpop in het park tegenover het station. http://www.deventerpopcollectief.nl/node/119

oa met: Roosbeef, de Shavers (afscheidstour), Drive By Wire en the Freaks.

Gratis, vanaf half 2 tot 20 uur.
pi_39586540
Ik zal er zijn, zowel bij Deventer op Stelten als Plugplantsoenpop.
  donderdag 6 juli 2006 @ 23:39:01 #194
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_39590245
Mijn schoonouders zijn er dit weekend en ik heb zo het idee dat plugplantsoenpop niets voor hun is. Zal er voor mij dus wel niet in zitten.
pi_39601071
Me huisgenootjes gingen vannacht nog ff de hond uitlaten rond een uur of half 1. Lag er in de Assenstraat een jongen midden op straat op de grond. Dus me huisgenootjes ernaar toe, jongen helemaal onder het kwijl en toen de hond bovenop hem sprong bewoog hij niet, was dus vet buiten bewustzijn. Huisgenootjes hulp gehaald bij bierencafe de heks, politie en ambulance gebeld enzo. Ondertussen kwam er een vrouw bij die zelf arts was en die begon tegen hem aan te praten enzo en na een tijdje kwam hij weer bij. Toen politie kwam vroegen ze hoe het met hem ging, wat hij gebruikt had en na een heel wazig verhaal kwam eruit dat hij had gezopen, maar dat dat niet het enige was, zijn ogen stonden ook helemaal naar boven enzo. Vroegen die agenten of hij kon staan, hij zo " ja hoor" ging hij staan, wankelde hij zo erg dat hij weer viel, agent kon hem nog net opvangen. Vroeg hij waar hij woonde, zei die dat hij " heel ver weg" woonde en hij zat ook flink te ijlen enzo, praatte echt wazige verhalen. Vroegen ze of die een fiets had, die bleek vlakbij te staan, en hij dacht dat hij daar wel op kon fietsen Politie heeft hem niet meegenomen naar bureau ofzo, ze hebben hem gewoon daar achtergelaten en nou wassie der niet meer, dus offie nog naar huis is gefietst of nog tijd op straat heeft gelegen weet ik niet.
pi_39601182
Wazig.
pi_39601497
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:39 schreef Rossdale het volgende:
Mijn schoonouders zijn er dit weekend en ik heb zo het idee dat plugplantsoenpop niets voor hun is. Zal er voor mij dus wel niet in zitten.
Er komen ook wel rustige bandjes hoor. En je kan prima achterin gaan zitten op het gras. Tis niet dat je opeengepakt tegen elkaar aan staat ofzo.
pi_39602700
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 21:20 schreef piepster het volgende:
Kom dan direct even kijken bij Plugplantsoenpop in het park tegenover het station. http://www.deventerpopcollectief.nl/node/119

oa met: Roosbeef, de Shavers (afscheidstour), Drive By Wire en the Freaks.

Gratis, vanaf half 2 tot 20 uur.
Ik zal er zijn
burgerweeshuis
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:02:40 #199
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_39604882
Wie kan mij wat vertellen van de Lebuinuskerk enzo?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_39604990
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:02 schreef Dagonet het volgende:
Nou das een kerk enzo, wat wil je erover weten dan?

fototje
Fiets
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:06:34 #201
108558 Messenga
pi_39605013
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:02 schreef Dagonet het volgende:
Google eens luie FA

klik maar
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:10:03 #202
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_39605136
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:06 schreef Messenga het volgende:

[..]

Google eens luie FA

klik maar
Neehee, vertellen is leuker, die pagina had ik al gevonden. Ah well, ik ga morgen dan wel kijken. .

Is voor dit topic in C&H Onbekende juweeltjes van wereldfaam
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')